Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Острог)
04 черв 2023 10:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Переключився від фрінет на Уарнет (Rivne ISP) тепер насолоджуюсь якісним швидкісним постійним інтернетом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук!Нам дуже приємно почути теплі слова в нашу адресу. Сподіваємось на довгу співпрацю.
Ірина (Острог)
12 черв 2022 13:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Доже Швидко підключили все акуратно робота відмінна рекомендую. По району і в місті Острог. Порівнянно із попреднім провайдером небо і земля.
Аноним (Острог)
07 серп 2020 09:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
39399
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не змогла дати відповідь на попередню скаргу. Отже пишу знову. В травні місяці подала заявку на підключення інтернету. Три місяці в свій адрес чую лише хамство і відмову. По якій причині мені не підключають інтернет?? Ви його підключаєте безкоштовно, що дозволяєте собі таке ставлення??? Чому таке жахливе відношення до клієнтів?? Чи можливо хамство ваших працівників треба записувати і розголошувати в соц. сєтях?? Вже купу нервів потратила і нічого не змінилося. 39399 номер угоди в травні. Висновок мене послали і сказали що треба було раніше підключати. 38272 22.07. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. Що мені робити???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми передали Ваше звернення у відділ менеджерів по підключенню Інтернету , чекайте на дзвінок наш менеджер зв'яжеться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг