Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2911
рекомендують: 1090 чол
не рекомендують: 1821 чол
Телекомунікаційна група "Vega"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Бровари)
02 груд 2016 23:52
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость не соответствует тарифному плану, вместо заявленной 100 Мбит/с в лучшем случае 30 Мбит/с выдаёт, но это по праздникам, а в остальное время не больше 10 Мбит/с. Постоянно пропадает интернет (по вечерам и часа на 2-3). Дозвониться до техподдержки нереально (ещё и убрали бесплатный номер 0800, теперь можно 40 минут висеть на линии при звонке на городской номер и так и не дождаться соединения с оператором). Онлайн поддержка: из 10 попыток соединиться с оператором удалась одна и та прервалась после первой строки текста. Заявку на тех работы (если удастся ее сделать)могут выполнять дней 7. Вообщем фигня, а не провайдер. Поберегите своё время и нервы! Обходите десятой дорогой и не ведитесь на акционные подключения.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Бровари)
11 лист 2022 12:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Категорично не рекомендую! Технічна підтримка - дилетанти, яким треба пояснювати значення команд traceroute, ping, nslookup і як я дізнався, що проблема на їх мережі, а не "перезавантажте ваш роутер". Також, якщо вам "пощастило" бути їх абонентом і вам не буде надаватись послуга протягом 2 тижнів (в цей період вона буде з'являтись на годину-дві в сумі за добу), то вам ще потрібно буде доводити це, щоб вам повернули ваші кошти, за які ви не отримали послугу. Будуть створювати якісь заявки, які обіцяють розглянути за 3 робочі дні, але це буде тривати невідомий проміжок часу. Ще й ви повинні будете пушити їх колл-центр, щоб вам хоч щось повідомили про цю заявку. Але почуєте лише "Запит вже взяли в роботу, він наразі опрацьовується фахівцем."
Пишу відгук за допомогою мобільного оператора, так як "чудовий" інтернет від вега знову приліг відпочити. Висновок: послуга гірша за будь-який мобільний інтернет. Персонал на рівні "конторки". Особисто працював в декількох телеком компаніях і співпрацював з багатьма. вега - рівень, нижче якого ще треба пошукати.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановний клієнте, нам дуже прикро, що ви засмучені послугою, і ми дуже хочемо це виправити. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] номер вашого рахунку і ми передамо звернення колегам-технарям для перевірки роботи сервісу. Дякуємо!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Роман (Бровари)
12 бер 2019 10:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Стабільна швидкість завжди. Не велика абонннплата. Якісний сервіс. Провайдером повністю задоволений.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг