Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 1334
рекомендують: 546 чол
не рекомендують: 788 чол
ТОВ "Бест Інтернет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Ірпінь)
07 квіт 2019 15:05
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер - гавно. Любой другой намного лучше, наверное даже те кто не имеет оборудование. Постоянно глючит, зависает, тормозит. Постоянно подключают абонентов, а оборудование старое. Нет альтернативы - бест монополисты... Других адекватных провайдеров на рынок не пускают. Одним словом гавно...
Аноним (Пороскотень)
06 квіт 2019 21:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
26.51 Мбіт/c
Upload:
19 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При обещанной и исправно оплачиваемой скорости в 500 Мбіт/с редко поднимается более 35 Мбіт/с. Платим деньги неизвестно за что.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Зв'яжіться, будь ласка, з нашою техпідтримкою зручним для Вас шляхом, ми зможемо вирішити цю проблему якнайшвидше. Нагадуємо, зв'язатися з нами можна за допомогою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login, замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw або за контактними номерами https://best.net.ua/kontakty/kontaknti-telefoni.html
Светлана (Ірпінь)
06 квіт 2019 18:16
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
1.72 Мбіт/c
Upload:
1.41 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Бест, первое апреля позади - прекрати шутить. Скорость отвратная, пинг 226мс, вы серьезно? Обидно.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Світлано! Зв'яжіться, будь ласка, з нашою техпідтримкою зручним для Вас шляхом, ми зможемо вирішити цю проблему якнайшвидше. Нагадуємо, зв'язатися з нами можна за допомогою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login, замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw або за контактними номерами https://best.net.ua/kontakty/kontaknti-telefoni.html
Аноним (Київ)
05 квіт 2019 23:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь больше 2 лет все в порядке, техподдержка отвечает быстро и качественно, нареканий нету вообще.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Ми раді що Вас влаштовує наш сервіс та якість послуг, залишайтесь і надалі з "Бест"!
Виктор (Ірпінь)
26 бер 2019 20:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет от моего последней жалобы стал еще хуже, вылеты участились, скорость падает гораздо чаще, как такой продукт вообще может быть предложен потребителям???
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Вікторе, то вже може час не скарги писати всюди, а звернутися за допомогою до нашої техпідтримки? Нагадуємо, зв'язатися з нашими спеціалістами Ви можете декількома шляхами: за допомогою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login, замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw або за контактними номерами https://best.net.ua/kontakty/kontaknti-telefoni.html
Ігор (Вишневе)
24 бер 2019 20:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В цілому провайдером задоволений. Співвідношення ціна/якість мене влаштовує. Безкоштовне ТВ (аналогове підключення), при користуванні інтернетом.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Ігоре, ми раді, що Ви задоволені якістю наданих нами послуг, залишайтеся і надалі з "Бест"!
Аноним (Вишгород)
24 бер 2019 17:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.18 Мбіт/c
Upload:
0.26 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый плохой интернет провайдер. Скорость интернета 1 Мбіт/с, пинг вообще 1000 мс почти всегда.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Зв'яжіться, будь ласка, з нашою техпідтримкою зручним для Вас шляхом, ми зможемо вирішити цю проблему якнайшвидше. Нагадуємо, зв'язатися з нами можна за допомогою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login, замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw або за контактними номерами https://best.net.ua/kontakty/kontaknti-telefoni.html
Виктор (Ірпінь)
18 бер 2019 20:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень плохой интернет, постоянные вылеты, скачки скорости, иногда целый день может не работать, все на ужасном уровне, не рекомендую его никому, ошибки не исправляют свои, становится все хуже и хуже.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Вікторе, якщо у Вас виникає будь-яка проблема, то з нею потрібно звертатися напряму до провайдера, це дасть більше можливості для вирішення проблеми, ніж якщо будете продовжувати писати відгуки на сторонніх ресурсах. Зв'язатися з нашою техпідтримкою можна декількома шляхами: зателефонувати на телефони гарячої лінії, замовити зворотній дзвінок, оставити повідомлення в Особистому кабінеті на сайті.
Аноним (Буча)
16 бер 2019 21:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Взяли и просто так отключили интернет, после звонка оказалось что они в одностороннем порядке отключили статический IP. На вопрос почему ответили - у нас поменялись тарифы, хотите выделенку, платите теперь больше! Интернет постоянно пропадает. Скорость и постоянство интернета плохое.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Про всі зміни, котрі стосуються оплати, ми попереджаємо завчасно на сайті https://best.net.ua/ та на сторінці у Фейсбуці https://www.facebook.com/bestnetua/. Згідно договору, котрий Ви підписували: 2.1.3. Систематично, не рідше 1 разу на 7 (сім) календарних днів, перевіряти наявність повідомлень Оператора на Сайті Оператора, на сторінці Особового кабінету Абонента. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення із будь-якими повідомленнями Оператора на Сайті Оператора, на сторінці Особистого кабінету Абонента. Щодо швидкості інтернету, то ознайомтесь, будь ласка, з порадами щодо правильного її вимірювання https://best.net.ua/voprosy-obsluzhivaniya/pitannya-vidpovidi/internet/chomu-shvidkist-internetu-ne-vidpovidae-zamovlenij.html Якщо після правильного виміру вона не відповідає заявленій, зверніться до техпідтримки.
Алексей (Коростень)
15 бер 2019 11:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
42.67 Мбіт/c
Upload:
46.11 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь этим провайдером уже около 8 лет, можно сказать, с самого его зарождения, по крайней мере, в нашем городе. Особых нареканий никогда не было, бывали проблемы, но в основном, после обращения в тех. поддержку их решали. Все время пользовались тарифом "Школьный" Это изначально 60 грн за 10 мбит, этой скорости всегда хватало, так как дома был только компьютер. Вот последние 2 года этой скорости стало недостаточно, так как на вифи 3 телефона, ноутбук и компьютер и все смотрят видео. Решил не мелочиться и жахнуть со школьного на престижный, понимал, что никаких 500 мбит мне и не светит, но на 80-100 стабильных рассчитывал. Тариф изменили, а скорость 30 мбит.. Ну, думаю, роутер так-то никакой, покупал за 300 грн, то есть, скорее всего, надо поменять. Купил роутер уже за 1000 грн, двухдиапазонный, казалось бы, сейчас должно быть получше, так как этот и подальнобойнее и качество хорошее, выжимать ну минимум 80-90 Мбіт/с будет точно, а в итоге на 10 Мбіт/с скорость выросла. :) У меня много хорошего связано с этим провайдером. Сервер Cs 1.6, линейка и вов и помощь тех. поддержки в их настройке, всегда было не идеально, но все было как-то душевно и по-человечески, Орион это как что-то родное и когда появился киевстар, все сразу перепрыгнули на него и началась агитация в пользу киевстара, так как мол тот лучше, но я и мне подобные остались на старом добром орионе. Я не могу сказать, что провайдер плохой, так как мне не с чем сравнивать, но ставлю оценку "Не рекомендую", так как я сделал все для того, чтобы получить заявленную в тарифе скорость, а ее нету, значит, проблема не у меня. Если ответите на отзыв - дайте прямые инструкции по возможному решению проблемы, буду благодарен.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Олексію, добрий день! Бачимо, що Ви самі змінили тариф в Особистому кабінеті 10 березня. Варто було зателефонувати в техпідтримку, щоб отримати консультацію спеціаліста перед зміною тарифного плана. Так як підключення в звичайний порт, не було сенсу змінювати тарифний план на максимальний, на швидкості інтернету це не відобразилось. Наша техпідтримка намагалась з Вами зв'язатися, та спроби неуспішні. Просимо Вас зателефонувати нам та ми допоможемо Вам якшайшвидше.
Аноним (Ірпінь)
27 лют 2019 18:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Этот провайдер - дно океана. Стабильности НИКАКОЙ. Смотрю спокойно прямую трансляцию, и тут мне в подарок загрузочка на экран. :) Соц. сети работают через раз, вчера вечером нормально работали, сегодня загрузить что-либо тупо нереально. Ну хоть скорость интернета радует. Но блин, не с таким же качеством? P.S. Я не хочу где-либо лазить что-бы решить какие-то проблемы, я зачем подключал этого провайдера? Что-бы по каким-то кабинетам лазить? Или что-бы нормально пользоваться?
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Якщо у Вас виникає будь-яка проблема, то з нею потрібно звертатися напряму до провайдера, не обов'язково "по каким-то кабинетам лазить", можна зателефонувати на телефони гарячої лінії або замовити зворотній дзвінок, це дасть більше можливості для вирішення проблеми, ніж якщо будете продовжувати писати відгуки на сторонніх ресурсах. Наразі нічим не можемо Вам допомогти, бо не можемо ніяк Вас ідентифікувати. Тому відгук Ваш не вважаємо актуальним.
Epamcheg (Ірпінь)
27 лют 2019 18:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
203.55 Мбіт/c
Upload:
212.28 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тариф 200 Мбіт/с по Украине, 100 Мбіт/с на мир. Замер через WiFi 5 Ghz с кучей подключенных устройств. Вроде все хорошо.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Ми вдячні Вам за відгук та оцінку. Ваша думка дуже важлива для нас. Залишайтеся і надалі "Бест"!
Виталий (Київ)
24 лют 2019 14:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
79.86 Мбіт/c
Upload:
66.2 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу принести извинение за два негативных отзыва ранее, действительно проблема была в роутере. Возможно мой опыт поможет кому-то из пользователей. У меня был очень плохой WiFi выдавало жалких 15-25 Мбіт/с (днем) через роутер ТP_Link WR840N (частота 2.4GHz, стандарт 802.11n, выпуск роутера 2015 г.) - я зразу подумал на провайдера. Но потом подсоединил ноут напрямую по проводу (точнее ноут проводом к роутеру, чтоб не менять МАС адрес в сети) и снова замерял скорость - выдало по проводу около 92 Мбіт/с (днем при тарифном плане 100 Мбіт/с). Тогда стало понятно, что проблема в старом роутере, походу у него "умер" радиомодуль. Решил заменить на новый роутер ТОТОLINK А3002RU (из серии не дорого, но сердито). Через ТОТОLINK А3002RU (частота 2.4GHz, стандарт 802.11n) сразу стал WiFi под 80 Мбіт/с (днем по квартире, а ночью все 90 Мбіт/с). Это не реклама, можете взять любой другой. Я лично смотрел чтоб в роутере был Гигабитный порт - для нормального просмотра ІPTV в будущем). + чтоб нормально работал WiFi на ноуте обновил драйвера Адаптера беспроводной сети (выставил стандарт 802.11n + полосу 40GHz/Авто + включил WMM (передача мультимедиа) - иначе комп не сможет нормально принять сигнал WiFi. Вообщем, если у Вас тоже плохой WiFi, тогда сначала замерьте скорость интернета напрямую от кабеля на ПК, и станет понятно где проблема.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Віталій, стосовно відгуків- не переймайтесь :) Головне, що наразі швидкість інтернету відповідає нормі. Для нас важливо, щоб наші абоненти були задоволені якістю наданих нами послуг. Ми вдячні Вам, що Ви так детально описали з якою саме проблемою зіткнулися, можливо у майбутньому Ваш відгук буде корисним комусь з наших абонентів. Залишайтеся і надалі з "Бест"!
Александр (Стоянка)
21 лют 2019 05:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключение затянули на месяц, почти. Тариф после пары месяцев вырос с 90 до 150. Качество упало в ЖОПУ! Мобильный раздает в два раза быстрее чем их оптика. НЕ ПОДКЛЮЧАТЬСЯ.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Олександре, стостовно підняття оплати: для стабільної роботи ми маємо покривати зростаючі витрати та актуалізовувати тарифні плани, у минулому році відбулось підняття, у середньому на 4.5%, загалом за 5 минулих років ми підячли ціну на 25%, у той самий час гривня девальвувала більше ніж втричі. Щодо швидкості інтернету, то виміряйте її безпосередньо, а шляхом бездротового з'єднання, вимкнувши антивірус, торенти та eMule, і навіть після цього швидкість не буде дорівнювати 100 Мбіт/с, так як технічна межа складає 95-96 Мбіт/с. Хочу нагадати, що швидкість доступу ділиться між абонентськими пристроями, підключеними на роутер, і, при виконанні замірів, необхідно відключити всі зайві пристрої. Додаю посилання з порадами щодо ПРАВИЛЬНОГО вимірювання швидкості https://best.net.ua/voprosy-obsluzhivaniya/pitannya-vidpovidi/internet/chomu-shvidkist-internetu-ne-vidpovidae-zamovlenij.html Якщо Ви виміряли швидкість, дотримуючись всіх вищезазначених порад, та вона не відповідає заявленній, зверніться, будь ласка, до нашої техпідтримки, скориставшись формою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login або замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw
Аноним (Київ)
17 лют 2019 21:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Download:
94.92 Мбіт/c
Upload:
95.82 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Лучший из доступных. Альтернативы пока нет. Бывают проблемы с доступом, но устраняют достаточно оперативно.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Ми вдячні Вам за оцінку та відгук. Залишайтеся і надалі з "Бест"
Андрей (Гостомель)
12 лют 2019 00:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
100.69 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот такой результат говорит сам за себя. Вобщем "не бест". Совсем не "бест". Нужно менять провайдера. Никаких улучшений за год пользования.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Андрію, Ви завжди можете звернутися до нас напряму, не використовуючи сторонні ресурси, тоді проблема або хвилююче Вас питання буде вирішено якнайшвидше! Нагадуємо, що Ви можете це зробити, скориставшись формою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login або замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw
Аноним (Ірпінь)
09 лют 2019 11:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У нас к сожалению альтернативы нет в регионе, как только появится Бест потеряет большую часть клиентов.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Ви завжди можете звернутися до нас напряму, не використовуючи сторонні ресурси, тоді проблема або хвилююче Вас питання буде вирішено якнайшвидше! Нагадуємо, що Ви можете це зробити, скориставшись формою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login або замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw
Аноним (Буча)
09 лют 2019 09:30
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший провайдер в Буче, и к сожалению единственный. Качество услуг - низкое. Перешел на мобильный интернет.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Ви завжди можете звернутися до нас напряму, не використовуючи сторонні ресурси, тоді проблема або хвилююче Вас питання буде вирішено якнайшвидше! Нагадуємо, що Ви можете це зробити, скориставшись формою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login або замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw
Леонова Анна Леонидовна (Ірпінь)
08 лют 2019 02:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество сервиса можно назвать так - когда интернет действительно вдруг работает, я должна быть безумно счастлива.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Ви завжди можете звернутися до нас напряму, не використовуючи сторонні ресурси, тоді проблема або хвилююче Вас питання буде вирішено якнайшвидше! Нагадуємо, що Ви можете це зробити, скориставшись формою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login або замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw
Александр (Вишгород)
03 лют 2019 23:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
"Best" это лучший интернет провайдер в г. Вышгород. Кто поливает эту компанию грязью - перейдите на киевстар или лумину,
вот тогда я посмотрю как вы запоете... Пишу это не по наслышке, киевстаром пользовался два года, очень рад что ушёл от этого ГОВНОСТАРА, (вот там "КАЧЕСТВО"). Каждый день какие то траблы, а вам оператор в уши говно льёт, мол проблема решена, или проблема у вас у нас все ок. Кто не верит - ПУСТЬ ПРОВЕРИТ.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Олександре, ми дякуємо Вам за відгук. Доречніше було б аби Ви не використовували нецензурну лексику, та ми вдячні Вам за оцінку.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг