Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2905
рекомендують: 1085 чол
не рекомендують: 1820 чол
Телекомунікаційна група "Vega"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Нелла (Дніпро)
10 бер 2023 20:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.07 Мбіт/c
Upload:
1.46 Мбіт/c
Договір:
1243649
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість Інтернет з'єднання сьогодні ще гірша, стояти в черзі мінімум 15 хвилин в очікуванні з'єднання з оператором технічної підтримки мені зовсім не подобається. Вчора залишила заявку зранку - пройшло 1,5 доби - інтернет все гірше - допомоги після звернення не було досі.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Нелло, добрий день! Дякуємо, що вказали номер рахунку, передаємо інформацію колегам з обслуговування.
Нелла (Дніпро)
09 бер 2023 16:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.23 Мбіт/c
Upload:
5.16 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
5 Мбит/с - цим все сказано, усунення проблеми пообіцяли за 72 години але мені інтернет для роботи потрібен зараз а не через 3 дні.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Нелло, добрий день! Будемо вдячні, якщо напишете у коментарі ваш номер рахунку, щоб ми передали інформацію колегам і все виправили
Сергей Брус (Київ)
07 бер 2023 20:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1192661
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування на самому нижчому рівні. Проблема відключення періодично інтернету не вирішується більше місяця. Одна відповідь, що з їхнього боку все гаразд.
Аноним (Київ)
04 бер 2023 14:20
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1236701
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Строго НЕ рекомендую. Отпадает инет постоянно. Сначала это было несколько раз в неделю, теперь - несколько раз в день (от 20 до 40 мин). Мне инет для работы нужен, так что когда ты на звонках вылетаешь , мысленно (и не только мысленно) благодаришь этого чудного провайдера. Заявку несколько раз закрывали - никак не решая проблему, по факту. Разок был вообще гениальный разговор с "тех спецом". Дословно ответ на то, что на ONT начинает мигать индикатор PON и инет отваливается (совсем) - "это нюанс технологии PON, это ваш терминал не может на оборудовании зарегистрироваться на оборудовании провайдера, зависает. Ну и вообще, что вы хотели за 200 грн за услугу". Мягко говоря - я ох*ел c такого ответа. ONT куплен у самого провайдера, если что. Могу подтвердить - до поддержки дозвониться тот еще квест. Резюме - худший опыт, который был с провайдерами. Вернусь на того, что был у меня ранее (не было ни отпаданий ни гениальных ответов в стиле "А что вы хотели вообще??").
Микола (Київ)
03 бер 2023 13:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня підключив послугу очікував 3 місяці, це і зрозуміло великий попит, піся чого користувався нормально 3 дні потім почались обриви зв'язку то працює то відрубається, зробив заявку на ремонт чекав 10 днів приїхав майстер з ноутом, посидів 20 хв сказав данні передав, повинні вам поправити і все буде ок, зайшов в особистий кабінет заявка закрита я на радощах ну все думаю працює, в підсумку він просто закрив заявку і не відремонтував, звернувся щераз говорять ну тут ще 10 днів чекать, ок! В сумі кошти вам не повернуть бо інтернет працює хоч і з перебоями, майстрам просто начхати їм би тільки поставить галочку типу виправив, такого відношення до клієнта це жах! Провайдер поломаний, якщо у вас є інші варіанти нівякому разі не користуйтесь, зіпсувати настрій і втратити час!!!!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Вишневе)
02 бер 2023 11:17
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
24.48 Мбіт/c
Upload:
6.99 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету це просто жахіття. Інтернет висне. Дитина не може навчатись, її постійно викидає. Додзвонитися до техпідтримки це треш. Проблему вирішувати не спішать.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Добрий день, ситуація, яку ви описали, дуже нас хвилює і ми хочемо в ній розібратись. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] номер вашого особового рахунку і ми все вирішимо.
Володимир (Київ)
01 бер 2023 10:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1243993
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ідеальний приклад того, якою компанія не повинна бути, на кожному із етапі робота незадовільна. 1. Заявка на підключення по акції на 100 Мбит/с, підключили гігабіт не акційний (ціна в 3 рази вище). 2. Чекав на підключення 3 місяці, говорили що відключають за 2 тижні, потяг до нового року, потім що майстер набирає за тиждень, по факту майже 3 місяці очікування і дзвінок - можу підключити через пару годин інтернет. До майстра питань не маю все зробив швидко, молодець. 3. Оплатити за обладнання через монобанк не вийшо - їх сервери постійно не відповідали, треба вирішувати оплату через підтримку. 4. Інтернет не працює, пишу в тех підтримку на сайті, чекаю кучу часу у чаті, як ітог вільних прераторів нема "спробуйте ще". 5. Додзвонитись до оператора на сайті нереально, пару разів чекав по 30 хвилин на лінії, сервіс жахливий. Чи готовий рекомендувати цього провайдера? Звісно ні, я вже думаю що зря підключився.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Володимире, добрий день! Дякуємо, що поділились клієнтським досвідом, всю інформацію ми вже передали колегам з обслуговування, щоб вони перевірили її та розібрались
Відгук залишений з IP адреси провайдера ДП "Интерсвязь"
Инга (Одеса)
01 бер 2023 08:45
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не очікувала, що інтернет від вега настільки поганий!!! Раз в 2, 3 дня пропадає від 15 хв до години. З оператором неможливо зв'язатися. Не рекомендую нікому і сама скоро перейду на інший провайдер.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Сергій (Київ)
27 лют 2023 22:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
550.83 Мбіт/c
Upload:
956.88 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1246262
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Прям повезло із замірами швидкості. Зазвичай ось такі. Навіть спідометр на сайті Вега не показує гігабіт. Підключили швидко, на наступний день після подачі заявки. Але майстер подзвонив і обіцяв бути о 12-13 годині, а був о 18й. Задля справедливості скажу, що він звільнився о 17-й але мене вдома не було. На мою заяву про низьку швидкість зателефонував хамовитий майстер який говорив щось типу "Так інтернет же працює". "В тарифі ж сказано ДО 1000 Мбит/с". На мій аргумент, що 1 Мбит/с це теж ДО 1000 Мбит/с він сказав "Ну да" і "Ми можемо приїхать замірять "правильно" і "правильним обладнанням" і якщо ми вирішимо, що все ОК, то виклик буде платний". Таке собі відношення. Ну і задля справедливості скажу, що ІНКОЛИ таке буває по 800-900 Мбит/с в обидві сторони, але це рідкість. Не можу однозначно рекомендувати чи не рекомендувати данного провайдера, поки що враження так собі.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Сергію, добрий день! Дякуємо за інформацію, передаємо її колегам з обслуговування, щоб вони все перевірили і ваш гігабіт літав завжди на максимальній швидкості. Найближчим часом з вами зв'яжеться фахівець
Константин (Запоріжжя)
27 лют 2023 17:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1219185
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
История о том, как провайдер ВЕГА, он же ФАРЛЕП-ІНВЕСТ разводит клиентов. Схема такая: вас завлекают акцией, подключают, через время рисуют долг. Не согласны оплатить - сидите без интернета, ждите, пока "специалисты" разберутся. Абонплата у них начисляется "незалежно від факту отримання послуг". Так что ВЕГА ничего не теряет, а проблемы клиентов ВЕГУ не интересуют. Был у меня Киевстар (домашний + мобильный) и он меня устраивал пока не начались отключения света. И тут вижу предложение от Gigabit by Vega, технология GPON, 6 месяцев по 30 грн, далее 200 в месяц. Думал, попробую, потестирую полгода, если понравится, откажусь от Киевстара и останусь на Веге. Сделал заявку на сайте, утром перезвонил парень и начал как то навязчиво предлагать роутер за 900 грн. В магазинах 1300, а у них 900. Первая мысль - звонит кидала. Мне интернет нужен, а он роутер впаривает, который нужно было оплатить монтажникам перед подключением и за наличные. Заказал без роутера, у меня своих 2шт есть. Установка выпала на 23 ноября, это был день масштабной ракетной атаки, когда впервые свет пропал даже там, где его никогда не отключали, и никто не знал насколько. Монтажники завели в квартиру кабель, подключили к нему абонентский терминал. Но электричества в доме не было. Не хотелось переносить подключение на другой день, поэтому достал аккумулятор, инвентор, свой роутер и предложил монтажникам подключить. У них практически получилось, в личный кабинет зашли, но при активации услуги ошибка. Решили, что я попробую позже нажать кнопку активации, а если не получится, то созвониться на следующий день. По человечески отнесся к парням, подписал им наряд, чтобы лишний раз не бегали. Мне оставили акт приема передачи оборудования, в котором значился терминал ZTE - 1шт (вега дает его бесплатно в аренду). В тот вечер подключиться так и не удалось, но к обеду следующего дня монтажник что то удаленно донастроил и наконец то интернет заработал. В личном кабинете в услугах значился интернет за 30 грн и терминал ZTE за 0 грн. Дальше все было нормально, свет отключали, интернет работал, я вовремя оплачивал абонплату. И вдруг 2 февраля прилетает сообщение в вайбер "Нагадуємо, що Ви придбали у Vega обладнання Маршрутизатор TP-LINK EC220-G5, вартістю 900 грн., але досі не сплатили за нього. Просимо протягом 5 днів поповнити ваш особовий рахунок 1219185 на вказану суму, щоб запобігти блокуванню послуг Інтернет". Написал им, что "Мы не придбали маршрутизатор", но реакции не последовало. Может ошиблись, подумал, но не тут то было. 19 февраля снова сообщение в вайбер, смс, звонки робота на мобильный про долг 900 грн. Маршрутизатора в глаза не видел, даже не заказывал его, но зато за него должен, причем в этот раз обозначили дату отключения 22 февраля. 20 февраля оставил заявку через чат, чтобы разобрались, 21-го удалось дозвониться на горячую линию, заявка в работе, но оператор уверенно пообещал, что 22-го не отключат. Соврал, отключили, забрали остаток из денег, которыми был оплачен интернет до конца февраля и нарисовали долг. Вот так работает "акция" от Вега Гигабит на деле. После неоднократных обращений в техподдержку сложилось впечатление, что ОБМАН КЛИЕНТА для компании ВЕГА - это норма. Обещаний куча, реальной помощи нет. Часто операторы любят бросать трубку или прерывать чат. За неделю обращений ни одна из поданных заявок не выполнена, даже не смогли найти документ, согласно которого долг возник. В чате позже написали, что "Стандартний термін опрацювання таких заявок - 45 робочих днів". Хотите сидеть без интернета 45 дней и платить за него? Подключайтесь к Вега! Блокируют четко, даже чат в личном кабинете не работает. Особая благодарность оператору Роман 32693, который лучше всех врал, бросал трубку и вдохновил меня на написание данного отзыва.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Костянтине, добрий день. Перепрошуємо, що звернення у сервісну підтримку принесло вам негативні емоції і дякуємо, що ви поділились цим досвідом. Ми обов'язково перевіримо всю надану вами інформацію і передамо її колегам з обслуговування, щоб вони швидше відновили роботу послуги.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
27 лют 2023 10:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це найгірше, що може бути. При оформленні заявки на підключення оператор сказав, що за обладнання гроші 600 грн. віддасте підрядника, які вас будуть підключати. Так ми і зробили, на свою голову. Через 2 місяці у нас на рахунку вилізла заборгованість на ті самі 600 грн. Ми вимагали знайти цього горе-клоуна який у нас взяв гроші і спокійно поклав до свого карману, але у оператора щоразу кидали слухавку і навіть не намагались нічого вияснити. Що це за шарашкіна контора ми вже зрозуміли. Обходьте цих шахраїв десятою дорогою!
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Добрий день, ситуація, яку ви описали, дуже нас хвилює і ми хочемо в ній розібратись. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] номер вашого особового рахунку і ми все вирішимо.
Роман (Київ)
26 лют 2023 11:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Поддержка нулевая, телефоны не работают, на оставленные заявки не реагируют. Если что то не работает, забудьте про интернет.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Романе, добрий день! Будемо вдячні, якщо ви додасте у відук конкретну інформацію і номер особового рахунку, щоб ми все перевірили і виправили.
Татьяна (Кайдаки)
25 лют 2023 19:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
41.12 Мбіт/c
Upload:
36.83 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1240788
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вчера подключили. По скорости нет никакой разницы между 50 метровым интернетом от Фрегата и гиговым от Веги. Гигом тут и не пахнет. Единственный плюс-бесперебойность при блэкауте. Покупать гиговый роутер у Веги не советую, за глаза хватит древнего стометрового.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановна Тетяно, добрий день! ДЯкуємо, що знайшли час і поділились думкою. Насправді швидкість інтернету безпосередньо залежить від обладнання, тож якщо ви використовуєте старенький роутер на 100 Мбіт, то, звісно, гігабіту не буде. Для того, щоб перевірити чи швидкість відповідає обіцяній, будь ласка, зробіть заміри напряму через кабель. Результати тесту можете написати в коментарі тут або на пошту [email protected].
Анастасия (Київ)
22 лют 2023 12:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1226837
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый ужасный провайдер со всех что я встречала, служба поддержки клиентов уровня ноль, дозвонится невозможно, готовьтесь ждать на линии 30-40 минут чтобы получить информацию НИОЧЕМ, написать в чат также будете ждать 10 минут что бы написали что все операторы заняты. Обещали подключение в течении 5-20 ... подключили больше чем через 2 МЕСЯЦА. Обещали подключение оборудования бесплатно только 1000 за год, а теперь ТРЕБУЮТ 600 грн. НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ ЕСТЬ ПРОВАЙДЕРЫ В РАЗЫ ЛУЧШЕ! ВЕГА - ДНО!!! Хочу просто вернуть свои деньги, за неделю пользования тупо вытрепали нервы!
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановна Анастасіє, добрий день! Дякуємо, що вказали номер рахунку, ми перевірили інформацію і маємо відповідь. Ваша заявка на підключення була подана 11.12.2022, а з 5.12.2022 обладнання надається в користування за плату. Щодо тарифу, в нас також немає тарифу 1000 грн за рік для Gigabit, є лише рік за 1500 і 2000 грн за два. Будь ласка, якщо у вас залишились питання, напишіть нам на пошту [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Александр (Одеса)
21 лют 2023 21:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1037594
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер не адекватный, не реагирует на замечания и не исправляет неисправности, заинтересован только оплатой услуг, дозвониться тоже крайне трудно.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Олександре, добрий день! Ми будемо дуже вдячні, якщо ви напишете деталі ситуації, яка спричинила такий відгук, на пошту [email protected], щоб ми все перевірили і розібрались
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Львів)
21 лют 2023 16:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.45 Мбіт/c
Upload:
10.43 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Що це за швидкість!? Це справді оптичний Гігабітний зв'язок?)))) Чи ви знущаєтесь? Як так може бути? Інші тестспіди показують швидкість 800-900 Мбит/с, а тут якась маячня. Хто бреше і для чого?
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Шановний клієнте, напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] номер вашого рахунку, ми все перевіримо.
Роман Модвал (Одеса)
21 лют 2023 11:46
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.16 Мбіт/c
Upload:
6.33 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянные подвисания интернета. В техподдержке никогда не могут внятно ответить какая в этом причина. Из своих соседей я остался один подключённым к веге, все давно переключились на других провайдеров.
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Романе, добрий день! Дякуємо, що повідомили про ситуацію. Щоб детально у ній розібратись і все виправити, нам потрібен ваш номер рахунку. Будь ласка, напишіть ці дані на пошту [email protected]. Чекаємо на ваше повідомлення!
Аноним (Сінсіті)
21 лют 2023 09:33
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету немає вже 3 місяці. Залишали багато заявок. Але за 3 місяці так ніхто і не звязався і нічого не зробив. Дуже ви нас образили. Надіюсь ваші майстри більше до нас не прийдуть, бо ставлення до вашої компанії тепер навіть агресивне. Зняли кошти з рахунку, а інтернету нема, перерахунок не зробили. Це взагалі незаконно. Ви злодії.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Одеса)
21 лют 2023 02:11
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пишут в рекламе что интернет есть даже когда света нет, в соседнем доме отключают свет и у меня нет интернета! Второй раз за месяц более трех часов нет интернета. В службу тех поддежки дозвонится невозможно.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Юлия (Дніпро)
20 лют 2023 11:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Связи с провайдером фактически нет. Для того чтобы дозвониться до оператора нужно потратить день, а то и два. Да и даже если удалось дозвониться до реального человека, это ещё ни о чём не говорит. Проблему не решат. Т.к. нет света,хотела подключиться и подала заявку и на сайте и по телефону в январе (в начале месяца). И вот уже 1,5 мес. жду.... Звонила ещё несколько раз, но ничего не изменилось. Странно для провайдера такое отношение к клиентам и к потенциальным клиентам....
Відповідь представника Телекомунікаційна група "Vega":
Юліє, добрий день! Ми розуміємо ваше хвилювання щодо цієї ситуації, однак ми зіткнулись з непередбачуваним збільшенням навантаження, тому що всім потрібно бути на зв'язку та з надійним інтернетом під час відключень світла. Через це терміни підключення збільшились. Якщо вже минуло 45 діб з моменту подання заявки, будь ласка, напишіть нам на [email protected], ми перевіримо інформацію для вас та постараємось пришвидшити процес. Повірте, ми робимо все можливе, а наші колеги-інженери часом роблять і неможливе, щоб всі клієнти залишались онлайн попри все. Сподіваємось на ваше розуміння, тримаємось!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг