Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7214
рекомендують: 764 чол
не рекомендують: 6450 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Київ)
03 лист 2022 20:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.42 Мбіт/c
Upload:
6.69 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При заявленной скорости 100 Мбіт/с на выходе в 20 раз меньше. Карл, в 20 раз. Скорость в тесте, добавить нечего.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Віктор (Київ)
03 лист 2022 13:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірша компанія в Україні! По 25 хв очікуєш на відповідь підтримки в робочий час, а вони тупо не беруть трубки. Потім наступний раз коли набираєш, кажуть, що оскільки ви довго очікували, у вашого дзвінка перший пріоритет і знову не беруть трубки - просто абсурд. На пошту не відповідають. Іншого варіанту зв'язатись немає. Раз дозвонився, обцяли тариф інтернет за 230 грн по передплаті. Оператор такий, так зараз перевірю чи вам таке пропонували, перевірив, каже справді так, але на жаль підключенням займається інший відділ. Я можу переключити Вас, переключив а вони не взяли трубку після 15 хв очікування. Клієнтоорієнтованість на висоті. Мені шкода працівників, які там працюють, бо стикатись з купую негативу, не мати можливості вирішувати проблеми клієнтів (я впевнений таке ставлення до клієнтів на корпоративному рівні, як окрема цінність компанії) і постійно жити в цьому негативі це тяжко. Мабуть їм є надбавки за такі умови праці бо це жесть.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Вікторе. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Нам дуже прикро, що у вас виникли складнощі з дозвоном. Іноді лінії перевантажені, що може слугувати тривалим очікуванням з'єднання. Ми працюємо, щоб абонентам було зручно вирішувати свої питання в будь-якому каналі підтримки, тому, більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, або інших каналах (чат, e-mail, сторінки в соціальних мережах). Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Хмельницький)
02 лист 2022 15:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подібні нікудишні відмазки дістали, так що вже ні слів ні мату не вистачає проти таких ХАМІВ як воля! Як тільки хочеш щось подивитися, чи працювати за норм інтернетом, так відразу ВСЕ ЗАВИСАЄ!!!.... скільки ще терпіти подібне хамство??!! Коли нарешті в цих хамів заберуть ліцензію і реально примусово працювати по людськи навчать??!!!! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕДУЮ таких ХАМІВ!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хмельницький)
01 лист 2022 20:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жах, а не інтернет-провайдер!!! З кожним днем якість послуг ТІЛЬКИ ГІРШАЄ!!! Як тільки з 25 разу додзвонишся до техпідтримки, по нервах грають своїми тупими відмазками то перезавантажити додаткове обладнання, то невідомо кого і куда викликати, лише би не вирішувати питання!!! Як же його вирішити як при пропускній здатності лінії 400 абонентів, на ній висить не менше 1000, а то і більше!!! ЖАХ І ЕТАЛОН ХАМСТВА, а не провайдер!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Шкода, що у вас виникла така ситуація. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами та сервісом компанії. Буль ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та більш детально опишіть ситуацію. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Жанна (Київ)
01 лист 2022 04:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
За номером телефону
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі відсутній вже близько 13 годин. Зв'язатися просто неможливо. Коли нарешті прослухав робота і вибираєш «для того щоб зв‘затися з оператором натисніть 0», робот каже «дякую, що обрали воля» і СКИДАЄ ВИКЛИК. Просто знущання та неповага до вашими клієнтами. Шановні, як мені дізнатися в чому проблема?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Жанна. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
30 жовт 2022 10:58
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
52.72 Мбіт/c
Upload:
13.51 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мда деградация по полной... Скорость все ниже (реально она 44/11) - пинг 415 мс короче полный шлак. Зато смс-ку прислать не забыли - типа требуем 215 грн в течении 5 дней. Точно калами покусаны... Еще и обижаются - и в свой гавнокабинет отправляют... Тарификация ежедневная но на сайте ее нет!!! Убрали... зачем?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює та ін. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані в системі та передамо відповідальним спеціалістам ваші контакти. Вам зателефонує технічний спеціаліст для консультації. Будь ласка, відповідайте на телефонні дзвінки. Ознайомитись з діючими регулярними тарифами ви можете на нашому сайті в розділі "Прейскуранти", обравши ваше місто в правому верхньому кутку сторінки: https://vinnitsa.ex.volia.com/ukr/subscribe/tariffs/.
Аноним (Київ)
30 жовт 2022 04:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Download:
92.97 Мбіт/c
Upload:
10 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В целом нормальный провайдер, техподдержка - так себе, в остальном все соответствует заявленному, претензий нет, скорость согласно тарифу, подключают быстро.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дорий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та сервіс. Якщо у вас виникнуть запитання, буль ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Рівне)
29 жовт 2022 05:24
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікому не рекомендую!!! Інтернет пропадає і з'являється через кожні 10 хв. Нічим допомогти не можуть. Тільки виклик майстра за додаткову плату. Цікаво а за які тоді неіснуючі послуги я плачу?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, зверніться, будь ласка, у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Антон (Київ)
28 жовт 2022 12:43
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
138.84 Мбіт/c
Upload:
142.05 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
483423
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Епопея продовжується. Після вчорашньої заміни тюнер пропрацював годину, доки редагували канали. Через годину увімкнули – всі налаштування збилися, тобто список доступних каналів порожній. По - нової 25 хвилин очікування на лінії (10 година вечора, чат вже не працює). Ну, консультант підказав, налаштували заново. Сьогоднішній ранок – знову всі налаштування "злетіли". Але є і позитив, після вчорашньої нервової розмови з консультаном зранку додзвонилися одразу, що тішить. Знову ж таки – неробочий час чату підтримки, 8 ранку. Мене ось що вражає. Невже не можна зробити все відразу і по-людськи? Чому ми повинні витрачати свій час і нерви, чому я маю писати купу слів у відгуку. Вражає вигадливість тих хто пише інструкції зі спілкування з клієнтами. Перший день виклик майстра коштує 120 гривень плюс 1 гривня – заміна обладнання. Коли сьогодні оформили заявку – заміна та виклик коштують 1 гривню, акція (!). Яка акція? Надали неробоче обладнання, скажіть – наша вина замінимо без проблем. Для чого обертати не здобний продукт в красиву обгортку) "У разі якщо майстер виявляє несправність за межами квартири (за межами зони ответственности абонента), у такому випадку визов майстра коштує 1 грн." - Знову не потрібна iнформацiя і не має конкретно до мого випадку ніякого відношення. На цьому все. Представник провайдера, не працюйте над відповіддю.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Антон. Дякуємо за відгук. Вам було оформлено гарантійний виклик майстра за 1 грн. Керувати заявками за договором ви можете на Порталі "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мої заявки". Будь ласка, очікуйте на візит майстра.
Дмитрий (Харків)
27 жовт 2022 20:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
900900341
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это самый ужасный провайдер интернета, ни коме НЕ рекомендую с ними связываться. Проблема #1, был слабый интернет, я бы сказал его практически не было, оставил заявку, никто не перезвонил. Начал звонить сам, ЧАС звонил в КОЛЛ центр, после 60 мин сбросился вызов, начал звонить по телефонам подключения, взяли трубку за МИНУТУ и своим голосочком пробормотали, что мы только по вопросам подключения и бросили трубку и так 3 раза. В результате - не было интернета 2 недели. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитро. Дякуємо за відгук. Зателефонувати ви можете за телефонами: (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50. Ви вказали номер договору, ми перевірили дані по системі. Ваше питання вже в процесі вирішення. Для зручності, звертатися в компанію можна не лише в телефонному режимі, а також через інші канали підтримки: чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.; email: abonents@volia або сторінки в соціальних мережах Instagram та Facebook.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Антон (Київ)
27 жовт 2022 08:27
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
DOCSIS
Договір:
483423
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відповідь провайдера на мій відгук показує весь "потенціал" служби підтримки компанії Воля. "Швидкість стабільна, якщо вірити volia speed test (206 download, upload 15) відразу тест сумний (download 107, 159 upload)" - мало того, що прочитали не уважно коментар так ще й відповіли за шаблоном виданим керівниками. 206 мб/с download, 15 мб/с upload - РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ volia speed test, 107 мб/с download, 159 мб/с upload - РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ 2ip ua! Так, сьогодні швидкість завантаження трохи краща (133/156), але тенденція очевидна. Я як би не перший день користуюся ПК і сам знаю, які фактори можуть впливати на вимірювання швидкості.

"Виклик майстра є платною послугою, як і раніше." – давайте не будемо вводити людей в оману. Якщо раніше виклик майстра для заміни прокатного обладнання, що вийшов з ладу, здійснювався БЕЗКОШТОВНО, то зараз це коштує грошей.

"Також ви можете самостійно безкоштовно замінити обладнання в будь-якому найближчому центрі обслуговування" - я інвалід 1 групи, колясочник, живу з матір'ю пенсіонеркою, яка доглядає мене. І як накажете мені самостійно дістатися до центру обслуговування?!

"Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії." – стандартна та постійна відповідь конусльтантів Волі. На всi, абсолютно всі претензії щодо якості, швидкості інтернету, наповнення ТБ каналів, підвищення ціни в тарифах і далі за списком...
"Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому година з'єднання з оператором збільшується." – я це розумію, але більше 20 хвилин прочекати (при озвучених 30 секундах (!!!)) та так і не дочекатися з'єднання з оператором...Це вже за гранню добра та зла.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Антон. Дякуємо за відгук. Для зручності, звернутися в компанію можна не лише в телефонному режимі, а також через інші канали підтримки: чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.; email: abonents@volia або сторінки в соціальних мережах Instagram та Facebook. В разі якщо майстер виявляє несправність за межами квартири (за межами зони відповідальності абонента), в такому випадку виклик майстра коштує 1 грн. По вашому договору вже оформлено заявку на сервісне обслуговування. Очікуйте, будь ласка, на візит майстра.
Антон (Київ)
26 жовт 2022 08:58
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
107.18 Мбіт/c
Upload:
159.01 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
483423
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість стабільна, якщо вірити volia speed test (206 download, upload 15) тут же тест сумний, відсутність сигналу швидше рідко, ніж правило. АЛЕ! Робота служби підтримки з рук дуже погана! На прикладі. Увечері вийшов із ладу декодер, час 21:15. Дзвонимо до служби підтримки – чекайте, вас обов'язково проконсультують, час очікування – 30 секунд. Чекали більше 20 хвилин (!) і не дочекалися з'єднання з оператором. Повторний дзвінок вранці, незадоволений молодик з таким небажанням прийняв заявку... Мало того, що вартість виклику майстра для заміни тепер платна та ще й за налаштування доплати. Шановна Воля, будь ласка більш лояльними та послужливими до клієнтів! Я з Вами понад 10 років. Про тарифні плани мовчу, хоч... Тільки ситуація в країні більш-менш стабілізувалася – черговий ребрендинг тарифних планів + 100 гривень у вартість пакета. Так, запропонували вибрати додатковий пакет ТБ, на наш розсуд, без додаткових плат. Ось із цим якраз проблема. Дивне наповнення пакетів каналами, які ніхто при здоровому глузді не дивиться. Таке відчуття, що зібрали всі мотлохи, маю на увазі не загальнонаціональні канали, а саме ті, які Воля вважає розважальними. Не сперечаюсь, є якась кількість телеканалів, придатних для перегляду, але їх мало, ДУЖЕ мало. Чи рекомендую я Воля для нових абонентів? Скоріше ні ніж так. З повагою, Антон.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Виконувати перевірку швидкості рекомендується на сайті speedtest.volia.com або 2ip.ua , оскільки інші сайти відповідають вимогам Компанії або містять неактуальну інформацію про IP-адреси Компанії та можуть показувати некоректні дані. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Виклик майстра є платною послугою, як і раніше. Якщо несправність за межами квартири, то вартість виклику становитиме 1 грн. Сервісні роботи та матеріали оплачуються згідно з дійсним прейскурантом https://ex.volia.com/user/files/2022/05/all/services-01-05-2022.pdf. При масових несправностях виклик технічної бригади не оплачується. Також ви можете самостійно безкоштовно замінити обладнання в будь-якому найближчому центрі обслуговування. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті сторінки; офіційна електронна адреса компанії abonents@volia; центри обслуговування абонентів; сторінки в соціальних мережах. Нам дуже шкода, що ви не змогли знайти контент, який вас цікавить. Наша бібліотека налічує понад 10 000 фільмів і серіалів, а ще мультфільми, телеканали і ексклюзивний контент УЄФА. Будь ласка, зверніться у наш чат на сайті або будь-яким зручним способом та опишіть ваші побажання і ми підберемо для вас відповідний тариф.
Аноним (Хмельницький)
25 жовт 2022 23:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.15 Мбіт/c
Upload:
0.55 Мбіт/c
Договір:
1684371
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні розірвав договір з провайдером Воля, сплатив борг по послугам та закрив договір на обслуговування на суботу 29.10.22р. Тобто послуги провайдера проплачено наперед до кінця суток 29.10.22р. сталося це "Щастя" в офісі компанії "воля" об 16.34. Приїхав додому і все ок, як завжди інтернет ледь тягне, ТВ зависає. В 19.15 звоню на колцентр, слухаю музику 8 хвилин, матерюсь і кидаю слухавку. Зібравши нерви в кулак о 22.04 звоню знов. Слухаю музику, називає своє прізвище, ім’я та по батькові, номер та серію паспорту, дівоче прізвище матері, свою адресу, номер телефона а вони мені "доки не скажите ще номер договору нічого не буде, у Вас БОРГ!». Находжу час коли платив, знаходжу суму яку платив, находжу номер договору! Все!Ура! І тут чую від воля - "ПОСЛУГА БУДЕ АКТИВОВАНА ДО КІНЦЯ ЗАВТРАШНЬОГО ДНЯ!". В мене з ними залишилось оплачені три дні так вони і тут всрались на сутку!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Фінансова інформація абонентів є конфіденційно та надається у разі ідентифікації абонента та звірки даних. Послуги відновлюються автоматично протягом години, після надходження коштів на рахунок. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті сторінки; офіційна електронна адреса компанії abonents@volia; центри обслуговування абонентів; сторінки в соціальних мережах. У вас також можливість самостійно слідкувати за балансом та станом послуг на порталі абонента в особистому кабінеті. Як бачимо, за договором послуги активні. Рекомендуємо перезавантажити обладнання для оновлення сигналу.
Аноним (Біла Церква)
25 жовт 2022 22:46
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.09 Мбіт/c
Upload:
8.05 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Із заявлених 100 Мбіт/с заходить 15 Мбіт/с - це просто жах та позорище для компанії воля. За 400 грн на місяць навіть знижка в 20% не влаштовує!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
андрей (Київ)
15 жовт 2022 21:06
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
380638631360
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это самый убогий провайдер, который может только быть, подключить тариф 200 Мбіт/с, но понятно его и рядом нет, все комуникации, этом тв кабеля 90-х годов, розводка кабелей по квартирам, просто прибитые к стене тройники. Пингует ужасно из за потерь, IPTV можно смотреть каналы только с низким разрешением, не говоря про онлайн игры там вообще мрак повелся на акцию на год 200 Мбіт/с, за 165 грн, подключил, но через пару месяцев, мне подняли до 185 грн, так что подключение по акции вам ничего не гарантирует. Отдельно по оборудованию, оно помнит еще президентстве Кравчука, техподдержка, это вообще огонь, на банковую быстрее дозвониться, ну соответственно проф. качество на низком уровне, просто предложат за свои деньги вызвать мастера. Если есть возможность ЭТО не подключать так и сделайте.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Андрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Київ)
15 жовт 2022 16:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.57 Мбіт/c
Upload:
2.07 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Результаты тестов тестов просто впечатляют - 7% от скорости, заявленной в тарифном плане (и это далеко не самый худший вариант). Техподдержка может только отмазываться и нести бред рассчитанный на имбецилов. Худший провайдер из всех, услугами которых пользовался.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Грицина Володимир Русланович (Київ)
12 жовт 2022 10:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найдорожчий провайдер, яким користувався з найгіршими послугами. Допотопна технологія. Відсутність стабільності. Якщо ви захочете покинути даного провайдера, то у Вас будуть цікаві пригоди з поверненням обладнання. Я став заручником даної компанії на орендованій квартирі. Щодня згадую ім'я компанії в поганому контексті. А ще у разі боргу, вам одразу скажуть, що справа передана колектора на лінії підтримки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Володимир Русланович. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені якістю наших послуг та сервісом обслуговування. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Вінниця)
11 жовт 2022 16:45
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4872376
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Взагалі не якісний інтернет, постійно відключається про швидкість інтернету взагалі мовчу, неможливо даже подивитися фільм. Співробітники не відповідають на дзвінки. Приїжджали майстри ремонтувати, нічого не змінилося тільки взяли за це плату.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Николай (Київ)
11 жовт 2022 08:53
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
901817999
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Со вчерашнего дня нет интернета. В личном кабинете было указано в 21:00 примерно будет починено, после 21 личный кабинет не зайти - выдает 504 ошибку. В поддержку не дозвонится. Сейчас 8:50 след дня - в техподдержке выйти на колл центр не возможно, общение с роботом только который рекомендует перезагрузить роутер))) Ужасный провайдер и отношение к клиентам никакое.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Николай, добрий день. На жаль, наразі ми не можемо надати вам відповідь через несправність внутрішніх ресурсів. Будь ласка, зверніться пізніше і ми надамо вам всю необхідну інформацію. Приносимо вибачення за тимчасові незручності! Дякуємо за розуміння!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Андрій (Хмельницький)
09 жовт 2022 17:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
164.12 Мбіт/c
Upload:
113.09 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормально працюють послуги, нарікань ніяких немає, можу рекомендувати даного Інтернет провайдера для підключення.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг