Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Сергій (Оженін)
01 серп 2022 00:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Придбав роутер у провайдера при підключенні. Hоутер треба ходити перезагружати то через 12 хвилин, то через 40 хвилин. Pвертався за допомогою нічого не вирішили...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Альміра (Оженін)
02 лип 2020 16:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
44169
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Поповнила інтернет два дня назад, але він до сих пір не працює! Додзвонитись до оператора неможливо!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Валентин (Оженін)
23 квіт 2020 08:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звертався в техпідтримку мені на рахунок не стабільного інтернету (швидкість скаже, пінг в іграх) на що мені відповіли що у них все добре, проблема в мене (тобто мій роутер напевно я так зрозумів). Але дивно чому інтрнет в день мягко кажучи жахливий, а в вечері нормальний (без значних скачків і пінгу). Логічно дійти висновку що проблеми у вас, а не у мене... Плачу 180 грн щомісячно за 50 Мбіт/с, а інтернет вибачте такий що фільм на 480р тормозить! Прошу зверніть увагу на моє звернення угода 38124.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Просимо Вас звернутися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема буде проявлятися знову, для проведення спільної діагностики. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Оженін)
24 лют 2020 21:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.17 Мбіт/c
Upload:
5.2 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Платимо за 50 Мбіт/с, отримуємо мінімум інтернету, не можна навіть послухати блютуз колонку, так як інтернет дуже поганий, завжди пропадає, якщо не отримаємо допомоги з інтернетом, будемо відключатись, не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Також Ви можете зателефонувати самостійно в службу технічної підтримки : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), повідомити свій номер договору та описати проблему, вони Вам обов'язково допоможуть!
Даня (Оженін)
03 лют 2020 23:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.75 Мбіт/c
Upload:
0.15 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Повна фігня, платити кучу грошей за 1 Мбіт/с, треба думати про обрання нового провайдера, просто жах!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо повідомити номер угоди, щоб ми могли допомогти у розв'язання проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет.Також Ви можете самостійно звернутися за контактними номерами телефонів : (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Або ж напишіть лист з номером угоди на технічний відділ : [email protected].
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг