Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2288
рекомендують: 881 чол
не рекомендують: 1407 чол
ТОВ "Фрінет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Гостомель)
03 лист 2019 00:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительный поставщик. Хуже просто некуда. К сожалению в частом секторе другого нет. Интернета нет стабильно 4-5 раз в месяц. В поддержке говорят что "проблемы с оборудованием" при этом тарифы поднимаются а качество услуг нет. В поддержку позвонить как в кремль, плюс висишь на линии как идиот по 15-20 минут. Бригада подключала соседнюю улицу, в итоге отключили нас. в поддержке говорят "у нас все хорошо". отлично просто. Мастер явно один на всю страну. В пятницу инет пропал в выходные мы не работаем, в понедельник "рассмотрят вашу заявку и в течении 5!!! млин рабочих дней!!!! К вам выедет мастер!" Да епрст просто.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки і вирішення вашого питання нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв'язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв'язку, тип - скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов'язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії "ФРІНЕТ", Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Андрей (Гостомель)
31 трав 2021 20:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто ужасный сервис. Интернет не стабильный, постоянные аварии на линии, которые устраняются очень долго, предупреждений от компании нет, перерасчёт абонплаты только по запросу. Такое впечатление что клиент существует для компании, хотя должно быть наоборот. Компания абсолютно не ориентирована на клиента.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Киевнет"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг