Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Володимир Воронцов (Ровно)
09 июнь 2021 18:34
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108114
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Просто жахливий інтернет провайдер, якість обслуговування в колцентрі м. РІВНЕ дорівнює нулю. Дуже часто пропадає інтарнет, ніхто не може дати зрозумілої відаовіді коли буде віднлвлено надання послуги.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.На базовій станції вийшло з ладу обладнання.Ми просимо вибачення за дані незручності, які у Вас виникли з доступом до мережі Інтернет.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновили послугу не пізніше терміну визначеного у договорі п. 6.2.1.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Лілія (Ровно)
26 апр 2021 19:02
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
12093
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Обслуговування препаскудне. Дуже часто пропадає інтернет, неполадки вирішуються тижнями. Останній раз інтернет пропав у п'ятницю 23.04 в обід до понеділка 26.04 19.00 год. проблему не вирішено, оператор з п'ятниці повторює одну і ту ж відмовку. Не рекомендую ні в якому разі підключатися до цього провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Лілія. Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Інтернет був відсутній по причині проблеми з електроживленням у вашому будинку. Енергокомпанія проводила роботи по відновленню упродовж декількох днів. В цілях безпеки нам було заборонено встановлення резервного живлення. Роботи по відновленню електроенергії наразі завершено та доступ до мережі Інтернет відновлено. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);Телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Ровно)
02 апр 2021 13:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
130841
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ровно)
05 март 2021 19:03
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
36915
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Задолбался с етим ихним интернетом одни проблемы даже после перехода с радио на оптику сначала все вроде норм но после года пользования началось... Скорость падает к нескольким килобитам. Видос норм нельзя посмотреть. Да и с апреля хотят плату за тариф повысить!!! За такое качество услуг несогласен платить. Уже отключил интернет с апреля в дальнейшем буду искать более нормальный вариант лучше уже на мобильный безлимит переходить он стабильнее работает хотя и чуть дороже будет!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Інтернет надаємо всім нашим абонентам в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Найчастіші проблеми з відсутністю Інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш інженер технічного відділу виявить причину проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та надасть допомогу.Причини збільшення тарифних планів опубліковано на офіційному веб-сайті http://dan.net.ua.
Сергій (Ровно)
25 дек 2020 16:49
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Устранение неисправностей
Договор:
115126
Рекомендую этого интернет-провайдера
З середини грудня почалися систематичні провали ping та швидкості (перевірено на пристроях Windows, Android, MacOS, з різними роутерами та без них). Рекомендую частіше перевіряти своє обладнання, бо не всі абоненти криворукі. З Вами вже другий десяток років, рекомендував всім знайомим, маю надію, що Ви повернетесь до своїх стандартів.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.Проблему з доступом до мережі Інтернет було усунено 28.12.2020 року. На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Анонім (Ровно)
12 дек 2020 13:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
110609
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет повний відстій за підключення, роутер заплатили 4 тисячі, швидкість інтернету 500 Кбит/с звонили в підтримку відповіли через півгодини, сказали що у вас низька швидкість через якийсь торрент, хоча така швидкість була одразу з того дня коли ми тільки підключили інтернет, провайдер відстій ніколи нікому не пораджу краще вже укртелеком за 1 грн ніж це за 4. Так і ще останні 4 дні інтернет дуже глючить швидкість скачування 30 Кбит/с пінг скаче від 100 до 500 мс, доводиться сидіти від мобільного
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться оператор технічного відділу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ровно)
04 дек 2020 07:20
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
19153
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Немає інтернету, dns сервер не відповідає, світиться червоним на роутері. Техпідтримка не передзвонює, на вихідних постійно пропадає інтернет.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться наш оператор технічного відділу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Володимир (Ровно)
01 окт 2020 15:39
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
17.32 Мбит/c
Upload:
36.65 Мбит/c
Договор:
11419, 11420
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернета більше немає ніж він є. Телефон підтримки 0673620911 не відповідає декілька днів . Проблема не тільки в мене а більшості користувачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимире.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'язався наш оператор технічної підтримки.По угоді № 11419, проблем з доступом до мережі Інтернет не виявлено. Перевірку надання послуги за угодою № 11420 не вдалося здійснити у зв'язку з вимкненим обладнанням.Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження по угоді № 11420 у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (0362) 42-04-05,(067) 362-09-11,(050) 461-59-75, (093) 745-51-15.Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Юра (Ровно)
20 авг 2020 10:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Другий раз за тиждень пропадає інтернет в офісному центрі, ми втрачаємо гроші і через це я нікому не рекомендую цей інтернет!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Ми будемо дуже вдячні за наданий номер угоди.
Едуард (Ровно)
07 июль 2020 21:50
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
15918
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Відношення 0. Рівень роботи з клієнтом 0. Інтернет 0. Техпідтримка 0. Не раджу нікому за таке відношення!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалось таке враження.Останній раз коли було зафіксовано звернення, по вашій угоді 12.12.2018 року.Будь ласка, опишіть детальніше причину проблеми, щоб ми могли застосувати міри та стати кращими.Залишити звернення можна на електронні скриньки : [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.Нам дуже важливий зворотній зв'язок!
Микола (Ровно)
25 июнь 2020 10:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
144515
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ЧАО "Датагруп"
Андрій (Ровно)
02 июнь 2020 22:53
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Договор:
13824
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Ровно)
02 июнь 2020 09:23
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
155507
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Невдовлна. Проплачуємо вчасно, 26-27 числа попереднього місяця. Постійно 1-2 числа інтернету немає, бо пояснюють коштів не бачать. Я працюю з людьми, чому маю страждати коли ваші ваші працівнивники безвідповідально ставляться до своіх обов'язків. Ні кому не рекомендую!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Зверніть увагу, що при оплаті через відділення банку готівковими чи безготівковими коштами на банківські реквізити платіж зараховується від трьох банківських днів. Наші оператори, дійсно коштів не бачать так, як вони знаходяться в дорозі. У Вас авансова угода, тому на 1-ше число місяця послуги перебувають у статусі очікування оплати. Як тільки кошти надходять на рахунок, система автоматично вмикає Інтернет.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Он самый (Ровно)
22 мая 2020 16:00
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не вмієте виправляти свої помилки - не беріться! Перші 3 місяці нормально все працює, потім одні проблеми.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Андрій (Ровно)
20 мая 2020 22:11
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
13824
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Уарнет скотився на саме дно, таке враження, що наплювати на все і всіх, слово якість - для них невідоме, просто відстій, шукаю іншого провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Андрію.Зі скаргою на швидкість доступу до мережі Інтернет Ви зверталися останній раз 10.12.2019 року , і це було пов'язано з проблемою роботи Wi- Fi роутера. Наш оператор попросив під'єднати кабель на пряму до комп'ютера, або ноутбука, для можливості проведення діагностики швидкості, на жаль у Вас не було можливості це зробити.На що Вам було запропоновано виклик майстра на місце, від якого Ви відмовились.На жаль, ми не можемо вплинути на якість роботи Вашого обладнання, а саме Wi-Fі маршрутизатору.Ви завжди можете замовити виклик майстра, для діагностики роботи Інтернету. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Рома (Ровно)
04 апр 2020 21:36
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
10.09 Мбит/c
Upload:
9.73 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не стабільна скорость і пінг (в онлайн іграх 100 мс кожень день). Телефонував в тех. підтримку, але вони не допомогли з цією проблемою. Номер угоди 104001.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Ваш відгук зафіксовано та передано у відділ технічної підтримки. На момент дзвінка за вказаною угодою скарги на не стабільну швидкість та пінг не було. Просимо Вас зв'язатися з нашою технічною підтримкою, якщо проблема повториться, для швидкої діагностики та її вирішення. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Анонім (Ровно)
01 апр 2020 22:23
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.05 Мбит/c
Upload:
0.16 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це напевне якийсь жарт. Не має стабільного сигналу! Плачу за 50 Мбит/с, а по факту отримую менше 1-го мегабіта. Заявлена швидкість в 50 з'являється лише після 01:00 ночі. Номер угоди 36812.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Запевняємо Вас, що провайдер "Уарнет" надає швидкість заявлену в угоді у повному обсязі. Якщо на Вашому пристрої швидкість яка вказана в тесті, то проблему та її вирішення необхідно шукати у Вашому обладнанні. Ваше звернення передано у відділ технічної підтримки. Очікуйте на наш дзвінок. Якщо ви спостерігаєте проблеми з наданням послуги, будь ласка, не зволікайте та відразу звертайтесь на нашу цілодобову технічну підтримку (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15, щоб наші фахівці змогли вам допомогти.
Анонім (Ровно)
31 март 2020 23:14
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Часті перебої в мережі. Я плачу через приват24
20 березня писало в приваті що треба заплатити 120 грн. Я заплатила сьогодні пропав інтернет і появився тоді коли я знов заплатила вже 150 грн номер договору 22751.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Вам було надано консультацію щодо оплати послуги та стану рахунку 01.04.2020 року. Повідомте, будь ласка, чи Ви задоволені якістю послуг?
Аноним (Ровно)
24 март 2020 14:07
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
46.25 Мбит/c
Upload:
41.66 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ганьба!!!! Пінг був кращий.... Не рекоменує цей провайдер уарнет!!! 2600 грн підключення + 200 грн/м дорого краще купити пакет лайфселл і насолоджуватися дзвінком і інтернетом де би ти не був... Буду подавати в прокуратуру уарнет львівська область.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Ми перш за все хочемо допомогти та розібратися в ситуації. Будь ласка, повідомте нам Ваш № договору, щоб ми могли з Вами зв'язатися, або зателефонуйте до нас самостійно. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
Анонім (Ровно)
20 фев 2020 19:48
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
6.14 Мбит/c
Upload:
3.2 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В наступному місяці відключаюсь від цього провайдера, інтернет кончений, постійно пропадає, швидкість максимум 8 Мбит/с при тому, що сплачую за 50 Мбит/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам, або зверніться на нашу гарячу лінію :067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг