Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 1455
рекомендують: 505 чол
не рекомендують: 950 чол
ТОВ "Ланет Нетворк"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Ілля (Синевирська Поляна)
30 бер 2022 20:35
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
220316096
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія ланет, мене кинула на 400 гривень! Як це відбулося: 1. Я замовив інтернет по тарифу люкс, заплативши 400 гривень. Ця послуга припускає, що в мене буде супер швидкість 1000 Мбіт/с. Звучить круто. 2. По факту я отримав максимум 250 Мбіт/с, але і це непогано. Але фільми на сайтах (баскіно, резка, мегого, юа філмс) практично неможливо дивитись, вони лагають, навіть у якості 360р. Відео та фото в телеграмм або зовсім не грузить або дуже довго. 3. Я перезавантажував роутер, приїжджали майстри, я спілкувався з пітримкою, але ситуація не змінилась. Хочу зауважити, що всі сайти та сервіси для спілкування вайбер, телеграм та інші ідеально працювали коли я підключав мобільний інтернет (Київстар та Лайф). Тобто, я міг дивитись фільми у якості 1080р. через мобільний інтернет який роздав на ноут, а через "супер пупер люкс на 1000 Мбіт/с) я не міг цього зробити. 4. Я подзвонив ще раз до підтримки, розповів про ситуацію, на що вони мені кажуть кожного разу одне й те саме, "підключіться напряму, то проблеми не в нас, скачайте софти та скиньте нам тести, швидкість у вас добра, пінг такий і має бути (22 пінг)". 5. В мене була гіпотеза - підключити інтернет не на 1000 Мбіт/с, а на 100 Мбіт/с який коштує 100 гривень. Спочатку сказали, що це неможливо, потім через скандал сказали добре. Ітог, вони переключили тарифний план, але інтернет зовсім пропав и видає, що я маю заплатити їм ще 63 гривні за те що змінив тариф. Я заплатив 400 гривень за 15 днів страждань з інтернетом і вони вимагають з мене ще 63. Справа не в грошах, а в ставленні до клієнтів і в якості обслуговування та самої роботи сервісу. Я завжди знав, ще від початку роботи вашої компанії, що інтернет у вас лажа, а тепер ще раз в цьому переконався. Ви мене кинули на 400 гривень, я не отримав послугу за яку заплатив, гроші ви повертати відмовились.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг