Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анатолій (Рожни)
18 лист 2022 06:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер повне лайно. Конвертер по технологія GPON, встановлювали рік! Але нічого по цій технології не працює. Відсутність електроенергії це проблема провайдера, а не користувача. Люди забезпечили себе резервним живленням, а це дніще під назвою Фрінет просто краде наші гроші не надаючи послуги. Керівник відділу по зверненню абонентів вміє тільки копіпастити, ніяких проблем цей Сірожа не вирішує. Напруги немає, є, а інтернету немає все рівно. Якого люди повинні писати вам з проханням компенсації? Автоматично в кінці місяця компенсуйте їм за ненадані послуги. Або беріть абонплату на 50% від загальної суми. Ви не бізнесмени, ви крадії і ваші старші змін дівчатка ображені, коли ім кажеш те, що їм не подобається. Дніще!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анатолій (Рожни)
06 черв 2022 17:33
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Епопея з Фрінетом продовжується. Рік пройшов. Нарешті 3 червня пани соізволілі після скандалу зпуститися з гори та кинути свой царскій взгляд на грєших. Так, пане Фролов, який є директором цього балагану? Приїхав майстер, 2 години ковирявся в кабелях і поїхав нічого не зробивши. Пообіцяв приїхати в понеділок і попросив буди дома. Був дома. Думаєте приїхав хтось? Ні! Навіть не позвонили. а на звінок відповіли, що нажаль не виходить приїхати! І запропонували в вівторок їх почекати. Компаня Фринет, ви безвідповідальні брехуни Пан Фролов, директор, ви організатор цього бардаку! Серьожа з відділу скарг, куриш? Ну, ну!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! За Вашим зверненням було надано актуальну інформацію. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анатолій (Рожни)
03 черв 2022 13:39
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якраз спілкуюсь з відділом технічної підтримки в особі старшого зміни Романа, який вже 15 хвилин тримає мене на лінії, та відмовляється перевести лінію на керівника відділу по скаргам абонентів. Це просто якийсь сором. Посадова особа, яка отримує гроші від абонентів другу добу ховається за спинами студентів і не хоче спілкуватися. Тому що нема чого збрехати нового за рік обіцянок? Так, пан Сергій? А ситуаця ахова. Пан Роман розповідає про те, що пан Сергій не може взяти слухавку, бо він відійшов по робочим питанням і після декількох чарівних слів і 25 хвилин очікування начальник взяв слухавку. І начальник дома з дитиною бавиться, і нікуди він не відходив по робочим питанням. І коли вирішиться питання, яке рік обіцяно вирішити начальник не знає. Бо він нічого не знає Бо він начальник.Це просто сором!!! Компанія брехунів за гроші абонентів!! І в абонентському відділі сказали, що навіть заявку не оформлено на виїзд за рік. Браво, пан брехун Сергій, який є начальником!!!)))
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! За Вашим зверненням було надано актуальну інформацію. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анатолій (Рожни)
02 черв 2022 12:05
Переваги:
Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З червня 2021 року чекаю заміну обладнання. Супер організація. З 29 травня було сказано, що на протязі неділі буде заміна обладнання, будьте вдома. Пройшов тижень, ніхто не приїхав. Співробітники відділу по скаргам ховаються, до телефонів не підходять. Так, пане Сергію, який є начальником цього геройського відділу? Скажіть, сільки ви будете людям мізки довбати своєю тупістю та безвідповідальністю?
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
За Вашим зверненням співробітник надав актуальну інформацію.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анатолій (Рожни)
05 жовт 2021 15:03
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На протязі 3,5 місяців послуга надається дуже погано. Неодноразові звернення ніякого результату не дали. За 2 месяці було зроблено знижку на послуги і обіцяно замінити обладнання. Але обіцянки залишилися обіцянками. Швидкіть в 2 МБ/с називається в компаніі якісними послугами. Це слова начальника відділу по скаргам абонентів паном Сергієм. Тобто купивши білет на Експресс Вас садять в приміську вонючу електричку і це називають сервісом. Реакціі ніякої, поліпшень немає, пакети зникають, сервіси, яким потрібні стабільна мережа, не працюють. Служба технічної підтримки це студенти, які крім рекомендації перезавантажити обладнанна не мають знань на досвіду роботи. Від відповіді на письмові запити компанія уникає відписками без дат, віхідних номерів та прізвищ. Пан Сергій вирішив, що посада начальника відділу дає йому право хамського ставлення до абонентів та можливість місяцями не реагувати на скарги по неякісній роботі сервісу, за який абоненти платять кошти та називати такий стан речей нормальними послугами.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
За Вашим договором зафіксовано звернення, як тільки з'явиться нова актуальна інформація Вам зателефонує наш співробітник.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Анатолий (Рожни)
04 серп 2021 10:26
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Месяц вечерами скорость 2,8 Мбіт/с. вместо заявленных 100 Мбіт/с. Пинг до 700 мс. О каком качестве можно говорить? Это какой-то провайдер не от мира сего. Клиентов набрали, оборудование старое, ширины канал не хватает. Деньги берут, услуга никакая. Это просто мошенники.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відкук. Компанія проводить роботи по модернізації мережі для уникнення ситуації описаної Вами. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Анатолий (Рожни)
28 лип 2021 12:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Месяц интернет в вечернее время и в выходные дни, особенно в субботу, работает отвратительно. Техподдержка мычит о подключении напрямую. Больше они ничего не знает. Отдел по работе с абонентами обещает в разумные сроки разобраться. Месяц для этой компании сроки неразумные. Проблемы не решаются месяцами. МОНОПОЛИСТЫ и этим все сказано. Качество услуг отвратительное. Письма писал, обращения оставлял. Директор Фролов их просто не читает. отписки в стиле "сам дурак" от менеджеров. Специалист по работе с абонентами Игнат на все претензии отвечает - попробуем, узнаем, мы еще не выяснили проблему. За месяц провайдер не может проблему обнаружить. Полный отстой.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Просимо вибачення за доставлені незручності. Розробляється та впроваджується проведення модернізації мережі на програмному та фізичному рівнях, це повинно усунути причину некоректної роботи послуги доступу до мережі у вечірній час. При отриманні додаткової інформації ми Вам зателефонуємо та повідомимо окремо. Дякуємо за відгук, з повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Анатолий (Рожни)
11 лют 2020 20:46
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интересная история. 8 сутки интернет работает как хочет. Сегодня утром: 1. Звонок в службу техподдержки. Ответ - у Вас нет проблем, все работает. 2. Переключают на Игната, который отвечает за честь мундира в ответах абонентам на сайте. Ответ Игната - мы ищем проблему. 8 сутки, Карл. Китайцы за 7 дней построили с НУЛЯ больницу на 1.5 тыс человек, а Фринет не может определить в чем проблема. Дальше - больше. Совет Игната - едьте на ул Закревского в центр обслуживания абонентов, там есть главный инженер, они в курсе всех проблем там сможете все узнать. 3. После больницы с больной рукой я приезжаю в ЦОА и прошу пригласить главного инженера. А в ответ мычание персонала, что типа не знаем где он,что он и так далее. И вопрос - а собственно в чем проблема? Рассказал, а вся эта публика говорит что проблем нет, наши инженера были там вчера и в ОК. Ни о какой проблеме мы не знаем и никакого Игната тем более. 4. Звонок в службу поддержки, переключают на Игната. И начинается в режиме громкой связи общение разных служб Фринета. Они не знают ни о чем. Один поет о глобальной проблеме, вторые откровенно ржут и заявляют, что это не так. 5. Заявление Игната - а главный инженер занят и не может к Вам выйти. Т.е. человек отправляет меня к нему, а потом говорит что он занят. Вы можете записаться к нему на прием аж на понедельник. Вы во Фринете вообще что о себе возомнили??? Кто ОНО такое этот ваш главный инженер, что к нему приезжает человек из больницы и ОНО не может оторвать свою задницу и выйти к человеку??? БОГ, ЦАРЬ??? Он должен работу выполнять, а не по 8 суток не не замечать проблем. Просто стыд, хамство и неуважение к людям.
Такая история. Завтра пообещали выехать, но верить представителям Фринет это себя не уважать.
Такая история. Завтра пообещали выехать, но верить представителям Фринет это себя не уважать.
Анатолий (Рожни)
08 лют 2020 10:35
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пятые сутки интернет работает как хочет. 07.02.20 во второй половине дня позвонил представитель компании "Фринет" Игнат и сообщил, что все поменяли, починили и все ОК. Но не долго музыка играла. Через 2 часа интернет снова хаотичный. В сервисе трубки бросают, хамят, рассказывают, что все отремонтировано, а после того как их начинаешь тыкать носом в их же дерьмо, простите, начинается все та же история о том, что завтра выедет бригада и буде разбираться. А сегодня в службе техподдержки заявляют о том,что работы продолжатся с понедельника. Т.е. делаю выводы - никто никуда не ездил и ничего не ремонтировал. Уважаемый Игнат! Ваша компания это сброд лжецов и аферистов, которые получая деньги ничего не делают для нормальной работы сервиса. Как вам можно верить и за что контора "Фринет" берет деньги? Это самый убогий интернет-провайдер с которым приходилось иметь дело...
Анатолий (Рожни)
07 лют 2020 13:31
Переваги:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
4 сутки сервис работает ужасно. Техподдержка - ПОЛНЫЙ НОЛЬ. Ищем проблему с оптикой. 4-е сутки. Если не найдем сегодня, то продолжим в понедельник. Но, учитывая опыт общения с этой конторой, могу на 99% гарантировать, что никто решением вопроса не занимается, пока не наберется критическая масса звонков по региону. Это называется мы подняли абонплату в связи с повышением качества предоставляемых услуг. Скорость вместо 100 Мбіт/с от 18 до 60 Мбіт/с. Ложь и непрофессионализм. Хотелось бы услышать ответ от компании здесь.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг