Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7374
рекомендують: 686 чол
не рекомендують: 6688 чол
АТ "Укртелеком"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Ганна (Джурін)
18 жовт 2018 16:55
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.4 Мбіт/c
Upload:
1.6 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я просто розлючена обслуговуванням. Перший раз дзвонила на гарячу лінію, подавала заявку на повільний інтернет і перебої. Нереально було подивитись фільм, після чергового збою, фільм запускався з початку і це кожних 20-30 хв. Дзвоню, взяла слухавку жіночка я їй все це розповідаю. Роблю тест на швидкість диктую їй... А вона роздратовано що ви мені диктуєте... Кажу роблю тест на швидкість. І тут чую, що вона до когось говорить: підеш до цієї дуже умної вона якісь сама там тести робить і подивишся що там з швидкістю. Наче вирішили: підняли швидкість, ще на лінії були проблеми були майстри все зробили, сказали змінити роутер бо наш застарий може погано сигнал роздавати. Поїхала в Шаргород, взяла новий роутер. Підключати сказали самостійно, розповіли що під роутером є пароль і т.д. Приходжу додому: по-перше назва WiFi не відповідає назві самого роутера; по-друге ввожу пароль з роутера а він не підключається, не вірно введений пароль. Дзвоню на гарячу лінію, розповідаю, а вони мені ми бачимо що сам роутер працює, а до Wi-Fi нам ніякого діла немає. Я вже на нервах розповідаю що пароль не підходить, а вони мені кажуть то підключайтесь до кабеля. Ну да я і телефон підключу і телевізор і комп'ютер...? І тут мені пропонують визвати майстра додому за 90 грн, майстер прийде протягом неділі. Я вся на емоціях погоджуюсь. Пізніше я заспокоїлась і почала сама в інтернеті через телефон шукати чому роутер не приймає заводський WiFi пароль. А причина виявилась дуже проста... Просто його ЗМІНИЛИ. І як видали роутер, новий пароль ніхто не повідомив. Може це навмисно роблять, гроші так з людей виманюють, плани роботи так закривають? Я не знаю що і думати. І звісно заявку на виклик майстра я відмінила і зекономила 90 грн.
Юрий Сайчук (Джурін)
03 груд 2016 09:42
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.32 Мбіт/c
Upload:
1.26 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не реагируют на просьбы клиента, не пытаются исправлять сбои в работе, дорогая цена за низкое качество.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг