Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Андрій (Козелець)
23 лип 2024 13:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет гівно!!! Вибачте за мій французький, просто вже не знаю які слова підбирати... Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету! 95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів додзвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали, переглянули дитячі фото, і уточнили який твій улюблений колір, не можуть відповісти чому немає інтернету, то втирають якусь діч наче розумово відсталій людині, нахабно брешуть (я працював в іншому Інтернет-провайдері, якщо що, знаю як все влаштовано), то ссилаються на відключення світла на їх обладнанні, а де саме не кажуть наче це військова таємниця, тому й перевірити не має змоги, та шось мені підказує якщо брешуть в одному, то брешуть і в іншому... Чому не зробити оголошення, що у вас якась аварія і по таких то адресах буде відсутній інтернет, або відсутнє світло на регіоні?! Тобто кожного разу я маю питати по сусідах у кого теж цей гівняний провайдер, по 3 години чекати з'єднання з оператором, щоб дізнатися чому немає інтернету, і чи в мене проблема, чи у них, і як показала практика, проблема завжди в них інфа 100% перевірена неодноразово! Підписував договір на отримання Інтернет послуг, Інтернет послуги не надаються!!! Тупо скотське відношення, не рекомендую нікому!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг