Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 957
рекомендують: 239 чол
не рекомендують: 718 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Їжа)
15 жовт 2020 19:56
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
28 Мбіт/c
Upload:
15 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет так і негрузить, не знаю за що навіть гроші плачу, зачіпати я нічого сам не буду. Є мастер, служба техпідтримки, це ваша робота, і їдьте самі дивіться, розбирайтеся в чому проблема. Інтернет дуже поганний. Тому чекаю майстра.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Здійснена нами перевірка не виявила проблем з нашого боку. Підключення в нормі, спостерігаємо довгі та стабільні ПППоЕ-сесії. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера. Тобто, переключити вхідний кабель до ПК та виконати підключення за логіном та паролем зазначеними в угоді. Якщо проблема залишиться актуальною і після коректного включення, просимо зателефонувати до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Саша (Їжа)
13 лист 2018 13:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі фигня. Фото (про відео навіть не говорю), загружаться довше ніж на мобільному інтернеті (за що ми платим).
Люди, не підключайте це фуфло, ні в якому разі.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг