Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Ґулянка)
27 груд 2022 21:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.18 Мбіт/c
Upload:
6.27 Мбіт/c
Договір:
18477*
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жалюгідний інтернет провайдер. Лінійка тарифних планів - це кошмар. Якість інтеренетy така, що не можy поговорити при важливій розмові по телеграмy. Слyжба підтримки - та легше певно до Байдена додзвонитись. Очікyвання - 7 хвилин і нічого. Погоджyюсь з висновком, що вони монополісти і їм начхати на якість. Якщо y мене бyде вибір - інтернет від УАРНЕТ або договір з дияволом, я виберy пyнкт 2-й. В пеклі певно краща якість інтернетy. При першій же можливості необхідно замінити провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Тарифні плани у нас залишаються на середньо-мінімальному рівні в порівнянні з тарифами інших операторів та провайдерів, які працюють у Рівненській області. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом. Ваше звернення передано у тех. відділ. Також ви можете самостійно звернутися на технічну підтримку : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг