Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 1.5 из 5
отзывов: 7106
рекомендуют: 751 чел
не рекомендуют: 6355 чел
ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Анонім (Полтава)
02 мая 2024 20:04
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую нікому сервіс Воля, самий найгірший в країні, постійно проблеми з інтернетом, додзвонитись до оператора, неможливо, ключове слово НЕМОЖЛИВО!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Полтава)
17 апр 2024 22:30
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ваш провайдер повне гавно, ні скорості інтернат ані нормальних кваліфікованих працівників, а гроші деруть як не в себе. Ніколи не встановлюйте його ніколи, збережете собі нерви і гроші.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Євген (Полтава)
18 март 2024 10:44
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
902240371
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Два тижні користуємося цим горе оператором, жодного дня не було надано якісного інтернету, а саме, звертаючись на гарячу лінію, постійно відповідають що у них все ок, сплатив послугу, щоб прийшов спеціаліст додому та все виправив, по і тогу як не працювало, так і не працює. Учора у вечорі, зателефонували і зізналися, що інтернет не працює по їхній провині, бо закінчуються ip адреси та вони переходять на НАТ обладнання, якщо я бажаю щоб інтернет працював постійно потрібно сплачувати кожного місяця статичну ip адресу за додаткові кошти. Чому коли я підключався за це не було сказано жодного слова. Развод на гроші. Чому всі інші оператори це не роблять? Навіщо дурити людей? Хто компенсує збитки за перепідключення мені до Триолану? Підключено линію до ноутбуку, дитина навчається онлайн і то не дає змогу повноцінно користуватися інтернетом, приходиться пере підключатися на мобільний. За що я сплачую місячну плату, коли все не працює?
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Євгене. Дякуємо за ваш відгук. Ваша ситуація знаходиться на контролі відповідної служби. Для вирішення питання з вами зв'яжеться фахівець компанії. Просимо відповідати на телефонні дзвінки.
Євген (Полтава)
08 март 2024 14:33
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
65.22 Мбит/c
Upload:
36.27 Мбит/c
Договор:
902240371
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь інтернетом вже 3 дні, це просто кошмар. До цього був Триолан, за 2 роки жодного разу не зателефонував їм. Вирішив скористуватися акцією, котру побачив в інтернеті і пожалкував. За 3 дні користування зателефонував оператору більше 10 разів. Кожного дня після 12 години, повністю перестають працювати гугл сервіси, не можливо користуватися Facebook, Instagram, Google, не працює Apple сервіси. Робив запит на налаштування обладнання, по ітогу наступного дня зателефонував представник оператора, та сказав, що це провина компанії з обладнанням, що більше це не буде виникати, но наступного дня все повторилось знов. Зателефонувавши знову на телефон гарячої лінії, я отримав для себе інформацію, що платіть за визов, щоб спеціаліст прийшов та перевірив провода, що це може вони дають таки помилки, та що мені потрібно за них сплатити, но підключення було на провода, котрі заводили до мене Триолан, та Воля жодного метра проводу не надавала. Та що це провина в обладнанні оператора даже не хотіла чути. В той же день зробив знов ще запит на налаштування обладнання, но це не дало нічого, оператор сказав, да питання що це щось у них. Наступного дня повторилось все знов. Зателефонувавши мені надали інформацію, що у мене часто йде запити на ip, та мені потрібен статичний адрес, котрий коштує окремо 60 грн на місяць. Я сказав що він мені не потрібен, у мене завжди була динамічна адреса та все було гаразд. На завтра зробив запит спеціаліста на дому, но інтернет не працює від 1 до 2 годин після 12, як мені дочекатися саме в цей час, коли фахівець може завчасно прийде на адресу перезавантажити точку світч та все запрацює і скаже що все гаразд, платити кошти. Повний абсурд, провина компанії, а я повинен платити кошти!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Євгене, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та робимо для цього все можливе. Очікуйте, будь ласка, майстра 09-03-2024 р в проміжок часу із 08:00 до 15:00. Майстром перевірить ваше підключення та усуне причину несправності, що виникла.
Аноним (Полтава)
11 нояб 2023 22:02
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Суббота, выходной день, с 21:30 по момент написания отзыва, а уже 22:00, Интернет с 15 Мбит/с, падает в 0 каждые +-15 секунд, а плачу я за 100 Мбит/с... Техподдержка не берет трубку 5 минут к ряду. 10/10 всем рекомендую. Деньги на ветер и самый *быстрый*, самый *стабильный* интернет.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Полтава)
03 июль 2023 19:19
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Багато років користувалась даним провайдером. Кожного разу після підняття вартості послуг приходила до контакт-центру і просила відключити мене від послуг. Кожного разу робили знижку щоб я не відключалась (приблизно раз на пів року).Останній раз таки відмовилась від телебачення, залишили лише інтернет, однак вартість інтернету 260 грн, а щоб я повністю не відмовлялась - знову зробили знижку до 200 грн. Під час постійного відключення світла тариф ніхто не перераховував, хоча у нас світло, а відповідно і інтернет були по 6-8 годин на добу. Анонсування вартості послуг з 1 липня до 340 грн в місяць (і це лише за інтернет) підштовхнули мене до рішучого кроку змінити провайдера. Похід до кол-центру нічого не дав, оскільки велика черга, працює 1-2 консультанти, які нікуди не спішать, а під час тривоги робота припиняється, і кол центр зачиняється. Щоб телефонувати на гарячу лінію треба мати багато часу і сталеві нерви, бо знайти зєднання з оператором неможливо. Написала у чаті з вимогою відключити мене, однак мене довго вмовляли лишитися, бо в мене мінімально можливий тариф (340 грн/міс). Потім запропонували призупинити послугу за 25 грн/міс. Після мого наполягання на відключенні, сказали, що зєднаються зі мною протягом 3 діб. Через 2 доби я уточнила у чаті про мою заявку, вона була активна, однак так ніхто не перетелефонував. Наступного дня я написала у чаті, що платити за послуги, від яких я довго не можу відмовитися не буду. На той день я вже користувалась інтернетом іншого провайдера (за 100 грн/міс). Тільки після цього зі мною звязалися і сказали писати заяву. Воля спеціально тягла час, щоб не відключати і брати гроші. Після написання заяви мені виставили рахунок. Заява написана на припинення послуг з 3.07 (нормально 3.07 починається о 00.00 - вночі), однак воля цей день чомусь рахує. Переписала заяву на відключення з 2.07, однак вони не хотіли змінювати дату, а лише після тривалого зясування усіх дій погодилися на відключення з 2.07, однак, я все одно щось маю доплачувати. Нікому не рекомендую даного провайдера. Р.S. Якщо виникали якісь проблеми з інтернетом - звʼязатися з провайдером також було неможливо.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ціни актуалізують всі провайдери. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, час з'єднання з оператором збільшується. Тому компанія подбала про альтернативні канали підтримки. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а й в інших каналах, таких як: чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки, години роботи (Пн-Нд: 09:00-21:00), email: [email protected] чи сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram. Компанія надає послуги в рамках правил надання та отримання послуг. З правилами ви можете ознайомитися за посиланням: https://ex.volia.com/user/files/cond/pdf/Rules_of_providing_and_receiving_services_05.07.2023.pdf?_ga=2.12821301.360574426.1688316693-923263697.1681280421 Відповідно до пункту 8.10. Для розірвання договірних відносин із Товариством Абонент подає до Центру продажу та обслуговування або поштою заяву, у якій повідомляє номер і дату підписання Протоколу/Договору; а також документ, що посвідчує особу. Заява має бути завірена особистим підписом Абонента – якщо Абонент − фізична особа; якщо суб’єкт господарювання – підписана керівником і завірена круглою печаткою (за наявності). Відповідну заяву Абонент може надіслати електронною поштою чи факсом – коли він не має заборгованості за надані раніше Послуги, Додаткові послуги та пакети, Сервісні послуги, якщо оригінал заяви відправляється поштою. Якщо у вас залишилися додаткові питання просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Егор (Полтава)
16 июнь 2023 02:06
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Воля вже в край обнагліли з цінами на пакети. І знову підняла ціни. Плати по 500-600 грн йдіть ви за руським кораблем. Для нових абонентів 150-200 для постійних 400-600.Від вас тікати масово вже люди почали та й ще якість інтернету взагалі жахлива. І не потрібно розказувати байки про програми, бонуси і іншу маячню бо нікому не потрібно окрім вас які вірять що це потрібно абонентам.Ціна і якість от що цікаво людей тим паче в такий важкий час.Кожен рік по 2 підняття цін ви там показалися? Інші оператори раз в 3-4 роки міняють. А ви кожні півроку і зразу по 80-100 грн. В місце нижче спини ваші ціни і вашу компанію.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Єгор. Дякуємо за відгук. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому вартість Вашого тарифу з 01.07.2023 буде змінена. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення, абоненти отримають доступ до телеканалів групи Discovery. Наші абоненти можуть на вигідних умовах придбати сучасне обладнання у розстрочку за умови підписання додаткової угоди. Ми досліджуємо періоди актуалізації цін інших провайдерів. Наразі, ми маємо інформацію, що більшість провайдерів підняли ціни раніше за нас. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Також, за бажання ви завжди зможете вибрати інший, доступний для підключення, тарифний пакет та отримати додаткові переваги. Це можна зробити в особистому кабінеті, написавши нам у онлайн чат, зателефонувавши до кол-центру або в будь-якому з ЦСТ вашого міста. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
не важливо (Полтава)
10 июнь 2023 01:13
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.11 Мбит/c
Upload:
6.56 Мбит/c
Договор:
901943041
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ось так на думку компанії "Воля" виглядає швидкість інтернету 100 Мбит/с і вартістю 200 грн на місяць. Подаєш заявку на діагностику несправностей, тебе просто ігнорують.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Як бачимо, ви залишили заявку на дзвінок фахівця технічної підтримки на 11.06.2023 в проміжок часу 10:00 - 11:00. Очікуйте. будь ласка, менеджер зателефонує у вказаний проміжок. Ви також, можете керувати заявками на порталі абонента "мій кабінет" в розділі "Мої заявки". Якщо у вас є додаткові питання, будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Andrii (Полтава)
23 мая 2023 21:35
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5 Мбит/c
Upload:
5.17 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
380730100122
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь місяць послугами волі, швидкість та якість послуги жахлива. Перед цим був Київстар і проблем зовсім ніяких не виникало. Повівся на акцію 125 грн в місяць на рік + тв + лайфселл.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрію. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Andrii (Полтава)
15 мая 2023 22:42
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.22 Мбит/c
Upload:
9.13 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
380730100122
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Отличная скорость (:, приложение с плей маркета на 80 Мбіт/с качалось 6 минут. Хорошо что подключил воля + лайфсел. Потому что домашнего интернета НЕТ вообще от слова совсем. Так хоть мобильным пользуюсь.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрію. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Andrii (Полтава)
09 мая 2023 23:28
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.02 Мбит/c
Upload:
6.47 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
380730100122
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Воля це просто ДНО!!! Перейшов з Київстару, користуюсь лише 10 днів і вже жалкую про перехід. Я просто в шоці як можна давати таку швидкість інтернету. В Київстар інтернет реально був в 10!!! Разів швидше!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрію. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Георгий (Полтава)
30 апр 2023 22:57
Преимущества:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чому я не почитав відгуки перед тим як підключитись?! Жах, кожен вечір проблеми з Інтернет з’єднанням, постійно! 21-е століття на дворі! Вже слава Богу світло постійно є, цікаво які зараз відмовки? Не рекомендую!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Георгію. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Полтава)
16 апр 2023 13:46
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
8.61 Мбит/c
Upload:
5.21 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість не відповідає тарифу.... треба міняти.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Роман (Полтава)
25 фев 2023 15:51
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постійно змінюють мій тарифний план на інший, звісно ж більш дорогий. По швидкості інтернету претензій немає але чому я маю оплачувати ще якісь незрозумілі і не потріні мені "послуги"? То підвищили тариф в зв¦язку з тим, що надають пакет телебачення (він мені і нафіг не потрібний, в мене мегого) то щоб якось задобрити за підвищення тарифу пропонують роутер в розстрочку (тільки він коштує в магазині гривень на 300 дешевше, ніж їхній акційний). Зв’язатися з оператором - не реально, слухати годинами можна автовідповідач з рекламою їх прекрасного сервісу. На електронну пошту якщо і відповідають - то на питання, які я не ставлю, а якось рандомно... Днів через 10 закінчаться кошти на рахунку і зміню провайдера. За сам інтернет є тарифи у інших по 150 грн, а в цих мінімум 250.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Романе. Дякуємо за ваш відгук. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому ми проводимо актуалізацію вартості тарифних планів. Так, тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення, абоненти отримають доступ до телеканалів групи Discovery. А також ми надаємо в нових тарифах безліч вигідних пропозицій серед яких, сучасне обладнання у розстрочку за умови підписання додаткової угоди, пакети додаткового контенту, збільшення швидкості, та багато іншого. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00. Зателефонувати ви можете за телефонами: (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50. У IVR меню зробіть вибір виходячи з потрібної вам тематики. Якщо ваше запитання не можна буде вирішити за допомогою IVR - буде можливість зв'язатися з оператором. Іноді лінії можуть бути перевантажені, час з'єднання з оператором збільшується. Тому компанія подбала про альтернативні канали підтримки такі як: чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки, години роботи (Пн-Нд: 09:00-21:00), email: [email protected] чи сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram. Чекаємо на ваше звернення.
Аноним (Полтава)
24 фев 2023 11:44
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ужасное качество интернета, неисправности исправляют медленно. Скорость интернета не соответствует заявленной.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Полтава)
30 янв 2023 19:33
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже погана якість інтернету, коли зникає світло в сусідніх будинках інтернету немає, хоча в домі у нас є світло. Дитина не може навчатись із-за постійногого відсутності інтернету, я також нема змоги нормально працювати, робота онлайн. До оперетора немає можливості додзвонитись все тільки в голосовому режимі, а вживу поспілкуватись не можливо. Жалкую, що переманили дешевим тарифом на рік. Буду змінювати на іншого провайдера.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. На жаль, по місту діють віялові та аварійні відключення світла, проводяться роботи обленерго, тому наше обладнання теж в цей час не працює. Відключення може залежати не тільки від однієї точки підключення. Точки підключення можуть опинятися під впливом різних графіків. Ми робимо додаткове заживлення по черзі, тому не всі клієнти відчувають зміни одразу. Для перевірки ситуації за вашою адресою просимо звернутися у чат та вказати номер договору. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Вікторія (Полтава)
27 янв 2023 03:32
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Станом на кінець січня, враховуючи ситуацію з відключенням електроенергії можна було б виділити кошти і придбати генератор, щоб люди годинами не чекали, не зацікавлені в роботі люди сидять і неохотно консультують по завищеним до небес тарифам за низьку якість інтернету з яким постійні перебої.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми закупили велику партію генераторів для підтримки безперебійної роботи мереж та фокусуємося на закупівлі мобільних генераторів. Чекайте, обладнання по черзі буде встановлено. Якщо є додаткові питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Полтава)
17 янв 2023 13:53
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Буду змінювати провайдера... Якщо компанія, не готова надавати послуги, під час вимкнення світла, можуть втратити багато користувачів. Адже абоненти переходять до тих, хто може забезпечити стабільний доступ в інтернет навіть без світла.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Будь ласка, зверніться у наш чат, вказавши номер договору та більш детально опишіть своє питання. Ми зробимо все, щоб допомогти у його вирішенні. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Полтава)
21 дек 2022 19:56
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
СПАСИБО ВОЛЯ ЗА ВЫКАЧИВАНИЕ ДЕНЕГ!!!! Стоимость услуг 460 грн за тв+интернет (ни то ни другое нормально не работало). Где-то с неделю назад мы отключились от Воли из-за их пофигистического отношения! У нас с 3 недели не было интернета при том что свет был. Когда мы пришли в офис Воли, в котором сидел и работал ТОЛЬКО 1 ЧЕЛОВЕК ИЗ 4-Х!!! 3-е остальных сидели просто влипали в монитор этого "оператора". Мы отсидели очередь, подходим рассказываем ситуацию, после чего он нам заявляет "Ви спочатку доведіть що у вас немає інтернету". В кратце про Волю: мы не предоставляем свои услуги, но ты нам заплати.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться до нашого чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці перевірять інформацію та зроблять все, щоб допомогти у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Полтава)
12 дек 2022 06:57
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.86 Мбит/c
Upload:
4.04 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня усім. Обіцяної швидкості інтернету немає, відео дивитися неможливо-висить. Я вже не кажу про заняття дітей онлайн... Взагалі не задовольняє.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг