Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Віталій (Хмельницький)
11 груд 2022 22:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь 10 років Воля! Задоволений інтернетом! Хмельницький! На мою думку якісний провайдер! Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Віталій. Дякуємо вам за відгук. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
OverLord (Рівне)
11 груд 2022 20:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5136694
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета немає 2 дні оператор грубо кажучи мене послали ну обслуговування ніякея. Короче подводя итог воля доживає свої останні дні.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Максим (Київ)
11 груд 2022 14:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
380634763143
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікому не рекомендую даного провайдера, одні поломки в них, швидкість інтернету не відповідає заявленій. Пакет послуг за який я плачу коштує 450 грн/міс, при цьому якість послуг жахлива, інтернет працює кілька годин на день, постійні поломки, в дві години ночі, як по графіку, інтернет регулярно пропадає приблизно на п'ять хвилин. Операторам колл центру наплювати на ваші проблеми, поломки усуваються не оперативно. Плачу гроші за повітря. Вимагаю компенсації за неякісно надані послуги. При спробі відмовитися від послуг даного інтернет провайдера, починають втюхувати якусь непотрібну фігню, не ведіться і одразу відмовляйтесь.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Максим, добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Київ)
11 груд 2022 08:59
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянное отключение как интернета, так и телевидения. И кроме заявлений, что наша команда работает над устранением неисправности, ничего уже больше месяца не делается. Зато деньги за мнимые услуги требуют исправно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львів)
11 груд 2022 00:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.98 Мбіт/c
Upload:
0.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Фігня а не провайдер, і так насправді по всьому Львову, нічого вони не роблять, обманюють зі швидкістю, і саме головне, у них вічно технічні проблеми!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
MyTPyLIJKa (Хмельницький)
10 груд 2022 20:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.52 Мбіт/c
Upload:
97.04 Мбіт/c
Договір:
900384779
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь послугами цього провайдера від того часу, як ВОЛЯ поглинула мого старого провайдера Airbites. За 5 років(якщо мене не підводить пам'ять) ніяких проблем з наданням послуги в мене не було жодного разу, хоча у знайомих які користувалися ВОЛЯ, проблеми на старих пятиповерхівках (хрущовках) були чи не кожного місяця й вони безопасно перейшли до інших провайдерів, таких, як нещодавно (десь півтора року) появився в нашому місті, наприклад ЕВЕРЕСТ. Коли розпочались аварійні відключення електроенергії, після появи світла, інтернет завжди з'являється через 2-3 хвилини, за умови що енергію подали на сусідній будинок, від якого йде кабель на наш switch. Одне що мене не зовсім влаштовує - це ціна, за 100 Мбіт/с, без додаткових послуг, зараз просять 230 грн (десь пів року тому було 189 грн) але переходити на щось інше та дешевше я побоююсь, бо хрін його знає чи там все буде як на ВОЛІ... До речі, ВОЛЯ надає послугу кредитування в розмірі повної вартості пакету й одночасно з цим просить заплатити на місяць вперед, но я ніколи не платив так. Рекомендувати цього провайдера мені не вистачить сміливості, але якщо потрібно було б обирати між Київстаром та ВОЛЯ, то я без роздумів приєднався б до ВОЛІ. Чорний кабель для зовнішніх робіт рулить! (=_)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, MyTPyLIJKa. Дякуємо за позитивний відгук. В разі виникнення додаткових питань напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей (Харків)
10 груд 2022 19:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
9500859
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отвратительный провайдер! При переносе договора с одного города в другой, полностью аннулировали услугу оплаченную за месяц вперёд. И даже умудрились украсть несколько гривен остававшихся на счету, и выставили долг а одну гривну за переподключение! Затем перезвонили и предложили новые условия, с бредовейшей ценой выше чем у всех возможных конкурентов. Не связывайтесь с ними никогда!!! При подключении рассказали сказки, о переносе договора и условий в случае необходимости в другой город. Два месяца практически не оказывали услуги, в городе Сумы! Нет электричества а доме, нет интернета, нет электричества в соседнем доме, нет интернета! За два месяца интернет иногда!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Кирилл (Київ)
09 груд 2022 22:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
900936961
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу получить прямой ответ на простой вопрос - когда конкретно вы предоставите мне доступ к интернету? Если у вас нет прямого ответа на этот вопрос, то не трудитесь постить всю эту блевотину про отсутствие электроэнергии - если вы не в состоянии предоставлять услуги, то прямо так и скажите - я разорву с вами договор и найду провайдера, который в состоянии это делать. Хватит лгать вашим клиентам в лицо - на мой отзыв от 06.12.2022 вы ответили: "Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок." Сколько недель или лет мне ждать звонка, случайно не подскажете?
Такая же ситуация и в переписке со службой техподдержки на [email protected]. И еще - прекрасным маркером отношения к клиентам является отключение комментариев во всех соцсетях имеющих отношение к компании Воля - зачем слышать про себя правду, не так ли? Даже ДТЕК и НЕК "Укренерго" до этого не додумались, хотя там кипит, по большей части незаслуженно, в отличие от от пародии на интернет провайдера под названием Воля.
Возможность соединения с оператором Воля также отключила.
Деньги за непредоставленную услугу со счета снимаются ежедневно...
Предыстория:
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137397
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137382
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137363
Такая же ситуация и в переписке со службой техподдержки на [email protected]. И еще - прекрасным маркером отношения к клиентам является отключение комментариев во всех соцсетях имеющих отношение к компании Воля - зачем слышать про себя правду, не так ли? Даже ДТЕК и НЕК "Укренерго" до этого не додумались, хотя там кипит, по большей части незаслуженно, в отличие от от пародии на интернет провайдера под названием Воля.
Возможность соединения с оператором Воля также отключила.
Деньги за непредоставленную услугу со счета снимаются ежедневно...
Предыстория:
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137397
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137382
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137363
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Кирилл, добрий день. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Розуміємо ваше невдоволення, в той самий час ми робимо все можливе для усунення несправності якнайшвидше. На жаль, ми не можемо вплинути на відключення електроенергії. З даною складністю зіткнулися всі абоненти України не залежно від провайдера. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та повторно передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
09 груд 2022 02:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги
Договір:
380632070201
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Около 15 лет подключен к Воле. Любой лояльности есть предел - это последний месяц подключения. Интернет появляется на несколько часов в сутки и «это от них не зависит». А брать 450 грн в мес за такую услугу от них зависит и они считают это нормальным.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дуже шкода, що ви прийняли таке рішення. Ситуація з відсутністю послуг не є виною компанії.
Наші фахівці роблять все можливе, щоб віялові відключення впливали якомога менше на роботу послуг компанії.
На жаль, є обставини, від яких ми теж залежні. Аварії тривалістю від 24 годин та довше – будуть перераховані за попередній місяць та повертатися автоматично на початку наступного місяця. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олег (Київ)
08 груд 2022 22:33
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую!!! Где бы не пользовался ВОЛЯ, в Харькове, Виннице, Киеве и везде качество Г...в.. Но!!! Сейчас в Киеве имею несчастье пользоваться этими услугами. Интернет пропадает по 5-6 часов в день. Притом его нет, когда нет света и у меня. И когда свет есть, но его всё равно нет. Один из операторов сказал, что оборудование компании находиться по другому адресу. Но тут нюанс, когда у них свет есть, у меня интернета НЕТ!!!! На вопрос, почему так происходит, консультанты просто врут, начинают нести ахинею полную. На простой вопрос, есть ли у меня в доме ретранслятор, или еще что, ссылаются на ГОС. ТАЙНУ. Не компания, а целая засекреченная служба)))) Все врут. Т.к. часто звоню, когда пропадает интернет, просто поставили номер на не дозвон. И так , кстати, не только со мной делают, кто хочет узнать, почему качество связи НИКАКОЕ !!!! Пришел в центр обслуживания абонентов, чтобы получить хоть какой-то ответ. Но консультанты, вообще ничего не знают и не понимают. Только умеют деньги получать за услуги))) Консультант Алёна Жукова в АКАДЕМ СИТИ, полная некомпетентность. Прикрывает свое незнание просто отговорками, что это закрытая информация. Не компания, а ЦРУ) Вообще не умеет вести диалог и решать проблемы с клиентами. Никому не советую связываться с этой компанией!!! Меняйте ПРОВАЙДЕРА, так будет спокойнее. Уже занялся этим вопросом.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олег, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг.
Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Також, інформація щодо знаходження обладнання компанії конфіденційна. Аварійні вимкнення електроенергії спричиняють вихід із ладу систем резервування електроживлення, а для відновлення працездатності необхідний виїзд фахівця компанії для проведення ремонтних робіт. А також те, що у випадку з акумуляторною батареєю (АКБ) на їхню повну підзарядку треба від 18 годин, а за наявного графіка відключень вони просто не встигають зарядитись, тому наші технікі на критичних вузлах проводять заміну АКБ, а розряджені везуть на станції, де є постійне живлення. І ця проблема стосується усіх без виключень операторів. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Сергій (Львів)
07 груд 2022 08:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер. Мережеве обладнання настільки ненадійне, що після кожного відключення світла згідно ГПВ інтернету немає, він не відновлюється автоматично, відновлювати його можуть від 2 до 15 годин!!! Щоб зафіксувати відсутність послуг потрібно звернутись в службу підтримки, інакше відсутність послуг це ваші проблеми! Перерахунок теж роблять як вигідно їм, якщо клієнт не звертався в підтримку - в нього все працювало, а по факту послуги не надавались. Ні в якому разі не зв'язується з «Воля Кабель» , інакше платитиме драконові тарифи, а якості взагалі не буде.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергій. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Якщо у вашому будинку є світло, а Послуги відсутні більше, ніж 30 хвилин – скоріше за всього обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує живлення від НЕК Укренерго. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Підкреслюємо, що не дивлячись на всі обставини ми робимо все можливе, аби забезпечити вас зв’язком. Тож ми закликаємо поставитись із розумінням, до можливих перебоїв із постачанням послуг, які можуть бути викликані відсутністю енергопостачання. Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Луцьк)
06 груд 2022 14:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
60.85 Мбіт/c
Upload:
37.54 Мбіт/c
Договір:
Договір № 900762961
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після оплати послуги на початок місяця (грудень) мали переплату. Перевели додатково 251 грн. на рахунку провайдера 340,48 грн., як переплата. Списали двічі спочатку залишилося на 5 грудня 315,97 грн.. 6 грудня вже на рахунку 303,71 грн. Що, за списання??? Мабуть переплату до кінця місяця "спишуть", як корова язиком. Якщо, переплата в других провайдерах кошти недоторканні, оплата йде на наступний місяць. Буду чекати відповіді, але думаю марно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. По вашому договору списання абонентної плати виконується щодобово рівними частинами пропорційно кількості днів в обліковому періоді (місяці). Самостійно стежити за станом рахунку або поповнити його, ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мій рахунок". Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Николай (Харків)
05 груд 2022 13:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
210409694
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последние недели нет стабильного интернета, значек что интернет есть, а на самом деле его нет. Работает волнообразно. Пропадает просто так, даже в ночное время, когда везде есть свет. Не дозвонится. Сейчас свет включили, значок есть а инета нет... Пора менять провайдера. И что это у вас в опроснике за вопросы, я уже давно клиент а у меня спрашивают о том, как у меня с заявкой на подключения? Ежу ясно, что подключен! Выполнение заявки? Что это за дичь? Спросите еще как я отношусь к сегодняшнему цвету облаков.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Николай, добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Наразі несправності за вашою адресою не виявлено. Причин відсутності інтернету може бути безліч, в тому числі налаштування роутера або обладнання. Щоб перевірити детальніше, нам необхідно більше інформації. Вам зателефонує менеджер технічної підтримки на номер телефону, що вказано за договором для надання консультації. Також, ви можете самостійно звернутись у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Наталія (Луцьк)
04 груд 2022 23:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
901362499
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже два тижні як в нас є інтернет пару годин на день, бо провайдер зажав гроші і поставив обладнання одне на два будинки і нам не повезло бо саме обладнання стоїть не в нашому будинку а в сусідньому, тому коли відключають світло в сусідньому будинку то в нас пропадає інтернет і ТБ, а коли з'являється світло в сусідньому будинку то у нас виключають світло і виходить якийсь безперервний круг, в якому оператори кабель волі нічим не можуть допомогти а радять почекати зранку до 22:00 вечора для появи інтернету і ТБ, чому оплачуючи послуги сповна я маю чекати на інтернет цілий день я вважаю це ненормальним, потрібно щось вирішувати ідіть ставте своє обладнання в кожному будинку, чому я як ваш клієнт маю бути цілий день без інтернету коли оплату беруть в повній мірі, єдине що запропонували це знижку в 100 грн. хоча мені потрібне якісне надання послуг яке обіцяли при підключенні а не знижки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Наталія, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Без живлення обладнання не може працювати. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії, але продовжуємо працювати над вирішенням даного питання. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Полтава)
04 груд 2022 20:13
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість послуг не відповідає заявленому в договорі, послуги не надаються навіть на 50% від заявлених, абонплату надаємо вчасно, а послуги провайдера жахливі, вимагаю перерахунка надання послуг.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дорий день. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Хмельницький)
04 груд 2022 15:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
90.55 Мбіт/c
Upload:
67.94 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
7-й рік. Політ нормальний. За весь час декілька разів виникали проблеми, які вирішувались самі по собі. Тобто провайдер бачить, що немає інету або ТВ і сам вирішує проблему, без мого звернення в службу підтримки. Дякую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
Іван (Київ)
04 груд 2022 15:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це просто найгірший провайдер!!! Світло не зникає, зникає завжди інтернет. Буває й таке, що по 2-3 дні немає інтернету. Швидкість інтернету повільна навіть по лан-кабелю і ніяк покращити не можна. Щоб поговорити з працівником Волі треба чекати по 7-8 хв, щоб в результаті тебе вибило із дзвінка і ти не міг нічого зробити.
Ціна мого пакетного плану становить 280 грн і з кожним роком вона все вища і вища, а покращень взагалі нема, тільки гіршає. Вибираючи провайдера, ніколи, ще раз-ніколи не звертайтесь до цього провайдера!!!
Ціна мого пакетного плану становить 280 грн і з кожним роком вона все вища і вища, а покращень взагалі нема, тільки гіршає. Вибираючи провайдера, ніколи, ще раз-ніколи не звертайтесь до цього провайдера!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Іван. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анатолій (Київ)
04 груд 2022 07:01
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
804949
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета буває нема по 8 годин, поки не позвонил в колл центр, після кожного включення світла потрібно перегружати по кілька раз щоб запустився інтернет і то не факт, звониш в службу запускають, а коли працювать, якщо цілий день звонишь по службам.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Ми робимо все, можливе аби віялові відключення впливали на роботу послуг якомога менше. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Якщо у вашому будинку є світло, а послуги відсутні - це означає, що обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує на цей момент живлення. Нагадуємо, що ви можете зручно та швидко слідкувати за станом відключення на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Игорь (Київ)
27 лист 2022 19:53
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отвратительный сервис, заоблачные тарифы, допотопное оборудование, постоянные непрекращающиеся ремонтные работы.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Игорь. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Валерій (Київ)
27 лист 2022 17:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
523826
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Немає слів, щоб описати обурення щодо роботи техпідтримки, майстрів і якості обслуговування ВОЛІ))) 3 дня назад, начав плавитись роутер, що роздає інет- я звернувся до тех.підтримки, з проханням заміни- майстер мав прийти з 10-12:00 26.11. (Хотілось би додати, що до оператора я так і не зміг достукатись, адже ВОЛЯ відключили можливість набрати оператора- після натискання відповідної цифри, в трубку казали "ДЯКУЄМО, ЩО ОБРАЛИ ВОЛЯ" і скидували, дійсно дякувати не передякувати. Прийшлось подавати заявку через email [email protected]) Отже 26.11 майстер не завітав, навіть не зателефонував - АЛЕ В КІНЦІ ДНЯ ЗАТЕЛЕФОНУВАВ РОБОТ І ЗАПИТАВ: "Як ви оціните роботу майстра??". Тут вже склалось враження, що компанія глузує з своїх клієнтів. Я намагався з'вязатись через електронну пошту ще раз, але мене вже тупо ігнорували.
Ввечері, ВОЛЯ вирішили дати змогу трохи поспілкуватись з операторами- дозвонившись описав ситуацію, і мені сказали, що майстер прийде вже сьогодні з 12-15:00. ОК. Хто б сумнівався, що ніхто так і не прийшов, і не зателефонував- СМІХ ДА ГРІХ ТАКІЙ КОМПАНІЇ)))) В чому проблема зробити по людяному- зателефонувати клієнтам, і пояснити, що майстер не встигає, всяке може статись. Це ж ТАК ВАЖКО- зателефонувати і попередити. Краще на мишу відміняти заявки щодо виклику майстра, і плювати на те, що люди, які оплачують послуги вчасно вже 3 день сидять без інета. Зараз, звичайно, додзвонитися до ВОЛІ неможливо- подати заявку теж. Після всього цього не хочеться ніякої заміни роутерів а просто відмовитись від послуг, які надає компанія. Свинське відношення до клієнтів та й годі.
Ввечері, ВОЛЯ вирішили дати змогу трохи поспілкуватись з операторами- дозвонившись описав ситуацію, і мені сказали, що майстер прийде вже сьогодні з 12-15:00. ОК. Хто б сумнівався, що ніхто так і не прийшов, і не зателефонував- СМІХ ДА ГРІХ ТАКІЙ КОМПАНІЇ)))) В чому проблема зробити по людяному- зателефонувати клієнтам, і пояснити, що майстер не встигає, всяке може статись. Це ж ТАК ВАЖКО- зателефонувати і попередити. Краще на мишу відміняти заявки щодо виклику майстра, і плювати на те, що люди, які оплачують послуги вчасно вже 3 день сидять без інета. Зараз, звичайно, додзвонитися до ВОЛІ неможливо- подати заявку теж. Після всього цього не хочеться ніякої заміни роутерів а просто відмовитись від послуг, які надає компанія. Свинське відношення до клієнтів та й годі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Валерій. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у вас виникли складнощі з дозвоном. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та сервісом. Безумовно, описана вами ситуація не є стандартом обслуговування в нашій компанії. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми зробимо все, щоб допомогти у вирішенні даного питання та змінити ваше враження про нашу роботу.
Як бачимо, за вашою адресою було оформлено заявку на технічне обслуговування обладнання. Майстрами компанії буде виконано комплекс робіт по усуненню несправності. Приносимо вибачення за незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг