Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 957
рекомендують: 239 чол
не рекомендують: 718 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Володимир (Поляниця)
19 жовт 2019 22:17
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Номер договора 300291 (800011). Все работает отлично в принципе. Но... 1. Обещали подключить услугу статистический ip address с 01.10.2019. На дворе 19.10.19... жду... 2. До 15.10.19 без проблем пользовался интерактивным телевидением megogo, с 16.10.19 начались проблемы , megogo думает что я не на Украине. Я думал с начала что проблема может у меня. По совету технической поддержки megogo подключился через мобильный интернет и все ок, пошел к соседям с номерами договоров 300038 и 300039 и та же проблема. Жду решения прошло три дня... после решения проблемы поставлю другую оценку...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, п.Володимире! Ви, мабуть, вже знаєте, що у megogo відбувся тимчасовий збій в роботі. З нашої сторони послуги надаються у відповідності до умов договору. Просимо Вас проінформувати чи все гаразд?
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг