Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3.5 із 5
відгуків: 398
рекомендують: 212 чол
не рекомендують: 186 чол
ТОВ "Маклаут-Інвест"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Славік (Чорнобай)
29 трав 2019 11:24
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
9.95 Мбіт/c
Upload:
10.81 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціна завищена, як мінімум, у 2 рази. (За 10 Мбіт/с + IPTV = 234 грн/30 днів). Необхідно подвоїти швидкість інтернету, або ж знизити тариф! А так - це дорого!...
Вячеслав (Чорнобай)
23 лист 2016 22:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
2.6 Мбіт/c
Upload:
3.2 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякую за Ваш коментар з приводу мого відгуку. Але, дещо я хочу пояснити ще раз, тому що суть мого відгуку або не зрозуміли, або навмисно проігнорували. Справа в тому, що якщо тарифний план Безлімітний WiMAX 10 Мбіт/с, то швидкість інтернету повинна бути не меншою від заявленої (10 Мбіт/с). З приводу Вашого висновку: " Также Вашей скорости с избытком достаточно для вышеуказанного сайта - tv.koma.tv ", пояснюю, що при фактичній швидкості 1-3 Мбит/с - відео постійно підгружається, а потім зависає, і це реальний стан справ, а не домисли чи міркування... Це факт! І питання "достатньо чи не достатньо 1-3 Мбит/с для перегляду онлайн TV?" взагалі не повинно виникати. Тобто, якщо, наприклад, я купую в магазині хлібину за 10 грн., мені на касі дають цілу хлібину незалежно від того скільки мені необхідно щоб наїстись. Висновок мого повторного відгуку і прохання водночас - відновити швидкість інтернету 10 Мбіт/с. До речі, після попереднього відгуку мені відновили швидкість, але нажаль "це свято" тривало лише 2 дні (21-22 листопада). Для підтвердження моїх слів стосовно швидкості роблю онлайн-тест 23.11.2016 року 22:39, результати тут (https://2ip.ua/ru/services/ip-service/speedtest#dXA9My4yJmRvd249Mi42JnBpbmc9NDkmc2lkPTQ0Nzg1MTUmaXA9MTg0MzYxMjQzMyZkYXRlPTIzLzExLzIwMTYmdD0yMjozOQ==). Заздалегідь вдячний за порозуміння! (P.S. Надіюсь надалі в мене не буде підстав писати "обширное описание ситуации"...)
Відповідь представника ТОВ "Маклаут-Інвест":
Спасибо за Ваш комментарий. Мы занимаемся Вашим вопросом.
Вячеслав (Чорнобай)
20 лист 2016 18:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
У мене тарифний план Безлімітний WiMAX 10 Мбіт/с (смт.Чорнобай). Підключив я вказаний інтернет рік тому. Цілий рік все було дуже добре - не міг нарадуватись, все цілком влаштовувало, особливо після попереднього провайдера - взагалі класс... Останні два тижні швидкість інтернета не відповідає тарифному плану, а саме коливається від 1 до 5 Мбіт/с на прийом. Причому основну частину часу швидкість становить 1-3 Мбит/с. При такій швидкості неможливо дивитись онлайн TV, яке входить до тарифного плану (сайт - tv.koma.tv), відео постійно підгружається (кожні 5-10 сек), а після 3-4 "підгрузів" просто зависає і потрібно обновлять сторінку. Про проблему із швидкістю інтернету я повідомив 13.11.2016 року у "колцентр" Маклаута. 15.11.2016 до мене завітав представник Маклаута в смт.Чорнобай, який спробував відновити нормальну швидкість інтернету, яка б відповідала тарифному плану. Але ніякого результату це не дало, тобто проблема була не в моєму ноутбуці, роутері, антені! Мені було пояснено, що дана проблема буде вирішена найближчим часом... Станом на зараз (20.11.2106) проблема із швидкістю залишається... Завтра буду звонити знову у кол-центр... (P.S. Надіюсь, що скоро все настроїться і буде чудово, як раніше...)
Відповідь представника ТОВ "Маклаут-Інвест":
Добрый день. Спасибо за Ваше обширное описание ситуации. В любом случае все вопросы быстрее решаются через заявки в нашу службу техподдержки. Также Вашей скорости с избытком достаточно для вышеуказанного сайта.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг