Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 957
рекомендуют: 239 чел
не рекомендуют: 718 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Аноним (Ровно)
24 март 2020 14:07
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
46.25 Мбит/c
Upload:
41.66 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ганьба!!!! Пінг був кращий.... Не рекоменує цей провайдер уарнет!!! 2600 грн підключення + 200 грн/м дорого краще купити пакет лайфселл і насолоджуватися дзвінком і інтернетом де би ти не був... Буду подавати в прокуратуру уарнет львівська область.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Ми перш за все хочемо допомогти та розібратися в ситуації. Будь ласка, повідомте нам Ваш № договору, щоб ми могли з Вами зв'язатися, або зателефонуйте до нас самостійно. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
Аноним (Яворов)
22 март 2020 17:45
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.9 Мбит/c
Upload:
6.82 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Зателефонував до техпідтримки!!! Сказали, що не бачать ніяких проблем!!! Все працює добре!! Якщо це добре, то як має бути погано??? Договір 30367!!!
Анонім (Крупское)
21 март 2020 18:45
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня!!! Зробіть щось з швидкістю інтернета! Плачу за 50 Мбіт/с- 150 грн а толку 0. 5 Мбіт/с навіть не має. Фільм не можна подивитись нормально.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Просимо Вас вказати номер угоди, щоб ми могли перевірити проблему.
Аноним (Городище)
20 март 2020 22:39
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
39254, Скорость заказана - 50 Мбіт/с, получаем 10-12 Мбіт/с. Платим за месяц, получаем максимум неделю интернета. В договоре написано бесперебойный интернет. А в итоге интернета 0. Никому не советую этого провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано в технічний відділ. Ви можете звернутися самостійно , коли Вам буде зручно та провести спільну діагностику швидкості . Контакти Рівненського обласного представництва: Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Скажіть оператору, що Ви стосовно відгуку на сайті 2ip.com.ua. Очікуємо на дзвінок.
Анонім (Рава-Русская)
20 март 2020 22:16
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.47 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чому я сплачую за 30 Мбіт/с. А отримую лише 1.5 Мбіт/с. Я чекаю вирішення проблеми!Интернет часто пропадает и тормозить.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Повідомте, будь ласка, Ваша номер угоди.
Анонім (Львов)
19 март 2020 14:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
8.99 Мбит/c
Upload:
21.6 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Я сплачую за 30 Мбіт/с. А отримую лише 10 Мбіт/с. Можливо я теж, буду частково виконувати умови тарифу!!! замість 150 грн. Я буду платити 50 грн. Я чекаю вирішення! Номер угоди 195626.
Аноним (демидовка)
16 март 2020 15:02
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
13.4 Мбит/c
Upload:
13.87 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Интернет очень часто пропадает и тормозит, даже сейчас я пару минут заходил на этот сайт. С проводами все нормально.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Підкажіть свій номер угоди, щоб ми діагностували проблему.
Аноним (Львов)
11 март 2020 20:06
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
43.19 Мбит/c
Upload:
25.01 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Где мои заявленные 100 Мбіт/с? Если оплачено за 100 Мбіт/с то почему у меня в основном 30-50 Мбіт/с? Номер договора 131320.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Дослідивши Ваше звернення, повідомляємо, що немає жодних причин, з яких ви не можете отримати швидкість, заявлену в угоді. Для правильного тестування швидкості потрібно відключити всі додаткові пристрої від мережі, зупинити всі активні з'єднання, перевірити чи не включено VPN-зєднання з Вашого боку. Також варто вимкнути роутер та ОНУ на 5-10 хв. Якщо ситуація не зміниться, то потрібно підключитись напряму, без роутера, та перевірити швидкість. Якщо й після цього проблема не усунеться, зателефонуйте до нас для дослідження питання в онлайн-режимі (цілодобово): (032)295-69-34 (067)37-37-8-47
Назар (Корец)
10 март 2020 06:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
6.47 Мбит/c
Upload:
6.18 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Як в роботі в інтернеті то добре, але як перевіряти тест інтернету то як побачив що грузить 7 Мбіт/с. То був в шоці, тому-що в мене тариф 20 Мбіт/с, але навіть недотягує і до 10 Мбіт/с. ПРЕДСТАВНИКИ УАРНЕТУ, СКАЖІТЬ ЧОМУ ТАКА СПРАВА, (можливо що я став вчорашнім абонентом уарнет). Ще одна Проблема хочу поміняти тариф і кажуть що потрібно перейти на сайт - https://stat.dan.net.ua/ але та сторінка ЗАБЛОКОВАНА, тому я не знаю що робити!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Будь ласка, повідомте нам Ваш № договору, щоб ми могли з Вами зв'язатись, або зателефонуйте до нас самостійно в службу технічної підтримки : ( 067) 362 - 0 9- 11, (050) 461 - 59 - 75, ( 093) 745 - 51- 15, для вирішення всіх запитань пов'язаних з якістю надання послуг.Дякуємо за відгук та очікуємо дзвінка для скорішого вирішення проблеми.
Аноним (Львов)
07 март 2020 22:05
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
106.15 Мбит/c
Upload:
149.76 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Сьогодні підключили інтернет!!! Ракєта! Гори в аду клятий укртелеком, ледь відключився від цих грошових вампірів, не хотіли розривати договір.
Юрій (Ластовка)
07 март 2020 20:40
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.18 Мбит/c
Upload:
10.34 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Угода: 08160051. Ось така швидкість інтернет з'єднання в час пік, (тариф 50 Мбіт/с - 160 грн) швидкість просідає останні 3 міс, а на техпідтримці розповідають казки "Крилова" про з'єднання кабелем напрямую без маршрутизатора. Защо ми платимо 160 грн??? Це якість така!!! Radio Network, Lviv Network, частково Uarnet аналогічна ситуація. Не рекомендую супер хвалених інтернет провайдерів.
Анонім (Старостино)
29 фев 2020 14:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
57.26 Мбит/c
Upload:
49.44 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість хороша, але губить пакети. Глючать онлайн ігри і стріми. У підтримки завжди все "добре і ніяких проблем". Не рекомендую. Договір 203746.
174985 (Дубно)
27 фев 2020 13:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Пропадає інтернет в них причина антена в нас зломалась позвониш і все нормально інтернет відразу є.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Ваше звернення зафіксоване та передано на представника, який може допомогти вам діагностувати причину виникнення даної проблеми та усунути її з місця .Дякуємо за відгук.
Анонім (Оженин)
24 фев 2020 21:25
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
19.17 Мбит/c
Upload:
5.2 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Платимо за 50 Мбіт/с, отримуємо мінімум інтернету, не можна навіть послухати блютуз колонку, так як інтернет дуже поганий, завжди пропадає, якщо не отримаємо допомоги з інтернетом, будемо відключатись, не рекомендую.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми. Також Ви можете зателефонувати самостійно в службу технічної підтримки : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), повідомити свій номер договору та описати проблему, вони Вам обов'язково допоможуть!
Анонім (Ровно)
20 фев 2020 19:48
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
6.14 Мбит/c
Upload:
3.2 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В наступному місяці відключаюсь від цього провайдера, інтернет кончений, постійно пропадає, швидкість максимум 8 Мбіт/с при тому, що сплачую за 50 Мбіт/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам, або зверніться на нашу гарячу лінію :067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Катя (Заречное)
18 фев 2020 23:07
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброї ночі, що це таке, чому такий поганий сигнал, не можна нічого зробити, вже тиждень такий поганий, номер договору 121247. Зробіть щось.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Катерино. Для того, щоб допомогти Вам у вирішенні проблеми з доступом до мережі Інтернет. Необхідно, щоб Ви звернулися на технічну підтримку за контактними номерами телефонів : (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Олег (Ровно)
18 фев 2020 13:45
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
94.83 Мбит/c
Upload:
91.81 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Питання до сайту 2ip.ua. На яких алгоритмах у вас йде перевірки пінгу?? Що ви там курите?? Які 3000 мс...ви хоть розумієте скільки це?? Чому на інші сайти заходиш а там пінг інший!!! Може все ж таки настав час виправити?? Ви людей в оману вводите. Користуюсь уаром майже 2 роки, граю в танки, пінг ніколи не піднімався вище 40 мс. Швидкість завжди відповідає умовам договору. Я не знаю як можна тестувати швидкість що при тарифу в 50-100 Мбіт/с у Вас абонентів швидкість падає в рази...як так можна... Може все ж таки потрібно перевірити свою швидкість на декількох сервісах і тоді уже робити якісь висновки.

Відповідь адміністрації 2ip.ua стосовно пінгу — вимкніть блокувальники реклами і Ваш пінг відразу стане нормальним. А то обвішуєтесь всякими незрозумілими плагінами, а потім дивуєтесь чому результати такі.
Юрій (Залесы)
18 фев 2020 10:51
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
5.94 Мбит/c
Upload:
10.34 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Я плачу за 30 Мбіт/с, а в мене лише є 5-7 Мбіт/с. Можете налагодити щоб було все за що плачу. Номер угоди 195626.
Анонім (Львов)
16 фев 2020 18:30
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
2.79 Мбит/c
Upload:
0.58 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет ліпший ніж в укртелекомі і якщо щось стається то вирішується. А в телекомі ні, так що я за САМТЕЛ.
Вадим (Ровно)
16 фев 2020 18:03
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
7.27 Мбит/c
Upload:
7.61 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Техпідтримка працює дуже слабенько,швидкість трафіка не відповідає заявленій в угоді. Номер угоди 122795.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Вадим! Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання передано в технічний відділ. Очікуйте на телефонний дзвінок, для спільної діагностики.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг