Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 152
рекомендують: 82 чол
не рекомендують: 70 чол
ІСП "БКМ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 06 січня 2022
Вас вітає інтернет-провайдер БКМ. Якщо у вас виникли проблеми або питання щодо надання послуг, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки на сторінці https://bcm.net.ua/ Ви маєте можливість замовити безкоштовний дзвінок або зв'язатися за допомогою чату. Таким чином ми зможемо швидко Вас ідентифікувати та допомогти у вирішенні можливої проблеми. Також Ви можете написати електронного листа на [email protected] або зателефонувати на гарячу лінію за наступними номерами: Цілодобові телефони контакт-центру: +38 (066) 777-97-09 +38 (067) 777-97-09 +38 (093) 170-33-73 0 800 500 708
З повагою, ІСП "БКМ"
Юлия (Галайки)
21 бер 2022 03:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорости почти нет! Сижу 2 минуты загружает страницу! Снимает 250 грн за тариф и еще берут +50 грн дополнительно в месяц за ip и если деньги есть на балансе снимают еще -15 грн за дни когда уже было оплачено (второй раз). Не советую! Киевстар мобильный лучше грузит чем бкм. Решение проблем не было с их сторон, кроме перегрузите роутер, которое ничего не решает. В стране война, а бкм решил наживаться на людях!
Відповідь представника ІСП "БКМ":
Шановна Юлія! Ви замовили зі свого особистого кабінету послугу "Фіксована IP" вартістю 50 грн. Після цього відмовились від даної послуги, але кошти вже були зняті. Відповідно Вам не вистачило коштів для оплати повного періоду користування Інтернет і оплата знімалась поденно. Технічна підтримка Вам це пояснила. 21.03.2022 о 06:25 ранку Ви звернулись до служби технічної підтримки зі скаргою на непрацюючу послугу. Вам були надані рекомендації - Ви підтвердили роботу послуги.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг