Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 935
рекомендуют: 230 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Аноним (Дубно)
05 июль 2020 12:43
Преимущества:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
32720
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не підтримка, а кошмар. Тиждень! не працює інтернет передплачений, а провайдеру плювати. Операторів не вистачає - надішліть смс з номером угоди. Скільки десятків їх відправити, щоб була реакція?!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. З вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Наташа (Свитязь)
04 июль 2020 09:15
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
76.13 Мбит/c
Upload:
66.59 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
211374
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету з моменту підключення (з листопада 2019р) не відповідає заявленому, часто пропадає зовсім можливо кілька днів у місяць. З 1 червня 2020 р, була встановлена швидкість 100 Мбит/с, але отримуємо 38,55,66,78 Мбит/с... То чому маю платити 300 грн не за 100, а за 40 Мбит/с? Коли була заявлена швидкість 50 Мбит/с за 200 грн, то отримувала 30 Мбит/с. Чому? До операторів додзвонитись неможливо, лінія постійно зайнята... Мабуть, дзвонять такі ж не задоволені клієнти. За останні 2 тижні додзвонилась тричі, і тричі сказали, що поломки на лінії, чекайте, пояснити чому не працює інтернет і чому низька швидкість ніхто не може. Для роботи мені потрібна більша швидкість, а її немає....З учора взагалі швидкість впала до 45 Мбит/с...
Альміра (Оженин)
02 июль 2020 16:11
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
44169
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня. Поповнила інтернет два дня назад, але він до сих пір не працює! Додзвонитись до оператора неможливо!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Микола (Ровно)
25 июнь 2020 10:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
144515
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ЧАО "Датагруп"
Петро (Сарны)
24 июнь 2020 00:08
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
29383
Не рекомендую этого интернет-провайдера
За останні 2 тижні "інтернет" практично зник-із заявлених 8мб отримую від сили 1 Мбит/с і то з пересадками до 0.Додзвонитися до служби підтримки не можу, на листи в E-mail відповіді не має. Сплачую послуги по 180 грн/місяць, а отримую тільки головний біль. До цього часу було терпимо і я ігнорував: просадки по швидкості, періодичні відключення, збої у роботі, але за останні 2 тижні терпець увірвався, у першу чергу через те, що мене ігнорують і абсолютно не приймаються ніякі дії у вирішенні моєї проблеми. Якщо так піде і далі, буду міняти провайдера, благо альтернативи з'явилися. Дякую за увагу.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Петро. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість, під'єднавши інтернет-дріт на пряму до РоЕ-адаптера в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії.Наберіться терпіння.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.
Аноним (Старый Добротвор)
23 июнь 2020 18:43
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
интернет швидкість говно!!! Техпідтримка неадекватна... Взагалі не розуміє що робить... Слово клієнт для них з іншої планети...
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Чи мошли б Ви надати номер своєї угоди та детальніше описати проблему, щоб ми мали можливість її діагностувати і вирішити.
Анонім (Сарны)
22 июнь 2020 19:02
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги
Недостатки:
Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
42505
Не рекомендую этого интернет-провайдера
22 червня. Цілий день немає доступу до інтернету. Телефонував на всі номери служби підтримки, ніхто не бере слухавку.
Як ще зв'язатись з надавачем послуг інтернету загадка.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Ми просимо вибачення за дані незручності. Виникла пожежа торф'яників на ділянці з вузловими комунікаціями.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Тернополь)
21 июнь 2020 14:18
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
141522
Не рекомендую этого интернет-провайдера
За день інтернет пропадає приблизно 35 разів, скорість дуже мала, пінг дуже великий (3000 мс), техпідтримка не відповідає. :(
Анонім (Ужгород)
15 июнь 2020 13:01
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
43.78 Мбит/c
Upload:
29.2 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
3560
Рекомендую этого интернет-провайдера
Вже 2 рази був відсутній інтернет через хакерську атаку але це нічого, але великий мінус це те що щиток який розподіляє інтернет знаходится в якомусь будинку, де інколи вимикають світло коли телефонуєш і кажеш що немає інтернету відповідають що на розподілі немає світла це великий мінус, ще мінус це тариф 100 Мбит/с 100 там і не пахне знизив тариф до 50 і 50 немає як бачете( так що так.
Анонім (Ратно)
13 июнь 2020 23:02
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.04 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Договор:
175543
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет взагалі зіпсувався, з'єднання то пропадає то появляється, швидкість взагалі падає, має бути по договору 30 Мбит/с, а є 5 Мбит/с, а то й менше. Далі 40 Мбит/с, потім взагалі відсутнє з'єднання. Позвонив сказав, в них все ок. Чого можна було й очікувати. В загальному не рекомендую... Номер угоди 175543.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Маємо зафіксований виклик від Вас у травні. Проблем з нашо боку не було виявлено, тому рекомендували Вам підключитись без роутера для коректної перевірки швидкості. Якщо проблема ще є актуальною, просимо звернутись за телефонами підтримки й ми Вам допоможемо.
Андрон (Свитязь)
13 июнь 2020 21:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
110.03 Мбит/c
Upload:
174.58 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Нарешті поміняли роутер на mikrotik ac2 Швидкість cтала 3 рази більша ніж на галімому тплінку. Питання до уарнета ~ чому ви ставите людям тплінки або нетіси, а потім вашій техпідтримці чпокають мозки зі скаргами на низьку швидкість?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Тішимось, що Ви вирішили завдання! На рахунок вибору роутера, то тут рішення завжди за користувачем, кожен обирає обладнання згідно своїх потреб та можливостей.
Аноним (Пустомыты)
11 июнь 2020 07:49
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Качество услуги, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
На відміну від інших площадок площадка на 45 ай пі йшла з хорошим трафіком і пінгом який при вай фай не шкодив здоров'ю але напевно і до них добрався наказ від учора зменшили пінг разом з ним став гірший трафік почався дискомфорт. Нащо це зробили хіба щоб знищити людей чутливих до частот такого сигналу.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
У Пустомитах загальної проблеми з нашою мережею не спостерігалось, просимо повідомити номер угоди для детальнішого вивчення проблеми.
Петро (Львов)
11 июнь 2020 00:59
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
2.01 Мбит/c
Upload:
6.78 Мбит/c
Договор:
200137
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Шановний Уарнет заявка в тому, що мала швидкість була залишена 28.05.2020. Не одноразово я звертався до 28.05.2020, а чому не реєстровали, я не знаю запитайте своїх операторів в договорі швидкість 50 Мбит/с, но ні як не 01, то повний брєд. 01.06.2020 мали приїхати майстри і виправити все. На превеликий жаль так ніхто і не подзвонив і не приїхав.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за уточнення! Направилено повторне звернення до партнерів, які обслуговують нашу мережу. Очікуйте дзвінка від спеціалістів.
Anonimus (Луцк)
08 июнь 2020 15:59
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Устранение неисправностей
Download:
3.86 Мбит/c
Upload:
2.3 Мбит/c
Договор:
166085
Рекомендую этого интернет-провайдера
Хост www.uar.net відхилив запит на з’єднання. Так багато сайтів теж відповідають і на різних комп'ютерах вже 11 місяців. Працює тільки через VPN.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Ви працюєте по радіо-підключенню на швидкості 3 Мб/c, спостерігаємо активне підключення протягом 90 годин. Для детальнішого дослідження ппросимо звернутись за номером телефону: 067-67-12-672
Андрій (Иваничи)
08 июнь 2020 11:14
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Download:
32.77 Мбит/c
Upload:
30.35 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Рекомендую этого интернет-провайдера
Від дня підключення, майже три роки все працює добре. Швидкість відповідає заявленій провайдером, підтримка швидко реагує. Звертався двічі. Було б добре отримати додаткові послуги у вартість тарифу, так як 150 грн за мінімальний тариф то недешево. :)
Петро (Львов)
05 июнь 2020 23:33
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.06 Мбит/c
Договор:
200137
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Шановний Уарнет заявка в тому, що мала швидкість була залишена 28.05.2020. Не одноразово я звертався до 28.05.2020, а чому не реєстровали, я не знаю запитайте своїх операторів в договорі швидкість 50 Мбит/с, но ні як не 01, то повний брєд. 01.06.2020 мали приіхати майстри і виправити все. На привеликий жаль так ніхто і не позвонив і не приїхав.
Аноним (Броды)
05 июнь 2020 11:46
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет ужасний, маленька скорість, не така яка була заявлена
Постійно пропадає. Просто ужас. Не рекомендую нікому.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми діагностували проблему.
Аноним (Львов)
04 июнь 2020 00:31
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
8.91 Мбит/c
Upload:
13.54 Мбит/c
Договор:
200137
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не одноразово звертався замість 50 Мбит/с 0.5 і до 30 Мбит/с. Так провайдер виконує свої умови. Майстри мали бути 01.06.2020 так ніхто і не звязався.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
У нас немає зафіксованого виклику спеціаліста по Вашій угоді. Чи могли б Ви уточнити, коли і де залишали заявку?
Андрій (Ровно)
02 июнь 2020 22:53
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Договор:
13824
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Львов)
02 июнь 2020 21:28
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Договор:
82000182
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Від початку карантину залишив заявку на підключення кабеля скло-волокно (оптика), ніяк не прийдуть і не підключать а інтернет ніякий взагалі немає в вечері!!! А гроші то платити треба бо відключать!!!???? Шановний провайдер Ви б зробили якусь гарячу лінію де можна звернутись за допомогою до вашої техпідтримки!!! І працює 3 9:00 до 20:00 год вечора, і що порадите робити??? Може не варто платити за інтернет якого нема!!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! У нас є цілодобова лінія техпідтримки, де Ви завжди можете отримати відповіді на всі запитання. Номери телефонів: (032)295-69-34 (067)37-37-8-47 На рахунок поданої заявки - просимо повідомити населений пункт, де заплановане підключення, щоб ми могли вияснити стан заявки і повідомити Вам результати.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг