Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Аноним (Вишневе)
26 лист 2022 10:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.54 Мбіт/c
Upload:
0.44 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Господи, это самый бесполезный провайдер. Ни интернета, ни скорости. Мастера за каждый приход дерут деньги, но проблема решается максимум на неделю. Потом новый мастер и снова плати! Никому не советую...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Кривий Ріг)
25 лист 2022 11:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.87 Мбіт/c
Upload:
0.68 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не связывайтесь хрень полная врут на каждом шагу поддержка фигня. Всегда у них через жопу что до войны сейчас тем более.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Полтава)
22 лист 2022 11:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительное качество, никому не рекомендую. На телефонные звонки никто не отвечает, будем менять провайдера!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Хмельницький)
22 лист 2022 10:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ВІДВЕРТЕ І АБСОЛЮТНЕ ХАМСТВО!!! Крім постійних зависань зв'язку, та не можливості взагалі нормально працювати, все доповнюється ВЗАГАЛІ БЕЗПІДСТАВНИМ ВЖЕ 3-ох РАЗОВИМ вимкненням послуг без жодних вагомих причин. В чергове підтверджується АБСОЛЮТНА НЕ КОМПЕТЕНТНІСТЬ співробітників воля, які окрім відмазок нічого не зробили і не пробували навіть! Зате їм НА СЛОВАХ прикро отримувати правдиві відгуки про їхню роботу, а надалі плювати на все і всіх!!! ЦЕ НАХАБНЕ БЛЮЗНІРСТВО ТА БРЕХНЯ! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦИХ НАХАБНИХ ХАМІВ!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми вдячні вам за відгук. Прикро, що у вас склалось таке враження. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Андрей (Київ)
21 лист 2022 11:19
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не удовлетворен качеством работы Контакт-центра интернет-провайдера! Не оперативно устраняются неисправности в работе услуги после обращения в службу техподдержки! Очень долго подключение дополнительных услуг.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хмельницький)
13 лист 2022 11:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні дні якість інтернету ЛИШЕ ПОГІРШИЛАСЯ!!! Обриви зв'язку, жахливі пінги, нахабне перекритя звязку, а ЦІ продовжують писати ХАМСЬКІ відмазки і при тому лище погіршувати якість зв'язку!!! ВСІМ ХТО ХОЧЕ ЗБЕРЕГТИ НЕРВИ, КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПОВЯЗУВАТИСЯ З ЦИМИ!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей К (Полтава)
09 лист 2022 17:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.79 Мбіт/c
Upload:
2.45 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Испоганились полностью, только гребут деньги, а предоставление услуг желает намного лучшего за те деньги, которые гребут - интернет постоянно прыгает, телевидение по тюнерам не работает и они его не могут исправить. Пересчитать уже оплаченные деньги - проблема, т.к. говорят что не у них проблема, а у меня в квартире, хотя к проводам никто не прикасается. Одно слово - ЗАЖРАЛИСЬ!!!Тарифы выше на 30%, чем у прямого конкурента Триалан, хотя у триолана качество интернета выше.
Прийдётся уходить второй раз от данного провайдера после очередных поднятий тарифов и некачественным предоставлением услуг.
Не рекомендую данного провайдера.
Прийдётся уходить второй раз от данного провайдера после очередных поднятий тарифов и некачественным предоставлением услуг.
Не рекомендую данного провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей К. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хмельницький)
09 лист 2022 15:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
НЕ КОМПЕТЕНТНІ ХАМИ, які крім відмазок у чистому вигляді та подачі НАЙГІРШИХ В УКРАЇНІ послугу інтернету, як вас змусити працювати по людськи! Тільки хочеш щось переглянути, оскільки вільного місця для скачування фільмів на 1-2 рази нема, особливо ввечері ВСЕ БЕЗПОЩАДНО ВИСИТЬ! Пінги зашкалюють, жодної можливості нормально зателефонувати і ту ж техпідтримку, і щось адекватне почути крім відмазок перезавантажте додаткове обладнання, ЯКОГО НЕМА - НЕ РЕАЛЬНО ДОБИТИСЯ!!! Квадратний жах і ЗНУЩАННЯ за наші же гроші!!!((( Теперь очень хочу ответить диванному эксперту из Киева, который скорее всего сотрудник ХАМОВ, и пытается хотя бы один малюсенький положительный отзыв оставить: Вы если не специалист в области интернета, и не знаете что такое нормальная!!! скорость даже 100 Мбіт/с - ного канала, то не пытайтесь оправдать ЭТИХ ХАМОВ И БЕСЦЕРЕМОННО ЛГАТЬ!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Oleksandr (Київ)
09 лист 2022 01:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Download:
142.42 Мбіт/c
Upload:
2.19 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
За 15 лет пользования особых проблем не было. Отключался редко, в основном по причинам связанным с авариями или работами ДТЭК или ЖЕК-овских электриков. Ранее были проблемы со скоростью, фильмы и видео с постоянными тормозами, на online-играх высокий ping и jitter. Но как оказалось, проблема была не у провайдера, а у меня, из-за моего Wi-Fi роутера. В моём в доме около 15-20 Wi-Fi, и все каналы на частоте 2.4 ГГц забиты под завязку, соответственно скорость была никакая. Иногда помогала смена канала, но ненадолго. После замены TP-LINK TL-WR1043ND - 2.4 ГГц на Mikrotik hAP AC 2 - 5 ГГц все мои проблемы улетучились. При тарифном плане 150 Мбит, перед написанием этого отзыва тестировал на этом сайте, было 142 Мбит. ТВ не смотрю, поэтому ничего сказать не могу, а Интернет на все 100% устраивает, если бы ещё не война, с отключениями электричества, то всё было бы идеально. Всем, кто жалуется на скорость, при этом пользуется Интернетом через Wi-Fi советую: 1. Подключить компьютер напрямую к модему, Ethernet кабелем, который должен идти в комплекте с модемом, и проверить скорость. 2. Если скорость при прямом подключении к модему близка к тарифному плану, значит меняйте Wi-Fi роутер, желательно на 5 ГГц, так как на частоте 2,4 ГГц частотный диапазон может быть забит соседскими Wi-Fi. 3. Желательно просканировать "эфир" (например бесплатной версией программы Acrylic Wi-Fi Home, которую можно скачать в Интернете и установить на свой ПК) и посмотреть какие каналы более-менее свободны, после чего выбрать подходящий, менее загруженный. Как правило "подключатели" этим не заморачиваются и поэтому у большинства, как правило выставлен 1-й канал (иногда может быть и другой канал, в зависимости от производителя роутера), который установлен в роутере по умолчанию, соответственно скорость падает и появляются потери.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Oleksandr, добрий день. Дякуємо! Ваша оцінка надихає нас працювати ще завзятіше!
Анонім (Чернівці)
08 лист 2022 18:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.09 Мбіт/c
Upload:
4.88 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Де державні служби? За 100 Мбіт/с плачу щомісяця 300 з лишнім грн. Одержую 5/4 Мбіт/с. Скільки це ще буде?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Харків)
07 лист 2022 17:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахлива якість інтернету, постійні втрати пакетів, великий пінг, мала швидкість, що не відповідає тій, що була прописана в тарифі. Я звичайно розумію що зараз війна, але інші провайдери хоча б намагаються хоч якось утримувати більш-менш хорошу якість з'єднання, в той час, як ВОЛЯ розсилає листи на ел. пошту, де пропонують поповнити рахунок наперед, під приводом того, що вони нібито "намагаються ремонтувати обладнання тощо". Підключався давно, до 24.02 все начебто працювало, були звичайно перебої, але те, що діється зараз уже ні в які рамки не лізе. Вони абсолютно нічого не роблять, причому у них тарифи одні з найдорожчих. Я плачу 230 грн за інтернет, при цьому щовечора переходжу на мобільний, оскільки увечері пінг б'є всі мислимі й не мислимі значення, та й не тільки пінг, іноді взагалі лягає і спить. Дзвонити в колл-центр та скаржитись — марно. У підсумку, хочу сказати – оминайте цей провайдер 10 дорогою, тому що жахливіше цього провайдера може бути тільки Укртелеком.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
07 лист 2022 11:45
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер на сьогодні, але на жаль нема вибору( регулярна проблема в тому, що швидкість падає нижче заявленої ( згідно тарифу 200 Мбіт/с, а по замірам на різних сайтах не перевищує 100 Мбіт/с) коли перезавантажую роутер швидкість підвищується інколи навіть до 190 Мбіт/с, наступного дня знову падає.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Хмельницький)
07 лист 2022 10:34
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скільки повторювати питання: коли ви припините писати гнилі відмазки замість рішення питання???!!! Який зміст щось і кудись писати якщо ви вже тут НІЧОГО крім відмазок і АБСОЛЮТНО ПОВНОГО НЕБАЖАННЯ ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМУ НЕ ДЕМОНСТРУЄТЕ????!!!! Чергове підтвердження повного дилетантизму і НАХАБНОГО ХАМСТВА?! По іншому я це не назву!( Чітко було написано: зняти всі зайві обмеження і підвищити пропускну ширину ліній, а не відмазки писати і Хамити!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Шкода, що у вас виникло подібне враження. Ми прагнемо, щоб абоненти отримували якісні послуги та робимо все можливе для цього. Пропускна спроможність залежить від підключеної технології, обладнання в будинку та обладнання абонента. На жаль, ви не вказали номер договору, тому ми не можемо перевірити інформацію та оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, ми просимо звернутись до нашого чату на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
06 лист 2022 20:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.51 Мбіт/c
Upload:
2.42 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тарифный план 100 Мбіт/с... Да у меня мобильный лучше тянет. Техподдержка жует сопли. Потраченные нервы за свои же деньги.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Наталия (Київ)
06 лист 2022 14:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1145153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания берет деньги за не оказанные услуги. Днем интернета нет совсем, хотя свет есть и проблем в городе нет. Подключают в 21.00 и выключают часов в 9.00 утра. До консультанта не дозвониться. И это не один день. По телефону один ответ: неисправности в доме, идет ремонт. Ежедневно днем? Очень сомневаюсь. Цена услуг не соответствует качеству. Услуги оплачиваю регулярно, перерасчета за не оказанные услуги не было ни разу. Планирую отказаться от провайдера, не рекомендую. Терпение закончилось!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Наталія.
Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Константин (Київ)
05 лист 2022 15:33
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Свинское отношение к клиентам, дозвониться на горячую линию или написать в чат техпомощи не возможно от слова совсем. Во время посещения "сервисного центра" получил крайне нелецприятные высказывание от какого то молодого человека который даже не был в форме компании но якобы директор филиала. Если есть любой другой провайдер лучше подключайтесь к кому угодно но не к Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Костянтин. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Михаил (Запоріжжя)
05 лист 2022 12:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
DOCSIS
Договір:
806109984
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звонил на горячую линию, чтобы разорвать договор, т.к. уехали из города в связи с войной. Бесполезно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Михаило.
Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Полтава)
04 лист 2022 20:52
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
3905495
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Абонплата не відповідає якості обслуговування!!! Протягом дня де кілька разів немає сигналу, телебачення взагалі не працює!!! Абонплату платимо регулярно вчасно! Враховуючи неякісне обслуговування, постійні проблеми с телебаченням постачанням, повинні бути перерахунки абонплати так як платимо вчасно а послуги не надаються в тому обсязі що прописані в договорі!!!
Аноним (Хмельницький)
04 лист 2022 14:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Своєму антилюдяному керівництву залиште свої стандартні відмазки!!! У всіх ( мій канал, знайомі зі Львова, з Харкова ) всі як один кажуть що це ХАМСТВО І ЗНУЩАННЯ терпіти немає жодного варіанту!!! Коли до ваших недоспеціалістів дійде що потрібно зовсім по іншому налаштувати мережу, а не займатися прогнилими відмазками???!!! Тікати від таких ХАМІВ на максимальній швидкості потрібно!!! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
На тих трекерах де ХАМИ мають вплив швидкість понад 80 МБіт, де не мають впливу до 30 в кращому випадку!!!!
На тих трекерах де ХАМИ мають вплив швидкість понад 80 МБіт, де не мають впливу до 30 в кращому випадку!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
04 лист 2022 02:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.17 Мбіт/c
Upload:
9.2 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За швидкість у 100 Мбіт/с вартість обслуговування складає - 230 грн. на міс., за що я плачу Вам кошти? Може будемо застосовувати принцип "пропорційності" у відповідності до поставлених Вами послуг? Скажу чесно, якщо заміряти час, у відповідності до якого Вами надаються послуги то його буде менше ніж часу за підсумком якого інтернет взагалі відсутній. Чисельні відключення на добу я вже просто не рахую. Просто лайно якщо чесно. Об'єктивно (не враховуючи перебої і відсутні послуги з надання відповідного трафіку), чому така низька швидкість? Це штучне обмеження, більше я не знаходжу раціональну відповідь на це питання. Подивлюся цей місяць, якщо не буде зрушень в бік закріплених у договорі умов (відповідна швидкість) - буду шукати нового постачальника.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг