Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 935
рекомендуют: 230 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Львов)
09 апр 2022 16:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
243139
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Слабкий інтернет, особливо як дощ. В центрі Львова. Підтримка не виявляє бажання вирішувати проблему - говорять так, щоб збутися. Кажуть підключати напряму до ноута, і не хочуть чути, що якщо зранку була швидкість 30/30 Мбит/с, а в обід працює через раз і швидкість нижче 1 Мбит/с, то проблема зовсім не в роутері. І то вже не вперше. Сказали б чесно, що в них проблема і в межах такого то часу вирішать, тоді можна було б розрахувати час, всяке буває і я б з розумінням віднісся. Але робити з когось дурака, то якось не правильно, як на мене. Не рекомендую!!! Якщо є можливість, виберіть іншого провайдера. Сам буду шукати кращі варіанти.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! За Вашою угодою бачимо 1 звернення до служби технічної підтримки протягом цього року. Запевняємо Вас, що на даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Аноним (Брунетовка)
07 апр 2022 01:11
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.19 Мбит/c
Upload:
0.73 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
102962
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет взагалі гівно, якщо хтось хоче підключити краще модем мобільний візьміть він краще працює, бо стаціонар Інтернет гівно зовсім шкода((
Анонім (Старая Выжевка)
06 апр 2022 09:08
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.1 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Зашибісь швидкісний інтернет. І такі просадки трапляються по 100 раз за день. А коли запитуєш, то в них все добре з мережею.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Просимо вас повідомити номер угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львов)
05 апр 2022 22:11
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.7 Мбит/c
Upload:
2.83 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
Номер 102962
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, всі знайомі і я в тому числі плануємо перейти на мобільний інтернет цей гавно.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми. Зателефонуйте в службу підтримки. Телефон: +38 (032) 290-70-90 / +38 (067) 67-3-80-90 Технічна підтримка Email: [email protected]. Повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Богдан (Задельское)
01 апр 2022 23:44
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
207022
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Сплачую за швидкість інтернету 100 Мбит/с, сподівався хоча б на 50-60 Мбит/с... В результаті дійсна швидкість не перевищує 20-25 Мбит/с. Дуже повільний інтернет, переглянути майже нічого неможливо, а щоб щось завантажити, то потрібно дуже довго часу. Єдиний плюс цілодобова служба підтримки, завжди можна дізнатись причину поломки на лінії і час відновлення роботи інтернету.
Віктор (Плоское)
30 март 2022 18:06
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
40.33 Мбит/c
Upload:
30.37 Мбит/c
Договор:
32730
Рекомендую этого интернет-провайдера
Регулярне просідання швидкості інтернету, особливо у вечірній час з 20:00/00:00. Явище систематичне і непоодиноке в нашому населеному пункті всі 22 абоненти бідкаються. Прийміть будь ласка міри.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Михайло Гулій (Тростянец)
05 март 2022 19:22
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
0.55 Мбит/c
Upload:
0.4 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, швидкість не відповідає заявленій, не реально щось переглянути. Доречі інтернет провайдер Уарнет, поганий не тільки тут. В Березині також бажає кращого!!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
ОНОВЛЕНО: ідентифікували Вас за вказаною в запиті контактною інформацією. Перевірили зв'язок до договору 160880 - проблем не зафіксували. Просимо вас перевірити коректність налаштування кінцевого обладнання та сконтактувати з технічною підтримкою, якщо проблема не втратить актуальності: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Вітаємо! Просимо повідомити ваш номер угоди для об'єктивної діагностики проблеми.
Анонім (Львов)
17 фев 2022 21:20
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
234.5 Мбит/c
Upload:
243.02 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
176253
Рекомендую этого интернет-провайдера
Хороший інтернет провайдер, стабільна робота інтернета, недавно поміняв тарифний план на 250мб/с, виникли деякі проблемі зі швидкістю але це було через мою провину, в техпідтримці мені все розказали і допомогли вирішити проблему. Пінг хороший, шкидкість інтернету відповідає тарифу, рідкі відключення. Наразі дуже радий що підключився до цього інтернет провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за Вашу довіру та відгук.
Олег (Мощаница)
16 фев 2022 21:00
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.52 Мбит/c
Upload:
0.6 Мбит/c
Договор:
31960
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет жахливий, більше немає чим є, постійно пропадає. У провайдера немає конкурентів у нашій місцевості, тому немаємо вибору. За таку якість повинні повертати кошти.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо, що вказали номер угоди. Ваш запит передано у технічний відділ. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Андрей (Сарны)
07 фев 2022 19:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
За последние 14 дней вылетел интернет столько раз что по пальцам ног и рук не пересчитаешь. Ладно если бы я находился где то на окраине города или в глуши. Ваш представитель находится за 100-150 метров от моего дома. На жалобы отвечают заготовленным текстом - проверить кабель на наличие повреждений, перезагрузить роутер, и подключить кабель на прямую к пк. Бывало что нет интернета сутки но при этом цена услуги не уменьшилась. Пользуюсь этим провайдером исключительно потому что нет других кроме укртелекома. Радует только задержка в играх не выше 50, больше плюсов не нашел.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Ровно)
04 фев 2022 17:40
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
137914
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший провайдер. Все жахливо нікому не рекомендую. Постійні ремонтні роботи, особливо у вихідні дні. Оператори ігнорують, майстра усунути поломку чекаю 3 дні. Я розумію коли світло відключали на вишці тиждень, але чогось плату за тиждень ніхто не зменшив.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією кількість монтажних бригад зменшилась. Ми перепрошуємо, що виїзд майстра прийшлось перенести на понеділок.Перерахунок абонентної плати здійснюється у випадку ненадання Послуги або зниження її якості до неприпустимих показників з вини Оператора за наявності письмової заяви від Абонента. Заяву можна відправити на електронну адресу: [email protected].
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Вадим (Ровно)
01 фев 2022 09:24
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
11.63 Мбит/c
Upload:
11.25 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
51153
Не рекомендую этого интернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Анонім (Корец)
29 янв 2022 21:54
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гувно з гувна часті простої особливо зранку коли навчання онлайн, приїхали підключати то так себе розхвалювали що ми тут самі кращі, а всі хужі.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Львов)
27 янв 2022 19:59
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.3 Мбит/c
Upload:
1.05 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість жахлива. Не раджу. За що плптимо гроші. Швидкість просто жахлива!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і її вирішити. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Ярослав (Ровно)
15 янв 2022 21:52
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет найгірший в місці, нікому не раджу, постійні вильоти падіння швидкості та часто його взагалі немає, гівно одним словом.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Буртин Ярослав Ю. (Вышков)
15 янв 2022 11:02
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
6.39 Мбит/c
Upload:
4.79 Мбит/c
Договор:
229782
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Від початку нового року інтернет препоганий,то є то немає. За 150 грн. має бути не такий. До нового року я дивився і телебачення, а тепер не можу, бо лиш висить і заікається.
Аноним (Жидачов)
13 янв 2022 15:24
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.66 Мбит/c
Upload:
58.03 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
150284
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тій, яка прописана у договорі!!! Не можу рекомендувати, не виконують того що обіцяють при підключенні!!! Тариф 50 Мбит/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! В нашій базі зафіксована інформація, що угода розірвана з 01.09.2021р. Просимо вас звернутись у службу техпідтримки провайдера, який надає послуги на даний момент.
Наталія (Заречное)
12 янв 2022 00:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
301565
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добу немає інтернету, дзвонила кілька разів, одні відмовки що чекайте, вам передзвонять. Не можуть пояснити в чому причина. Дзвонили, так, але певне дуже мало ішли гудки, бо не чула. Не передзвонюють. При повторному зверненні обіцяють що передзвонять з техпідтримки, але проходить кілька годин і не передзвонюють. Я виконую всі умови договору, провайдер - ні! Немає послуги уже добу, а інтернет необхідний для роботи!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Ваші звернення зафіксовані. На жаль за вказаним номером телефону не змогли з Вами зв'язатися.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Ровно)
08 янв 2022 22:36
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.24 Мбит/c
Upload:
0.9 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає договору. Інтернет не стабільний, постійно пропадає!!! По вечорах буває відсутній взагалі. Чому???
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість , підключивши інтернет-дріт на пряму в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Анонім (Стрый)
07 янв 2022 09:37
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже незадоволений роботою контакт-центру. 2 січня після зміни тарифу в мене зник інтернет, усе було оплачено. Роутер показував, що з'єднання є, але на комп'ютері по кабелю, по вайфай та напряму без роутера інтернету не було. Я спробував у налаштуваннях роутера ввести логін та пароль друга, з його даними підключалось все добре, а з моїми - ні, хоча я вводив всі свої дані правильно. Все вищесказане було повідомлено до контакт-центру. Оператори відповідали, що з'єднання від роутера йшло і це проблема в мене. Коли вони просили під'єднатись без роутера, я це робив, та результату було 0. Тоді оператори просили назвати код помилки з комп'ютера, але мені видавало просто "Не вдалось підключитись до Інтернету" і все, я про це їм казав, а вони -- "бути такого не може". Вони спорили зі мною що я ввів неправильно свої дані, коли мусів швидко переключити кабель від інтернету з роутера у пк. А хто як не вони самі мають знати, що при перепідключенні інтернету з одного пристрою на інший має пройти хоча б 2-3 хв, щоб сервер зрозумів, що з'єднання вже неактивне, інакше при таких швидких нових з'єднаннях буде видавати помилки типу невірний пароль, з'єднання закрито і тд. Я три дні намагався довести їм що в мене інтернету немає та що це проблема в їх базі даних. Тоді довелось звертатись до їх представників у м. Стрий, там порадили зробити виклик бригади для ремонту пошкоджень. Я це зробив. Бригада прибула одразу в день виклику. Коли вони глянули на моє обладнання, то сказали, що в мене все добре і це проблема з базою даних, і чому я не телефонував одразу на контакт-центр. Я пояснив їм усю ситуацію, і що на гарячій лінії допомагати не збирались. Майстри були здивовані поведінкою гарячої лінії. Тоді за вирішення даної проблеми взялись вони. На все їм пішло приблизно 30 хв. Проблему вони вирішили. Надалі просили щоб при подібних випадках дзвонити на гарячу щоб вони перевіряли одразу чи немає там проблем на лінії, з угодою чи в базах. Невже таку проблему не могли визначити оператори колл-центру одразу і без виклику? Просто виключити своє "це проблема у Вас, а не у нас" і все. Просто потрібно враховувати й те, що проблеми можуть бути як у користувача, так і у провайдера, не робити у всьому винного користувача. Працівникам у м. Стрий великий "+" і подяка, а колл-центру жирний "-" за нерви, за потрачений час на спори і очікування на відповідь оператора.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Дякуємо за вашу загальну позитивну оцінку, при тому що виникли непорозуміння з службою техпідтримки. Просимо Вас вказати номер угоди, щоб ми детально вивчили описану проблему і надали вам зворотній зв'язок.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг