Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 10840
рекомендують: 3679 чол
не рекомендують: 7161 чол
АТ "Київстар"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Микола (Фонтанка)
02 жовт 2024 10:38
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Зателефонував в службу техпідтримки, бо виникли проблеми з домашнім інтернетом, домовилися що майстер приїде в п'ятницю й все виправить. В четверг присилають повідомлення що майстер буде в понеділок, а я вже спеціально взяв вихідний на роботі саме на п'ятницю. Через це довелося знову брати вихідний. До майстра претензій не маю, чоловік досвідчений все оперативно справив й інтернет запрацював. З орієнтуванням по термінах в них біда. Зателефонував у службу техпідтримки, бо виникли проблеми з домашнім інтернетом. Домовилися, що майстер приїде в п'ятницю й все виправить. В четвер прийшло повідомлення, що майстер буде в понеділок, а я вже спеціально взяв вихідний на роботі саме на п'ятницю. Через це довелося знову брати вихідний. До майстра претензій не маю: чоловік досвідчений, все оперативно справив, і інтернет запрацював, а ось з орієнтуванням по термінах у них біда.
Віолетта (Фонтанка)
13 серп 2024 16:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу відзначити гарну роботу техпідтримки. Минулого тижня звернулася до них, бо погано працював інтернет. Через день вже прислали майстра, він щось мені пояснював, у чому проблема, але я в цьому не розбираюся, тож навіть не запам'ятала. Головне, що тепер все працює.
Глеб (Фонтанка)
30 лип 2024 22:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
2G/3G/4G
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже давно з вами, раніше було краще. Зараз в мене домашній по швидкості такий самий як і мобільний. Мобільним я більше задоволений.
Женя (Фонтанка)
15 лип 2024 06:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Змінив тариф на гігабіт в очікуванні що буде хутчіше працювати. Результат помітний, хоча швидкість менша від заявленої, все одно вважаю що в наш час це не велика переплата за таку послугу тому можна брати.
Анонім (Фонтанка)
26 трав 2024 11:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
3G CDMA (EV-DO)
Договір:
888000930783
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ваш менеджер запропонував домашній інтернет, я погодилась - але уточнила чи інтернет одразу зʼявиться ? Нащо отримала відповідь, що дана процедура займе 20 хв. Я сказала, що працюю дистанційно і швидкісний інтернет є для мене дуже важливим!!! Підключення відбулося 24. 05. 2024 о 17:47 була знята за "користування" послугою, яку я до зараз (26.05.2024 о 11:15) не отримала! А ще мені запропонували чекати 4 дні!!! Як компанія покриє збитки які зараз несу???? Оператори - це окрема історія, кожен говорить свою версію, чому немає інтернету - не надійшли кошти, фінблок, надійшли кошти і т.д.. Прошу уточнити інформацію в тех. відділу або надати номер телефону, нащо мені відповідають, що такої можливості немає!!! На запитання як мені працювати? Оператор запропонував мені роздати мобільний інтернет який видає 25 Мбіт/с? І каже що це причина мого пристрою що така мала швидкість. Це найгірше обслуговування!
Олексій (Фонтанка)
01 трав 2023 18:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
+380972109135
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну що тут можна сказати, найжахливіший сервіс який можна знайти, нижче пишу про це. Неможливо додзвонитись операторам, протягом місяця ти сидиш у їхньому телефон боті, тикаєш цифри пів години, нарешті знаходиш оператора, але ні вони тебе шлють і кажуть що вислали інструкцію по якій потрібно перевірити швидкість інтернету. Добре, робиш, знову проходиш ці кола пекла в їх контакт сервісі 460. Тебе з'єднують с оператором ти слухаєш "приємну" музику на фоні, потім тобі кажуть "вибачте, немає операторів" і усе.)) Добре, йдеш у їх дуже "зручний" чат-бот, там тебе з'єднують з оператором, але тобі нічого там не будуть відповідати взагалі, просто повідомлення у пустоту. Тому нікому не рекомендую. По швидкості інтернету це 5mbps. Нижче ніж у мобільного інтернету)
Анонім (Фонтанка)
29 січ 2023 19:43
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.09 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
2G/3G/4G
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Київстар дно. Якість інтернету та й обслуговування нижче навіть 1 балу з 10. При цьому спамлять смс з закликами брати дорожчий тариф. Навіщо платити більше, якщо швидкість не може бути кращою?
Анонім (Фонтанка)
15 груд 2022 10:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
2G/3G/4G
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З 5 грудня "пропав" інтернет, спочатку дзвонив, відповідав робот. 7 грудня дав заявку оператору, сьогодні 15 грудня майстер в дорозі.
Александр Гречаный (Фонтанка)
18 вер 2022 15:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
888000389324
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сразу предупреждаю, что отзыв будет объемным. В четверг, 15.09.2022 оставил заявку на подключение домашнего интернета по телефону 460. Сразу обозначил, что мне необходимо только гигабитное подключение и постоянный IP белый адрес, а также объединение в один пакет услуг "Всё включено вместе Максимум", при этом у меня контрактное подключение и мне не сказали, что такое возможно при предоплате, ну, ладно, идём дальше. В этот же день мне перезвонило ещё 3 разных оператора и каждому сказал, что мне нужно, а также дополнительно уточнил есть ли поддержка IPv6 и что с пингом, на что я получал встречные вопросы, а что такое IPv6... без слов, посоветовал ввести в поиск в Google. В итоге мне подтвердили подключение на следующий день, 16.09.2022 в промежуток с 13.30 до 14.30. Только 15.45 меня набрал мастер с Киевстар и сообщил что скоро будет, но он перепутал дом, этаж и после всего попал по моему адресу с напарников в 16.00. Как и с операторами так и с мастерами я сразу проговорил в чём суть моей заявки - гигабит, постоянный IP и вопросы насчет пинга и IPv6. Для них было открытием, что мне надо гигабит, потому как взяли кабель на 100 мегабит подключение, в итоге ушли назад на офис, оттуда был звонок с передачей трубки главному их мастеру который мне сказал, что белый IP нужно только получать в отделении Киевстар и чтобы мастера его даже не видели, на все мои удивления и непонимания закончилось всё хамством с его стороны и криком с моей и бросанием трубки. В 16.50 повторно появились мастера, без удлинителя для перфоратора, без стремянки, а также выяснилось, что в отличие от всех провайдером в нашем доме, у которых кабеля в вентиляционной шахте, у них же на лестничной площадке и сверлили 2 стены. Скажу сразу, сам был системным администратором в налоговой, но такого ужасного качества Ethernet кабеля как у Киевстара я не видел, жилы не медным и чёрт знает с чего сделаны, рассыпаются на глазах, китайщина в самом худшем виде. К 20.00 только получилось осуществить активацию моего подключения, никакого гигабайта по факту не было. До 23.00 сего дня в онлайн чате с оператором Ярославом я разбирался и создал заявки на выход с контракта по мобильной связи и переходу на предоплату чтобы был объединённый пакет "Всё включено вместе Максимум", на активацию гигабит, на вопрос когда будет IPv6 (видимо не в ближайшем будущем), а что еще меня потрясло, так это пинг в 29 мс, при том, что ранее у меня были, как оказалось, ещё и вменяемые на фоне Киевстар, провайдеры - Бриз, Норма, Вега, Домонет и у которых пинг был на уровне 0,45-2 мс. Вчера, 17.09.22, история продолжилась, сначала звонок на горячую линию и опять все по кругу по всем моим вопросам, на что было сказано, что объединения возможно до конца месяца, а по гигабит решается. Сегодня, 18.09.22 мне позвонила великолепный сотрудник главного офиса Киевстар Татьяна, с которой я проговорил все моменты, она посоветовала для ускорение явиться в отделение Киевстар и расторгнуть контракт и сразу будет оформлено "Всё включено вместе Максимум", поехал в отделение, пояснил всё девушке, показал паспорт и код, сформировали заявку и сказали, что завтра, 19.09.22 меня наберёт оператор и спросит точно ли я хочу уйти с контракта и перейти на предоплаты, а потом опять надо будет приехать в отделение. Я в состоянии шока сказал, а зачем же я приехал с документами чтобы потом опять приехал. Мне просто сообщили, что так всё работает в Киевстра. При этом ещё и сгорит мой остаток денег, а то, что я на обе поездки потрачу топливо никого не волновало, согласен уже на сгорание остатка денег. Спросил есть ли уже подключение по гигабит, мне ответили, что такого не видят. Насчет пинга мне ничего сказать не могли вообще, сказали, что отдельной заявкой оставили данный запрос. За все годы общения с провайдерами и операторами такого ужаса я не видел. И после этого мы вообще говорим о каком-то сервисе в Киевстар, отношении к постоянным абонентам. П.С. Ко всему прочему я являюсь председателем у нас в доме и мне принципиально любопытно чем это закончится, но если ужас будет продолжаться, я расторгну договор серветута с Киевстар и обеспечу приемлемую рекламу всех их чудес и отказу от них в соседних домах где знаком с председателями.
Аноним (Фонтанка)
18 бер 2021 19:27
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
78.98 Мбіт/c
Upload:
85.75 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороший, стабильный интернет в городе Белгород-Днестровский. Скорость измеряла при ещё нескольких подключенных гаджетах, так что может быть немного меньше чем должна быть но в целом хорошая. Из минусов - дороговат.
Аноним (Фонтанка)
12 вер 2020 12:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
3G CDMA (EV-DO)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Придурошный киевстар, который просто так снимает деньги. Не рекомендую этот киевстар липовый, плохой.
Аноним (Фонтанка)
31 бер 2020 21:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.71 Мбіт/c
Upload:
0.44 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На словах у них LTE, а на деле Е, не рекомендую этого провайдера...
Аноним (Фонтанка)
31 бер 2020 12:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
35.18 Мбіт/c
Upload:
26.69 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я в шоке от этого качественного мобильного, за 10 минут 12 обрывов, все дергается, вываливается и виснет, 21 век на дворе а у этого дна нифига не работает, цирк натуральный.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг