Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 41
рекомендують: 9 чол
не рекомендують: 32 чол
ІСП "Sevlush.Net"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Євгеній (Минай)
15 трав 2020 23:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не можу рекомендувати цього інтернет провайдера через те, що якість послуг та швидкість інтернету не відповідають заявленому тарифу. Якість вкрай низька. Кріще шукати іншу альтернативу.
Аноним (Хуст)
19 бер 2017 19:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.2 Мбіт/c
Upload:
6.11 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Фігня інтернет, швидкість по договору повинна бути 20 Мбит/с, а її ніколи не має. Розводить цей провайдер. Буду шукати шляхи як подавати в суд на таких бізнесменів.
Вікторія (Ужгород)
12 бер 2021 15:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Найкращий провайдер на Закарпатті. За весь час користування послугами даного провайдера не побачила жодних недостатків. Однозначно рекомендую.
Анонім (Тересва)
12 лип 2014 13:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуживание плохое, скорость интернета не соответствует заявленной в договоре, происходят частые отключения.
Viktor (Сасово)
15 серп 2020 00:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
І так, користуюсь 2 місяці, послугами даного провайдера, для мене головне якість вирішив спробувати щось нове, підключив севлюш, хоча перед тим читав багато поганих відгуків, про них, (чесно я такого не чекав якість така сама як у конкурентів, навіть думаю краща якість на закордонний трафік у севлюш), пінг стабільний протягом 2-х місяців, один раз були проблеми, але це у всіх і на власному опиті думаю що проблеми були на лінії у постачальника, а не у них.Я не простий користувач знаю як працює мережа, і ґрунтуючись на цьому, можу рекомендувати даного провайдера.Якщо в Вас щось не працює, а бо якість не та то перш за все треба дивитися своє обладнання і цікавитись чи є проблеми у знайомих (у мене вони є). Відгук за два місяці користування.
Владимир Черешня (Ужгород)
08 лют 2020 12:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
0.09 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Такого некачественного интернета еще нужно поискать в Ужгороде. Это у меня такая скорость на 100 Мбит/с. Никому не рекомендую с ними связываться. Техслужба у них - это одни неадекваты, какие-то алкоголики с подворотни, когда приходят что-то чинить, то в доме еще и пытаются что-то украсть. Если есть выбор, идите к другому провайдеру, не тратьте свое время и здоровье.
Марианна (Ужгород)
04 груд 2019 22:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вибачайте, але це самий "лоховський" інтернет провайдер. Після 24.:00 інтернет пропадає, не говорячи вже про вихідні дні, коли взагалі слабый сигнал. Коли пробуєш вияснити причину в оператора, то таке враження, що ти самий і винен в цьому. "Свинське" відношення. А коли будуть католицькі свята, то взагалі за інтернет можете забути. Це вже доведений факт.
Володя (Ужгород)
13 січ 2021 23:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення
Рекомендую цього інтернет-провайдера
До этого 7 лет пользовался 5 Мбит/с ОГО от Укртелекома. Надоело засыпать от медленной скорости загрузки файлов "от себя", когда файл в 1 Мб загружало в почту около минуты. На просьбы поднять скорость - получал отмазки. Обрыв на 20 минут не считался обрывом. На техподдержке только слышал "у вашому районі спостерігаються складності з доступом до Інтернету, ми вирішуємо" Об Севлюше слышал давно, почитал отзывы, в т.ч. плохие, но решил, что хуже, чем отдавать 190 грн за дохлый 5Мб с постоянными обрывами уже быть не может. Проблема была в том, что долго не могли приехать техники. Просил их несколько месяцев. МЕСЯЦЕВ, Карл. Но соседу завели на 4 день после меня. Не знаю почему меня не подключали. Но вконце-концов приехали молодые парни и завели оптоволокно, тариф 149 за 100 Мбит/с канал. Скорость 93 Мбит/с "сюда" и 92 "от себя" держит без обрывов. БЕЗ ОБРЫВОВ. С ОГО, это как сравнивать Интернет на смартфоне с 2g и 4g. Тот же Интернет, но скорости в десятки раз выше. Вместо 190 грн плачу 149 грн. Доволен, как слон.
Владислав (Ужгород)
19 лют 2020 14:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Розповідаю про свою співпрацю зі своїм колишнім провайдером Севлюш.нет; про те, які підлі люди там працюють. Я був їхнім клієнтом більше двох років. Почну з того, що з самого початку, при установці кабелів у квартирі, вони їх поставили дуже неакуратно, провели кабелі над плінтусами і над порогами (НАД а не ПІД), і зробили великі некрасиві дірки у стінах, ніяк це все не заховавши, не поставивши жодних пластикових накладок. Виглядало дуже дико. Також, при підключенні, мені сказали, що нас підключають до тарифу за 150 грн на місяць (тобто до їхнього найдорожчого), і що нібито у них інших нема. Як я випадково виявив пізніше, це був обман, бо в нашому багатоквартирному будинку були доступні набагато дешевші тарифи, які би мене цілком задовільнили. Не буду навіть писати, що швидкість інтернету, за яку ми платили, була набагато меншою за прописану в договорі. Але як виявилося, ці всі початкові неприємні моменти були лише "квіточками". Найцікавіше почалося у грудні 2019 року. Інтернет мені потрібен для роботи, а в середині місяця у нас в суботу і неділю він, тобто інтернет від севлюш.нет, повністю пропав, до техпідтримки неможливо було додзвонитися взагалі, хоча я пробував багато разів. Після цього я написав негативні відгуки про даного провайдера на спеціалізованому сайті, який для цього і призначений. У цих відгуках я об"єктивно описав про відсутність інтернету у ці дні, а також про те, що я відправив їм гроші - доплату за інтернет (до речі, абсолютно дрібну суму, 2 гривні з копійками, яку вони нібито не отримали минулого разу), а вони заявили, що мій повторний платіж - ці самі 2 гривні з копійками - вони знову не отримали. Після цього зі мною зв"язується сам директор севлюш.нета, і в ультимативній формі вимагає від мене видалити мої відгуки про них і - увага! - вибачитися перед ними за них! Звичайно ж, ті старі відгуки були справедливими, бо в них - севлюш.нета - дійсно наплевательское відношення до своїх клієнтів, інтернета в нас у суботу та неділю не було та й відправлену мною доплату вони так і не зарахували (про доплату: я їм відправляв квитанцію з цією малесенькою доплатою, але вони її ігнорували). Але заради того, щоб нас не відключили від інтернету (вони – монополіст у нашому багатоквартирному будинку) я, на превеликий жаль, піддався на ці маніпуляції, і написав два відгуки з вибаченнями, відправивши їм як доказ скріншоти. Про що зараз дуже сильно жалію. Після того, як я їм відправив скріншоти з "новими" відгуками, де я в них прошу вибачення, вони написали, що такі вибачення не приймають, що я маю їх переписати так, як хочеться їм. Я і так не мав писати відгуки з вибаченнями, зробив це лише щоб вони мені не відключили інтернет, а тепер вони мої відгуки з вибаченнями не приймають, і намагаються мене, їхнього старого клієнта принизити, кажучи ще раз переписати свої вибачення! В результаті навіть після моїх відгуків з вибаченнями нічого не змінилося (вони відключили нам свій інтернет вночі 31 січня, через пів дня після погроз його відключити, хоча за їхнім договором вони мали мене попередити про відключення не пізніше ніж за 10 днів до відключення!).

Через нещасні дві гривні, які я їм, на їхнє прохання, відправляв двічі, і які вони все одно нібито не отримали, через маніпулювання мною ("пиши вибачення, інакше відключимо інтернет") і за багаторазовий обман - повторюю, навіть після моїх "вибачень" вони інтернет не включили, і намагалися мене принизити, бо захотіли, щоб я переписав свої вибачення так, як того хотіли вони, ця шайка назавжди втратила мене, їхнього старого клієнта. Всі докази у вигляді скріншотів у мене є, тут їх прикріпити не можна, але кому цікаво - пишіть мені на пошту, все відправлю. Тепер ви будете знати, як це, бути клієнтом провайдера севлюш.нет
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Іван (Ужгород)
29 січ 2020 10:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер севлюш.нет обманює своїх клієнтів на гроші!!! Зробив оплату місяць тому, всі реквізити перед відправкою перевіряв, вони вірні. Результат - гроші на рахунок їм нібито так і не надійшли, і показується борг. Почав розбиратися, подзвонити на лінію підтримки. Кажуть - відправте квитанцію з оплатою. Відправив їм на вайбер. Гроші зарахували на мій рахунок, але лише на декілька годин. Увечері того же дня перевіряю ще раз свій особистий кабінет на їхньому сайті, а там знову висить борг!!!! Знову дзвоню їм на лінію виясняти. Кажуть, що гроші їм нібито не дійшли. Говорю "Як не дійшли, якщо всі реквізити на квитанції указані вірно, і на квитанції написано - "оплата виконана успішно""??? Кажуть не знаємо, зверніться до нашого бухгалтера. Кажу, давайте тоді телефон бухгалтера. "Не можемо, він з вами сам зв"яжеться." Я їм лишив свій моб. телефон, зі мною уже тиждень як ніхто не зв"язався!!!! Коли я нагадую на гарячій лінії, щоб вони зарахували кошти на мій рахунок, які я давно сплатив, вони повторюють одну й ту саму фразу "не можемо, чекайте на дзвінок від бухгалтера"!!!! Це грьобані аферисти, які крадуть ваші гроші, а потім заявляють, що ви їм винні!!!! Даний провайдер являє собою команду нахальних злодіїв, яким наплювати на вас, як на їхнього клієнта!!!! Станом на цю хвилину, коли я це пишу, ситуація до сих пір не виправлена, а вже пройшов цілий місяць!!!! Якщо цінуєте ваші гроші, не дай бог не підключайтесь до них!!!!
Vlad (Ужгород)
21 січ 2020 18:34
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікому не рекомендую провайдера СЕВЛЮШ.НЕТ! Вимагають сплатити гроші за ті дні, коли інтернету ВЗАГАЛІ не було, цим самим грубо порушуючи мої права як їхнього клієнта! У їхньому договорі, який я підписав, чітко написано: "2.2. Оператор зобов’язується: 2.2.3. Згідно з затвердженими НКРЗ та ЦОВЗ граничними нормативними рівнями показників якості надавати Абоненту Послуги цілодобово" а також "2.3. Абонент має право: 2.3.1. Своєчасно отримувати замовлені Послуги встановленої якості." У грудні 2019 року у нас не було інтернету від провайдера СЕВЛЮШ.НЕТ два дні - суботу і неділю, тому я заплатив за всі дні, крім цих двох. Натомість ця зухвала компанія вимагає, щоб я заплатив гроші і за ці два дні також! Тобто, щоб я заплатив за послуги, яких вони мені взагалі не надали! І як результат, у кінці кожного місяця вони відключають інтернет і доводиться їм дзвонити з вимогою, щоб його знову включили! І це все при тому, що я їхній клієнт уже не перший рік, і завжди все оплачував у повному обсязі! Абсолютно не прийнятне і нахабне ставлення до своїх клієнтів! Я вже не говорю про те, що швидкість, за яку я їм плачу гроші, не відповідає обіцяній! Ніколи не підключайтеся до них!!!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг