Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 27
рекомендують: 14 чол
не рекомендують: 13 чол
ІСП "Алден"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Руська Поляна)
24 трав 2022 08:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.28 Мбіт/c
Upload:
0.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість за договором далеко не відповідає дійсності, а то і зовсім пропадає інтернет мабуть будемо прощатися.
Відповідь представника ІСП "Алден":
Доброго дня. В Руській Поляні у нас немає покриття і ми не надаємо ніяких послуг у вашому селищі.
Аноним (Чаплинка)
22 квіт 2022 09:53
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую!!! Підключення будете чекати по пів року. Вказали що підключення безкоштовне. Але! Навіть якщо ваш сусід буде підключатись, вам не підключать, поки не заплатите 500 грн за термінове підключення. Коли будете звертатись із запитанням, коли ж підключать, будуть щоразу говорить через 2 тижні, поки не пройдуть місяці.
Відповідь представника ІСП "Алден":
Доброго дня. На жаль у зв'язку с воєнним станом в Україні наші монтажні бригади працюють в посиленому режимі. Напишіть, будь ласка, свій номер телефону для узгодження дати та часу підключення до мережі інтернет в особисті повідомлення або на наш емейл   [email protected]. Або зателефонуйте до нашого call-центру ще раз.  Вибачте за незручності. 
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Олександер (Кам'янка)
06 серп 2021 21:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
6 серпня користуюсь інтернетом вау 30 днів з цих днів я звонив до цих засранців дуже багато інтернету знову інтернет знову відсутній,гоніть ціх засранців з нашого міста. Вони знас роблять лохів впарюють роутори за ціною 950 гривнів ціна їх 700 гривнів, мій знакомий провів інтернет після мене через тиждень, ремонтував його двічі, вони нам скидають дірьмо а ми радіемо. Люди думайте я звязався зними, тепер буду кидати цей лохотрон!
Відповідь представника ІСП "Алден":
Доброго дня. На даний момент дійсно можуть бути перебої пов'язані з роботою інтернету. У зв'язку з ураганом який пройшов вчора по Кам'янському і Чигиринському районі пошкодило наші оптоволоконні лінії. Багато населених пунктів знеструмлено, позривало дахи з будинків. На нашому сайті в розділі новини ми повідомляємо абонентів про аварії. https://www.alden.in.ua/news/avariia-na-linii-5/ Бригади працювали вчора до 10 годин вечора і сьогодні до 12-00 дня планується повністю відновити зв'язок. На даний момент 80% ліній вже ввдновлено. Залиште свій номер ОР і ми з вами зв'яжемося для уточнення роботи Інтер нету. Вибачте за незручності
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрей (Чигирин)
29 лип 2021 09:46
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет стабильно не работает большую часть времени, а даже если работает, его скорость далеко не та, которая заявлена в договоре. При заявленной 100 Мбит/с, 2.4 гц роутер выдает всего 3-15 Мбит/с. Раньше он мог выдавать спокойно 50-60 Мбит/с. Техподдержка "работает" с 10 утра, если они, конечно, возьмут трубку. Их советы ограничиваются "перезагрузите, пополните еще, подождите" которые, естественно, не работают. Разные сотрудники говорят разную информацию по поводу тарифов и возможности подключения к ним. Один обещал перевести на другой тариф, другой утверждает что такого тарифа не существует. В общем, шарага очередная.
Відповідь представника ІСП "Алден":
Здравствуйте. Укажите пожалуйста Ваш номер Лицевого счета. Время работы тех-поддержки: Пн-Пт: 8:30-19:00 Сб-Нд: 9:00-18:00 В какое время вы звонили и когда?
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг