Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2332
рекомендують: 892 чол
не рекомендують: 1440 чол
ТОВ "Фрінет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Андрій (Козелець)
23 лип 2024 13:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет гівно!!! Вибачте за мій французький, просто вже не знаю які слова підбирати... Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету! 95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів додзвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали, переглянули дитячі фото, і уточнили який твій улюблений колір, не можуть відповісти чому немає інтернету, то втирають якусь діч наче розумово відсталій людині, нахабно брешуть (я працював в іншому Інтернет-провайдері, якщо що, знаю як все влаштовано), то ссилаються на відключення світла на їх обладнанні, а де саме не кажуть наче це військова таємниця, тому й перевірити не має змоги, та шось мені підказує якщо брешуть в одному, то брешуть і в іншому... Чому не зробити оголошення, що у вас якась аварія і по таких то адресах буде відсутній інтернет, або відсутнє світло на регіоні?! Тобто кожного разу я маю питати по сусідах у кого теж цей гівняний провайдер, по 3 години чекати з'єднання з оператором, щоб дізнатися чому немає інтернету, і чи в мене проблема, чи у них, і як показала практика, проблема завжди в них інфа 100% перевірена неодноразово! Підписував договір на отримання Інтернет послуг, Інтернет послуги не надаються!!! Тупо скотське відношення, не рекомендую нікому!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг