Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 1.5 из 5
отзывов: 7106
рекомендуют: 751 чел
не рекомендуют: 6355 чел
ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Степан (Львов)
22 дек 2020 03:31
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Починалося з аірбайту, аірбайт викупили, через 2 тижні той інтернет почав рухатися як генадій кернес, я псіханув відключив. Десь за 4 місяці подзвонили навішали лапшу. Про зміну власника компаніїї. Про зміну вартості. Про зміну умов договору. Навіть персонал помінявся. Хлопчина так переконував, що гріх було не повірити. Результат прийшов технік з перегаром " Кажу йому вдягни бахіли бо жінка тільки підлогу помила " каже шо немає бахіл, "ну хрен з тобою розувайся тоді " краще б я підлогу помив, в хаті так ваняло після нього. Що так певно трупи не смердять. коротче завів він телевізійний кабель, поставив якийсь тройнічок один кабель підключив до модема а другий до тюнера, канали норм тоді ще був футбол, нет роздавався по файфаю прямо з модему, вроді було все ок. підписав договір дав документи в той же день заплатив. Думаю ок хай буде, хату провітрив 100 грн на місяць все норм наступного дня нет пропав ТВ не працює, як потім виявилося той алкаш забув закрити щиток і хтось тупо вирвав той весь камутатор, коротче нету не було з 5 - 1 поверху, набираю гарячу лінію, а ця баба каже " перезагрузіть модем " я їй пояснюю, що камутатор вирвали, вона далі перезагрузіть модем, з якогось 10 разу вона поняла шо модем тут ні до чого, каже, що оформляє виклик і він буде платний, я питаю якого хрена, відповідає, що як то проблема в мене то буду платити а як за межами квартири, то буде безплатно. Коротче кажучи я офігів коли побачив того ж техніка, ну хрен з ним поставив він той тройнічок, вроді все запрацювало перші 2-3 місяці було все ок, далі збираюся на море, питаю як ту хрень зупинити а мені баба каже, що хіба мінімальний обєм послуг включе воно буде коштувати 50 грн, я не до кінця зрозумів за шо я маю тих 50 грн платити, але через 2 тижні в мене був борг - 50 грн і нет не працював і тут почалися пріколи, як виявилося я подав заявку на підключення пакету нічний " коротче кажучи 3 канали з парнухою ", ціна 39 грн, що цікаво я його не замовляв. Результат получив від жінки люлей. потім вимагав в телефонному режимі підтвердження того шо я той пакет активував, розмову мені не надали, сказали шо то вина працівника і то він від мого імені вирішив так мені відімстити, як потім виявилося то був той бухий технік який мені підключав послугу. Йдемо далі дзвонить мені якесь чудо і каже, чи хочете ви максимальну швидкість безкоштовно тестом на 1 місяць, кажу хрен з тобою включай, швидкість як була 60-70 десь такою і лишилася, через місяць в мене борг виявляється той придумурок забув сказати, що через місяьц та послуга буде коштувати на 60 гривень більше, знову борг, знову нте не працює найцікавіше відбулося десь 2 місяці тому. Їду я в відрядження і мать його занову приїжаю через місяць, борг 380 гривень я в шоке питаю якого хрена, мені оператор дає відповідь, що в мене була акція. Акція КЕП 1 рік акція, що цікаво того пацанчика який дзвонив звали Олег, я не знаю якого хрена, але той Улег не сказав шо то акція. Зробив кіпіш, просив надати розмову де той Олег до мене дзвонить і пропонує послугу знаєте, що мені відповіли, що той олег працює десь в Вінниці, що він вже давно звільнений і так далі але розмови нема, почав пробивати того Олега, далі цікавіше, зустрівся зі знайомим який працює на Волю і він дає мені інформацію, що той Олег НІФІГА НЕ ПРАЦІВНИК ВОЛІ, ЩО ВІН ПРАЦІНИК ЯКОЇСЬ ІНШОЇ КОМПАНІЇ "КОРОТЧЕ АУТСОРСИНГ" тобто воля дала мої дані якомусь УЛЕГУ з якогось аутсорсингу і той Улег до волі ніякого відношення не має ясне діло шо розмови не було і тут питанн якого хрена я маю платити 380 грн, приїхав до них в офіс запитав, чому так в відповідь отримав, що я у всьому винен я і так далі, коротче в ВОЛІ Є ТАКА ФІГНЯ ЯК НЕ КОРИСТУЄШСЯ АЛЕ ПЛАТИ, ЯК КОМУНАЛКУ, і пофіг попередив ти їх чи не попередив, коротче платиш полюбому, так от далі цікавіше, за хамство в мою сторону працівник якого звали андрій получає в морду в ньог опочинає текти кров з носа, приїжає охорона поліція і починається двіж, приїжає паралельно директор і каже, щоб борг списали, я в той час даю пояснення поліції і пояснюю, що він почав хамити і я не витримав, коротче дають мені документ що договір розірваний, їду я в райвідділ, те нещастя знімає побої, я так розумію криміналу там не було, ну і відповідальності я ніякої відповідальності не поніс. і знаєте, що далі рівно через 1 місяць мені телефонує Європейська агенцція з Повернення боргів виявляється я брав в компанії якийсь роутер, якого по фатку в мене не було і Воля виставила притензію і та компанія тепер дзвонить і вимагає гроші. Корочте кажучи я 2-3 тижні з ними свварився відправив їм акт про закриття договору і все, що потрібно. Реакції нуль дзвонять до сьогодні і слухають одне і то саме і хочуть 900 грн, Я зробив висновок, що краще взагалі інтернетом не буду користуватися, ніж то буде інтернет від ВОЛІ, Воля це не просто найгірший провайдер, це гімарой зараз користуюся місцевим провайдером плачу 50 грн за 10 мб і ті 10 мб краще працюють, ніж 100 в волі
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Степан. Шкода, що у вас склалась така думка. Ви завжи можете звернутися до нас на Воля клуб і ми допоможемо у вирішенні питання. Дякую. https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ДП НТЦ "Уарнет"
Александр (Львов)
25 апр 2018 14:16
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
По опыту использования максимального пакета подключения в течении почти года! Из минусов: 1) Оперативность подключения условное и только по телефону. На деле мастера ждать надо почти целый день. Это при оговоренном дне и времени заранее. 2) "Смарт-приставка" для получения HD качества картинки и доступа к дополнительным сервисам не выдерживает ни какой критики. Постоянные перегревы и задержки. 3) Дополнительные сервисы: (приложения в "Смарт-приставке") *Библиотеки фильмов - работает раз через раз. *Возможности просмотра прошедших передач и перемотки назад - не работают в принципе! *Ютуб - работае или с натяжкой или вообще не запускается и когда это происходит нужно перезапустить "Смарт- приставку" так как она зависает наглухо. 4) Сигнал коаксиального кабеля не смотря на всю его силу время от времени падает что приводит к проблемам с интернетом! Оперативно эту проблему решить не могут. Но это не все... Гроза или сильный дождь приводят к плохому сигналу а иногда к его полному отсутствию. В компании мне так и не смогли объяснить как это взаимосвязано. 5) Огромное количество проводов. Основной коаксиальный кабель в переходник на два выхода один из которых идет в смарт приставку а другой в модем. Из модема идет витая пара в смарт приставку + кабель питания модема. Из Смарт приставки идет HDMI в телевизор + кабель питания приставки. Не забываем что мы хотим интернет, прибавляем роутер в который подключаем витую пару из модема а уже из роутера в приставку ну и + кабель питания роутера.
И того: 3 коаксиальных кабеля, 1 переходник на 2 выхода коаксиалки, 2 витые пары, 3 кабеля питания, 1 HDMI + приставка + модем + роутер и все это возле телевизора успешно пылится и греется. Думаете это много?! Тогда что говорить мне ведь у меня 2 телевизора! И на каждый вот такая история. 6) Служба поддержки (Заслуживает ОСОБОГО внимания) - абсолютно не квалифицированный персонал не умеющий общаться с клиентом и не умеющим решать возникающие в процессе предоставления услуг проблемы. Вежливость им чужда
*Из интересного: Прошлый абонент кем является член моей семьи закрыл договор в следствии чего я открыл новы на тот же адрес но уже на свое имя и в течении двух лет мне никто не соизволил сообщить что на закрытом договоре есть долг в не большую сумму в 14$. ЗА ДВА ГОДА!!! никто не додумался позвонить и спросить! Об этом я узнал от Европейской агенства возвращения долгов. Я заплатил им ровно ту же сумму в 14$ ни центом больше и закрыл вопрос. Но зачем надо было доводить до такого абсурда? Неужели так намного проще? В этой компании вообще есть менеджеры или там одни шестерки на телефонах с образованием 9 класса (в лучшем случае)? Из плюсов: Красивая реклама которая обещает вам горы удовольствия от удобного использования комбинированных сервисов. Вывод без эмоций: Абсолютное не соответствие критерию цена качества. Слабое техническое оснащение и обеспечение. Не эффективное управление центром поддержки абонентов. Компания хоть и не новичок на рынке однако ей еще рости и рости. ПС: Не смотря на в основном негативный опыт сотрудничества с этой компанией я желаю ей скорейшего роста и повышения качества услуг или быть съеденными конкурентами!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львов)
30 нояб 2017 21:39
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго вечора. Неприємно враженна робою цього інтернет провайдера і хочу розказати свою історію. Переїхавши на квартиру вирішили підключити інтернет від волі, номер переписала з оголошення що висіло у під'їзді будинку, позвонивши почула сонний голос працівника цієї компанії який на моє запитання: "чи можна підключити інтернет?" почула: "так, можна з вами зв'яжуться техніки, скажіть свою адресу", ні про послуги цієї компанії ні про можливі акції я нічого не почула. Пізніше до мене подзвонили працівник волі і спитався коли він може прийти підключити послуги, в зручний для мене час цього зробити не можна було тому мені потрібно було відпрошуватись з роботи. В день підключення за 1 годину до встановленого часу мені дзвонить цей самий працівник і повідомляє мене що він на місці але в зв'язку з роботою я прийшла вчасно в домовлений час але працівника не було я передзвонила сказав що вже підходить але зявився через 15 хв, на запитання "скільки це займе часу?" конкретної відповіді я теж не почула. Не говорячи що ми не були повідомленні про те що наш договір складений на підключення по акції що нам в користування надає воля обладнання і про підключення не тільки інтернету а ще й кабельного телебачення це все я вже дізналася від працівника який прийшов підключати послуги і те ще кожне слово треба було з нього витягувати щоб щось дізнатись, заповнивши ніби то якийсь договір працівником, який по своїй некомпетентності я підписала і залишивши мені чомусь якусь частину від нього працівник пішов. Вже не говорячи про те що я зобов'язана була заплатити за кабель який проводили в квартиру і за додатковий кабель до телевізора. Але до чого я веду що через два місяці користування цим інтернет провайдером в зв'язку з переїздом нам доводиться відключити послуги і тут саме цікаве , подзвонивши в колл-центр я вперше почула про те що вразі РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ МЕНШЕ НІЖ ЧЕРЕЗ 12 МІСЯЦІВ ВИПЛАЧУЄТЬСЯ ШТРАФ В РОЗМІРІ 190 ГРН І ЩО ПРО ЦЕ НАС МАЛИ ПОВІДОМИТИ А ТАКОЖ ЩО ЦЕ Є ПРОПИСАНО В ДОДАТКУ ДО ДОГОВОРУ якого в мене навіть і не має тому що цей самий працівник який приходив він мені його і не дав але я його мала підписати і якщо я його не маю то можу отримати копію в одному з сервісних центрів цієї компанії. А знаєте що ще цікавого що підключення відбувається без будь якої заяви і БЕЗКОШТОВНО, а щоб відключитись від цього інтернет провайдера вам потрібно написати заяву в сервісному центрі і самому занести обладнання, а якщо ви хочете щоб працівник прийшов і забрав обладнання то ТАКА ПОСЛУГА ВАМ ОБІЙДЕТЬСЯ ВЖЕ В 60 ГРН, обурена таким відношення до клієнтів і тепер вже точно не підключуся до цього інтернет провайдера і всім не рекомендую і буду проти такого сервісу. :( Неприємні враження які залишутся надовго.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго вечора! Дякую завідгук. Повідомте, будь ласка, більш детальну інформацію модераторам нашої спільноти Воля Клуб https://club.volia.com/, або в офіційному аккаунті в Фейсбуці https://www.facebook.com/voliaofficial приватним повідомленням. За Вашим зверненням з вказанням номеру договора ми перевіримо роботу праціників і зробимо все можливе, щоб такі випадки не повторювалися. Звісно, що перед підключенням Вам мали повідомити акційні умови. Очікуємо Вашого повідомлення. Дякую.
Андрій (Львов)
04 июнь 2020 16:08
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
'будь проклятий той день, коли я сів за баранку цього пилососа' або ніколи не зв'язуйтесь з Волею (незалежно від причин). Лонгрід. Тижнів 2 тому після нічних дощів в кімнаті на столі, де встановлений роутер, з невідомих причин почали з'являтись калюжі води, котра витікала з самого роутера. Перевірив я кілька разів вікна чи ніде не пропускають воду, чи нема дірок в стінах і тому подібне - результату це не дало, вода продовжувала з'являтись. Вже грішив на домашніх, може хто пакостить - теж ні. Відповідь прийшла кілька днів тому під-час чергової зливи, коли вода знов полилась з роутера але вже на моїх очах. Витягнув я кабель і бачу, як вона витікає дзюркотом прямо з оболонки самого кабеля!!! Очі полізли на лоба, таке в житті бачу перший раз. Телефоную до Волі, розказую ситуацію. Оператор в'їхав не з першого разу, видно думав, що я жартую - мені це зрозуміло стало з його уточнюючих питань. Договорились ми до оформлення заявки на прихід майстра в проміжку між 9.00-15.00, типу за годину до приїзду майстри попередять (передзвонили в 14.40, сказали що будуть за 10 хвилин). А якби людина в той момент була в душі/туалеті/(потрібне дописати) - тоді як? Відчуття часу в них працює не окей. Нехай, їдемо далі. Прийшли, глянули і винесли наступний вердикт: кабель треба або міняти або вони будуть пробувати ремонтувати. В разі заміни платити маю я за такими тарифами: за інформацією від майстрів нам треба 90 метрів (далеко тягнути), перші 50 - по 1грн, решту 40 - десь по 9. Питання: якого хріна я маю платити зі своєї кишені за кабель, який спортився в наслідок того, що був паршиво встановлений компанією і через нього в мою квартиру лилась вода? Консультант на телефонній лінії сказав, що такий регламент їх роботи, заміна кабелю з мене незалежно від її причини. З приводу потенційно можливих проблем з обладнанням (якби залило ноутбук і він згорів чи здох роутер через ту саму воду) - теж все з моєї кишені, вони такого не відшкодовують. Це просто 5, б*дь, очі ше більше на лобі! До слова - столик, на якому стояв роутер, вже і так треба міняти бо після першого заливання тирсоплита почала всмоктувати воду і роздулась. Від заміни, ясне діло, ми відмовились. Весь ремонт (то просто чудо інженерної думки!!!) полягав в тому, щоб обрізати зовні квартири ізоляцію на кабелі, всередині якої текла вода, залишивши відкриту виту пару. Тепер вода так само буде литись кабелем але буде стікати не мені в кімнату а зовні на стіну будинку. Так що якщо хочеться гемор на сраку - підключіться до послуг Волі. Занавіс. P.S: виявляється, що нам колись при підключенні проклали кабель для внутрішніх мереж і для зовнішнього використання він не призначений (слова майстрів). А чого так - хіба Бог і Воля знають.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Андрій. Будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ЗАО "Телесистемы Украины"
Анонім (Львов)
13 нояб 2017 02:05
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
26.32 Мбит/c
Upload:
3.28 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
!!!ОБУРЕННЮ НЕМАЄ МЕЖ!!! Підключена послуга Інтернет+ТБ - суцільне жахіття! Ціна не відповідає якості! Мало того що не було вчасного попередження про підвищення щомісячної оплати, а прийшло попередження про заборгованість, де була вказана досить велика сума, тому що ми оплачували кілька місяців ту суму, яку ми знали, так ще й постійно пропадає мережа! Кожної очі, о пів на першу (можна звіряти годинник) пропадає спершу телебачення, а згодом і Інтернет, на пів години - 50 хв точно (це в кращому випадку)! Кожного дня, після обіду також пропадає мережа, і також до години часу, а буває і таке що на 3-4 години! Зі швидкістю також бувають проблеми. Не часто, але бувають, інколи фото або відео загружаются на стільки довго, що не вистачає терпіння, не кажу вже про якісь сайти. Скажіть, будь ласка, за що ми оплачуємо кожного місяця 210 грн, ЗА ЩО?! Телефонували не одноразово на гарячу лінію, на що нам відповідали що це аварійна проблема у всьому будинку і від нашого імені оформляють заявку на виклик аварійної бригади, яка при першій ж можливості, що можливо навіть у ночі, прибуде на місце аварії. Таких заявок було дві за дві ночі підряд. Ніхто і ніяк на них не відреагував! Ніякої бригади по місцю призначенню не було! Наступного тижня знову зателефонували, на що нам взагалі відповіли що нам "не можуть надати ніякої інформації, тому що у них її немає (в чому саме причина таких частих поломок); з техніками вони НІЯК зв'язатися не можуть; бригада буде завтра приблизно о 15:00 год (що вони обіцяють кожного разу)", а в кінці всієї розмови, коли ми висловили своє невдоволення у їхній компетентності, консультант, у конкретно підвищеному тоні крикнув у трубку "Я НЕ ЗНАЮ! ВСЕ!" і просто кинув трубку. Що це за хамство таке?! Це ваша робота кінець кінців, це ваш обов'язок! Шановні, якщо ви стягуєте щомісячну оплату, при чому не маленьку, так, будь лака, надавайте відповідної якості послуги! Це вже на стільки дістало, що нашому обуренню просто немає меж! Якщо ви берете на роботу людей, в першу чергу, перевіряйте їхню психічну стійкість, а по-друге, прикладіть усіх своїх зусиль, щоб вони були компетентними у своїй справі, а не відповідали словами "не знаю", "інформації не маю", "зв'язатися не можу" і хамили! Якщо ви на стільки "класний" провайдер і маєте таку велику мережу по всій країні, так забезпечуйте реально хорошим зв'язком своїх клієнтів, суми все ж таки клієнти сплачують нормальні за ваші послуги! З НЕ повагою ваш, на жаль обурений, клієнт! Дякую за увагу!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаю! Для перевірки Вашого підключення напишіть нам. У повідомленні вкажіть номер договору або адреса надання послуг. Зв'язатися з нами Ви можете в співтоваристві Воля Клуб https://club.volia.com або на нашій офіційній сторінці https://www.facebook.com/voliaofficial
Руслан (Львов)
19 июль 2022 14:21
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
901702524
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Я більше 10 років користувався інетом від Київстар, 1 рік від Тріолан та 1рік від місцевого провайдера. Інколи бували перебої. Зазвичай на декілька годин. Періодичність перебоїв десь раз в 3-6 міс. Зараз 4 місяці орендую квартиру і дууууже не пощастило з тутешнім провайдером - Воля. З 2го липня почав пропадати інтернет. Перші декілька днів в основному використовував мобільний інет наївно покладаючись на те, що це тимчасові труднощі. Потім звернулись в підтримку - викликали техніка який на наступний день, як я думав, вирішив проблему. Як пояснили - проблема була по всьому будинку. Здавалось би все ок, але на наступний день інет знову почав відвалюватись. Знову звернулись в підтримку і знову згодом інет запрацював нормально, але знову всього на один день. І потім знову і знову і знову… До речі, проблеми проявились так: кожні 1-2 хвилини пропадало з'єднання десь на хвилину і так циклічно. Сьогодні вже 19 липня і весь цей час інтернет працює так - 3 дні відвалюється, 1 день працює. Я навіть помітив тенденцію, що після того, як інет працював нормально один день, то в районі 4годин ранку вже починаються проблеми. Казалось би куди ще гірше, але ні, є куди - сьогодні зовсім не працює. Це навіть комічно. Ну що ж, знову звернувся в підтримку і знову викликали техніка... В чаті на сайті провайдера, куди так радять звертатись в відповідях, працюють заскриптовані оператори які, фактично, не можуть допомогти. Кажуть, що проблема в мене і ніяк не реагують на те, що я зауважую на загальнодомову проблему. Ще й один із операторів апелював тим що начеб-то це в зв'язку з ситуацією в Україні. Яким боком це впливає на Львів? В місті Харків зараз Тріолан працює стабільно не дивлячись на ситуацію там. В прифронтовому місті Харківської області Київстар також працює стабільно. З плюсів можу відзначити, що в чаті відповідають доволі швидко і графік їх роботи комфортний. Але що це дає, коли мені потрібно працювати з більш-менш стабільним інтернетом. Мобільний інет майже весь використаний (включно з усіма можливими бонусами). Висновок простий: Воля - це жах, я не міг подумати що така якість послуг може взагалі бути. Якщо раптом вам пощастило переглянути відгуки до підключення (інакше ви, мабуть, тут коли уже і самі зіткнулись з проблемами), то краще розгляньте інші варіанти - збережіть свій час та нерви. P.S. Чекаю скопійовану відповідь провайдера як їм прикро і як вони стараються підтримувати якісний сервіс :)
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Руслан, добрий день. Прикро, що у вас склалась така думка. Ми працюємо та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. За вказаним вами договором оформлена заявка на сервісне обслуговування для діагностики та усунення даної несправності. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб відновити послугу якнайшвидше. Будь ласка, очікуйте на майстра. Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Роман (Львов)
26 дек 2020 00:59
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Компанія повна хрінь працював в компанії Телевойс продавав послуги волі, був колцентр на 40 людей, робили 1200 нових абонентів в місяць, приїхала баба з києва, через 3 місяці проект волі закрився .Моя порада керівництву волі " Не ставте на серйозні посади своїх коханок " подаруйте їм ламборджині і хай дадуть Вам спокій. Вони знищать Вашу компанію, наступного разу стикнувся з волею десь пів року тому, колега хотів з волею працювати, як наслідок воля завела в такі рамки, що колцентр працював 2 місяці, вся проблема це глобальний контроль і навязування волею своїх правил продажів знову ж таки придумані бабою, саме баба придумала використовувати вікідайл ,і почала радити підрядникам як працювати . Я думаю керівництво компанії знає про яку бабу йде мова , так от весь прікол в тому, що програма вікідайл вважається шпигунською програмою і кожного разу коли оператор того чи іншого колецентру логіниться в систему, то компанія воля отримує мікрофон в вашому офісі, інформація перевірена. Недавно закрився ще один колцентр у Львові а закрився через те, що працівник того колцентру при спілкуванні зі своїми колегами на обіді, тобто система була в логіні але на паузі : сказав, "що ці бабі треба перестати пхати носа в сферу яку вона не розуміє. А краще знайти собі мужика " колцентр припинив існувати. Стосовно роботи інтернету вдома Вулиця Городоцька, нічого крім волі і Укртелекому не було, акція 100 грн регулярка 320, якісь гімно, технічна підтримка гімно, це при тому, що я маю уявлення як воно працює, банально кабель обриває телевізор в цілому будинку не працює а нет працює по телевізійному кабелі, а баба з колцентру каже перезагрузіть роутер, добре, що появився маленький провайдер а за дуже маленьку суму грошей надав нет зі швидкістю в 10 мб, що цікаво ті 10 бм краще працює за волі 100, не рекомендую нікому, якщо воля не гарно веде себе з своїми партнерами, а ще до того всього дає хреновий інтернет, то хай бог вас милує мати з нею справу і байдуже чи Ви хочете користуватися їхніми послугами чи бути партнерами, ще одне компанія воля не може відключити систему кредитування і заганяє людей в борг, як наслідок 20% колишніх абонентів волі мають справи з колекторами.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Роман. Шкода, що у вас склалась така думка. Ви завжди можете звернутися до нас на Воля клуб і ми допоможемо. При звернені, будь ласка, вказуйте номер договору. Дякую. https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ДП НТЦ "Уарнет"
Андрій (Львов)
03 фев 2017 11:59
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не часто пишу відгуки, але змусили, нікому не рекомендую цього оператора! Підтвердили правило маркетингу чим краща подача та реклама, тим більше людей "зхаває". Але все дійсно було добре, перший місяць, потім і ціни виросли і швидкість прямо пропорційно впала... Знайшовши нового оператора який все класно та оперативно підключив і налаштував за 3 години, я отримав 98 Мбит/с зі 100 Мбит/с гарантованих як на закачку так і віддачу, за 120грн залишилось тільки одне попрощатися з попереднім, і тут почалося... Потрібно написати руцями заяву на відключення (і це в інноваційний час, коли навіть оплату послуг можна провести не носивши з собою ніяких карт). Знаючи що в нашій країні все що стосується паперових справ робиться м'яко кажучи, не швидко, згадав що на сайті "Волі" в особистому кабінеті є кнопка "Призупинити послуги" яка дає змогу зупинити надання послуг на термін до 30 днів (як написано в описі послуги), звичайно я нею скористався, не збираючись більше користуватися послугами. Але зайшовши через декілька днів в кабінет побачив що мені вже нарахували борг, а я вже давно той кабель акуратненько скрутив і біля дверей поклав), тобто навіть випадково користуватися не міг. Знайшовши в мережі телефон коллцентру я зателефонував до операторів (ніяких зауважень до них не маю, все на досить непоганому рівні ввічливо та доступно, всі мої зауваження стосуються лише тих хто вводить в оману користувачів вигадуванням таких "корисних" послуг). Глянувши на мій баланс та підтвердивши що дійсно було призупинення послуг, мені повідомили що все правильно, але як виявляється "призупинення" це не відмова від послуг, тобто ти не користуєшся послугами але все одно кожного дня сплачуєш до 3 грн. І тут я зрозумів що це ще добре що я побачив той рахунок через 4 дні після зупинення... Так от, виникає логічне запитання, навіщо ж потрібна та функція якщо вона нічого не зупиняє, а все просто, та функція розрахована на л... які ще не перевелися, та яким я трохи не став... Ось така ...ня малята, тому не ставайте заручниками "Волі" збережіть свій час та нервові клітини.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Андрію! Шкода, що у Вас склалась така негативна думка. Проте інформація про тимчасове призупинення послуг компанії http://club.volia.com/t5/Upravlinnya-poslugami/Edu-v-otpusk-Kak-priostanovit-polzovanie-TV-Internet-TV/m-p/51#M3800 та розірвання договору http://club.volia.com/t5/Upravlinnya-poslugami/Kak-rastorgnut-dogovor-ili-otklyuchit-odnu-iz-uslug/m-p/3899#M287 у відкритому доступі надана в спільноті Воля Клуб. Відповідно до частини першої статті 33 Закону України “Про телекомунікації” Кабінет Міністрів України постановляє затвердити Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг ст. 54: Тимчасове припинення надання послуг оплачується за тарифами, встановленими оператором, провайдером (для загальнодоступних послуг такий тариф не може перевищувати розміру абонентної плати за кожний місяць тимчасового припинення).
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера Телекоммуникационная группа "Vega"
Аноним (Львов)
14 сен 2015 13:55
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самий гірший провайдер у Львові став. Особливо не пощастило тим, кого ця "компанія" перекинула на різного роду ІР адреси: 141.170.243.0/24 та 141.170.227.1. Оператори хамлять. На конкретні дані про падіння швидкості знову таки хамлять і вимагають перевіряти швидкість у "безпечному" режимі роботи, хоча далеко не всі люди взагалі вміють у такому режимі користуватись комп'ютером. На прямі докази падіння швидкості та не якісного сигналу знову таки хамлять і обзивають. Всім раджу відмовитися від послуг, або хоча би вимагати заміни кабелю на 8 жильний, що трохи підвищить швидкість Вашої лінії!!! Єдине, що кабель доведеться придбати самостійно!!! А краще відмовитись від послуг хамів, які обіцяють швидкість 100 Мбіт/с, а дають в кращому випадку вночі 80 Мбіт/с на завантаження та 40-45 Мбіт/с на вигрузку, а в гіршому вдень 40-60 Мбіт/с на завантаження і 27-32 Мбіт/с на вигрузку при ТП 100 Мбіт/с. Підтвердження всього викладеного гарантую як мережевий інженер! При цьому існує випускаючий шлюз 188.230.64.1, який використовуються провайдером очевидно, тільки для чітко вибраних, оскільки він відкликається завжди на 2-3 мс швидше і дає кращі результати тесту швидкості у всіх напрямках за перідо тестування з грудня 2014 по серпень 2015 року. Доки ІР адреси видані з цього шлюзу адміни тої супер компанії не почали відбирати на адміністративному рівні, замінюючи їх фактично не працюючим шлюзом 141.170.243.1. Без кінця самостійно вручну дописують обмеження на порту, аби хоч якось спортити якість сигналу, звернутися до керівництва яке точно так само хамить через офіційні відповіді, напряму не можливо!!! Цілком вірогідно, що такою примусовою роздачею ІР адрес хочуть зекономити на ресурсах, що наводить на думку, що швидко AIRBITES перетвориться на ВОЛЮ, де швидкість гарантується на рівні 35% мінімум від ТП. Тобто чесно, як мережевий інженер раджу: не хочете платити 100 грн за швидкість 35 Мбіт/с — відмовляйтесь негайно від послуг такого провайдера, або хоча би вимагайте заміну кабеля на 8 жильний, що покращить швидкість, і змусить їх надавати кращий сигнал!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня! Шановний пане Михайло прізвище вашу тут вказувати не буду. Пишете з IP провайдера Vega відгук про провайдера Airbites! Якось не правильно... Що ви скажете на таке шановний пане "мережевий інженер" кількість жил у витій парі для 10 мегабіт (4 жили), для 100 мегабіт (4 жили), для гігабіту (8 жил). Тобто це ніяк не допоможе у збільшенні швидкості і на роботу у режимі 100 мегабіт full-duplex ніяк не впливає. Це не електрика, де чим більше провідніків у одному напрямку тим більший струм по цьому кабелі піде. Тепер до ір адреси що 141.170, що 188.230, що 95.69, що 37.221, що 77.87. Вони не мають між собою жодної різниці, маршрутизуються вони однаково, а те що ви хамите у офісі, потім хамите представникам технічної підтримки, пишете скарги поверніть мені адресу, бо мабуть я її в вебмані діапазон 188.230 добавив, але нікому нічого на той рахунок не скажу, бо треба сварити всіх, а потім питаєте про гігабітний тарифний план у такого "поганого" провайдера... І радите усім відключитись нісенітниця та й годі! Можна багато писати, але ви своєю "пихою (мережевого інженера яким ви не є) у даному питанні ображаєте інших. Тому як цитата з вашої розмови з технічною підтримкою "як ви бачите, що в мене з кабелем проблеми, у мене кабель 8 жильний, що всі 8 жил перебило, включіть мені порт". Раджу вам краще жити у мирі і злагоді з нами і знайти у собі гідність не доказувати правоту там де її немає. І ще у нашої технічної підтримки є можливість заходити на мережеве обладнання та проводити діагностику кабеля, дивитись швидкість та інше тому на майбутнє будьте давайте жити дружно. З повагою Головний Системний Адміністратор Тарас К. ~NiX~
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера Телекоммуникационная группа "Vega"
Іван (Львов)
20 окт 2020 19:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Коли пропонували мені підключитись до інтернет і тб говорили шо все безкоштовно а коли встановили майстер сказав шо за кабель потрібно платити і вийшло за підключення 430 гривень я заплатив но сразу зробив висновок, скористувавшись інтернетом який часто пропадає і швидкість максимальна була напряму по проводу 20 Мбит/с а не цілих 100 Мбит/с за яких я платив так іще підняли ціну було пару місяців 99 грн а потім 319 грн і повідключали всі хороші канали із них і футбольні і сказали шо за них треба оплачувати окремо. Я вирішив перейти на іншого провайдера і коли в мене на рахунку закінчились кошти то інтернет і тб пропав і я виключив все обладнання і вирішив здати но спочатку поїхав за кордон на три місяця на роботу а як приїхав включив телефон і тут був в шоці як мені прийшла смс від провайдера волі шо у мене борг мінус 530 гривень я в шоці позвонив на гарячу лінію а оказалось шо вони мені призупинили надання послуг інтернет і телебачення а включили мені мінімальний тариф по 123 гривень на місяць тобто послуги не надаються але гроші мушу платити при чому в мене тариф був за 159 гривень я пішов здавати обладнання а тут іще оказалось цілий букет я змушений заплатити штраф 200 гривень за додаткову угоду + 499 грн за роутер який мені видав технік по документах но при тому я мав свій роутер і мене іще технік кинув і + 530 гривень того мінусу шо я був за кордоном і інтернетом не користувався. На сьогоднішний день вони передали в колекторську фірму яка мені присилає смс шо по рішенню суду у мене буде забране майно. Я взагалі в шоці від цего провайдера і радий шо їх нахер послав і вас люди застерігаю не звязуйтесь з волею бо проблем будете мати богато...я тепер перейшов на провайдер фрінет користуюсь уже чотири місяця і перебоїв взагалі немає плачу 130 гривень в місяць за 100 Мбит/с по тесту весь час показує 94 Мбит/с і це є норма. Люди будьте обережні і не повторюйте моїх помилок не попалайте на аферистів.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Львов)
15 янв 2021 12:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
63.3 Мбит/c
Upload:
9.87 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Немного расскажу об этом провайдере. Изначально приехали на съемную квартиру и тут была установлена скорость 100 загрузка, 5 отдача. Данная скорость не подходит вообще для стриминга или загрузки файлов на файлообменники(гугл диска, яндекс диска и т.д.). Было предпринято решение поменять пакет на 200 загрузка, 10 отдача(и то на сайте или в мобильном приложении это сделать нельзя, нужно звонить на номер телефона, который указан на сайте и по которому отвечает бот, а не человек, и чтобы попасть на линию с человеком нужно потратить море времени с ботом). Но к сожалению даже с этой скоростью невозможно что либо делать и ладно бы если она была стабильная, но нет, вместо указанной скорости 200 Мбит/с, вы получаете 60 Мбит/с, и то может быть ещё меньше. Как жаль что в других городах доступна скорость 500 на 500 Мбит/с, а во Львове максимально 200 на 10 Мбит/с. Что могу ещё сказать о провайдере, как только заканчивается интернет(примерно в 01:00 ночи), то они сразу же его отключают, а если вы моментально его пополните, то услуги возобновятся только к 8-9 утра, что совсем не подходит для моего рабочего времени. Так же бывают частые случаи что интернет просто пропадает на некоторое время, час-два и т.д., хотя все хорошо с роутером, светом и т.д., проблема у провайдера. Так же спустя пол года пользования, провайдер поднимет цену пользования как минимум на 20%. У меня такая ситуация была дважды, пользовался пол года 100 на 5 и повысилась цена на 20%. Потом сменил 200 на 10, цена была 239, стала 299, хотя пакет по сути такой же. И огромный минус провайдера что нет пакет услуг только с интернетом, всегда идет ТВ вместе за дополнительную большую плату, хотя телевизора у меня нет и никаких фильмов, программ и т.д., смотреть в приложении Volia TV на телефоне - я не собираюсь. В общем, не рекомендую данный провайдер.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олег (Львов)
02 июнь 2017 22:53
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Если у вас Воля. То как завещал "Пендальф" в гоблинском переводе властелина колец: "БЕГИТЕ ГЛУПЦЫ!" Это САМЫЙ ХУДШИЙ ПРОВАЙДЕР. Я промолчу о том, что они проводят в дом КОАКСИАЛЬНЫЙ кабель и говорят: "У вас без проблем будет 100 Мбит/с". Ну да... Конечно... Видимо мои годы обучения в техническом ВУЗе прошли зря и я не совсем знаю скрытые возможности коаксиала. Заметили, что у вас не 100 Мбит/с? Решили позвонить в поддержку ? ХА ХА ХА! На линии вы провесите в лучшем случае 40 минут. А если не повезёт то больше часа. Дозвониться в поддержку невозможно. О кривом и неясном сайте я тоже не буду заострять внимание. Но самое классное, когда вы таки дозвонитесь в поддержку и скажите: " А где же моя скорость". Вас отправят в пешее эротическое. Аргументируя это тем, что "У вас роутер 100 Мбит/с не поддерживает". Ах ну да... Видимо мой серверный роутер, рассчитанный на несколько гигабит просто НЕ ПОДДЕРЖИВАЕТ 100 Мбит/с. И пофигу что в былые времена через него работало несколько серверов на тысячи человек. Ооо да.... Такого бреда я еще не слышал никогда. Эту компанию можно описать просто "Если хотите положить на клиента всем известный прибор, спросите у "Воли" как !". Настолько ужасного и плохого сервиса я не видел еще никогда. А о подключении и монтажниках с "золотыми руками из попы" даже вспоминать не хочется. Мало того, что "случайно" оборвали кабель моего предыдущего провайдера, так еще и каким-то фигом умудрились сложить интернет у всего подьезда. Я просто в шоке от этих ребят. Ни за что и ни кому не буду рекомендовать этого ужасного провайдера. Худшие из худших.
Роман (Львов)
25 авг 2017 21:13
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Загалом, Волею користуємось дома як ТБ і інтернет багато років. І про їхні послуги можу сказати набагато більше поганих слів аніж добрих. Не буду розписувати усі роки співпраці з Волею, а напишу останній досвід замовлення послуг від Волі. Шукав новий тарифний план ТБ+Інтернет, оскільки стара послуга не задовільняла швидкістю інтернету. Подзвонив в call-центр, де дівчинка порадила вибрати один з тарифних планів, який коштував 190 грн, ВоляHD +100. В мене було дві вимоги до тарифного плану: 1) хороший інтернет 2) і щоб працювало 2 телевізора. Консультант запевняв, що потрібно обов'язково до цього тарифного плану ТВ-тюнер, оскільки без нього не буде працювати один з телевізорів. Вибору у мене не було, тому погодився на цю послугу. За два дні майстри все підключили, швидкість інтернету збільшилась вчетверо, але досить часто з перебоями працював ТВ-тюнер. Все закінчилось тим, що вчора по якихось незрозумілим причинам повністю не працював ТВ-тюнер, і ми вирішили спробувати кабель підключити напряму до телевізора. І чудо! Все працює! Два телевізора працюють! І цей чудо тюнер не потрібен, як запевняла дівчинка-консультантка. На наступний день зранку звоню на Волю, кажу що хочу змінити тарифний план, оскільки мене не влаштовує чинний і пояснив ситуацію з ТВ-тюнером. Відповідь консультантки здивувала. Вона просила залишити чинний тарифний план за меншу ціну - 152 грн - вона буде узгоджувати ціну з керівництвом. Як це так?? Чому мені одразу не запропонували ціну 152 грн замість 190 грн? Чому консультантки надали мені неправдиву інформацію про користування послугою і ТВ-тюнером? Питань багато, а відповідей немає і не буде.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Романе! Дякую за відгук. Для перевірки ситуації за договором зверніться, будь ласка, до спільноти Воля Клуб або приватним повідомленням в наш аккаунт в Фейсбуці https://www.facebook.com/voliaofficial вказав Ваш номер договору. Перевіримо і допоможемо у вирішенні питання.
Аноним (Львов)
22 июль 2017 19:05
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.4 Мбит/c
Upload:
10.37 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
От телевидения Воля я благополучно открестилась пару лет назад, и даже в страшном сне не могла представить что клиентов Airbites (где я вообще без проблем просидела более 4 лет) отдадут этой фирме. Тем не менее пыталась мыслить оптимистично - вдруг Воля за эти годы исправила свои недочеты и все у нас получится. Однако это просто какой-то тихий ужас. Про онлайн игры можно вообще забыть - вылеты, фризы и лаги обеспечены. Пинг - 3000 мс! Это блин как так вообще?? И даже если вы используете интернет чисто для серфа по сайтам - и тут Воля приготовит вам подарок! Несчастное видео с ютуба грузится как во времена модемов. Медленно и неуверенно. Из плюсов - за это время вы сможете приготовить чай, убрать в квартире, пообщаться с семьей. А потом если повезет все же посмотрите такой долгожданный видосик. Про мифическую техподдержку - забудьте, это фантастика. Дозвониться туда вообще невозможно. На самом деле провайдер Воля должен называться ШАНС. Ибо каждый раз приходя домой с работы ты не знаешь - что приготовила тебе фортуна и горячо любимый провайдер - а получить стабильное соединение хоть на 1 вечер это реальная удача! Есть проблема только в том, что с Эйрбайтса моя годовая переплата была переведена на Волю. Думаю завести календарик где буду вычеркивать дни которые остались с этим провайдером. А последний из них отмечу как праздничный. Потому что такие " услуги" - это полный бред.. абсолютное неуважение и наплевательство на клиента. P.S. вот даже этот отзыв нереально отправить с первой попытки))) "проверьте ваше интернет-соединение")))
Вадім (Львов)
23 сен 2017 21:25
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Перша й головна претензія - Воля купила нормального провайдера Айрбайтс і перетворили якість послуг на певну субстанцію, і це не золото. Викликали майстра для усунення проблем з інтернетом. Заявка подана в 21 вересня. Майстер мав бути 23 вересня з 15 до 20. Вихідний, день міста у Хмельницькому до речі. Замість свята весь день прочекали майстра. Близько 18-00 я телефонував на гарячу лінію, мені відповіли, що майстер обов'язково буде до 20, за півгодини зателефонує, чекайте. О 19-30 зателефонували ще раз - відповіли, що попросять майстра підійти якнайшвидше. О 20-03 мені надійшло СМС повідомлення, що "Зі мною узгоджена відміна заявки". Хоча ніхто не телефонував і не узгоджував.
Інтернет в результаті з'явився самостійно, без втручання спеціаліста просто тому, що за дві доби встиг просохнути кабель на даху, залитий дощем (саме це і було причиною відсутності інтернету і виклику майстра). На гарячій лінії запропонували переоформити заявку на середу з 9 до 15. Знову півдня чекати до моменту коли з нами знову "узгодять" відміну заявки? Висновок: якість техобслуговування та взаємодія з клієнтом після Айрбайтса стрімко пробили дно і продовжують копати далі. Найміть на техобслуговування хоча б лінивих студентів, можливо вони хоч мобільним телефоном вміють користуватись, якщо вже прийти і виправити проблему не здатні. Вивчаю заклинання для припинення дощів, на них надії більше, ніж на сервісну службу Волі.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Вадім, доброго дня. Дякую Вам за креативний підхід до відгуку. Зверніться, будь ласка, в нашу спільноту: https://club.volia.com/ Повідомте цю інформацію та номер Вашого договору. Будемо раді допомогти.
Тетяна (Львов)
22 окт 2020 15:32
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
900994148
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ми з чоловіком проживали у Львові і користувалися інтернетом. У зв'язку з пандемією ми вимушені були покинути місто. На той момент, коли розпочався карантин мене в місті не було. Сполучення між містами теж не працювало. І тут розпочалося саме цікаве. Я зателефонувала в кол центр, щоб відмовитися від послуг. Як тільки оператори чули, що я хочу відмовитися від послуг, мені казали, що ми вас зараз переключимо на іншого спеціаліста, після чого дзвінок переривається і так було 3 чи 4 рази. Коли я наступний раз зателефонувала, попросила, щоб мені просто відключили інтернет і не переключают на інших спеціалістів. Мені сказали, що розірвати договір можу тільки я і те що я не в місті, це проблема, а те що мій чоловік міг цим зайнятися і в нього були на руках всі документи, ім так не підійшло. Послугами ми НЕ КОРИСТУВАЛИСЯ після того як поїхали з міста і тому є підтвердження. Зі слів власника квартири, договір уже переоформили. Зараз компанія нарахувала нам борг і передала мій номер колекторській компанії, що заборонено в Україні. Звертаюся до працівників ВОЛЯ - за що борг? за те що ми не користувалися послугами? За те, що я 10 разів телефонувала і ви мені не допомогли вирішити проблему? Чи маєте право вимагати кошти? Що за стягнення в примусовому порядку? ВИ ПОРУШИЛИ МОЇ ПРАВА і якщо ви не припинете вимагати кошти я буду звертатися у відділення захисту прав споживача і так далі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Тетяна (Львов)
20 окт 2020 18:24
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
900994148
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ми з чоловіком проживали у Львові і користувалися інтернетом. У зв'язку з пандемією ми вимушені були покинути місто. На той момент, коли розпочався карантин мене в місті не було. Сполучення між містами теж не працювало. І тут розпочалося саме цікаве. Я зателефонувала в кол центр, щоб відмовитися від послуг. Як тільки оператори чули, що я хочу відмовитися від послуг, мені казали, що ми вас зараз переключимо на іншого спеціаліста, після чого дзвінок переривався і так було 3 чи 4 рази. Коли я наступний раз зателефонувала, попросила, щоб мені просто відключили інтернет і не переключали на інших спеціалістів. Мені сказали, що розірвати договір можу тільки я і те що я не в місті, це проблема, а те що мій чоловік міг цим зайнятися і в нього були на руках всі документи, ім так не підійшло. Послугами ми НЕ КОРИСТУВАЛИСЯ після того як поіхали з міста і тому є підтвердження. Зі слів власника квартири, договір уже переоформили. Зараз компанія нарахувала нам борг і передала мій номер колекторській компаніі, що заборонено в Украіні. Звертаюся до працівників ВОЛЯ - за що борг? за те що ми не користувалися послугами? За те, що я 10 разів телефонувала і ви мені не допомогли врішити проблему? Чи маєте право вимагати кошти? Що за стягнення в примусовому порядку? ВИ ПОРУШИЛИ МОІ ПРАВА і якщо ви не припинете вимагати кошти я буду звертатися у відділення захисту прав споживача і так далі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Тетяна (Львов)
21 окт 2020 15:11
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
900994148
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ми з чоловіком проживали у Львові і користувалися інтернетом. У зв'язку з пандемією ми вимушені були покинути місто. На той момент, коли розпочався карантин мене в місті не було. Сполучення між містами теж не працювало. І тут розпочалося саме цікаве. Я зателефонувала в кол центр, щоб відмовитися від послуг. Як тільки оператори чули, що я хочу відмовитися від послуг, мені казали, що ми вас зараз переключимо на іншого спеціаліста, після чого дзвінок переривався і так було 3 чи 4 рази. Коли я наступний раз зателефонувала, попросила, щоб мені просто відключили інтернет і не переключали на інших спеціалістів. Мені сказали, що розірвати договір можу тільки я і те що я не в місті, це проблема, а те що мій чоловік міг цим зайнятися і в нього були на руках всі документи, ім так не підійшло. Послугами ми НЕ КОРИСТУВАЛИСЯ після того як поіхали з міста і тому є підтвердження. Зі слів власника квартири, договір уже переоформили. Зараз компанія нарахувала нам борг і передала мій номер колекторській компаніі, що заборонено в Украіні. Звертаюся до працівників ВОЛЯ - за що борг? за те що ми не користувалися послугами? За те, що я 10 разів телефонувала і ви мені не допомогли врішити проблему? Чи маєте право вимагати кошти? Що за стягнення в примусовому порядку? ВИ ПОРУШИЛИ МОІ ПРАВА і якщо ви не припинете вимагати кошти я буду звертатися у відділення захисту прав споживача і так далі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Тигран (Львов)
07 нояб 2022 15:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже обурює робота цього провайдера. На сайті за умовами акції можно підключити інтернет за ціною 125 грн/місяць. Оператори колл центру відмовляють в підключенні цього пакету, мотивуя це умовами регламенту, а саме Додаток №1 до наказу №699-П від 22.07.2022р. в редакціі наказу №851-П від 23.09.2022 пункт 5.9. Оператори колл центру відмовляють з приводу того що на дану адресу вже є діючий договір (на минулих власників квартири). А також кажуть що за регламентом прив"язка саме до адреси, хоча у регламенті це не прописано. При спілкуванні з оператором Анна (0593135) 07.11.2022р. було сказано що відмовляють з приводу внутрішнього розпорядку компанії (ознайомитися з документами неможливо, тому що це за її словами внутрішні документи, номер наказу не представлен). З юридичної точки зору, це повністю неправомірно. Усі умови акції повинні бути розміщені в свободному доступі для клієнта, щоб можно було з ними ознайомитись!!! прошу керівництво компанії розібратися в цьому питанні, працювати у правовому полі законодавства України і покарати працівників які трактують офіційні документи так як їм забажається! На данный момент я не являюсь вашим абонентом. Договір за цією адресою складений на минулих власників!!! Також це ще є маніпуляцією, щоб підключити абонента на більш дорогий пакет, розуміючи що це єдиний провайдер за цією адресою. м. Львів вул. Дорошенка 29 кв. 4а.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Тигран, добрий день. Дана акція діє для нових підключень та не розповсюджується на діючих абонентів. Для можливості скористатися акційною пропозицією, за адресою не повинно бути підключених послуг протягом останніх 3-х місяців. Ознайомитись з цмовами акції ви можете на нашому сайті в умовах акції натисніть на "Деталі за посиланням": https://volia.com/ukr/product/2/. Або перейдіть за прямим посиланням: https://ex.volia.com/user/files/2022/08/all/internet_tariffs_29-08-2022_Prepaid_on-net.pdf?_ga=2.126902221.1577857503.1667723218-701246079.1655304764 . Ви можете обрати будь-який з регулярних тарифів компанії. Ознайомитись з пакетами ви можете на нашому сайті в розділі "Прейскуранти". Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
30 июль 2017 13:16
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
55.86 Мбит/c
Upload:
4.39 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вимушений перейти з Єй Бі Україна на Воля кабель за причиною поглинання Волею Єй Бі Україна. Служба підтримки працює в нормальному режимі, але конкретної допомоги не надають, тільки відмазкі та розрахунок на те, що з ними розмовляє лох. На питання, пов'язані з фінансами, просто відмирають, не можуть знайти інформацію і т.д. За місячну плату 120 грн, Єй Бі Україна надавала мені 54 канали IPTV, Волякабель цю послугу відмінила, а квитанції почала мені присилати аж на 140 грн. З травня місяця не можуть перевести залишок коштів, що залишилися від попереднього оператора Єй Бі Украіна. За липень місяць три рази відключали інтернет, а з 20 липня по 24 липня 2017 р. був без інтернету, шукали, шукали і знайшли поломку у сусідньому будинку, при цьому гроші з рахунку були зняті, вимушений був писати заяву на перерахунок, примушують бігати у центр обслуговування користувачів та чесно вистояти у чергах від 1 години до 3-х, там організовано 5 робочих місць ,а постійно працює тільки 2 консультантки. Прихована інформація про керівний склад компанії, не можлива зустріч з ними, немає номерів телефонів керівного складу Воля кабель. Все таємно. Дуже таємничо. Компанія на рівні державного секрету - нічого не вирішиш, нічого не взнаеш та нікому ти не потрібен, а гроші давай по максимуму, більш як у всіх держав Евросоюзу при українських пенсіях та зарплатах.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг