Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Володимир Романович (Львов)
09 окт 2019 11:06
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добрий день! Мене звати Володимир. Я телефонував вам на номер +38 (067) 37-37-847 ще 27 серпня з проханням підключити в мене вдома ваш інтернет 80 мегабіт/с за 180 грн/міс! Домовився я з вашим оператором про підключення інтернету (оптика) в смт. Куликів (Львівська обл., Жовківський район). Додатково я пояснив, що я є вдома лише зранку приблизно до 11:00, або ідеально з 08:00 і до 10:00 ранку. Після цього мені лише 1 раз передзвонили (аж 25 ВЕРЕСНЯ в 12:15!!!) і сказали, що можуть підключити інтернет (в 12:15!)... Я повторив знову, що ми домовились на ранок будь-якого дня поточного тижня і що зараз (в 12:15) я є у Львові і підключити інтернет сьогодні вже не вдасться. Сьогодні вже 09.10.2019 і я щойно дзвонив до вас вкотре, щоб дізнатись, чому ж за 42 ДНІ?! Ваші інсталятори (йдучи до мене, мабуть, пішки з Лапладії?!) так і не можуть прийти і підключити мені інтернет?! Мені сказали, що в Куликові підключає до UARNET якась інша "компанія" і дзвоніть до них і питайте, чому вони до вас ще не прийшли, або пишіть скаргу на ось цю електронну адресу. Коротко це називається: "наша хата з краю"... Я не буду дзвонити вам 100 разів, просити підключити мені інтернет, підлаштовуватись під ваших інсталяторів і чекати їх цілий рік! Це ви повинні підлаштувати свій графік підключень під зручний для клієнта час (тим паче, що ми домовились на будь-який день тижня, а пройшло 42 дні!!!) і надати такий сервіс, щоб клієнт був задоволений вашим сервісом і радив друзям вашу компанію, а не навпаки! Тому що зараз у ваших дармоїдів бажання щось зробити і надати якісний сервіс клієнту дорівнює нулю! На щастя для мене і на превеликий жаль для вас, я є місцевим експертом досить високого рівня у компанії GOOGLE і мій відгук побачить дуже багато людей в інтернеті! Я залишу як відгук ось цього листа про ваш сервіс і дуже багато людей, хто буде шукати ваші контакти - будуть бачити цей відгук про ваш сервіс до нових клієнтів і подумають чи варто мати з вами справу і чекати вас місяцями! Гарного вам дня! P.S. Рекомендую вам подумати над тим, чи варто через кількох старих дармоїдів у даній ієрархії вашої компанії отримувати настільки конструктивні, негативні і поширені в інтернеті відгуки про вашу компанію і тим самим прогрвати конкурентам чи краще взяти молодих, активних, з великим бажанням працювати на вас, на хороший результат і на забезпечення найкращого сервісу для клієнтів за мінімальну заробітну плату (бо люди молоді), а не просто просиджувати день-за-днем і "забивати" не клієнтів... Володимир Романович.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимире! Не зважаючи на непорозуміння, які виникли у процесі, на даний момент Ви є підключені до інтернету. Підкажіть, будь ласка, чи задоволені Ви наданими послугами і чи працює інтернет у відповідності до умов вказаних у договорі?
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Львов)
11 окт 2022 20:50
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
55.28 Мбит/c
Upload:
58.25 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
246079
Не рекомендую этого интернет-провайдера
TL:DR – жити можна, якщо не зтикатись з проблемами. Інакше хочеться когось прибити. Живу в новому будинку (2020 року здачі), даний провайдер, а саме ТзОВ "Бізнес і Технології", якимось чином "по договору" виступає єдиним можливим провайдером на весь будинок на найближчі пару років. Це вже діч. Але окей, можливо чудовий провайдер? Куди там. Лінійка тарифів дно – максимум 100 Мбит/с (тобто реальні 50-60 Мбит/с). Як тільки світло пропаде у будинку (з війною це не рідке явище), то усе, їхнє "обладнання" треба обов'язково перезавантажити і зателефонувати їх службі підтримки, яка ще має на своїй стороні щось зробити, при цьому майже завжди зверхньо реагує на це наче це мені подобається їм телефонувати. Якщо світло пропало ввечері, то гудбай інтернет до ранку. Сайт наче із нульових, таке в універах на перших заняттях діти роблять, зробити в особистому кабінету можна буквально нічого – тільки глянути на свій тариф. Тож кожного разу, коли виникають проблеми, вирішувати їх приходиться тільки з проблемами. P.S.: ціни підняли, нічого не сказавши. Хочеш зайти в особистий кабінет, щоб подивитись хоча б скільки платити – 503 помилка. Просто ДНІЩЕ. Коли все ж зміг зайти, навіть форма логіну не працює. Сайт робила якась домогосподарка за безкоштовно, не інакше.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нажаль, тут немає можливості вести діалог. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
05 сен 2019 22:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.66 Мбит/c
Upload:
18.81 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тяжело... - Это единственное впечатление от компании. Будто попал в налоговую времен совка. Сотрудникам плевать на все. Любой, даже самый банальный вопрос требует колоссальных усилий для решения. Причем усилий со стороны клиента. При звонке в техподдержку (я сейчас о том редком случае, когда они все-же снимают трубку) Вам повезет, если Вас переключат 3-4 раза между отделами. В моем случае - 8. И каждый раз это безжизненное, грубое и неотесанное "Номер договора... У вас неоплата...". Да уяснил я, что у меня неуплата, потому что вы, остолопы напутали с номерами банковских счетов, а мне разгребать. В общем с горем и трудом добился доступа во всемирную паутину! Ура! теперь вот наслаждаюсь скоростью в пол мегабита в секунду (при заявленных 100 Мбит/с), вишу на неумолимо занятой линии техподдержки, линии которой заняты, видимо, спящим на них сотрудником той самой тех поддержки. В общем, товарищи. Есть лишние нервы - милости просим, запрыгивайте в седло хромой, больной и дергающейся из последних сил кобылы под унылым названием Уарнет. Номер договора - 193622, но вряд-ли вопрос решится...
Аноним (Львов)
10 окт 2019 00:38
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Download:
98.42 Мбит/c
Upload:
88.72 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Підключений оптикою. Швидкість відповідає договору, іноді навіть трішки більше. Єдине що бісить - тарифи. Але з цим у всіх провайдерів проблема, донесіть наступну ідею до керівників уарнету. Мені (і мабуть не тільки мені) були б зручні диференційовані тарифи, як це зараз у операторів мобільного зв'язку. Підключення має бути 1 Гбит/с, з щоденним обмеженням трафіку і зниженням швидкості. Наприклад, потрібно швидко скачати фільм в 4к якості, гру, чи ще якийсь об'ємний файл. Провайдер мав би давати 50 гб в день на швидкості 1 Гбит/с, і якщо цей ліміт перевищено, тоді автоматичне зниження до 50 Мбит/с. Опівночі лічильник трафіку має скидатись і знову вмикатись 1 Гбит/с. Бо оці тарифи 20-30-50-100 Мбит/с це трошки брєд, все одно середньостатистичне завантаження каналу юзера що з тарифом 20 мб, що 100 мб , складає всього 5-10 Мбит/с, тобто ніхто не використовує надану швидкість повністю, а гроші платимо за весь канал.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо Вам за цікаву пропозицію, обговоримо її з дирекцією.
Анонім (Львов)
20 авг 2022 11:40
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
251319
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дві доби не було інтернету, не було з'єднання по оптиці, замість відновити інтернет заблокували акаунт, на свій розсуд під вигаданими приводами, замість відновлення інтернету.... бо на вимогу майстра відмовився бігти на 9-й поверх перезавантажувати їх обладнання, на що він сказав що будеш без інтернету до понеділка... Ввічливості 0.
Вимотали нерви у вихідний, ледве вмовив увімкнути мені хоча б на загальні 100 Мбит/с при тому що у мене Гіг... Дуже незадоволений. Провайдер є монополістом у гуртожитку переселенців і коїть тут свавілля, на розсуд майстрів. Навіть вимагають представити їм доступ до приміщення для проведення тут обшуку... Таке враження що вони щось поплутали, замість надання інтернету займаються незрозуміло чим, але не якісним наданням послуги. Замість відновлення лінії прийшли з обшуком? в котрий раз... Опитують сусідів, не знайшли , пішли... Питання до керівництва БіТ ви ким себе возомнили?
Аноним (Львов)
22 фев 2016 00:11
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
19.06 Мбит/c
Upload:
8.67 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Это не интернет провайдер, а полный капец! Так как другого нет, вынужден терпеть это, все лучше, чем ничего... Про техподдержку забудьте сразу, не было интернета неделю, звонил каждый день по 2-3 раза, ответ один: "ждите, сегодня будут работники, перезвоним". И так всю неделю, и приехали только потому, что пригрозил снять их всю линию до утра следующего дня, если сегодня не приедут... Скорость не соответствует категорически! Надеюсь в скором будущем появится альтернатива. И да, негативные отзывы — это нифига не конкуренты никакие, реальные пользователи... Кстати, знаю несколько случаев, что вот их "работнички" конкурентам специально ломали оборудование (сплиттера на столбах снимали, кабель заламывали), в итоге те вынуждены были отказаться надавать свои услуги в некоторых регионах... Надеюсь кому-то помогу не лохануться.
Андрій (Львов)
10 мая 2019 21:37
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший інтернет провайдер у Львові з тих, які я знаю. Мало того що для того щоб підключитись до їхніх мега послуг довелося чекати місяць, дзвонячи і нагадуючи за себе кожен другий день, так коли їхній супер пупер майстер соизволив приїхати підключати інтернет виявилось що лінію потрібно тягнути 250 метрів з якогось сусіднього будинку і це буде коштувати більше 4000 грн і ще 2 дні возні (при тому що в цьому приміщенні до якого ми мали підключитись перед тим був уарнет підключеним минулими орендарями). Головне що договір про послуги заключити вони відразу місяць тому коли перший раз до них звернулись і нараховували нам борги за послуги якого не надавали. Категорично не рекомендую нікому цього чудо провайдера, якщо ви не мазохіст. А уарнету бажаю горіти в аду, з такими не те що співпрацювати, бути їхнім співвітчизником соромно.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Андрію, просимо Вас повідомити номер угоди для конструктивного вирішення проблеми.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Андрій (Львов)
04 март 2019 11:46
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Служба підтримки не відповідає в суботу і в неділю, а на сайті пише ЦІЛОДОБОВО. Халявлять по повній. Нуль поваги до клієнтів. Оплатив за інтернет, а його вже три дні немає! Бо до них кошти не прийшли і треба чекати. Є квитанція оплати а їм пофіг. То якого я маю сплачувати за інтернет (місяць), щоб потім чекати декілька днів коли до тих днів дійде. Получається оплатив інтернет, а його немає, на що служба підтримки сказала: "чекайте коли в нас зарахуються кошти". На що я відповів: "Так може мені ще тиждень чекати коли до вас дійде", на що вони відповіли: "якщо потрібно будете чекати тиждень". Ось така повага служби. Це їх проблеми, а не мої. Я оплатив і я маю получити інтернет, а не чекати хтозна скільки щоб його підключили. Говно одиним словом, а не провайдер!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Андрію, добрий день! Зазначте, будь ласка, номер Вашої угоди, щоб ми могли проаналізувати та прийняти міри згідно описаної Вами проблеми.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львов)
07 окт 2018 08:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги
Download:
8.12 Мбит/c
Upload:
5.47 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Пользуюсь с начала 2000-х, начинал еще на диал-апе. Качество всегда было чуть выше чем у остальных. Требовать от украинского провайдера звезд с неба это глупо, особенно по таким ценам. Интернет работает стабильно и безопасно, спасибо им за это. Пинг просто улетный. Бывает, что пропадает, но в течении дня все чинят. Бывает проседает скорость, но в договоре указана максимальная скорость а не гарантированная. Для гарантированной скорости есть отдельные тарифы! Ребята работают и стараются в отличии от конкурентов у которых либо ждешь поднятия интернета неделями либо тебе приписывают несуществующие долги вместе с коллекторами либо постоянно глючит DNS либо вирусы прут через сеть либо роутеры постоянно горят и чинятся неделями. В сравнении с остальными провайдер просто сказка!
Микола Садовий (Львов)
20 фев 2017 23:10
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.97 Мбит/c
Upload:
2.96 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Всем привет! Напишу правду. Подключение к инету было молниеносным по началу 2-3 месяца было все ОК. Скорость по тарифному плану 80 грн за 2.50 Мбит/с. В месяц мне было маловато. Поменял тариф 100 грн за 5 Мбит/с. И даже порадовали до семи иногда, но было. А сейчас за 100 грн уже два месяца мучаюсь не поверите 0.15 Мбит/с. Даже бывает и до 1 Мбит/с. Где то раза два три в день на полчасика!!! Ну кто меня понимает это просто ЖЕСТЬ. Дозвонится нереально, всегда переадресацея. Но сегодня лопнуло терпения уже настрочил смс то как видите сами появилась скорость даже 4.97 Мбит/с. Я очень-очень рад "СПАСИБО". Но если и на дальше будет так продолжатся наверно поменяю провайдера... Р.s. Сейчас попробую вновь проверить чтобы доказать свою правоту...
Анонім (Львов)
16 окт 2015 11:43
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Я задовбався по телефону нагибати менеджерів які підставляють свої груди захищаючи цю шарашку. Постійно відвалюється DNS. 25% всього часу роботи інтернету або немає або є хвилями. В техпідтримці тебе вважають дебілом і розказують кожного дня різні казки про те, що у мене щось не так з обладнанням або з ПО. В момент як пропав інтернет і набираєш техпідтримку протягом 60 сек інтернет з’являється, а в слухавку тобі говорять, що сесія активна вже стільки то годин і розривів не було. А останнього разу мені рекомендували перезавантажити роутер, увага!, "через те що за сесію вже викачали 15 Гб", на запитання чи це багато мені відповіли: "Звичайно". Завіса. Я рекомендую інтернет УарНет своїм конкурентам і ворогам.
Сергій (Львов)
05 нояб 2018 16:20
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер далеко не "Провайдер номер 1" як зазначено в їхній рекламі. :) В техпітримці знайдуть 100500 причин щоб не визнати поломки з свого боку, завдяки некомпетентності працівників даної компанії за останні місяці змінив декілька роутерів, а проблема виявилась в їхньому комутаційному щитку. :) Без лукавства, і можу підтвердити (записами дзвінків) керівництву...за місяць часу 25 дзвінків/звернень до провайдера про відсутність та труднощі з наданням послуг!!!!... Відключати інтернет за неоплату встигають на випередження, а от підключити...так це ціла епопея....печерний вік. :) Гарячої лінії як такої нема, щоб почули та вжили відповідні заходи.... Одним словом - лажа!! Таких провайдерів треба в шию гнати з ринку!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Львов)
24 июль 2022 17:42
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший інтернет який може бути, 0.1 Мбит/с це ні про що, заходить на різні сайти по 5 хв особливо в вихідні дні. Дуже часто пропадає, перезапуск роутера помагає але тільки на пару хвилин. Не рекомендую використовувати модем, ну і сам інтернет. В будні дні буває до 20 мбіт/с но але і це рідкість, все рівно пропадає і не дає рослабитись, хоча більше підключених пристроїв до інтернету немає. Я не можу рекомендувати цей інтернет, краще візміть іншиі варіанти, якщо таких немає попробуйте безпровідні роутери від інших провайдерів. Навіть на стан війни така швидкість інтернету дуже мала... І навіть не говоріть що в вас все добре, не зафіксували... Це нікому не цікаво, інтернет у мене поганий значить в вас якісь неполадки.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
27 март 2017 14:41
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Download:
50.3 Мбит/c
Upload:
41.47 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Скорость в основном отвечает тарифной. Торрентом можно канал пригрузить под 100% от заявленной, каких-то сильных просадок по скорости не замечал. Из минусов - дорогой статичный IP и частые (в среднем раз в месяц) перебои со связью. Одно радует, перебоев становится всё меньше и они всё короче, последние 2-3 были ночью и не длились больше часа. Скорее похоже на какие-то штатные работы с оборудованием. Первый год бывали простои по пол дня и по 2-3 раза в месяц. Подключили быстро по звонку в офис. Саппорт отвечает и по телефону и в чате на сайте. Где сам их офис находится - не имею понятия, ни разу не было необходимости туда ехать, что считаю самым главным плюсом.
Анонім (Львов)
09 апр 2022 16:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
243139
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Слабкий інтернет, особливо як дощ. В центрі Львова. Підтримка не виявляє бажання вирішувати проблему - говорять так, щоб збутися. Кажуть підключати напряму до ноута, і не хочуть чути, що якщо зранку була швидкість 30/30 Мбит/с, а в обід працює через раз і швидкість нижче 1 Мбит/с, то проблема зовсім не в роутері. І то вже не вперше. Сказали б чесно, що в них проблема і в межах такого то часу вирішать, тоді можна було б розрахувати час, всяке буває і я б з розумінням віднісся. Але робити з когось дурака, то якось не правильно, як на мене. Не рекомендую!!! Якщо є можливість, виберіть іншого провайдера. Сам буду шукати кращі варіанти.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! За Вашою угодою бачимо 1 звернення до служби технічної підтримки протягом цього року. Запевняємо Вас, що на даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
ВАЛЕНТИН (Львов)
29 фев 2016 00:03
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги
Download:
58.39 Мбит/c
Upload:
53.3 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Не знаю, що і думати, вам всім не повезло, з районом проживання, чи вам ВОЛЯ проплачує? Я живу на Куліша у Львові. Своїх 10 на 10 Мбіт/с та пінг 1-3 мс, маю вже років 8. Інтернет пропав один раз, на 4-5 днів, шукали обрив на лінії. Тест на цьому сайті, не відповідає дійсності, показує пікові цифри. Я ж не буду обманювати, що вони правильні. Про додаткові послуги я не в курсі, тому поставив галочку, що ні, но повторю, що не знаю. Про правильні показники написав, а доказ на спіідтест.нет, правда не знаю, скільки мої дані будуть в пам'яті сайту. http://www.speedtest.net/my-result/5125591361.
Богдан (Львов)
17 окт 2018 16:46
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Оператор техпідтримки веде себе не професійно, нахабно та обманює користувачів. Був здійснений дзвінок 17.10.2018 о 16:46, з причини низької швидкості інтернету та помилки при повторному підключенні. На що оператор відповів, що інтернет не працює по всьому гуртожитку, хоча в сусідній кімнаті інтернет працював з нормальною швидкістю. Коли я сказав йому про це він відповів, цитую: "То сидіть через сусідній інтернет", обуренню не було меж, розмову записано та будуть прийматися подальші дії. НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ ЦЬОГО ЖАХЛИВОГО ПРОВАЙДЕРА З ЖАХЛИВИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ КЛІЄНТІВ!!!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
05 нояб 2020 15:11
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
144497
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Підключення до Інтернету відсутнє третій день! В службі техпідтримки кожного разу вказують нову причину відсутності зв'язку, "аби відчепились"! Третій день кажуть, цитую: "проблема не вирішена і невідомо коли буде вирішена", "ми не знаємо в чому проблема", "в сусідньому будинку згорів роутер", "в сусідньому будинку нема світла" (третій день?! хм...). Людей мають просто за ніщо!
Дуже сподіваюсь, що звернувшись на гарячу лінію Міністерства цифрової трансформації на голови ваших працівників, все-таки, зійде прояснення.
Анонім (Львов)
30 окт 2023 13:05
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
92.5 Мбит/c
Upload:
95.2 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Хороший провайдер, швидкість відповідає заявленій, особистий кабінет зручний та інформативний. Під час відключень е\е обладнання працює близько 8-10 годин. Користуюся інтернетом від їх партнера BiT. З приводу радіопідключення яке теж можливе, автономності як такої немає, є світло - є інтернет. Швидкість не відповідає заявленій, і дуже залежить від зовнішніх факторів, таких як погода і час доби. Затримка біля 80 мс. Враховуючи це все, раджу підключати GEPON, воно трішки дорожче в підключенні і потрібно почекати своєї черги, зате все стабільно, і швидко.
Ірина (Львов)
04 март 2021 17:44
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
106907
Не рекомендую этого интернет-провайдера
У нас відсутній інтернет з 23 лютого у зв'язку з поломкою з Ваших слів на Басараб, 3. Кожного дня Ви говорите, що налагодять "завтра", сьогодні виявилося, що "у Вас і так заборгованість". Отож заборгованість ми проплатили, думаю завтра кошти будуть на Вашому рахунку. Ви будете налагоджувати поломку? Чи наш шукати іншого провайдера? Яким чином посприяти щоб нарешті вирішити дану проблему? Не розумію, як стільки часу говорити "завтра" і нічого не зробити. Кілька хвилин тому колезі знову сказали "завтра"...
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг