Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 2636
рекомендують: 465 чол
не рекомендують: 2171 чол
ІСП "Фрегат"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 07 червня 2022
Номери Технічної Підтримки: 063/098/099/0567344444 Графік роботи щодня з 08.00 до 22.00. Доступні у Viber. Також функціонує цілодобовий чат онлайн на сайті fregat.com. Працює чат на офіційній сторінці у Фейсбуці. Тепер доступні і в телеграмі. help.fregat.com – відповіді на поширені запитання.
З повагою, ІСП "Фрегат"
Аноним (Біла Церква)
02 лип 2024 21:45
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый херовый интернет. Я на нём в доту сыграть не могу постоянно почему-то по 10000 мс. Мне не нравится играть при таком пинге да ещё и и тариф не такой какой нужен. Пол звезды заслуживает что хотя б ютуб можно посмотреть.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такими проблемами. Ми розуміємо, наскільки важливо мати стабільне з'єднання для онлайн-ігор та інших потреб. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номерами 093/098/099 7344444 або напишіть нам на електронну пошту [email protected], щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та допомогти вам вирішити цю проблему.
Анонім (Біла Церква)
19 січ 2022 13:54
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость на 10 Мбіт/с меньше заявленной постоянно. Частые просадки, которые чинятся лишь связью с поддержкой и перезагрузкой линии. Допотопное железо, оставшееся ещё от предыдущего провайдера который они выкупили. При этом провайдер считает нормальным поднимать цену на услуги почти вдвое на ровном месте, никак не улучшая качество данных услуг. В чём причина поднятия цен? Быть может оборудование поменяли, или скорость до 200мб хотя бы подняли? А ничего подобного - просто захотелось больше баблишка состричь, не давая ничего взамен. При этом абсолютно все акции направлены на новых пользователей, у них и бесплатный год интернета, и скидки, и современные модемы нахаляву... а существующим - хрен с маслом. Ещё и удаляют отзывы о качестве услуг в соцсетях.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Доброго дня. повідомте, будь ласка, адресу вашого підключення та телефон нам на пошту [email protected] і ми обов'язково перевіримо роботу вашого інтернету. Щодо тарифного акційного плану він був тимчасовий, і зараз вже буде закритий як неактуальний.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг