Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 1420
рекомендують: 407 чол
не рекомендують: 1013 чол
ІСП "Триолан"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 січня 2023
До уваги абонентів Тріолан! Цей ресурс не має відношення до Вашого провайдера, тож у разі, якщо Ви зіткнулись з проблемою у роботі послуг - будь ласка, вказуйте номер Вашого особового рахунка (договору) - це допоможе представникові провайдера визначити де саме, виникла проблема та допомогти з її вирішенням. Отримати допомогу від провайдера можна за телефонами: (093) 172-16-16, (095) 233-15-15, (096) 720-15-15 або https://triolan.com/contacts.aspx та у Telegram (https://t.me/triolan) та Facebook (https://fb.me/Triolan)
З повагою, ІСП "Триолан"
Аноним (Полтава)
17 вер 2023 21:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
86.32 Мбіт/c
Upload:
75.37 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Лучший интернет просто пушка подключайте (если он в вашем городе есть))) Итог лучший интернет просто 10 из 10.
Аноним (Дніпро)
16 вер 2023 12:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Из всех интернет провайдеров это самый худший в Днепре. Интернет постоянно пропадает на очень долгое время а решать проблему не хотят.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Шкода, що у вас склалося саме таке враження. Нажаль, через відсутність вказаного номера рахунка, ми не маємо можливості побачити де саме склалася така проблема, тому будь-ласка - якщо фразою "вірішувати проблему не хочуть" ви маєте на увазі, що майстри Вашої територїї ігнорують будь-які Ваші сигнали про наявність проблем - будь ласка, знайдіть ще трохи часу та повідомте нам трохи більше подробиць щодо ситуації, щоб ми мали змогу на неї вплинути. Якщо ж проблема у Вас виникає, але ж ви максимум звертались до консультанта і на цьому - все - радимо звернутись та викликати майстра для діагностики проблем підключення. Виклик майстра - це безкоштовна послуга
Сергій (Харків)
08 вер 2023 12:54
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги
Download:
88.17 Мбіт/c
Upload:
89.68 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З цим провайдером все чудово, окрім однієї деталі. Чомусь за 255грн/на місяць (найдорожчий провайдер у Харкові) я отримую ip адресу із якогось пулу адрес і тепер моя адреса на всіх ресурсах сканується як проксі з великим ризиком шахрайства, через це я не може отримати доступ до деяких важливих ресурсів у мережі. У техпідримці мені запропонували оплатити "білу" ip адресу (2 грн на добу). Ви серйозно? За 255 грн на місяць я отримую айпішник якогось шахрая?!?!?
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Дякуємо, що вирішили поділитися своїми враженнями про нас. З огляду на відсутність вказаного номера рахунку, можемо лише прокоментувати узагальнено, без конкретики. Підключаючись до мережі Тріолан ви отримуєте або т.н. "реальну" IP-адресу, або ж "приватну", яка не підключається до мережі Інтернет напряму. Для звичайних користувачів яка саме адреса використовується - реальна або сіра - різниці немає. Проте, коли є потреба у організації доступу з мережі інтернет, або ж доступу до якихось віддалених ресурсів, що потребують ідентифікації/авторизації у т.ч. за IP-адресами - краще використовувати "реальну". Загалом, перевіривши IP з якої ви виходите у Інтернет, можемо навести простий приклад - з цілої мережі адрес (а їх у блоці аж ~411000) за останні 7 днів з-проміж 30 т.н. "анті-спам баз даних" лише в 1 з них зафіксовано 23 адреси, що намагалися відправляти спам. При цьому, ця "база даних" без сумнівів відмічає всі 411000 адрес як "небезпечні та спам", незважаючи на те - чи використовувалась конкретна адреса зловмисниками або шкідливим ПЗ на пристрої користувача, чи ні. Це якщо коротко про "оцінку шкідливості" окремих адрес у мережі. Тож радимо - якщо ви намагаєтесь отримати доступ до сайту, який встановлює надвисокі вимоги до безпеки та "чистоти" IP-адреси - краще за все підключити саме реальну замість приватної. Так, з недавнього часу ця послуга стала платною, але її платність зумовлена лише тим фактом, що ми привели на початку - для більшості користувачів немає ніякої різниці яку саме адресу використовувати.
Анонім (Харків)
16 серп 2023 16:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
67.27 Мбіт/c
Upload:
65.27 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все влаштовує, і ТВ (наповнення каналів) і інтернет! Максимально швидко та якісно. Є провайдери з дешевшою вартістю, та з дешевої рибки...
Аноним (Дніпро)
12 серп 2023 00:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это не просто плохо. Это ужасно. Хуже даже представить невозможно. Скорость постоянно падает. Доходит до смешного, на моем телевизоре 55 4к приходится смотреть видео в 240р, ибо иногда просто не грузит лучшее качество. Тех поддержка знает только одно - перезагрузите роутер. Если не помогло , то на этом наши полномочия все. Это дно. Иногда приходится раздавать интернет с телефона, потому что таким образом я получаю лучшее качество интернета. 0 из 10. И им еще хватило наглости поднять цены на тарифы. Мародеры.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Дуже важко коментувати ситуації, коли вони не містять фактів та подробиць :( У вашому випадку (зважаючи, що ви вирішили не вказувати свій особовий рахунок для перевірки можливих проблем) ми радимо все ж звернутись до майстра для діагностики проблеми. Якщо вам перезавантаження роутера не допомагає (або допомагає але треба постійно перезавантажувати його раз за разом) - знайдіть час та запросіть майстра. А на місці вже буде видно - чи у вас є якісь проблеми на лінії, або ж є перенавантажений радіоефір (що буде впливати на швидкість по Wi-Fi) і варто переходити на підключення кабелем, або ж ще якісь проблеми. В будь-якому випадку, якщо лише Ви самостійно не закінчили діалог з оператором, якщо ніяка з його рекомендацій не допомагає - в фіналі буде запропоновано викликати майстра на місце. Так і тільки так завершуються "повноваження" оператора. Виклик майстра ніяких оплат не потребує.
Аноним (Харків)
09 серп 2023 10:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Каждый месяц плачу по 500 грн за интернет, и не получаю его, скорость максимум 20 Мбит/с. Каждый день звоню им на линию с просьбой решить вопрос, на что получаю ответ: перезагрузите роутер. Люди которые работают там, ничего не знают о своей работе.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Ви отримуєте стандартну рекомендацію, яка дозволяє вирішувати 80% проблем, що виникають під час користування послугою. Якщо у вас проблема вирішується перезавантаженням роутера - час подумати про його заміну. Особливо щодо низької швидкості - у разі, якщо Ви вже змінили роутер на той, що підтримує 5 GHz або ж використовуєте підключення кабелем, як і рекомендував вам майстер у липні місяці (під час останньої вашої заявки) - викликайте майстра, якщо проблема залишилась у такому випадку - вона точно потребує більш детальної перевірки на місцевості. Якщо ж ви продовжуєте користуватись перенавантаженою у Вашому будинку мережею 2,4 GHz - доти, доки ви не зробите кроки для її вирішення - вона точно нікуди не щезне, як би цього не хотілося. Та її вирішення залежить цілком від вас. І наостанок - ваш тариф 195 гривень за 30 діб. Якщо Ви дійсно сплачуєте 500 гривень на місяць - будь ласка, зверніться до нас будь-яким зручним способом, бо навіть з урахуванням телебачення, така сума аж ніяк не виходить - або ж ви користуєтесь послугами якогось іншого провайдера та переплачуєте за це, або ж десь є якась помилка, яку варто знайти та виправити - оскільки по вашому особовому рахунку ми не бачимо жодного платежа на вказану суму
Аноним (Суми)
27 лип 2023 18:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.34 Мбіт/c
Upload:
9.63 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
5-6 раз на добу в тріолана падає швидкість до 0.
Анастасия (Київ)
10 лип 2023 01:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Download:
87.33 Мбіт/c
Upload:
90.56 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Триоланом я в целом довольна. Но есть свои нюансы. Во первых сразу уточню важную деталь, которую, почему-то, многие не учитывают — это наличие ХОРОШЕГО роутера. Если у вас старенький TpLink то ребят, скорость 20-30Мб/с это ваш предел. Теперь о «недостатках». 1. У меня хороший роутер (Wifi 6 plus), и мой тарифный план он покрывает абсолютно: то есть те заявленые 100 Мб/с я имею, или около того. НО для подключения Гигабитного интернета рекомендуют тариф за 450 грн. Мне кажется, что сейчас каждый нормальный провайдер имеет гигабитный интернет «основным тарифом». А тут это словно роскошь. Не знаю, может быть у них он действительно хорош, но скачек от 180 грн до 450 грн/мес ощутим. 2. Поддержка у Триолана классная. В любое время суток в чат напиши — тебе ответят, помогут разобраться. Вот только когда у меня отваливался интернет, то 99,9% советов от поддержки было «а вы роутер перезагрузите… и кабель вытяните». Ну, хз, звучит будто мне пишет ребенок, у которого одна фикча это перезагрузка. А если не помогло, то помолись или изобрети что-то сам. У них проблем нет. Чего у тебя проблемы — одному Богу известно. Да, иногда интернет отваливается. Но я понимаю, что живу не в Сингапуре, и пропускаю такое меж пальцев. Но не всегда это можно пропустить без мата. Собираюсь попробовать другого провайдера, чтобы ощутить мощь гигабитного интернета по нормальному прайсу. Так что если берете интернет для видосиков на телефоне, или фильмов на Netflix, то в целом может и подойдет. Для игр, быстрой скачки, он-лайн стримов и прочего — гигабитный будет в самый раз, но цена кусается.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Дякуємо, що вирішили поділитись своїм досвідом користування послугами. Щодо стандартної відповіді про "перепідключення кабелю та перезавантаження роутера" - нам сумно це визнавати, але саме ці прості дії, які кожен може виконати самостійно, у понад 80% випадків призводять до результату. Але якщо ці базові дії не допомагають - оператор пробує інші варіанти вирішення питання, з урахуванням діагностики лінії та обладнання (і якщо проблем на обладнанні немає - зазвичай і скаже цю саму фразу - "проблем з нашого боку немає" - як підсумок діагностики лінії, а не спробу на вас щось перекидати). І якщо бачить, що ніякі дії "по телефону" не зможуть вирішити проблему - запропонує вам майстра. Головне, не кидайте діалог та доводьте його до кінця. Бо якщо ви після першої ж фрази про перезавантаження та кабель закриваєте чат - тут діла не буде... особливо, якщо ці дії не допомагають. А якщо допомагають - то вони варті того, щоб іх робити в першу чергу.
дмитрий (Київ)
16 черв 2023 12:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
68.58 Мбіт/c
Upload:
65.03 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Багато проблем зʼявилось за рік користування. Відразу поправлю, роутер я міняв (у мене їх тепер 2) провід підключення перевіряв, налаштування мережевої карти та якість проводу від роутеру до пк перевіряв. 1. Постійні збоїть DNS сервер, інколи відповіді приходилось чекати по 10 – 12с на сайти які у домені України. Деякі сайти з закордону взагалі не знаходить а тільки через написання точної адреси ІР. 2. Деякі сайти виявляють ВПН, але я його не використовую. 3. При відео конференції я не можу користуватись інтернетом нормально, постійні відвали довгі прогрузки. Але відеоконференція займає 20 Мбіт\с а швидкість заявлена 100 Мбіт/с. 4. Постійні відвали інтернету.
Анонім (Харків)
13 черв 2023 18:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійні проблеми з інтернетом. По Zoom спілкуватись неможливо. Чи канали провайдера один одного перебивають - незрозуміло. Періодично зникає інтернет з незрозумілих причин.
Аноним (Дніпро)
23 трав 2023 05:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Це той самий випадок коли у інтернет проайдера усе добре, дуже добре зроблено, та працює як часи. Окрім самого інтернет. Це якась іронія насправді. Вигоніть обісцяними тряпками ваших головних та додаткових мережевих інженерів. Це якийсь позор та жах. Я можу технічно та змістовно розписати мовою мережевого інженеру що саме не так, та як виправити. Але й ви й так знаєте. Інша погана риса тріолана це - "клієнт завжди дурак, а якщо не дурак - то маємо важилі щоб зробити його таким у його та наших очах, а в нас проблем ніяких нема, та ми не зберегаємо кошти на мережу". Можу дуже багато розписувати про мережу, про технічний стан мережі, про рандомні дропи конекшена, або відвал нового пристрою (два пристрої усього до роутера), тощо. Швидкість на захід та роутінг - лайно. Сам інтернет - лайно. Чому? Тому що овершаред. Якщо коротко: вам потрібня зовнішня ревізія ваших мережевих інженерів, керівництва служби підтримки, та нові процедури співпраці з клієнтами та вирішення проблем. Здається мені що кожен боїться з'язку з керівниками, бо їх поженуть з роботи. Ось так й збираються косяки, та "гри в шашєчкі" котрі не вирішуються роками, лише коли під зад пенделя дати провайдеру... Я користуюсь майже 4 роки. Стіки галосу було щодо якості, але це були пусті слова. За 4 роки я наївся стіки помий, що мене уже все дістало. Слава богу буду незабаром змінювати проайдера. Подивимося як у інших в цей же час буде інітернет працювати...
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Вже третій відгук за два з половиною роки від вас на ту саму тему. Щоразу ми чуємо якісь обіцянки розповісти "технічно та змістовно", бачимо вислови накшталт "я айтішнік, тож підіймайте свою п'яту точку та лізьте до ящика". Проте кожного разу, коли таки справа доходить до діагностики разом із майстром - проблема відсутня на пристрої майстра. Не задоволені таким результатом - можна й іншого майстра запросити. А головне - повідомити про такий випадок. Проте, незважаючи ні на що - проблема замовчується з Вашого боку. Хтось боїться зв'язку с керівниками? Боїться ескалувати проблему належним чином і замість вирішення її годує вас обіцянками? Достатньо просто звернутись у контакт-центр та повідомити про такий факт. Простіше нема куди - ігнорує майстер? Повідомте про це - та якщо це дійсно так ми знайдемо шлях для вирішення цього питання. Бо Тріолану такий майстер зовсім не потрібний. Але ми бачимо лише тишу з кінця 2021 року. І це дуже сумно для нас, але це ваш та тільки ваш вибір, тож ми його приймаємо як є. Якщо передумаєте - ви знаєте куди звертатись. Сподіваємось, лишень, що справа не в тому, що з 01.05 у вас дещо підвищився тариф на послуги. Загалом же, віримо, що ви зможете знайти провайдера, який зможе задовольнити всі ваші вимоги та дякуємо, що користувались нашими послугами.
Анонім (Київ)
19 трав 2023 16:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
70.15 Мбіт/c
Upload:
43.09 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після грьобаної волі, Тріолан цілком влаштовує. Якість послуг відповідає ціні. Немає хамовитих працівників. Іноді інтернет переривається на кілька секунд, але не критично.
Аноним (Київ)
15 трав 2023 22:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Download:
68.86 Мбіт/c
Upload:
139.45 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключили на след день от заявки, когда были блекауты единственный у кого были аккумуляторы, то это в триолана, но правда держал 4 часа от силы, но и так сойдёт) Всё понравилось, иногда онлайн игры подлагивают, но в основном всё супер и рекомендую всем)
Аноним (Київ)
15 трав 2023 11:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Помогли с проблемой, триолан остаеться нормальным провайдером. И хорошим по своей скорости а она иногда достает до 1 Мбіт/с по этому рекомендую!!!
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Спасибо, что решили поделиться своим опытом пользования услугами. К сожалению, так как даже после звонка Вам мы не смогли получить сколь-нибудь достаточного описания возникающей проблемы, дать какие-то рекомендации по ее решению не представляется возможным. Тем не менее, Вы сообщили что проблема была решена. Однако, если это не опечатка и скорость у Вас достигает 1 мегабита в секунду, настоятельно рекомендуем выбрать удобное время и пригласить мастера для диагностики линии от Вашего оборудования в квартире - чтобы выявить где "засела" причина столь низкой скорости. Вызвать мастера можно по телефону (triolan.com/contacts), в Телеграм (t.me/triolan) или через Фейсбук (fb.me/triolan)
Аноним (Київ)
12 трав 2023 10:00
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
71.18 Мбіт/c
Upload:
55.64 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет плохой играть и сидеть в интернете не возможно слишком большой пинг, а еще слишком малая скорость интернета.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Спасибо, что решили поделиться своим опытом пользования услугами. К сожалению, так как даже после звонка Вам мы не смогли получить сколь-нибудь достаточного описания возникающей проблемы, дать какие-то рекомендации по ее решению не представляется возможным. Тем не менее, Вы сообщили что проблема была решена. Однако, если это не опечатка и скорость у Вас достигает 1 мегабита в секунду, настоятельно рекомендуем выбрать удобное время и пригласить мастера для диагностики линии от Вашего оборудования в квартире - чтобы выявить где "засела" причина столь низкой скорости. Вызвать мастера можно по телефону (triolan.com/contacts), в Телеграм (t.me/triolan) или через Фейсбук (fb.me/triolan)
Анонім (Харків)
02 трав 2023 22:58
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгріший провайдер Києва, може працювати з перебоями і всім байдуже, на орендованій квартирі не можна змінити договір, тобто оплачуєш за іншу людину, ще й прийшлось за неї 2 тижні оплачувати бо був борг, сервіс 0/10.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Дякуємо, що не залишились байдужими до цієї досить дивної ситуації. Ви можете користуватись послугами за адресою за існуючим особовим рахунком (у разі, якщо Ви знаєте його реквізити - номер та фінансовий телефон) з усіма залишками за ним, проте якщо цим рахунком користувалась інша особа є ризик втратити передплачені дні (наприклад, якщо попередній користувач перенесе решту сплачених днів на інший рахунок на підставі платіжних документів) або ж відкрити новий рахунок - сплативши послуги з підключення за поточними тарифами. Яким способом користуватись - обираєте Ви, як користувач. Саме тому ситуацію називаємо дивною. Нажаль, через те, що Ви не вказали у відгуку свій номер рахунку, ми не в змозі визначити де саме виникла така проблема, щоб розібратись - хто ж саме надав вам некоректну інформацію щодо користування рахунками, або ж чому Вам не допомогли створити новий рахунок. Вирішити це питання краще звернувшись до наших консультантів у будь-який зручний спосіб: телефоном (triolan.com/contacts), у Телеграм (t.me/triolan) чи у Фейсбуці (fb.me/triolan)
Андрей (Харків)
02 трав 2023 10:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хлам полный. Но в доме нету других провайдеров жалко. Амосова 15. Не знаю за что плачу. Телевизор на интернете даже не запускается.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Андрей, увы, но прокомментировать ситуацию без каких-либо подробностей крайне сложно, разве что в каких-то общих чертах. А в общем все просто - при наличии проблем в работе услуги в первую очередь следует вызывать мастера для диагностики и устранения неполадок на линии. Вызов мастера не требует оплат а требует только Вашего присутствия дома - т.к. проверять линию имеет смысл исключительно и только начиная от Вашего оборудования в квартире. Вызвать мастера можно по телефонам контакт-центра (triolan.com/contacts) или же написав в Телеграм (t.me/triolan) либо в Фейсбук (fb.me/triolan). Но чего делать точно не стоит - так это сидеть и бездействовать, ожидая что проблема (если она возникла) решится сама по себе.
Аноним (Харків)
14 квіт 2023 01:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
766.73 Мбіт/c
Upload:
731.4 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3896818
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Перешел с Киевстара на Триолан так как понадобился гигабит а Киевстар две недели кормил обещаниями но в итоге Киевстар сложил лапки - 'Нет возможности заменить оборудование cейчас, ожидайте'. Позвонил Воле - точно так же прокатили на болте,неделя ожидания и звонок техника 'Мне нужен ключ на крышу,будем вам кабель кидать из другого подьезда(!!!) через крышу(!!!)".А, и ключи я должен был искать сам)))) Отказался от такого сервиса, спасибо. Позвонил в Триолан, в 12:52 оформил заявку на подключение, в 13:30 того же дня техник уже был у меня и подключал. Все сделали, технику респект за то что отвечал на мои вопросы. В итоге имеем IPV6, белый IPV4, честный гигабит, и ежедневная оплата. А, техподдержка которая помогает. Отваливался интернет периодически, написал в поддержку - в итоге со мной связался техник который обслуживает мой дом (он же и подключал меня) а потом уже инженер дергал свич. Кстати вроде бы починилось. Это были плюсы а теперь по минусам пройдемся. Платное подключение - но тут можно сгладить углы тем что тебе подключат в тот же день, даже в течении пары часов. Формирование стоимости тарифа исходя из 'внешних факторов' - плачу 390 за 30 дней(если 31 день в месяце то 403 гривны) а кто-то в Ровно, например, может платить 270 гривен за гигабит. Забавно, да? Даже по Харькову есть места где 300 гривен гигабит, а где-то 360. У меня вот 390. Мелочь, но очень неприятно. В итоге за две недели использования доволен более чем. Триолан - если вдруг вы захотите дать скидочку за отзыв - лк 3896818 )))
Анонім (Харків)
31 бер 2023 21:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
86.98 Мбіт/c
Upload:
25.43 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все норм. Ціни поки влаштовують. Швидкість добра. Якщо щось не так, реагують адекватно. Кончених хамів як у Воля немає. Добре аби так і було.
МАКС (Харків)
27 бер 2023 19:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключился сегодня. Все устраивает. Сам электронщик. Профессиональная оценка мастеров при подключении - 5. Скорость соответствует заявленной. Всем рекомендую.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг