Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 94
рекомендують: 31 чол
не рекомендують: 63 чол
ТОВ "ТелеЛан"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Стрий)
09 вер 2015 22:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.13 Мбіт/c
Upload:
0.14 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Новий рекорд швидкості. Спасибі ТелеЛан... Враховуючи що оплачую за 100 Мбіс/с.
Відповідь представника ТОВ "ТелеЛан":
Доброго дня. Мусить бути якесь серйозне пошкодження. Будь ласка, повідомляйте нам про такі проблеми: http://telelan.com.ua/contacts/12-telelan/4-support . З повагою, Юрій Сметана.
Анонім (Львів)
06 вер 2015 17:43
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.31 Мбіт/c
Upload:
0.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість дуже часто в два-три рази менша за ту що оплачую... Замість 1 Мбіт/с в мене є тільки 0.3 Мбіт/с!
Відповідь представника ТОВ "ТелеЛан":
Ми гарантуємо стабільну швидкість. У випадку виявлення таких проблем відразу телефонуйте в центр обслуговування абонентів — працює без перерерви, до 20:00: http://telelan.com.ua/contacts/12-telelan/4-support. З повагою, Юрій Сметана.
Крехтяк (Стрий)
06 лип 2015 15:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оплачую за швидкість 30 Мбіт/с, а насправді отримую 14-10 Мбіт/с. Хотілось би знати в чому причина?
Відповідь представника ТОВ "ТелеЛан":
Доброго дня. Причини можуть бути різними, але ми їх оперативно усунемо. Будь ласка, повідомляйте про проблеми техпідтримку: http://telelan.com.ua/contacts/12-telelan/4-support. З повагою, Юрій Сметана.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг