Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2905
рекомендують: 1085 чол
не рекомендують: 1820 чол
Телекомунікаційна група "Vega"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Циблі)
23 лист 2023 11:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
32.93 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вега, коли у Вишневому буде стабільний інтернет, користування від заявки до заявки кожну добу - задовбало, налаштували роботу операторів, будь ласка налаштуйте і роботу технічної сторони, ну неможливо користуватись таким сервісом, мобільний інтернет в рази краще працює.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановний абоненте. Ми дуже хочемо розібратися в ситуації та, на жаль, ви не залишили номер особового рахунку. Якщо ви дійсно наш абонент і питання актуальне напишіть нам лист на [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Вишневе)
20 лист 2023 23:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
39.46 Мбіт/c
Upload:
25.65 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вега, водафон, ну налаштуйте вже роблту свого обладнання, постійні проблеми з інтернетом, постійно падає швидкість і переривається інтернет, більше сидимо з мобільного, задовбало вже по сто раз перезавантажувати роутер і розповідати вашим операторам які лампочки яким кольором горять, проблема з вашого боку, ми вже поміняли два роутера а якість ваших послуг так і не покращується, толку з заявок, якщо проблема на наступний день та сама, ви глобально щось можете вирішити, а не отписки давати, що заявка опрацьована, нічого не міняється, жахлива якість послуг!!!
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Пане Аноніме. Нам прикро, якщо у вас збої в роботі послуги і ми хочемо виправити. На жаль, ви не залишили нам ніяких даних, щоб ми могли перевірити все. Якщо проблема дійсно є - напишіть нам нам, будь ласка, у приватні повідомлення на офіційній сторінці у facebook https://www.facebook.com/vegatelecomgroup або на пошту [email protected] номер особового рахунку,
Таїса Платкіна (Житомир)
03 лист 2023 22:54
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
23.36 Мбіт/c
Upload:
8.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже мала швидкість інтернета, перший рік після підключення все було добре, а потім щоразу швидкість на вхід зменшується...
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Доброго дня, Таїсіє. Напишіть нам будь ласка у приватні повідомлення на офіційній сторінці у facebook https://www.facebook.com/vegatelecomgroup номер особового рахунку, щоб ми могли перевірити роботу послуг.
Андрей (Дніпро)
02 лист 2023 12:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
36.58 Мбіт/c
Upload:
24.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
О чём можно говорить, цифры всё говорят сами. Обещано было до 1000 Мбит/с, а по факту полное гавнище. Ушёл с Киевстара, думал эти ребята нормальные, но увы.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Андрію, дякуємо за відгук. Нам дуже прикро, через таку ситуацію і ми хочемо якнайшвидше виправити. Схоже ви підключені за технологією GPON. Це нова сучасна мережа і має все літати. На жаль ви не вказали номер особового рахунку, щоб ми могли перевірити роботу сервісів напишіть, будь ласка, нам на [email protected] або через месенджер нашої офіційної сторінки у facebook https://www.facebook.com/internetgigabit.
Аноним (Дніпро)
29 жовт 2023 20:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.84 Мбіт/c
Upload:
1.27 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вечером ужасно маленькая скорость! Просто ужас! Редко есть 30 Мбит/с! Про гигабит не может быть и речи!
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Вітаємо, любий абоненте. На жаль вине вказали номер особового рахунку. Щоб ми могли перевірити роботу сервісів напишіть, будь ласка, нам на [email protected] або через месенджер нашої офіційної сторінки у facebook https://www.facebook.com/internetgigabit.
Сергій (Київ)
25 жовт 2023 20:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість зв'язку гарна, але!!! Тільки коли він є і стабільно працює. А таке буває далеко не щодня. Періодично на час від секунд до декількох десятків хвилин зникає зв'язок, при цьому з'єднання з мережею є. Отримати зрозумілу відповідь від техпідтримки неможливо, все зводиться до "перезавантажте ваші прилади" і пояснень на кшталт " у вас все працює, з'єднання є". Додзвонитися до техпідтримки теж проблема.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Сергію, перепрошуємо за незручності. Дуже хочемо все виправити якнайшвидше. Тільки Ви, на жаль, не вказали свій особовий рахунок. Напишіть, будь ласка, нам на [email protected] або через месенджер нашої офіційної сторінки у facebook https://www.facebook.com/internetgigabit
Аноним (Дніпро)
23 жовт 2023 10:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Служба поддержки не реагирует на проблему. Заявка принимается, но никто не выходит на связь и не пытается устранить проблему. Уже несколько дней вообще нет интернета.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановний абоненте! На жаль, ви не залишили у коментарі конкретики в чому саме проблема. Щоб ми могли розібратися , Напишіть, будь ласка, нам на [email protected] або через месенджер нашої офіційної сторінки у facebook https://www.facebook.com/internetgigabit суть скарги. Обов'язково вкажіть номер особового рахунку.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
21 жовт 2023 14:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
0.23 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шляпа, а не интернет. Такого плохого провайдера я не встречал ещё, если вдруг вы решили подключить себе vega - одумайтесь пока не поздно.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Дніпро)
11 жовт 2023 21:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1232619
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
21 сентября я подала заявку на смену адреса, оператор сообщила, что ТЕХНИЧЕСКАЯ ВОЗМОЖНОСТЬ подключения есть. Мне обещали, что специалисты свяжутся и придут в течение 3-4 рабочих дней. В понедельник решила уточнить статус моей заявки, звонила в техподдержку, оператор сказала, что срок рассмотрения 1-10 дней, но моя заявка уже в техотделе и могу ожидать во вторник-среду подключения. Далее тишина. В четверг захожу в свой личный кабинет - в нем указан новый адрес, звоню оператору. Там мне сообщают, что по моему личному счету никакой заявки в принципе нет и ждите до завтра. Наступило завтра: в кабинете снова старый адрес. Оператор чата так же не нашла заявку и предложила создать новую заявку на переподключение. Оператор подтвердил, что по адресу доступно подключение. Далее снова сменился адрес в личном кабинете. Я писала и звонила несколько раз, мне каждый раз говорили, что мастер приедет, ждите. Сегодня же сказали, что возможности подключения нет и ответили на мою жалобу в форму обратной связи, что заявка была не на СМЕНУ АДРЕСА (хотя все операторы упорно твердили мне, что видят мою заявку и называли ее "на смену адреса"), а на проверку технической возможности, и вообще они еще 4.10 установили, что ее нет. Но мне об этом никто сообщить не удосужился, а именно 4.10 оператор чата ответила, что заявка в обработке, ждите мастера. В итоге у меня оплачен месяц интернета в этой компании, интернета нет. Изначально меня просто ввели в заблуждение тем, что пообещали возможность подключения (пусть переслушают записи разговоров мои с операторами, если считают, что я вру). Я сняла квартиру и специально ПРЕЖДЕ чем подписывать договор позвонила узнать, мне сказали: Да, конечно, всё вам подключим. Отвратительный сервис, некомпетентные специалисты, нет никаких адекватных способов связи, горячей линии - ничего. Наверное, нужно обращаться к их начальству в водафон. И вообще интересно, почему адрес мне меняли, а порт вдруг пропал спустя 3 недели? Подключили кого-то вне очереди за деньги, а меня можно послать?
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Євген (Дніпро)
30 вер 2023 17:55
Переваги:
Подача заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відповідь чату це шаблон. Кожні вихідні нема інтернету (один день) чи субота чи неділя. Це дуже м'яко кажучи задобали. Якщо живете в самому місті. Взагалі не рекомендую.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Львів)
25 вер 2023 12:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1268365
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключили кабель 20.09, зараз 25.09, техпідтримки нульова. Жінки у техпідтримці зовсім не знають нащо вони там працюють, майстер який підключав збрехав, що Інтернет буде 20-21 числа. Потім оператори брешуть що майстри працюють на вихідних і підключать. Вже понеділок, я навіть ще не знаю швидкість і як взагалі працює інтернет, а тут таке. Це дуже жахливе обслуговування, точніше його нема, все що можуть говорити сьогодні завтра підключать.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановний абоненте. Перепрошуємо за незручності. Бачимо, що наразі у вас все працює. Якщо проблема актуальна напишіть, будь ласка, нам на [email protected] або через месенджер нашої офіційної сторінки у facebook https://www.facebook.com/internetgigabit.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
20 вер 2023 21:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це самий гірший нет за більше ніж 15-20 років користування в різних місцях. Обслуговування на нулі.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Дорогий анонімний абоненте, нам надзвичайно прикро, що у вас склалося таке враження про обслуговування, і ми дуже хочемо в усьому розібратися і виправити. Для цього нам потрібен ваш номер рахунку. Будь ласка, напишіть ці дані на пошту [email protected]. що саме вас так засмутило. Просимо вибачення і чекаємо на ваше повідомлення!
Елена (Харків)
11 вер 2023 08:22
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
885291
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Операторы не реагируют на проблему исчезновения интернета. Неделю нет связи,кормят обещаниями. Оформлено три заявки на устранение неполадки, а в итоге интернет так и не появился.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Олено, просимо вибачення за за ситуацію. Дякуємо, що вказали особовий номер. Заявка вже в роботі. Найближчим часом технічні фахівці з вами зв'яжуться. Ми також перевіримо чому ви не могли зв'язатися. Наша підтримка працює з 9:00 до 23:00. Якщо раптом не можете додзвонитися звертайтеся, будь ласка, через альтернативні канали комунікацій (чат на сайті чи сторінка у Facebook. Обирайте зручний для вас тут: https://vega.ua/contacts
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
04 вер 2023 14:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.37 Мбіт/c
Upload:
2.39 Мбіт/c
Договір:
988774
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость - хуже не бывает. Специалисты нулевые. Заявки на техподдержку не выполняются. За два месяца четыре заявки по одной и той же проблемы не выполнены.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановний клієнте, добрий день! Дякуємо, що повідомили про ситуацію і вказали особовий рахунок. Ми вже розбираємось і скоро з вами зв'яжемося.
Олександр (Харків)
19 серп 2023 10:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
81.76 Мбіт/c
Upload:
81.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1253841
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Итак продолжим (начало смотрите отзыв от 15.07.23): После предыдущего отзыва через 3 дня тупо пришла смс что "Послугу відновлено". Проверил так нихера и не изменилось :). Так и продолжают рассказывать что кабель не поддерживает скорость в 1 Гбит/с. На мои слова что перед этим был Триолан и все поддерживало, а так же, что приходил установщик и у него есть скрин с компа где видно что скорость необходимая была. Рассказывают "мы дистанционно проверили и видим что кабель не поддерживает". На слова что подключил прямо с их переходника в ноут тоже идиотские отмазки. На просьбу прислать специалиста и просто показать мне что и правда мои претензии не обоснованы отвечают "зачем мы же дистанционно все проверили", при общении с кол-центром вообще такое чувство что там аутисты сидят. На все ответ из серии заполните заявку-жалобу в кабинете. На нее кстати уже месяц ответа нет. В общем это просто дремучий сука совок какой-то. Кстати если посмотрите то с предыдущего раза скорость еще на 10-15% упала. Завлекают привлекательными тарифами а качество обеспечить тупо не могут.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Олександре, доброго дня! Бачимо, що наразі все працює нормально. Якщо проблема залишається досі напишіть нам, будь ласка, на пошту [email protected] ми ще раз все перевіримо.
Діана (Київ)
13 серп 2023 21:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет провайдер та тотальна відсутність клієнтського сервісу. Стабільно вибиває інтернет раз в 3 тижні, а ремонт інтернету займає до 3(!) діб! Кол-цент працює по макету відповідей і основна його робота: «чекайте, протягом доби все виправлять», але за добу нічого не виправляють. Технічні «спеціалісти», якщо можна їх так назвати, також просять тільки чекати. Не рекомендую! НІКОЛИ! І НІКОМУ!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Одеса)
13 серп 2023 14:55
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Только подключили и сразу же проблемы с пребыванием, ответ "техника" убил: сбросьте настройка роутера... Как не старался, то на прямую то через роутер, энивей частые обрывы, подумываю об обнулении договора, если в течении недели такая шляпа будет повторяться. А и да, техподдержку жду более суток уже.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановний клієнте, добрий день! Дякуємо, що повідомили про ситуацію. Щоб детально у ній розібратись і все виправити, нам потрібен ваш номер рахунку. Будь ласка, напишіть ці дані на пошту [email protected]. Чекаємо на ваше повідомлення!
Аноним (Київ)
08 серп 2023 20:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключили оскількі потрібне оптоволоконне підключення, через те що взимку знову очікуються проблеми з електроенергією. Тариф Гігабіт, перший раз подавали заявку коли ще були відключення, але на неї зателефонували тільки через 3 місяці. зараз від заявки до працюючого вайфай пройшов тиждень. Тут в принципі все норм. Підключили, заміряли швидкість, 200-250 на 5G Wi-Fi, теоретично це десь 600-700 якби був кабель з правильною картою. Але як тільки оплатили підключення і "пробні" 3 дні скасувались - інтернет впав до 50 Мбит/с максимум, і то це якщо пощастить. Сьогодні вдень трималось хвилин 20 на 8 Мбит/с, зараз 20 Мбит/с. Нажаль старий провайдер не має обладнання для оптоволкна, але якщо до листопада ситуація не покращиться (або може і навіть раніше) повернемось до старого, бо це просто відверте шахрайство на гігабітному підключення мати швидкість менше ніж на 100 Мбит/с плані на Ethernet технологіях. P.S. Всі заміри проводились на Wi-Fi 5G підключенні.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановний абонент. Дякуємо, що повідомили про ситуацію. Схоже ви підключені за новоютехнологією і через нову мережу все має працювати добре. Щоб все перевірити нам потрібен номер вашого особового рахунку. Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] або зверніться у приватні повідомлення через офіційну сторінку https://www.facebook.com/internetgigabit. Дуже чекаємо на звернення, бо дуже хочемо все виправити.
Володимир (Київ)
02 серп 2023 20:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
41.69 Мбіт/c
Upload:
14.15 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1254506
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
No Comments, як кажуть, просто подивіться на показники швидкості вище (у шапці) і зауважте, що мій пакет - це 1000 Мбит/с. І так завжди, стабільно, уже третій місяць, як я підписався на цих... Download у межах 15-55 Мбит/с, Upload у межах 0,1-30 Мбит/с. Ніколи не думав, що Vodafone здатен впасти так низько.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Пане Володимире!. Дякуємо, що повідомили про такий випадок і що вказали номер особового рахунку. Ми дуже засмучені такою ситуацією адже послуги у вас підключені за новою технологією GPON і інтернет має бути дуже швидким. Ми вже передали ваше звернення у технічно підтримку, тож технічні фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом. Перепрошуємо за тимчасову незручність.
Максим (Одеса)
02 серп 2023 15:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
79.33 Мбіт/c
Upload:
14.09 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1231880
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость, которую видно выше - это на тарифном плане "Гигабит". Показательнее любого моего комментария. Но кроме скорости на гигабитном интернете, при которой нужно ожидать загрузки ролика на ютубе, есть ещё моменты - второй месяц я с максимальной усердностью и регулярностью обращаюсь в так называемую техподдержку по причине постоянных обрывов интернета, который всё чаще и чаще просто пропадает на 15-20 секунд абсолютно рандомно по несколько раз в день, но в лучшем случае слышу, что заявка принята, в худшем - выслушиваю от оператора назидательную воспитательную речь о том, что я что-то обязан сам тестировать и что вообще, в данный момент оператор не видит проблемы (лично меня удивляет, когда оператор техподдержки мне вменяет какие-то обязательства перед провайдером, кроме необходимости оплаты... В договоре всё выглядит просто - я обязуюсь оплачивать абонплату наперёд, а провайдер в ответ иногда предоставляет такой-себе интернет). В данный же момент уже третий или четвёртый день никак не могу дозвониться в техподдержку (и чат тоже недоступен) по той причине, что автоответчик постоянно отвечает, что все операторы спрятаны в убежище. Я понимаю, что война, но в момент, когда я звоню, на map.ukrainealarm.com нет никаких тревог (нигде, кроме Луганской области и Крыма). То есть, несколько дней просто независимо от тревог я никак не могу связаться с техподдержкой, чтобы услышать, что заявка принята (на то, что проблема будет устранена, у меня уже не может быть никаких иллюзий).

Предвижу в ответе провайдера что-то банальное, вроде обещаний обратить внимание на недочёты и исправить, но это сильно похоже на привычное уже "Мы приняли вашу заявку, ожидайте в течении трёх дней решение проблемы". Или в этот раз будет что-то креативное?..

Для тех, кто в раздумьях - я подключал тогда, когда Вега был единственным доступным по моему адресу провайдером, предлагающим оптику, а необходима была именно оптика, потому что тогда отключали свет. Собственно, необходимость учитывать какие-либо факторы при выборе провайдера была исключена отсутствием этого самого выбора. Дешёвый тариф - неоспоримый факт, но качество сильно ниже, чем тариф. Это не критерий выбора - лучше было бы дороже, но качественнее. По факту после подключения - ни месяца без какой-то проблемы, постоянно скорость очень низкая, интернет пропадает, обращение в техподдержку не даёт результатов. В итоге, низкий тариф - единственное (с моей точки зрения) конкурентное преимущество перед другими провайдерами в ущерб качеству. Намерен перейти на нормально провайдера.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Максиме! Дякуємо, що повідомили про ситуацію, що так детально все розписали і вказали особовий рахунок. У вас послуги надаються за новою технологією, тому інтернет має літати і ми зробимо все можливе, щоб ви користувалися із задоволенням. Ваше звернення вже передали у технічну підтримку, тож обов'язково розберемося і виправимо все. Перепрошуємо за тимчасову незручність. Для вашої зручності у нас є кілька каналів комунікацій (онлайн чат, телеграм, facebook) ви можете обрати зручний для вас тут: https://vega.ua/contacts
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг