Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Аноним (Вінниця)
17 лют 2020 18:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу побажати вам процвітання та побільше вдячних клієнтів, Еверест! Особисто у мене послуги працюють чемно, ніяких серйозних проблем за десь 4 роки користування не виникало ще, в тому числі і на даний момент все працює. Раджу на підключення вашу компанію своїм друзям та знайомим.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Анонім (Вінниця)
16 лют 2020 19:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.02 Мбіт/c
Upload:
16.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявлена швидкість не відповідає реаліям. Бригада була, просили 6 днів і все буде добре. Абсолютно теж саме. Я розчарований, буду думати про зміну провайдера. Не подобається, не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте за тимчасові незручності. У лютому розпочався черговий етап модернізації мережі: для збільшення потужності проводилась заміна головних серверів. Крім того, всеукраїнські провайдери виконують планову модернізацію магістральних мереж. У зв'язку з цим можливе незначне зниження швидкості Інтернету. Бачимо, що на 19.02.20 оформлено виклик ремонтної бригади, яка проведе необхідні заміри та вирішить проблему у разі її наявності.
Юля (Вінниця)
16 лют 2020 18:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу сказать спасибо персоналу Эверест за профессионализм и тактичность. Часто обращаюсь на горячую линию по любым пустякам, так как знаю, что ребята всегда вежливо меня проконсультируют и все подробно объяснят. И это не смотря на то, что могу мало ли не каждую неделю задавать тот же вопрос)))) Этот отзыв пишу специально здесь, так как на их сайте негде это сделать.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук та високу оцінку роботи наших працівників. Приємного Вам користування.
Ольга (Хмельницький)
15 лют 2020 18:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Мені подобається інтернет та телебачення. Особливо приємний персонал - моє питання вирішили швидко та були уважні. Наразі комфортно користуюсь обома послугами. П.С. інтернет не лагає, працює відмінно.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Наталка (Вінниця)
14 лют 2020 18:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Мені також дивно бачити негатив в відгуках, тому що за 5 років суттєвих проблем чи спорів з компанією не було. Про яку нормальну роботу 3 чи 4 G ви говорите? В мене реально ні лайф, ні київстар вдома не ловить. Еверест, повторюсь, працює стабільно.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Аноним (Хмельницький)
14 лют 2020 09:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороша якість інтернету від цього провайдера. Користуюся вже рівно 12 місяців, за цей період було лише дві проблеми і то з моєї вини. Ремонтники приїхали вчасно і все виправили:) це також важливо, швидкість реагування на проблеми користувачів!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Олександр (Вінниця)
13 лют 2020 17:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Читаючи гнівні коментарі, я їх не розумію. В мене завжди все добре працює. Так бувають проблеми зі світлом і тому не працював інет, але людоньки вони швидко вирішують питання, це вам не Воля і не ДатаГруп калічна, які пару суток вирішують чинити чи нє. Вони дійсно #1 у своїй справі. Майже ніколи не телефоную, приходжу всі питання вирішую. Я на Вашому Поділля сіті, як свій. :) Співробітниці допоможуть і настрій піднімають, хороші вони у Вас. Для мене людини у роках це дуже важливо. Процвітання Вашій компанії, нікого не слухайте, Ви круті!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук про якість послуг та сервісу. Приємного Вам користування:)
Аноним (Хмельницький)
13 лют 2020 16:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже комфортно користуватись даним провайдером - послуги працюють стабільно, персонал привітний - міняв тариф після акції на 100 грн, безліміт мені не потрібно. На літо зміню на ще менший.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Олег Іванович Сагайдак (Вінниця)
12 лют 2020 18:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий надійний провайдер міста, інет працює стабільно, всі питання легко вирішуються на гарячій лінії. Окремо подобаються працівники в Магігранді - завжди позитивні та готові допомогти. Дівчатам привіт.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий вечір. Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Бажаємо приємного користування послугами.
Аноним (Хмельницький)
11 лют 2020 09:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Добре, що вчасно спригнув з Волі на Еверест, бо за 2 послуги зараз плачу180 грн (акція закінчилась 2 місяці тому), а мої знайомі на Волі за 2 взагалі неякісні послуги, при чому кабельним не користуються, а інтернет працює через день)))), платять 300 грн. По звичці ті ж знайомі просили знижку у Волі - вже не дає, каже, відключайтесь)) Велкам))))
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук та приємного Вам користування.
Саша (Вінниця)
10 лют 2020 15:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь услугами годами: работает все отлично. В квартире подключено 2 ноута, 4 телефона, при чем 2 постоянно в ютюбе на мультиках висят. Мобильный Инет от киевстар в квартире вообще не ловит (Подолье). Качеством услуг и сервиса довольны. Ценовая политика - спорный момент))
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Yura (Вінниця)
08 лют 2020 20:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не зрозуміло, що трапилося з провайдером, але якість послуг дуже зіпсувалася. Швидкість нестабільна, по декілька разів на день з'єднання взагалі пропадає. Банальне відео 720p дивитися без зависань нереально.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. Наразі проводиться модернізація мережі (заміна головних серверів), що може вплинути на швидкість доступу послуги Інтернет. По закінченню терміну модернізації послуга Інтернет почне працювати знову стабільно. Дякуємо за розуміння.
Аноним (Вінниця)
08 лют 2020 12:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
С вчерашнего вечера нет интернета. Роутер перезагружали 25 раз. К оператору дозвонится невозможно. Видимо люди так "удовлетворены" работой данной услуги ,что линии вечно заняты.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Наразі бачимо, що послуга Інтернет працює, а також зафіксоване Ваше звернення на цілодобову лінію підтримки. Вероніко, якщо у Вас дійсно є проблема з послугою Інтернет, будь ласка, залиште заявку на виклик ремонтної бригади, зателефонуававши на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Аноним (Вінниця)
06 лют 2020 20:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тут пишут за торможение мегого, причем через шнурок, про мобильный интернет, который быстрее работает чем эверест, у меня к вам вопрос, что Вы курите?! Какой нафиг мобильный интернет?! У Вас что там 6G?! На чем Ві просматриваете мегого?! У меня всё работает по wifi, телик смарт ТВ, смотри не хочу и ФоркПлеер работает и Смарт ТВ Боксы просто идеально работают, причем повторюсь, всё по wifi. Эти все жалобы либо пишут работники Воли, к которым никто не подключается, либо люди у которых на ПК 3и антивируса на автозапуске, 20 приложений висят в фоне и потом такие... Шота тормозит! А Евересту желаю роста и развития. ;)
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Приємного Вам користування.
Аноним (Хмельницький)
06 лют 2020 11:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключився на дуже вигідну лютневу акцію - 10 міс по 100 грн за Інет і телебачення. Послуги працюють на "ура", сервіс також, дуже дивно бачити таке приємне відношення працівників до клієнтів - за це і дякую.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Дима (Вінниця)
06 лют 2020 10:58
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
5.98 Мбіт/c
Upload:
3.99 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тут случай, когда мобильный интернет быстрее чем провайдер дома за 200 гривен в месяц. А вечером я вообще молчу. Видео 720р фиг посмотрите. Завлекаловка за 100 гривен, через несколько месяцев уже 200. А интернет лучше не становится. Но персонал отличный.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Дмитро. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. На даний момент ми проводимо модернізацію мережі: замінюємо головні сервери. Плануємо 07.02.20 закінчити роботи. Якщо після закінчення модернізації мережі Ваше питання не вирішиться, будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо за розуміння.
Игор (Хмельницький)
05 лют 2020 09:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет -для использования мне хватает с головой. Дома бываю редко. :) Но после работы посидеть в интернете или поиграть в онлайн игру за глаза хватает.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня. Дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Игорь (Хмельницький)
05 лют 2020 01:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
94.44 Мбіт/c
Upload:
17.51 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Т.к. нет возможности ответить представителю провайдера под первым отзывом - публикую его таким образом...
Теперь по-пунктам ответа: - Я не вёл речь о неком статистическом опросе ибо я не могу знать проводился ли он и тем более о его результатах, да и это впрочем не важно. Есть факт введения в заблуждение абонентов на ваших рекламных бордах. Остальное - лирика. - По поводу пинга - я не утверждал и не утверждаю, что параметры его критично завышены, я веду речь в сравнении с той же волей от которой я давно мечтал откреститься, но не было стабильной альтернативы, кроме почившего эйрбаса, на который я в своё время "сбежал"... Но это тоже лирика и как я уже указал выше - не критично. - А вот некая попытка переложить на меня вину несоответствия скоростей ибо я сам протянул витуху в комнату и обнял её это по меньшей мере смешно! Результаты по скоростям и пингам у меня идентичны с соседом, подключенным к вашей сети... Могу даже на спор провести вместе с компанией эксперимент суть которого будет заключаться в проведении выборки того же спидтеста на десяток разно удалённых серверов, отключении существующего корда, сразу же подключением нового корда, который отожмут ваши монтажники той же длины кабеля, проведением аналогичной выборки спидтеста по тем же серверам... потом корд, который я обжал самостоятельно, подключим в локальную гигабитного сеть, проведением тест на стабильность и те же манипуляции с обжатым вами кабелем, на закуску протестим корды на предмет потери напряжения, сопротивления каждого контакта и если результаты будут идентичны в пределах статистической ошибки - провайдер публично приносит мне извинения за введение в заблуждение и голословное "обвинение", предоставляет на постоянной основе реальный безлимит без ограничения аплоада 30-ю мегабайтами, а предоставят 110 Мбіт/с в обе стороны для получения "честной сотки")))) З.Ы. Пока спасибо, что появилась возможность на подключение, как поговаривают, стабильного интернета и особенно альтернативного кабельного ТВ (хотя к предыдущему провайдеру в этом плане не было нареканий, кроме постоянного урезания наполнения из-за которого приходилось переходить на более дорогие ТП) правда не без ложки дёгтя, но всё же 100 грн.\мес. это почти даром... За чуть более, чем сутки использования разрывов и т.д. не замечено. Как будет в дальнейшем будет видно. Пока не могу ни рекомендовать ни не рекомендовать т.к. прошло слишком мало времени, но в качестве паритета к первому отзыву поставлю рекомендовать...
Теперь по-пунктам ответа: - Я не вёл речь о неком статистическом опросе ибо я не могу знать проводился ли он и тем более о его результатах, да и это впрочем не важно. Есть факт введения в заблуждение абонентов на ваших рекламных бордах. Остальное - лирика. - По поводу пинга - я не утверждал и не утверждаю, что параметры его критично завышены, я веду речь в сравнении с той же волей от которой я давно мечтал откреститься, но не было стабильной альтернативы, кроме почившего эйрбаса, на который я в своё время "сбежал"... Но это тоже лирика и как я уже указал выше - не критично. - А вот некая попытка переложить на меня вину несоответствия скоростей ибо я сам протянул витуху в комнату и обнял её это по меньшей мере смешно! Результаты по скоростям и пингам у меня идентичны с соседом, подключенным к вашей сети... Могу даже на спор провести вместе с компанией эксперимент суть которого будет заключаться в проведении выборки того же спидтеста на десяток разно удалённых серверов, отключении существующего корда, сразу же подключением нового корда, который отожмут ваши монтажники той же длины кабеля, проведением аналогичной выборки спидтеста по тем же серверам... потом корд, который я обжал самостоятельно, подключим в локальную гигабитного сеть, проведением тест на стабильность и те же манипуляции с обжатым вами кабелем, на закуску протестим корды на предмет потери напряжения, сопротивления каждого контакта и если результаты будут идентичны в пределах статистической ошибки - провайдер публично приносит мне извинения за введение в заблуждение и голословное "обвинение", предоставляет на постоянной основе реальный безлимит без ограничения аплоада 30-ю мегабайтами, а предоставят 110 Мбіт/с в обе стороны для получения "честной сотки")))) З.Ы. Пока спасибо, что появилась возможность на подключение, как поговаривают, стабильного интернета и особенно альтернативного кабельного ТВ (хотя к предыдущему провайдеру в этом плане не было нареканий, кроме постоянного урезания наполнения из-за которого приходилось переходить на более дорогие ТП) правда не без ложки дёгтя, но всё же 100 грн.\мес. это почти даром... За чуть более, чем сутки использования разрывов и т.д. не замечено. Как будет в дальнейшем будет видно. Пока не могу ни рекомендовать ни не рекомендовать т.к. прошло слишком мало времени, но в качестве паритета к первому отзыву поставлю рекомендовать...
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Ігоре Андрійовичу!
Дякуємо за Ваше звернення.
Компанія ЕВЕРЕСТ™ забезпечує високу якість послуги доступу до Інтернету і стабільну швидкість до 100 Мбіт/с кожному абоненту, незалежно від обраного пакета. Тим часом безлімітні пакети інших провайдерів мають обмеження, які частіше за все не озвучуються абонентам (так, після використання певного об'єму трафіку у більшості провайдерів швидкість суттєво знижується). Ми ж цілодобово надаємо стабільну послугу з незначним контролем трафіку (2 Тбайта) для контролю комерційного використання доступу до Інтернету, з метою запобігання перевантаження абонентської мережі та захисту від вірусів. Якщо абонент використав вказаний об'єм трафіку і факт комерційного використання не підтверджується, він може і надалі користуватися послугою без обмежень.
Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що в офіційних документах, на офіційному сайті та всіх без винятку рекламних носіях зазначені умови акційних пропозицій та користування послугами, зокрема і вказано трафік 2 Тбайта.
Бачимо, що проблеми зі швидкістю у Вас дійсно відсутні, адже 94,44 Мбіт/с (ще й при використанні роутера) є відмінним показником швидкості доступу до Інтернету. Наразі потреби у виклику нашої ремонтної бригади немає.
При виникненні запитань звертайтеся до цілодобової служби підтримки: 700-701, (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Аноним (Вінниця)
04 лют 2020 21:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
31.35 Мбіт/c
Upload:
17.08 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет при заявленных 100 Мбіт/с очень не стабилен. Иногда падает до 10 Мбіт/с. При просмотре фильма на Мегого или в интернете и других ресурсах зависает. Подключение через кабель. WiFi ещё хуже бывает. 4G от Киевстар имеет иногда выше скорость... Роутер TP-link один из последних.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Олександре Петровичу, вибачте, будь ласка, за незручності. З 4 по 7 лютого 2020р. відбувається планова модернізація мережі - заміна головних серверів, в зв'язку з чим може спостерігатись нестабільність послуги Інтернет. На сьогодні, 5 лютого, Ви оформили виклик ремонтної бригади, тобто Ваше питання обов'язково буде вирішено. Дякуємо за розуміння.
Анонім (Вінниця)
04 лют 2020 20:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
5.42 Мбіт/c
Upload:
14.56 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рік користувався, все супер. Mi роутер на 2 канала. 2,4 від 50 Мбіт/с, 5.0 від 75 Мбіт/с. Останній місяць з 18:00 до 23:40 завантаження 10-20 Мбіт/с. По кабелю 25-30 Мбіт/с. Я в ауті.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Федоре Григоровичу, вибачте, будь ласка, за незручності. Наразі відбувається планова модернізація мережі - заміна головних серверів. Термін - з 4 по 7 лютого. На 8 лютого Ви оформили виклик ремонтної бригади, тобто Ваше питання обов'язково буде вирішено. Дякуємо за розуміння. P.S.Будь ласка, залиште Ваш діючий номер телефона, зателефонувавши на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг