Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Сергій (Сварицевичі)
28 серп 2021 14:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні вночі після грози вимкнули електрику в поселенні на три години. Після увімкнення інтернет зник у всьому поселенні і не з'явився до сил пір (у всіх мигає червона лампочка) така проблема виникала і раніше, однак вирішувалась максимум за дві години, а сьогодні компанія Уарнет мабуть вирішила покласти болт на перевірку надходження сигналу по своїй мережі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Проблем у даному напрямку не було зафіксовано. Якщо у Вас є проблеми з доступом до мережі Інтернет, не зволікайте, а відразу звертайтесь на гарячу лінію : 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС. Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Сергій (Сварицевичі)
21 бер 2021 19:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В загальному претензій ніяких немає. Раніше просідала швидкість але на даний час все добре. Однак є ложка дьогтю в бочці межа - інколи інтернет зникає від декількох годин, до дня, що звичайно не завжди зручно. Особливо в період карантину, коли навчання відбувається дистанційно. Хотілося би щоб про подібні відключення в зв'язку з ремонтом чи що там у вас. На даний час інтернет відсутній і хотілось би дізнатись причину.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.21.03.21 р. проводилися короткочасні технічні роботи, які тривали протягом 10 хв. Інформацію стосовно чи надається доступ до мережі Інтернет можете дізнатися за контактними номерами телефонів Рівненського обласного представництва : тел. 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС.Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Сергій (Сварицевичі)
02 лют 2021 15:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Рекомендую цього інтернет-провайдера
По суті інтернет працює стабільно, але може зникати декілька разів за місяць. На даний час доступ до інтернету теж відсутній. Надіюсь, що це все відбувається через ремонтні роботи чи оновлення обладнання.
Номер договору 21299
Номер договору 21299
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Сергію, дякуємо за відгук. За вказаним контактним номером телефону в угоді не можемо зв'язатися з Вами.Відсутній доступ до мережі Інтернет по причині боргу. Щоб дізнатися інформацію по залишку особистих коштів на рахунку звертайтесь за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.Або ж дізнатись інформацію можете самостійно скориставшись особистим кабінетом http://stat.dan.net.ua/
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Сергій (Сварицевичі)
30 лип 2020 18:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Останнім часом часті перебої сигналу - інтернет то з'являється то зникає кожні 5 - 10 сек. Роутер перезагружал, індикатори мигають і світяться зеленим, що вказує на відсутність пошкоджень.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг