Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Петриківка)
24 груд 2022 08:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Фрегат - це жах. Технічна підтримка не працює. Інтернет частіше відсутній, ніж є. Якщо є, то швидкість така, що відео не завантажується. Онлайн-чат зовсім не вирішує проблему, а відписує, щоб телефонували за номером технічної підтримки (але ж той номер не ПРАЦЮЄ і саме цю проблему прошу вирішити в онлайн-чаті!!!!). Можуть вимкнути тоді, коли ви заплатили і вам доведеться доводити, що ви таки заплатили (а телефон же ж не працює і куди телефонувати сам Бог його знає). Це таке дно, що навіть уявити важко. Інші провайдери, як тільки ввімкнули світло - хвилин за 5 уже всі подали своїм абонентам Інтернет. Тут же ж уже третю добу Інтернету немає - і тиша, і ніхто ні за що не відповідає, і нікуди не додзвонишся. І куди далі звертатися, якщо і на електронну адресу вже писала - і знову тиша! Зараз пишу з іншого провайдера... думаю всі здогадалися чому((((
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Ковальова (Петриківка)
05 жовт 2022 16:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую. Якщо є можливість - обирайте іншого провайдера. Додзвонитися в техпідтримку буде проблематично. Якщо додзвонитися, то будуть не вашим питанням займатися, а казати, що у них багато абонентів, що ви не один такий (і байдуже, що ви півгодини чи годину намагалися додзвонитися). Якщо Інтернету не стане увечері в п"ятницю чи зранку в суботу - і не надійтеся, що питання вирішиться раніше понеділка ( і то аж у другій половині дня). Вас можуть просто відключити навіть якщо у вас на рахунку є кошти. У мене так сталося у травні (в особистий кабінет заходжу - бачу гроші на рахунку, а Інтернету немає). Через три дні таки додзвонилася, ще півдня пані з техпідтримки щось там десь виясняла (а я скинула скіни оплат і квитанції доречі) і таки Інтернет з"явився. І справа не у тому, що ніхто навіть не вибачився, а у тому, що завжди винен абонент. Тому, якщо вище не сплатили за підключення - шукайте іншого провайдера, бо ж сплатите Фрегату, не сподобається, то доведеться сплачувати потім комусь іншому))
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг