Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 1.5 из 5
отзывов: 7104
рекомендуют: 751 чел
не рекомендуют: 6353 чел
ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Анонім (Луцк)
16 дек 2022 07:00
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.3 Мбит/c
Upload:
1.65 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
380979487064
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Все вже достали, переходжу на іншого провайдера. Довго я терпів, але вже не хочу. Швидкість інтернет з'єднання просто жахлива.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені нашими послугами. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для швидкого усунення несправності низької швидкості, наполегливо радимо виконати тест https://speedtest.volia.com/ прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу та надайте, будь ласка, результат тесту нам у чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олена (Харьков)
15 дек 2022 18:30
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.52 Мбит/c
Upload:
1.7 Мбит/c
Договор:
№ Договору: 901788524
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Шановні співробітники Волі, я вказую усі дані, які вам потрібні для усунення проблеми фактичної відсутності інтернету. Не потрібно мене змушувати ходити по вашим лабіринтам у пошуку чату, опису проблеми та іншого! Не перекладайте на мене ще й ці проблеми за умов майже відсутнього інтернету! Виконайте свою частину договору - забезпечте заявлену вами швидкість інтернету за яку я завжди вчасно сплачую.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олена. Дякуємо за відгук. Для активації тарифного плану рекомендуємо внести оплату. Тарифний план активується при достатньому балансі вартості тарифного плану. Для деталізації, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Самостійно стежити за станом рахунку або поповнити його, ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мій рахунок".
Анонім (Львов)
14 дек 2022 14:52
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.3 Мбит/c
Upload:
1.96 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Комунікація сильно погіршується. Зв'язатися з оператором - велика проблема. Постійна нав'язлива реклама додаткових послуг.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Зателефонувати до компанії ви можете по будь-якому з цих номерів: (044) 502–22–50 (050) 502–22–50 (093) 502–22–50 З'єднатися з оператором ви можете, уважно слухаючи підказки IVR меню. Інформація як правильно використовувати меню IVR доступна на сайті за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/yak-pravilno-vikoristovuvati-golosove-menyu-ivr. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, час з'єднання з оператором збільшується. Тому компанія подбала про альтернативні канали підтримки. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, або інших каналах, таких як: чат, e-mai чи сторінки в соціальних мережах. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Ивано-Франковск)
14 дек 2022 13:32
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
7.01 Мбит/c
Upload:
5.3 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гіршого немає провайдера в Україні немає!!! Достатньо подивитись на результати тесту, щоб зрозуміти про що йдеться у моїй скарзі! Кілька років тому вже стикалась з такою проблемою. Майже місяць було витрачено на тяганину по усуненню проблеми. І от знову.
Шановні, я свою частину договору виконую справно - сплачую своєчасно. То я хочу і відповідну якість послуги від вас! Забезпечте мені, будь ласка, відповідну якість послуги.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харьков)
14 дек 2022 11:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.04 Мбит/c
Upload:
2.17 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Достатньо подивитись на результати тесту, щоб зрозуміти про що йдеться у моїй скарзі! Кілька років тому вже стикалась з такою проблемою. Майже місяць було витрачено на тяганину по усуненню проблеми. І от знову. Шановні, я свою частину договору виконую справно - сплачую своєчасно. То я хочу і відповідну якість послуги від вас! Забезпечте мені, будь ласка, відповідну якість послуги.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей (Харьков)
13 дек 2022 20:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
60.44 Мбит/c
Upload:
72.57 Мбит/c
Договор:
9500859
Рекомендую этого интернет-провайдера
Финальный отзыв по ситуации с провайдером Воля! Совершенно неожиданная ситуация. Полностью восстановили условия договора, вернули деньги на счёт. Больше восьми лет я с Волей, и после последней ситуацией уже почти был готов менять провайдера! Но они полностью вернули доверие к ним. Что мне всегда у них нравилось, лояльность к клиентам. Но есть моменты на которые не может повлиять ни один провайдер, это отключение электроэнергии.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Андрей, добрий день. Дякуємо за довіру та розуміння!
Андрей (Харьков)
12 дек 2022 12:48
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Договор:
9500859
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дополнение к предыдущему отзыву. Связались представители Воля, предложили оптимальный тарифный план. Но не понравилось то, что полностью оплаченный пакет а Сумах аннулировали, и в Харькове пришлось оплачивать полностью месяц пользования, хотя переподключение было 9 декабря! Вывод не стоит доверять той информации, которую озвучивает консультант, о якобы остающихся условия договора. Ничего кроме семи циферок не остаётся, и вы теряете полностью оплаченный месяц. Проще было просто сделать новое подключение!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей. Дякуємо за ваш відгук. Прикро, що у вас склалось таке враження. Ми не стоїмо на місці, та невпинно рухаємося вперед, оптимізуючи процеси. Наше головне завдання надавати абонентам сучасні та якісні послуги, враховуючи потреби наших абонентів та ситуацію на Телеком ринку. Дуже сподіваємось, що скоро зможемо змінити вашу думку про нашу роботу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Полтава)
12 дек 2022 06:57
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.86 Мбит/c
Upload:
4.04 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня усім. Обіцяної швидкості інтернету немає, відео дивитися неможливо-висить. Я вже не кажу про заняття дітей онлайн... Взагалі не задовольняє.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львов)
12 дек 2022 05:26
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
найгірший провайдер з тих які в мене були. Інтернет з максимально низькою швидкістю, зв'язатися з консультантом нереально.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Віталій (Хмельницкий)
11 дек 2022 22:13
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь 10 років Воля! Задоволений інтернетом! Хмельницький! На мою думку якісний провайдер! Воля.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Віталій. Дякуємо вам за відгук. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
OverLord (Ровно)
11 дек 2022 20:41
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
5136694
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернета немає 2 дні оператор грубо кажучи мене послали ну обслуговування ніякея. Короче подводя итог воля доживає свої останні дні.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Максим (Киев)
11 дек 2022 14:25
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
380634763143
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Нікому не рекомендую даного провайдера, одні поломки в них, швидкість інтернету не відповідає заявленій. Пакет послуг за який я плачу коштує 450 грн/міс, при цьому якість послуг жахлива, інтернет працює кілька годин на день, постійні поломки, в дві години ночі, як по графіку, інтернет регулярно пропадає приблизно на п'ять хвилин. Операторам колл центру наплювати на ваші проблеми, поломки усуваються не оперативно. Плачу гроші за повітря. Вимагаю компенсації за неякісно надані послуги. При спробі відмовитися від послуг даного інтернет провайдера, починають втюхувати якусь непотрібну фігню, не ведіться і одразу відмовляйтесь.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Максим, добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Киев)
11 дек 2022 08:59
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постоянное отключение как интернета, так и телевидения. И кроме заявлений, что наша команда работает над устранением неисправности, ничего уже больше месяца не делается. Зато деньги за мнимые услуги требуют исправно.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львов)
11 дек 2022 00:38
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.98 Мбит/c
Upload:
0.22 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Фігня а не провайдер, і так насправді по всьому Львову, нічого вони не роблять, обманюють зі швидкістю, і саме головне, у них вічно технічні проблеми!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
MyTPyLIJKa (Хмельницкий)
10 дек 2022 20:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
94.52 Мбит/c
Upload:
97.04 Мбит/c
Договор:
900384779
Рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь послугами цього провайдера від того часу, як ВОЛЯ поглинула мого старого провайдера Airbites. За 5 років(якщо мене не підводить пам'ять) ніяких проблем з наданням послуги в мене не було жодного разу, хоча у знайомих які користувалися ВОЛЯ, проблеми на старих пятиповерхівках (хрущовках) були чи не кожного місяця й вони безопасно перейшли до інших провайдерів, таких, як нещодавно (десь півтора року) появився в нашому місті, наприклад ЕВЕРЕСТ. Коли розпочались аварійні відключення електроенергії, після появи світла, інтернет завжди з'являється через 2-3 хвилини, за умови що енергію подали на сусідній будинок, від якого йде кабель на наш switch. Одне що мене не зовсім влаштовує - це ціна, за 100 Мбіт/с, без додаткових послуг, зараз просять 230 грн (десь пів року тому було 189 грн) але переходити на щось інше та дешевше я побоююсь, бо хрін його знає чи там все буде як на ВОЛІ... До речі, ВОЛЯ надає послугу кредитування в розмірі повної вартості пакету й одночасно з цим просить заплатити на місяць вперед, но я ніколи не платив так. Рекомендувати цього провайдера мені не вистачить сміливості, але якщо потрібно було б обирати між Київстаром та ВОЛЯ, то я без роздумів приєднався б до ВОЛІ. Чорний кабель для зовнішніх робіт рулить! (=_)
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, MyTPyLIJKa. Дякуємо за позитивний відгук. В разі виникнення додаткових питань напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей (Харьков)
10 дек 2022 19:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
9500859
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый отвратительный провайдер! При переносе договора с одного города в другой, полностью аннулировали услугу оплаченную за месяц вперёд. И даже умудрились украсть несколько гривен остававшихся на счету, и выставили долг а одну гривну за переподключение! Затем перезвонили и предложили новые условия, с бредовейшей ценой выше чем у всех возможных конкурентов. Не связывайтесь с ними никогда!!! При подключении рассказали сказки, о переносе договора и условий в случае необходимости в другой город. Два месяца практически не оказывали услуги, в городе Сумы! Нет электричества а доме, нет интернета, нет электричества в соседнем доме, нет интернета! За два месяца интернет иногда!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Кирилл (Киев)
09 дек 2022 22:26
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
900936961
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Хочу получить прямой ответ на простой вопрос - когда конкретно вы предоставите мне доступ к интернету? Если у вас нет прямого ответа на этот вопрос, то не трудитесь постить всю эту блевотину про отсутствие электроэнергии - если вы не в состоянии предоставлять услуги, то прямо так и скажите - я разорву с вами договор и найду провайдера, который в состоянии это делать. Хватит лгать вашим клиентам в лицо - на мой отзыв от 06.12.2022 вы ответили: "Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок." Сколько недель или лет мне ждать звонка, случайно не подскажете?
Такая же ситуация и в переписке со службой техподдержки на [email protected]. И еще - прекрасным маркером отношения к клиентам является отключение комментариев во всех соцсетях имеющих отношение к компании Воля - зачем слышать про себя правду, не так ли? Даже ДТЕК и НЕК "Укренерго" до этого не додумались, хотя там кипит, по большей части незаслуженно, в отличие от от пародии на интернет провайдера под названием Воля.
Возможность соединения с оператором Воля также отключила.
Деньги за непредоставленную услугу со счета снимаются ежедневно...

Предыстория:
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137397
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137382
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137363
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Кирилл, добрий день. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Розуміємо ваше невдоволення, в той самий час ми робимо все можливе для усунення несправності якнайшвидше. На жаль, ми не можемо вплинути на відключення електроенергії. З даною складністю зіткнулися всі абоненти України не залежно від провайдера. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та повторно передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Киев)
09 дек 2022 02:20
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги
Договор:
380632070201
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Около 15 лет подключен к Воле. Любой лояльности есть предел - это последний месяц подключения. Интернет появляется на несколько часов в сутки и «это от них не зависит». А брать 450 грн в мес за такую услугу от них зависит и они считают это нормальным.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дуже шкода, що ви прийняли таке рішення. Ситуація з відсутністю послуг не є виною компанії. Наші фахівці роблять все можливе, щоб віялові відключення впливали якомога менше на роботу послуг компанії. На жаль, є обставини, від яких ми теж залежні. Аварії тривалістю від 24 годин та довше – будуть перераховані за попередній місяць та повертатися автоматично на початку наступного місяця. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олег (Киев)
08 дек 2022 22:33
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Никому не советую!!! Где бы не пользовался ВОЛЯ, в Харькове, Виннице, Киеве и везде качество Г...в.. Но!!! Сейчас в Киеве имею несчастье пользоваться этими услугами. Интернет пропадает по 5-6 часов в день. Притом его нет, когда нет света и у меня. И когда свет есть, но его всё равно нет. Один из операторов сказал, что оборудование компании находиться по другому адресу. Но тут нюанс, когда у них свет есть, у меня интернета НЕТ!!!! На вопрос, почему так происходит, консультанты просто врут, начинают нести ахинею полную. На простой вопрос, есть ли у меня в доме ретранслятор, или еще что, ссылаются на ГОС. ТАЙНУ. Не компания, а целая засекреченная служба)))) Все врут. Т.к. часто звоню, когда пропадает интернет, просто поставили номер на не дозвон. И так , кстати, не только со мной делают, кто хочет узнать, почему качество связи НИКАКОЕ !!!! Пришел в центр обслуживания абонентов, чтобы получить хоть какой-то ответ. Но консультанты, вообще ничего не знают и не понимают. Только умеют деньги получать за услуги))) Консультант Алёна Жукова в АКАДЕМ СИТИ, полная некомпетентность. Прикрывает свое незнание просто отговорками, что это закрытая информация. Не компания, а ЦРУ) Вообще не умеет вести диалог и решать проблемы с клиентами. Никому не советую связываться с этой компанией!!! Меняйте ПРОВАЙДЕРА, так будет спокойнее. Уже занялся этим вопросом.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Олег, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Також, інформація щодо знаходження обладнання компанії конфіденційна. Аварійні вимкнення електроенергії спричиняють вихід із ладу систем резервування електроживлення, а для відновлення працездатності необхідний виїзд фахівця компанії для проведення ремонтних робіт. А також те, що у випадку з акумуляторною батареєю (АКБ) на їхню повну підзарядку треба від 18 годин, а за наявного графіка відключень вони просто не встигають зарядитись, тому наші технікі на критичних вузлах проводять заміну АКБ, а розряджені везуть на станції, де є постійне живлення. І ця проблема стосується усіх без виключень операторів. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Сергій (Львов)
07 дек 2022 08:21
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливий провайдер. Мережеве обладнання настільки ненадійне, що після кожного відключення світла згідно ГПВ інтернету немає, він не відновлюється автоматично, відновлювати його можуть від 2 до 15 годин!!! Щоб зафіксувати відсутність послуг потрібно звернутись в службу підтримки, інакше відсутність послуг це ваші проблеми! Перерахунок теж роблять як вигідно їм, якщо клієнт не звертався в підтримку - в нього все працювало, а по факту послуги не надавались. Ні в якому разі не зв'язується з «Воля Кабель» , інакше платитиме драконові тарифи, а якості взагалі не буде.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергій. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Якщо у вашому будинку є світло, а Послуги відсутні більше, ніж 30 хвилин – скоріше за всього обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує живлення від НЕК Укренерго. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Підкреслюємо, що не дивлячись на всі обставини ми робимо все можливе, аби забезпечити вас зв’язком. Тож ми закликаємо поставитись із розумінням, до можливих перебоїв із постачанням послуг, які можуть бути викликані відсутністю енергопостачання. Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг