Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 957
рекомендують: 239 чол
не рекомендують: 718 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Попели)
06 груд 2020 17:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет дуже слабкий не відповідає заявленому інтернету не рекомендую підключати інтернет. Все на ваш розсуд.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Анонім (Попели)
10 квіт 2019 15:10
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Якщо б у нас була альтернатива, то не тільки ми а всі наші знайомі перестали б користуватись послугами цієї компанії. Грубість працівників компанії, ніякої ввічливості... Оплативши щомісячну абонплату в понеділок, інтернету в мене не було 2 дня, зі звернень мені пояснили що він є і в мене все ок, хоча його не було. На 3 день після оплати я зателефонувала до них знову і пояснила що зайшовши на свій модем бачу що вони дають мені ір-адрес я з’єднуюсь з їхнім сервером, а от інтернету вони мені не дають - на що була відповідь, ми вам перетелефонуємо. Через 30 хв інтернет з’явився, ніхто так і не перетелефонував. Ви за кого нас маєте, ви думаєте що люди дурні які нічого не розуміють? Не потрібно обманювати! Ну і на кінець, зробіть нормальну систему оплати від числа до числа, а як ні то будьте добрі якщо з Вашої вини в мене не було 3 дня інтернету то компенсуйте нам це!!! І таких історій багато я чую часто!!! Навчіться надавати якісні послуги, ну і будьте ввічливими а не хамлом!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Повідомте, будь ласка, номер своєї угоди, щоб ми мали можливість дослідити і вирішити проблему.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг