Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Микола (Ровно)
25 июнь 2020 10:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
144515
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ЧАО "Датагруп"
Вадим (Ровно)
01 фев 2022 09:24
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
11.63 Мбит/c
Upload:
11.25 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
51153
Не рекомендую этого интернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Аноним (Ровно)
10 янв 2020 20:51
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.43 Мбит/c
Upload:
7.57 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго часу доби!!! Коли вирішиться проблема з швидкістю інтернета!!! Як вечір, так ЖОПА!!! В техпідтримці сказали, що проблеми з обладнанням, брав другий модем, все те саме.... Потім сказали, що Wi Fi приемник не може видати швидкість.... Купив 15 м кабелю і як ви думаєте??? Все те саме!!! Після чого сказали, що є проблема з наданням послуг і треба розширювати канал.... Немає слів!!! Плачу за 100 мегабіт.... Зайти в особистий кабінет, щоб змінити тариф на мінімальний, не можливо....це відбувається на протязі 2 тижнів!! Сьогодні додзвонився в техпідтримку. Дав номер договору, цілий день чекаю дзвінка... Його не поступило!!! Сказали тестувати швидкість, тільки у них на сайті, тому, що інші проги некоректно працюють...а на сайті уарнет, що не текст то 100 Мбит/с завжди показує, тільки айпі адреса не відомо чия, тільки не моя.... Якщо є другі варіанти, то не рекомендую цього провайдера!!! Якщо, щось номер договору 30367.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Олег (Ровно)
18 фев 2020 13:45
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
94.83 Мбит/c
Upload:
91.81 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Питання до сайту 2ip.ua. На яких алгоритмах у вас йде перевірки пінгу?? Що ви там курите?? Які 3000 мс...ви хоть розумієте скільки це?? Чому на інші сайти заходиш а там пінг інший!!! Може все ж таки настав час виправити?? Ви людей в оману вводите. Користуюсь уаром майже 2 роки, граю в танки, пінг ніколи не піднімався вище 40 мс. Швидкість завжди відповідає умовам договору. Я не знаю як можна тестувати швидкість що при тарифу в 50-100 Мбит/с у Вас абонентів швидкість падає в рази...як так можна... Може все ж таки потрібно перевірити свою швидкість на декількох сервісах і тоді уже робити якісь висновки.

Відповідь адміністрації 2ip.ua стосовно пінгу — вимкніть блокувальники реклами і Ваш пінг відразу стане нормальним. А то обвішуєтесь всякими незрозумілими плагінами, а потім дивуєтесь чому результати такі.
Аноним (Ровно)
20 янв 2014 21:09
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
За відсутністю альтернативи був змушений підключитись до "Уарнет". Техпідтримку можна назвати "службою моральної підтримки", так як ніяких питань майже не вирішують. А якщо і вирішують, то зі "швидкістю слимака". З 30 діб інтернет відсутній, або не надається в повному обсязі (який зазначений в договорі) 5-8 днів. При неодноразових звертаннях — "реакції 0"..."пишіть заяву про відшкодування", яку треба безпосередньо писати в офісі, бо без неї "відшкодування" не відмінусовується.....да і для чого мені "відшкодування" якщо я хочу мати нормальну послугу і швидкість, яку мені обіцяли (зазначена) в договорі. При появі іншої альтернативи, перейду до інших не задумуючись...
Анонім (Ровно)
06 фев 2023 12:36
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
302508
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Кожне звернення в Колл центр - це серіал, який може йти тижнями. Дівчатка колл центру дозволяють собі від порад самим щось передати тех підтримці до кидання слухавки. Проста процедура заміни роутера (провайдер має прописати мак адресу) це ще той квест. Люди! Налагодьте роботу. Чи поставте нормальне обладнання, щоб до вас не телефонувати, чи оперативно реагуйте! Техпідтримка в телеграмі не відповідає, хоча фахівець ввічливий, перепросив за незручності і все вирішив за 2 хв. Видно, що процеси в компанії не налагоджені абсолютно. Колл центр лише займає час і абсолютне ні за що не відповідає. Контактів для скарг не надає, окрім як емейл. Кароч. Кожне звернення - це стрес, який продовжується годинами.
Андрій (Ровно)
02 июнь 2020 22:53
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Договор:
13824
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Віктор (Ровно)
27 июль 2020 15:14
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший провайдер з можливих у світі. Підключили Інтернет. Тариф для юр осіб 423 грн. на місяць. Цілий місяць сидимо на 3g модемах. Дозвонитись не реально. Оператори просто відгавкуються. Вже втомився з ними сваритись. Інтернет пропадає в день по 10 разів а то і більше. Компанія ніяк не реагує. Техпідтримка може тільки допомогти сказавши перезапустіть роутер. Викликати нереально на діагностику чи усунення несправностей. Ходив сваритися до них в офіс. Не відкрили двері))) Сидять обісрані тільки через вікно гавкають. Замінити немає ким поряд жодного провайдера іншого. Не рекомендую нікому ніколи нізащо.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ровно)
24 апр 2015 18:58
Преимущества:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Рекомендую этого интернет-провайдера
Недостатнє оптоволоконне покриття. Допрацюють і будуть кращі за конкурентів — Київстар і Волю в Рівному. Швидкість відповідає заявленій і до речі на відміну від інших провайдерів пінг хороший. Тільки потрібно здешевити послуги і у кабінет абонентського відділу "посадити" компетентних людей, бажано розумних симпатичних дівчат (це як рекламний хід пропоную, бо приємно буде завітати туди, де доступно запропонують послугу). А тим жінкам, що зараз сидять там, дати всю іншу роботу з документацією і бухгалтерією, вони там аси. :)
Юрій (Ровно)
09 окт 2020 10:39
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
17089
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рівень обслуговування просто жахливий. Два тижні майже не було інтернету, останні 5 днів немає взагалі. В технічну підтримку не додзвонився ні разу!!! Навіщо вона тоді взагалі. Коли нарешті за кілька десятим разом додзвонився в офіс, сказали, що заборгованість, що влітку я взагалі не платив. Переслав в бухгалтерію копії квитанцій за літо, сплатив частину боргу, щоб включили інтернет, реакції нуль. Телефоную, щоб знати результат, не беруть слухавку, навіть більше, скидають мій номер. Я в шоці від такого сервісу.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Наразі відновлено роботу Особистого кабінету http://stat.dan.net.ua/.Параметри доступу в особистий кабінет Вам було надіслано на номер телефону вказаний в угоді.У Особистому кабінеті в розділі "фінансова інформація" Ви можете контролювати надходження коштів самостійно.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, тому додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ровно)
12 дек 2020 13:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
110609
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет повний відстій за підключення, роутер заплатили 4 тисячі, швидкість інтернету 500 Кбит/с звонили в підтримку відповіли через півгодини, сказали що у вас низька швидкість через якийсь торрент, хоча така швидкість була одразу з того дня коли ми тільки підключили інтернет, провайдер відстій ніколи нікому не пораджу краще вже укртелеком за 1 грн ніж це за 4. Так і ще останні 4 дні інтернет дуже глючить швидкість скачування 30 Кбит/с пінг скаче від 100 до 500 мс, доводиться сидіти від мобільного
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться оператор технічного відділу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ровно)
05 март 2021 19:03
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
36915
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Задолбался с етим ихним интернетом одни проблемы даже после перехода с радио на оптику сначала все вроде норм но после года пользования началось... Скорость падает к нескольким килобитам. Видос норм нельзя посмотреть. Да и с апреля хотят плату за тариф повысить!!! За такое качество услуг несогласен платить. Уже отключил интернет с апреля в дальнейшем буду искать более нормальный вариант лучше уже на мобильный безлимит переходить он стабильнее работает хотя и чуть дороже будет!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Інтернет надаємо всім нашим абонентам в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Найчастіші проблеми з відсутністю Інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш інженер технічного відділу виявить причину проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та надасть допомогу.Причини збільшення тарифних планів опубліковано на офіційному веб-сайті http://dan.net.ua.
Аноним (Ровно)
02 апр 2021 13:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
130841
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ровно)
06 авг 2022 13:35
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
51245
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Трохи покривив проти правди. Швидкість у них пристойна і відповідає заявленій. А от решта - не витримує критики. Постійно відвалюється інтернет. Назад не вертається, доки не перезавантажиш роутер. Техпідтримка (якщо пощастило додзвонитися) зі старту пропонує перезавантажити роутер. Інших варіантів поправити ситуацію вони не розглядають. Якщо є сумніви щодо мого роутера, скажу, що пробував підключатися з кількох девейсів. Я задовбавася бігати вимикати і вмикати роутер.
Анонім (Ровно)
14 апр 2022 19:50
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добрий вечір. У мене інший провайдер і все гаразд а в батьків смт.Демидівка не можливо дивитися IPTV ридбана на рік підписка до 900 каналів але проблема що уарнет не підтримує різні сервера потоку якщо польський чи німечина чи франція 21 сервер а робить тільки на одному київ український але перевантаження із затиками при зміні на інший сервер непрацює взагалі - це просто якийсь допотопний провайдер. Чому в інших провайдерів немає різниці з якого серверу дивитися???
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми не маємо ніякого відношення до того, який сервер потокового мовлення використовує абонент, та ніде не обмежуємо його доступ, за винятком ресурсів, заборонених на території України. Радимо вам звернутися в тех. підтримку ІРтв сервісу, яким ви користуєтесь.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ровно)
15 янв 2016 01:29
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение
Download:
29.62 Мбит/c
Upload:
25.62 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Дивлячись на купу негативних відгуків про Уарнет, складається враження що це або конкуренти або мені просто повезло. Від себе можу добавити — провайдер непоганий, швидкість відповідає тарифному плану (тариф 20 Мбіт/с). Підключений по оптиці (GEPON). За пів року лише 4 рази пропадав інтернет в середньому на хвилин 20. Раніше був абонентом Укртелеком, думаю багато хто знає якої якості вони пропонують свої послуги.
Стас (Ровно)
02 нояб 2022 11:55
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
Залупа
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Максимально херове обслуговування, навязування послуг, оператори та тех підтримка нав'язують неіснуючі послуги, відключають інтернет дома, і говорять треба викликати майстра, я все сам зробив без майстра, поміняв всі кабелі лан і так далі, проблема залишилась почали відключати інтернет і говорити, що проблема в мене, хоча це не так, нікому не рекомендую цього провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день, Стас! Для аналізу та вирішення проблеми просимо вказати номер угоди.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Андрій (Ровно)
08 мая 2017 21:10
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер просто жахливий, про клієнтів абсолютно не дбають, постійні проблеми із поданням інтернету, можливе відключення бeз попередження та не вирішення проблем тривалий час, особисто в мене вже тиждень, на службі підтримки 4 телефонні номери і ні по одному на протязі трьох днів не можна дзвонитись. Загалом кардинально не рекомендую.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Сергій (Ровно)
25 дек 2020 16:49
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Устранение неисправностей
Договор:
115126
Рекомендую этого интернет-провайдера
З середини грудня почалися систематичні провали ping та швидкості (перевірено на пристроях Windows, Android, MacOS, з різними роутерами та без них). Рекомендую частіше перевіряти своє обладнання, бо не всі абоненти криворукі. З Вами вже другий десяток років, рекомендував всім знайомим, маю надію, що Ви повернетесь до своїх стандартів.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.Проблему з доступом до мережі Інтернет було усунено 28.12.2020 року. На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Анонім (Ровно)
26 фев 2017 16:06
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Качество услуги
Рекомендую этого интернет-провайдера
Майже 10 років я на Уарнеті, завжди все було добре! Останні місяці почав пропадати і-нет, вийму кабель, всуну назад, робить, через деякий час знов те саме! Пінг завжди був 1мс, зараз 5-9 мс, швидкість майже завжди більша ніж заявлена в тарифному плані, 96грн за 50 Мбіт\с, але інколи буває падає до 30 Мбіт\с.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг