Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 957
рекомендуют: 239 чел
не рекомендуют: 718 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Владимир (Львов)
30 окт 2020 21:41
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
16.54 Мбит/c
Upload:
20.89 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Все, как обычно, начинается за "здравие...", а дальше как получится. В дневное время, еще более-менее, но вечером, начиная с 20 час., сервис переходит в режим "турбулентности" и "сверх-скоростей". Наблюдаю этот процесс уже дней пять. На вопросы: "рекомендуете или нет?" Затрудняюсь, помнится начинали здорово. Хорошо рекомендую. Пока рекомендую.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
П.Володимир, дякуємо вам за тимчасово позитивний відгук) Підкажіть, будь ласка, номер угоди і ми перевіримо описану проблему.
Аноним (Львов)
29 окт 2020 22:48
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
8.94 Мбит/c
Upload:
5.18 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Там адмін взагалі трубку не піднімає. Інтернет супер, але буває що сервак підвисає. За 3 місяці перший раз пінгує з дозвоном. Повна лажа, тупо неберуть.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Наша служба техпідтримки працює цілодобово. Просимо звертатись за потреби за номерами телефону: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Ярослав (Львов)
23 окт 2020 00:32
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую этого интернет-провайдера
Не розумію звідки стільки поганих відгуків. Насправді класний провайдер. При тарифі 100 Мбіт/с я отримую рівно 100 Мбіт/с на завантаження і відвантаження, пінг 4 мс. Мінус це тільки кол-центр. Обриви на лінії бувають тільки після негоди (буревій і т.д.).
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за позитивний відгук!
Володимир (Заболотье)
18 окт 2020 21:55
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.68 Мбит/c
Upload:
12.16 Мбит/c
Договор:
165472
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Я не знаю за що плачу 170 гр. на місяць. Швидкість мала, а в наявності від 1 до 15. А абонентну плату плати справно.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, п.Володимире! За вашим включенням проблем з нашого боку не виявлено. Зв'язок до вашого обладнання наявний в хорошій якості. Підключення ПППоЕ тривалі й стабільні. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера - переключити вхідний кабель у ПК та виконати підключення за логіном та паролем, зазначеними в угоді. У разі появи зауважень до якості послуг при такому включенні, - зателефонуйте до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Аноним (Колония Заставье)
18 окт 2020 11:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.35 Мбит/c
Upload:
1.09 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
22400
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Навіщо така техпідтримка, до якої ніколи не додзвонитися?
Обіцяли багато, а отримую... "напиши лист на офіс, особисто проконтролюю, ага....".
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Не можемо до Вас додзвонитися, щоб перевірити проблему в онлайн-режимі. Перевірка з нашої сторони не виявила проблем на лінії. Просимо Вас підключитись напряму до ПК, без роутера, і зателефонувати нам для діагностики.
Анонім (Пища)
15 окт 2020 19:56
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
28 Мбит/c
Upload:
15 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
212881
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет так і негрузить, не знаю за що навіть гроші плачу, зачіпати я нічого сам не буду. Є мастер, служба техпідтримки, це ваша робота, і їдьте самі дивіться, розбирайтеся в чому проблема. Інтернет дуже поганний. Тому чекаю майстра.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Здійснена нами перевірка не виявила проблем з нашого боку. Підключення в нормі, спостерігаємо довгі та стабільні ПППоЕ-сесії. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера. Тобто, переключити вхідний кабель до ПК та виконати підключення за логіном та паролем зазначеними в угоді. Якщо проблема залишиться актуальною і після коректного включення, просимо зателефонувати до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Анонім (Камень-Каширский)
15 окт 2020 15:46
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
15.85 Мбит/c
Upload:
10.39 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет поганий, за 30 Мбіт/с плачу 180 грн (дуже дорого), а якість інтернету не відповідає заявленій. Спочатку як підключив все було гаразд, а далі все гірше, ще й абонплату піднімають.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему.
Іван (Дибровск)
14 окт 2020 09:43
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.61 Мбит/c
Upload:
19.56 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
33313
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ні в якому разі не рекомендую цього провайдера,швидкість із заявлених 100 Мбіт/с, тільки 10 Мбіт/с, обслуговування на 0, абонентів купа, а обслуговувати їх немає кому.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні вище описаної Вами проблеми.
Анонім (Львов)
12 окт 2020 12:04
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги
Недостатки:
Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
33.26 Мбит/c
Upload:
23.27 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
212881
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Я вже декілька разів звертався в службу підтримки, дуже тяжко дозвонитись, але нічого не змінилося. Інтернет дуже поганно грузить. Я незадоволений інтернетом.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Проблем на лінії не має. Для коректної перевірки швидкості потрібно підключитися на пряму до стаціонарного комп'ютера або ноутбука та запустити тест на швидкість. Якщо результати не будуть відповідати заявленим в угоді, прогсимо вас звернутися до нашої технічної підтримки за номерами: (032) 295-69-34 (067) 37-37-8-47 (цілодобово)
Анонім (Колония Заставье)
05 окт 2020 06:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
33.69 Мбит/c
Upload:
22.68 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
48443
Рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає заявленій - в тарифному плані 50 Мбіт/с, насправді 20 - 30 Мбіт/с, інтернет на вихідних інтернет з перебоями.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки , для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у вас тривалий час спостерігаються перебої в роботі послуги доступу до мережі Інтернет, повідомляйте, будь ласка, особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 . 
Анонім (Львов)
02 окт 2020 22:17
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.76 Мбит/c
Upload:
3.95 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гімно, а не інтернет, швидкість 100 Мбіт/с, а в реальному фільм годі подивитися.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть номер своєї угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Володимир (Ровно)
01 окт 2020 15:39
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
17.32 Мбит/c
Upload:
36.65 Мбит/c
Договор:
11419, 11420
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернета більше немає ніж він є. Телефон підтримки 0673620911 не відповідає декілька днів . Проблема не тільки в мене а більшості користувачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимире.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'язався наш оператор технічної підтримки.По угоді № 11419, проблем з доступом до мережі Інтернет не виявлено. Перевірку надання послуги за угодою № 11420 не вдалося здійснити у зв'язку з вимкненим обладнанням.Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження по угоді № 11420 у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (0362) 42-04-05,(067) 362-09-11,(050) 461-59-75, (093) 745-51-15.Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Наталія (Яриновка)
28 сен 2020 17:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
20.33 Мбит/c
Upload:
18.03 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
42317
Рекомендую этого интернет-провайдера
Взагалі не погано, але останнім часом інтернет не відповідає тарифному плану, ми платимо 180 грн в місяць/100 Мбіт/с, але дотягує тільки на 20 Мбіт/с. Можете сказати в чому проблема?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Леся (Сарны)
25 сен 2020 18:41
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Download:
32.42 Мбит/c
Upload:
19.3 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Сьогодні не стабільний інтернет. Швидкість не відповідає заявленій, тобто тій яку оплачуємо. Прошу перевірити.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Лесю.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Лілія (Львов)
19 сен 2020 12:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
БРЕШУТЬ!!! НЕ виконують своїх зобов'язань належно. Куди і до кого звернутися за завдані мені збитки?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Галина (Стрый)
12 сен 2020 17:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
43.45 Мбит/c
Upload:
34.24 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня! Швидкість інтернету не відповідає умові договору.Інтернет часто зависає.якщо так буде далі ,то відмовлюся від послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Філюк Віктор (Плоское)
04 сен 2020 15:22
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
42774
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Сам інтернет в принципі не поганий. обслуговування, це просто жах!!! Наведу приклад. Їхав автомобіль, та порвав кабель, через який підключений інтернет до мого будинку. Кабель був розірваний, на ДОРОЗІ І НЕ ПО МОЇЙ ВИНІ!!! Я подзвонив на гарячу лінію. Мені відразу передзвонив майстер, і сказав, що ремонт буде коштувати 1300 гривень!!! ЗА ЩО!!!! Потім, правда, зрозумів, що трішки перегнув палку із ціною, сказав нову ціну 400 гривень. Я готовий заплатити, як що мені її обоснують!!! Може хтось платить в газову компанію, як що на полі трактор прорве трубу??? Чи може коли вітер обриває кабель, яки несе електрику до будинку, платить??? Дзвонив на гарячу лінію 10 раз!!! Відповідь одна. Зараз із Вами зв'яжуться....І все!!! Справа не в грошах, справа в принципі!!! До Уарнету у мене був Укртелеком. Там тоже не все в порядку. Але, такого свинського відношення до клієнтів у них не має...
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Віктор. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі.Пошкоджено було Абонентську лінію, згідно з договором ремонт останньої милі здійснює Абонент власним коштом.Договір п 5.10 “Оператор не несе жодної відповідальності за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходиться поза межею відповідальності Оператора.Межа відповідальності Оператора закінчується на обладнанні Оператора (розподільча коробка у відповідному будинку, до якого підключено Абонента), від якого проводиться кабель до приміщення Абонента.Межа відповідальності Абонента починається від обладнання Оператора та закінчується обладнанням Абонента включно.”Стосовно вартості робіт.Перед виїздом Вам називають попередню вартість виклику, що не є остаточною вартістю.Остаточна вартість робіт формується за результатами огляду на місці.Дякуємо за відгук.
Таня (Сарны)
02 сен 2020 22:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Три дні телефоную в техпідтримку, обіцяють приїхати з дня на день і так уже 3 дні. Не відповідально відносяться до своїх абонентів?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Тетяно.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Юра (Ровно)
20 авг 2020 10:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Другий раз за тиждень пропадає інтернет в офісному центрі, ми втрачаємо гроші і через це я нікому не рекомендую цей інтернет!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Ми будемо дуже вдячні за наданий номер угоди.
Петро (Сарны)
11 авг 2020 20:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
29383
Не рекомендую этого интернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг