Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Алла (Новостав)
15 бер 2018 21:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Немає ні слів, ні терпіння!!! Щоп'ятниці вхід/вихід 0,01/0,01 Мбіт/с. Пінг 3000 мс. Думаю, хто має ці проблеми розуміє!!! А сьогодні, уже в ЧЕТВЕР. Приїхала до дому маю дати масу відповідей, а тест на швидкість грузиться 6 ХВИЛИН. Шановні! Я розумію, що ви в нас в Новоставі ОДНІ Голишівська башта тарифи підіймаєте, а де ваша якість. Написати ВАША з великої, рука не підіймається. Чую одне: перезагрузить, почистити історію, виключить, включить, ввести ІР адресу. Шановні! Я скоро увісні буду робить ці дії!!! Будь ласка, удоскональте свої ПОСЛУГИ!!! АБО НЕ БЕРІТЬ НЕЗАРОБЛЕНІ ГРОШІ!!!
Відповідь представника ТОВ "Ланет Нетворк":
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, Ваш номер договору для проведення діагностики нашими спеціалістами. Або ж зверніться на службу технічної підтримки за зручним номером телефону: (067) 378–39–31 (050) 310–58–74 (093) 170–02–77 Дякуємо за звернення!
Алла (Новостав)
02 бер 2018 18:52
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.03 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Download: 0.03 Мбит/c Upload: 0.01 Мбит/c - неужели еще нужны комментарии!!! И так каждую пятницу. Дозвониться ОЧЕНЬ, ОЧЕНЬ трудно / с двух телефонов: Киевстар и Водафон одновременно, если повезет то полчаса. Теперь ждем звонка от техслужбы. Интересно, через сколько свяжутся и свяжутся ли вообще???
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг