Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Запорожье (Харків)
03 лют 2022 09:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Запорожье Не могу ни кому позвонить!!! При том что 1 го числа оплачен тариф вперёд на месяц!!! Всё заблокировано!!! Кому не наберу, на русском языке говорят недостаточно денег счету, пополните ваш счёт!!! Мошенники и разводилы!!! А боты накручивают рейтинг!!!
Василий (Харків)
03 лют 2022 09:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Открыл для себя, что проще написать модераторам в соц сетях с описанием проблемы, нежели пытаться им дозвониться. Уже дважды обращался и все порешали.
Святослав (Харків)
03 лют 2022 09:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет летает, лагов почти нет, цена доступная, пополнение удобное, и дополнительные услуги есть, при чем нужные, а не просто чтоб были.
Михайло (Ромодан)
03 лют 2022 08:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вагався. переходить на КС, чи ні, але підкупила низька ціна, та ще й акція на три місяці, тому наважився. Спробую, подивлюсь.
Анонім (Київ)
02 лют 2022 22:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Та нормально все. Чого оце закидувать камінцями провайдера. Пишете, що поганий, тоді одразу пишіть який класний. Всі разом перейдемо, якщо реально заміна є. Але ж беріть до уваги, що в кожному місті різні провайдери. В нас Київстар класно працює. Нічого поганого сказати не можу.
Аноним (Київ)
02 лют 2022 22:37
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
93.52 Мбіт/c
Upload:
90.29 Мбіт/c
Договір:
380673957269
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго времени... Вчера я отправил свои претензии на Киевстар, читайте и вы: "Доброго времени... Я абонент Киевстар очень много лет. Отзывы писал положительные, т.к. при любом сбое системы, Киевстар приносил свои извинения и компенсировал это доп. байтами... Однако в прошедшем году после сбоев перестали что-либо компенсировать.
Но самое непонятное началось 1 января 2022 г. У меня на счету было достаточно средств (250 грн), но месячную плату не сняли - недостатньо коштів. Пошел на сервис, посмотрели - да, деньги есть на счету, но доплатите 10 грн и мы устраним неполадки. А вот и 1 февраля, все школьники на дистанционке, а дома отключили интернет и не возможно учиться - недостатньо коштів, хотя еще 31 на счету была необходимая сумма. Сняли 13 грн, за что - не понятно. В службу не дозвониться, никто ничего не знает. Может это новая фишка-разводиловка на деньги клиентов? Зашел посмотреть отзывы о компании, а там... наверное всех так нагнули на доп. платеж, очень многих сегодня так же кинули. Киевстар будет компенсировать что-то и извиняться? Наверное нет. Подняли тарифы, качество упало, а им все мало. Вот так, теряет компания уважение." Сегодня на это получил ответ от [email protected], читайте: "Доброго дня, Володимире! Дякуємо Вам за звернення! Ми дуже уважно ставимося до Ваших відгуків і шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка щодо роботи і сервісного обслуговування «Київстар». Запевняємо Вас, що компанія «Київстар» націлена на виключно якісне обслуговування своїх абонентів. Будь ласка, зверніть увагу, при зверненні через форму «Відгуки» сайту www.kyivstar.ua можливо отримати консультацію виключно загального характеру. Перш за все, з Вашого листа ми розуміємо, що у Вас виникли складнощі при з’єднанні з оператором в телефонному режимі. Зараз, дійсно, можуть виникати складнощі у з'єднанні з оператором, особливо в пікові години навантаження на контакт-центр. Дані про ситуацію були негайно передані відповідальним фахівцям по навантаженню. Приносимо вибачення за тимчасові незручності! Повідомляємо, що Ваше питання щодо відсутності зняття оплати по тарифному плану та руху коштів носить індивідуальний характер і вимагає перевірки даних за Вашим абонентським номером. Оскільки компанія «Київстар» захищає і забезпечує повну конфіденційність даних кожного абонента, щоб пройти ідентифікацію і отримати детальну консультацію з Вашого питання, якщо воно ще актуальне, будь ласка, напишіть нам через форму «Онлайн консультант» внизу сторінки за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support. Наші фахівці завжди готові допомогти Вам і надати кваліфіковану консультацію з будь-яких питань про послуги компанії «Київстар»! З найкращими побажаннями, Центр підтримки Київстар". Сразу хочу хочу возразить, что если ситуация повторяется постоянно (по крайней мере, в этом году), то это уже не случайность. 2 января я пообщался с оператором, он меня выслушал и только что смог сказать, так это пожелать хорошего дня. 1 февраля после 15 минут музыки оператор сняла трубку и сказала, что меня не слышно - перезвоните. Все остальные попытки дозвониться окончились неудачей. Ответьте пожалуйста: - за что вы оставили моих 4-х внуков вне учебного процесса 1 февраля (все учатся на удаленке)?
- за что вы заставили меня доплатить 10 грн в январе и 13 грн в феврале? - почему проблемы возникли в этом году (в прошлом их не было) и судя по отзывам, у многих пользователей домашнего интернета? - будут ли компенсированы моральные и материальные затраты? Вы пишите, что дорожите своей репутацией - посмотрим.
Но самое непонятное началось 1 января 2022 г. У меня на счету было достаточно средств (250 грн), но месячную плату не сняли - недостатньо коштів. Пошел на сервис, посмотрели - да, деньги есть на счету, но доплатите 10 грн и мы устраним неполадки. А вот и 1 февраля, все школьники на дистанционке, а дома отключили интернет и не возможно учиться - недостатньо коштів, хотя еще 31 на счету была необходимая сумма. Сняли 13 грн, за что - не понятно. В службу не дозвониться, никто ничего не знает. Может это новая фишка-разводиловка на деньги клиентов? Зашел посмотреть отзывы о компании, а там... наверное всех так нагнули на доп. платеж, очень многих сегодня так же кинули. Киевстар будет компенсировать что-то и извиняться? Наверное нет. Подняли тарифы, качество упало, а им все мало. Вот так, теряет компания уважение." Сегодня на это получил ответ от [email protected], читайте: "Доброго дня, Володимире! Дякуємо Вам за звернення! Ми дуже уважно ставимося до Ваших відгуків і шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка щодо роботи і сервісного обслуговування «Київстар». Запевняємо Вас, що компанія «Київстар» націлена на виключно якісне обслуговування своїх абонентів. Будь ласка, зверніть увагу, при зверненні через форму «Відгуки» сайту www.kyivstar.ua можливо отримати консультацію виключно загального характеру. Перш за все, з Вашого листа ми розуміємо, що у Вас виникли складнощі при з’єднанні з оператором в телефонному режимі. Зараз, дійсно, можуть виникати складнощі у з'єднанні з оператором, особливо в пікові години навантаження на контакт-центр. Дані про ситуацію були негайно передані відповідальним фахівцям по навантаженню. Приносимо вибачення за тимчасові незручності! Повідомляємо, що Ваше питання щодо відсутності зняття оплати по тарифному плану та руху коштів носить індивідуальний характер і вимагає перевірки даних за Вашим абонентським номером. Оскільки компанія «Київстар» захищає і забезпечує повну конфіденційність даних кожного абонента, щоб пройти ідентифікацію і отримати детальну консультацію з Вашого питання, якщо воно ще актуальне, будь ласка, напишіть нам через форму «Онлайн консультант» внизу сторінки за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support. Наші фахівці завжди готові допомогти Вам і надати кваліфіковану консультацію з будь-яких питань про послуги компанії «Київстар»! З найкращими побажаннями, Центр підтримки Київстар". Сразу хочу хочу возразить, что если ситуация повторяется постоянно (по крайней мере, в этом году), то это уже не случайность. 2 января я пообщался с оператором, он меня выслушал и только что смог сказать, так это пожелать хорошего дня. 1 февраля после 15 минут музыки оператор сняла трубку и сказала, что меня не слышно - перезвоните. Все остальные попытки дозвониться окончились неудачей. Ответьте пожалуйста: - за что вы оставили моих 4-х внуков вне учебного процесса 1 февраля (все учатся на удаленке)?
- за что вы заставили меня доплатить 10 грн в январе и 13 грн в феврале? - почему проблемы возникли в этом году (в прошлом их не было) и судя по отзывам, у многих пользователей домашнего интернета? - будут ли компенсированы моральные и материальные затраты? Вы пишите, что дорожите своей репутацией - посмотрим.
Оксана (Тростянець)
02 лют 2022 22:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не погано працює. Для домашнього користування повністю задовільняє. Швидкіть не перевіряла, мені ті цифри нічого не скажуть. Все вантажить - добре. Не вантажить - проблема і питання до провайдера. Але добре, що поки що питань не було і немає.
Дмитро (Ромни)
02 лют 2022 21:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключився нещодавно, тому про якість сигналу говорити зарано. Можу тільки відмітить простоту подачі заявки на підключення і швидкість її виконання. Майстри справді прийшли бігом, все попідключали і пішли, я навіть не встиг зрозуміти, коли все відбулось.
Захар (Львів)
02 лют 2022 21:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Я живу сам, маю ноут і телевізор (який включав останній раз кілька місяців тому, і то щоб транслюваь на нього ютуб мюзік), тому до ноута провів кабель, роутер не ставив. Швидкість чудова, точно більша, ніж через вайфай.
Влад (Суми)
02 лют 2022 21:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Телик я не смотрю, потому тарифа все вместе оптимум мне хватает. Не понимаю, зачем переплачивать, если ты не пользуешься дополнительными функциями.
Сергей (Мала Білозерка)
02 лют 2022 20:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Мне долго слали смски про возможность подключения домашнего интернета. Писали про какие-то специальные предложения. Спустя три месяца сдался и решил всё же сменить провайдера. Благо это не проблема. Заявка по теефону или на сайте. Пришли через 2 дня и всё подключили, роутер в стоимость тарифа вошёл. Пока пользуюсь и всё нормально.
Слава (Дніпро)
02 лют 2022 20:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вместо того, чтоб на разных сайтах бросаться какахами в провайдеров, вызвали бы мастера за те несчастные 60грн и он все настроил и интернет будет нормально работать. А то все техниками себя представили и подключают как нибудь, отсюда и проблемы.
Ростислав (Липняжка)
02 лют 2022 17:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хоч люди і плюються на службу підтримки, але якщо дуже сильно захотіть, то можна вирішить свої проблеми. Добре, що у київстара хоч колекторів нема, відключають тобі просто інтернет і все, а не дають послуги, а потім збивають вартість в прямому сенсі цього слова.
Степан (Дніпро)
02 лют 2022 16:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Киевстар уже полтора года в моей семье. Тариф отличный, по нашим потребностям - цена приемлемая и ничего лишнего и бесполезного.
Олександр (Вишневе)
02 лют 2022 16:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Окрім київстара в моєму районі все одно нічого більше не тягне. Пробував інші провайдери, швидкість просто смішна, навіть відео на ютубі в якості 720 вантажаться довго, під час перегляду періодично з"являється це кільце завантаження посеред екрану. На київстарі швидкість хоч і не найбільша, але хоч не лагає так.
Оксана (Запоріжжя)
02 лют 2022 15:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже не пам'ятаю коли підключили той Інтернет від Київстар. Давно, може були одні із перших. Не знаю стосовно інших провайдерів, як там працює, але в мене питань до провайдера немає. Все завантажує, немає затримок по запуску, не рябить і не тормозить.
Мирон (Кайдаки)
02 лют 2022 15:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо обирати між Укртелекомом і Київстар, то вибір однозначний. Додатковий плюс їм за бонуси, зо надають.
Роман (Вишневе)
02 лют 2022 14:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після підключення Гігабіт забув, що таке фіговий Інтернет. Хоч виходе трішки дорожче, але воно того варте. В мене багато роботи вдома і треба хорошу швидкість мати. Паралельно багато сайтів грузить. Рекомендую.
Дима (Харків)
02 лют 2022 14:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Перед новым годом были хорошие акции на подключение, плюс бонусы на три месяца. Купился, но пока не огорчаюсь, мне все нравится, а дальше буду смотреть как пойдет.
Серж (Одеса)
02 лют 2022 13:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Прекрасно работает. Не знаю о каких проблемах люди пишут. Мне либо повезло, что хорошо всё подключили, либо у людей завышенные требования к интернету за 250-300 грн.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг