Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 1427
рекомендують: 409 чол
не рекомендують: 1018 чол
ІСП "Триолан"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 січня 2023
До уваги абонентів Тріолан! Цей ресурс не має відношення до Вашого провайдера, тож у разі, якщо Ви зіткнулись з проблемою у роботі послуг - будь ласка, вказуйте номер Вашого особового рахунка (договору) - це допоможе представникові провайдера визначити де саме, виникла проблема та допомогти з її вирішенням. Отримати допомогу від провайдера можна за телефонами: (093) 172-16-16, (095) 233-15-15, (096) 720-15-15 або https://triolan.com/contacts.aspx та у Telegram (https://t.me/triolan) та Facebook (https://fb.me/Triolan)
З повагою, ІСП "Триолан"
Аноним (Харків)
17 лист 2023 05:51
Переваги:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
8.95 Мбіт/c
Upload:
7.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Триолан вы всё хуже и хуже. Абон плату подымают, а скорость интернета всё хуже. По Моему это дно. Будет возможность выберите себе другого провайдера.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Нам искренне жаль, что вы столкнулись с проблемами в ходе пользования услугами Триолан. И вдвойне жаль, что вы не сочли необходимым указать номер лицевого счета, по которому эти проблемы у вас возникли - так мы бы могли сразу, дистанционно, проверить ситуацию и состояние сети/оборудования. Но увы, можем только рекомендовать вызвать мастера в удобное вам время, чтобы как минимум - проверить состояние абонентского участка сети и нормальную работу оборудования у вас. Сделать это можно одним из способов - по телефону (https://triolan.com/contacts.aspx), в Телеграме (https://t.me/triolan_info_bot) или же на Фейсбук (https://fb.me/triolan)
Богдан (Корольов)
16 лист 2023 03:23
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.2 Мбіт/c
Upload:
0.42 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ех Триолан, триолантшка что ж ты творишь собака? Скорость d-0.2 u-0.3 Мбит/с время 3.15 утра сеть должна летать а тиоланишка экономит трафик. В 7-8 вечера скорость в разы лучьше. А после 11 скорость жесть. А я работаю на северную Америку... Благо есть лайф дай им боженька здоровья. А эту отрыжку ооо Тилолан обходите стороной и не связывайтесь господом богом вас прошу...
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Богдан, мы не ограничиваем/экономим трафик - это нецелесообразно и, как минимум, экономически невыгодно. Если у вас наблюдается проблема подобного толка - лучшее, что можно сделать - это сообщить о такой проблеме мастеру, как только проблема возникла. Промониторить состояние подключения при необходимости можно в любое время суток - это выполняется удаленно. Ну а мастер, если понадобится или будет замечена какая-то проблема с физической линией - уже в дневное время сможет подойти и разобраться с ней. Поэтому, раз уж вы не сочли необходимым указать свой номер лицевого счета, а указали только город, который даже не в покрытии у Триолан - рекомендуем сообщить о проблеме одним из доступных способов - по телефону (https://triolan.com/contacts.aspx), в Телеграме (https://t.me/triolan_info_bot) или же на Фейсбук (https://fb.me/triolan)
Владимир (Київ)
14 лист 2023 00:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
38.79 Мбіт/c
Upload:
38.58 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мрак. Арендовал квартиру, заехал, в доме из провайдеров только триолан. И хотя 40 Мбит/с - далеко не так плохо, как могло бы быть... Хотя нет, это плохо. Ужасно. В столице, при чем далеко не на задворках. И то, функционал данного сайта не раскрывает проблему и вполовину - потеря пакетов стабильная и присутствует всегда. В онлайн-игры играть абсолютно не-воз-мож-но. Да что там игры, даже просмотр фильма иногда останавливается. В 2023 году это позор (как и прокладка линий четырехжильной витой парой), и насколько же черной завистью я смотрю на результаты тестов ланета, где у людей такие же скорости как у меня, помноженные на 10, без потерь.
Аноним (Дніпро)
31 жовт 2023 21:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
2275562
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый худший интернет в Днепре. Платим за 100 Мбит/с по факту 20-32 Мбит/с. Постоянно тормозит, загрузить программы на ноутбук не возможно, обычный фотошоп качает 3 часа. Позвонили в поддержку-сказали с интернетом всё хорошо, проблема в ноутбуке. Такого бреда мы ещё не слышали. Подключили к мобильному интернету-проблема решилась сразу, только подключаем к триолан-проблема есть. Позвонили опять в поддержку-опять сказали что у них отображается что всё норм, посмеялись и сказали «если не верите, то посмотрите спид тест и убедитесь что со связью всё хорошо», после проверки спид тест показал что у нас 14 Мбит/с, это по вашему хороший интернет? Какой же тогда плохой?
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Дякуємо, що Ви вирішили поділитись своїм враженням від користування послугами Тріолан. Зважаючи на зазначену Вами ситуацію, можемо повідомити наступне: будь-які негаразди в роботі послуг варті того, щоб викликати майстра, в той час як вартість самого виклику майстра не коштуватиме вам ані копійки. Нажаль, зв'язатися з вами за основним телефоном по Вашому рахунку не вийшло, так само як і перевірити чому по вашому підключенню є ознаки можливих ушкоджень лінії, тому рекомендуємо низку дуже простих кроків для вирішення проблеми: 1) впевнитись, що проблема присутня та відтворюється як через роутер, так і без нього. Якщо без роутера проблеми немає - рекомендація очевидна; 2) перевірити щільність підключення кабелю до роутера та/або комп'ютера/ноутбука; 3) звернутись до консультантів для виклику майстра для пошуку та виправлення несправності; 4) у разі, якщо майстер або консультант проігнорує ваше звернення - повідомити нам у будь-який зручний спосіб - телефоном (https://triolan.com/contacts.aspx), у Телеграм-чаті свого району (https://t.me/Levoberejniy_chat) або у Фейсбуці (https://fb.me/Triolan)
Олексій (Київ)
27 вер 2023 08:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З початку 2023 року якість послуг стає все гірше і гірше. Інтернет регулярно пропадає, а швидкість в рази нижча ніж у конкурентів. Немає можливості працювати без електроенергії, під'єднавши роутер до павербанку. І це коли більшість провайдерів вже надає таку послугу.
Замість вирішення проблем постійно ганяють між їх гарячою лінією, чат-ботом, та іншими чатами. Нікому не раджу ставити цей гадський інтернет.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Нам шкода, що Ви склали саме таке враження щодо якості роботи послуг. Зазначимо, що для того, щоб проблему можна було вирішити - про неї потрібно, як мінімум, повідомити. По телефону, у районному телеграм-чаті або у боті. Ви звертались до нас (судячи з історії чатів) у березні 2022 року (під час глобальних негараздів в момент ліквідації наслідків втручання в роботу мережі з боку держави-агресора) та наступного разу - вже у вівторок, 26 вересня. При цьому, всі дії щодо проблеми з вашого боку закінчились одним повідомленням у глобальному чаті. Для рішення проблеми (якщо вона дійсно присутня) потрібно як мінімум провести діагностику лінії. Це можна зробити з консультантом в телефонному режимі (для цього треба лише зателефонувати або замовити дзвінок у чаті) або з консультантом/майстром у вашому районному Телеграм-чаті або навіть просто у телеграм-боті. Оскільки Ви цього за останній рік жодного разу не робили (судячи з відсутності оформлених заявок по Вашому рахунку) - радимо Вам обрати зручний час та звернутись до майстра одним з вищезазначених способів. Водночас, з майстром можна буде й розглянути питання щодо встановлення енергонезалежного підключення та/або існуючих планів щодо модернізації мережі у Вашому будинку. Але якщо нічого не робити - проблеми, якщо вони вже показали своє обличя, самі собою нікуди не зникнуть.
Аноним (Дніпро)
23 вер 2023 05:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Использую уже на третьей локации и проблем почти никаких. Редкие поломки и быстро устраняют. Фрегат был намного хуже.
Аноним (Полтава)
17 вер 2023 21:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
86.32 Мбіт/c
Upload:
75.37 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Лучший интернет просто пушка подключайте (если он в вашем городе есть))) Итог лучший интернет просто 10 из 10.
Аноним (Дніпро)
16 вер 2023 12:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Из всех интернет провайдеров это самый худший в Днепре. Интернет постоянно пропадает на очень долгое время а решать проблему не хотят.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Шкода, що у вас склалося саме таке враження. Нажаль, через відсутність вказаного номера рахунка, ми не маємо можливості побачити де саме склалася така проблема, тому будь-ласка - якщо фразою "вірішувати проблему не хочуть" ви маєте на увазі, що майстри Вашої територїї ігнорують будь-які Ваші сигнали про наявність проблем - будь ласка, знайдіть ще трохи часу та повідомте нам трохи більше подробиць щодо ситуації, щоб ми мали змогу на неї вплинути. Якщо ж проблема у Вас виникає, але ж ви максимум звертались до консультанта і на цьому - все - радимо звернутись та викликати майстра для діагностики проблем підключення. Виклик майстра - це безкоштовна послуга
Сергій (Харків)
08 вер 2023 12:54
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги
Download:
88.17 Мбіт/c
Upload:
89.68 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З цим провайдером все чудово, окрім однієї деталі. Чомусь за 255грн/на місяць (найдорожчий провайдер у Харкові) я отримую ip адресу із якогось пулу адрес і тепер моя адреса на всіх ресурсах сканується як проксі з великим ризиком шахрайства, через це я не може отримати доступ до деяких важливих ресурсів у мережі. У техпідримці мені запропонували оплатити "білу" ip адресу (2 грн на добу). Ви серйозно? За 255 грн на місяць я отримую айпішник якогось шахрая?!?!?
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Дякуємо, що вирішили поділитися своїми враженнями про нас. З огляду на відсутність вказаного номера рахунку, можемо лише прокоментувати узагальнено, без конкретики. Підключаючись до мережі Тріолан ви отримуєте або т.н. "реальну" IP-адресу, або ж "приватну", яка не підключається до мережі Інтернет напряму. Для звичайних користувачів яка саме адреса використовується - реальна або сіра - різниці немає. Проте, коли є потреба у організації доступу з мережі інтернет, або ж доступу до якихось віддалених ресурсів, що потребують ідентифікації/авторизації у т.ч. за IP-адресами - краще використовувати "реальну". Загалом, перевіривши IP з якої ви виходите у Інтернет, можемо навести простий приклад - з цілої мережі адрес (а їх у блоці аж ~411000) за останні 7 днів з-проміж 30 т.н. "анті-спам баз даних" лише в 1 з них зафіксовано 23 адреси, що намагалися відправляти спам. При цьому, ця "база даних" без сумнівів відмічає всі 411000 адрес як "небезпечні та спам", незважаючи на те - чи використовувалась конкретна адреса зловмисниками або шкідливим ПЗ на пристрої користувача, чи ні. Це якщо коротко про "оцінку шкідливості" окремих адрес у мережі. Тож радимо - якщо ви намагаєтесь отримати доступ до сайту, який встановлює надвисокі вимоги до безпеки та "чистоти" IP-адреси - краще за все підключити саме реальну замість приватної. Так, з недавнього часу ця послуга стала платною, але її платність зумовлена лише тим фактом, що ми привели на початку - для більшості користувачів немає ніякої різниці яку саме адресу використовувати.
Анонім (Харків)
16 серп 2023 16:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
67.27 Мбіт/c
Upload:
65.27 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все влаштовує, і ТВ (наповнення каналів) і інтернет! Максимально швидко та якісно. Є провайдери з дешевшою вартістю, та з дешевої рибки...
Аноним (Дніпро)
12 серп 2023 00:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это не просто плохо. Это ужасно. Хуже даже представить невозможно. Скорость постоянно падает. Доходит до смешного, на моем телевизоре 55 4к приходится смотреть видео в 240р, ибо иногда просто не грузит лучшее качество. Тех поддержка знает только одно - перезагрузите роутер. Если не помогло , то на этом наши полномочия все. Это дно. Иногда приходится раздавать интернет с телефона, потому что таким образом я получаю лучшее качество интернета. 0 из 10. И им еще хватило наглости поднять цены на тарифы. Мародеры.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Дуже важко коментувати ситуації, коли вони не містять фактів та подробиць :( У вашому випадку (зважаючи, що ви вирішили не вказувати свій особовий рахунок для перевірки можливих проблем) ми радимо все ж звернутись до майстра для діагностики проблеми. Якщо вам перезавантаження роутера не допомагає (або допомагає але треба постійно перезавантажувати його раз за разом) - знайдіть час та запросіть майстра. А на місці вже буде видно - чи у вас є якісь проблеми на лінії, або ж є перенавантажений радіоефір (що буде впливати на швидкість по Wi-Fi) і варто переходити на підключення кабелем, або ж ще якісь проблеми. В будь-якому випадку, якщо лише Ви самостійно не закінчили діалог з оператором, якщо ніяка з його рекомендацій не допомагає - в фіналі буде запропоновано викликати майстра на місце. Так і тільки так завершуються "повноваження" оператора. Виклик майстра ніяких оплат не потребує.
Аноним (Харків)
09 серп 2023 10:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Каждый месяц плачу по 500 грн за интернет, и не получаю его, скорость максимум 20 Мбит/с. Каждый день звоню им на линию с просьбой решить вопрос, на что получаю ответ: перезагрузите роутер. Люди которые работают там, ничего не знают о своей работе.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Ви отримуєте стандартну рекомендацію, яка дозволяє вирішувати 80% проблем, що виникають під час користування послугою. Якщо у вас проблема вирішується перезавантаженням роутера - час подумати про його заміну. Особливо щодо низької швидкості - у разі, якщо Ви вже змінили роутер на той, що підтримує 5 GHz або ж використовуєте підключення кабелем, як і рекомендував вам майстер у липні місяці (під час останньої вашої заявки) - викликайте майстра, якщо проблема залишилась у такому випадку - вона точно потребує більш детальної перевірки на місцевості. Якщо ж ви продовжуєте користуватись перенавантаженою у Вашому будинку мережею 2,4 GHz - доти, доки ви не зробите кроки для її вирішення - вона точно нікуди не щезне, як би цього не хотілося. Та її вирішення залежить цілком від вас. І наостанок - ваш тариф 195 гривень за 30 діб. Якщо Ви дійсно сплачуєте 500 гривень на місяць - будь ласка, зверніться до нас будь-яким зручним способом, бо навіть з урахуванням телебачення, така сума аж ніяк не виходить - або ж ви користуєтесь послугами якогось іншого провайдера та переплачуєте за це, або ж десь є якась помилка, яку варто знайти та виправити - оскільки по вашому особовому рахунку ми не бачимо жодного платежа на вказану суму
Аноним (Суми)
27 лип 2023 18:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.34 Мбіт/c
Upload:
9.63 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
5-6 раз на добу в тріолана падає швидкість до 0.
Анастасия (Київ)
10 лип 2023 01:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Download:
87.33 Мбіт/c
Upload:
90.56 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Триоланом я в целом довольна. Но есть свои нюансы. Во первых сразу уточню важную деталь, которую, почему-то, многие не учитывают — это наличие ХОРОШЕГО роутера. Если у вас старенький TpLink то ребят, скорость 20-30Мб/с это ваш предел. Теперь о «недостатках». 1. У меня хороший роутер (Wifi 6 plus), и мой тарифный план он покрывает абсолютно: то есть те заявленые 100 Мб/с я имею, или около того. НО для подключения Гигабитного интернета рекомендуют тариф за 450 грн. Мне кажется, что сейчас каждый нормальный провайдер имеет гигабитный интернет «основным тарифом». А тут это словно роскошь. Не знаю, может быть у них он действительно хорош, но скачек от 180 грн до 450 грн/мес ощутим. 2. Поддержка у Триолана классная. В любое время суток в чат напиши — тебе ответят, помогут разобраться. Вот только когда у меня отваливался интернет, то 99,9% советов от поддержки было «а вы роутер перезагрузите… и кабель вытяните». Ну, хз, звучит будто мне пишет ребенок, у которого одна фикча это перезагрузка. А если не помогло, то помолись или изобрети что-то сам. У них проблем нет. Чего у тебя проблемы — одному Богу известно. Да, иногда интернет отваливается. Но я понимаю, что живу не в Сингапуре, и пропускаю такое меж пальцев. Но не всегда это можно пропустить без мата. Собираюсь попробовать другого провайдера, чтобы ощутить мощь гигабитного интернета по нормальному прайсу. Так что если берете интернет для видосиков на телефоне, или фильмов на Netflix, то в целом может и подойдет. Для игр, быстрой скачки, он-лайн стримов и прочего — гигабитный будет в самый раз, но цена кусается.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Дякуємо, що вирішили поділитись своїм досвідом користування послугами. Щодо стандартної відповіді про "перепідключення кабелю та перезавантаження роутера" - нам сумно це визнавати, але саме ці прості дії, які кожен може виконати самостійно, у понад 80% випадків призводять до результату. Але якщо ці базові дії не допомагають - оператор пробує інші варіанти вирішення питання, з урахуванням діагностики лінії та обладнання (і якщо проблем на обладнанні немає - зазвичай і скаже цю саму фразу - "проблем з нашого боку немає" - як підсумок діагностики лінії, а не спробу на вас щось перекидати). І якщо бачить, що ніякі дії "по телефону" не зможуть вирішити проблему - запропонує вам майстра. Головне, не кидайте діалог та доводьте його до кінця. Бо якщо ви після першої ж фрази про перезавантаження та кабель закриваєте чат - тут діла не буде... особливо, якщо ці дії не допомагають. А якщо допомагають - то вони варті того, щоб іх робити в першу чергу.
дмитрий (Київ)
16 черв 2023 12:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
68.58 Мбіт/c
Upload:
65.03 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Багато проблем зʼявилось за рік користування. Відразу поправлю, роутер я міняв (у мене їх тепер 2) провід підключення перевіряв, налаштування мережевої карти та якість проводу від роутеру до пк перевіряв. 1. Постійні збоїть DNS сервер, інколи відповіді приходилось чекати по 10 – 12с на сайти які у домені України. Деякі сайти з закордону взагалі не знаходить а тільки через написання точної адреси ІР. 2. Деякі сайти виявляють ВПН, але я його не використовую. 3. При відео конференції я не можу користуватись інтернетом нормально, постійні відвали довгі прогрузки. Але відеоконференція займає 20 Мбіт\с а швидкість заявлена 100 Мбіт/с. 4. Постійні відвали інтернету.
Анонім (Харків)
13 черв 2023 18:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійні проблеми з інтернетом. По Zoom спілкуватись неможливо. Чи канали провайдера один одного перебивають - незрозуміло. Періодично зникає інтернет з незрозумілих причин.
Аноним (Дніпро)
23 трав 2023 05:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Це той самий випадок коли у інтернет проайдера усе добре, дуже добре зроблено, та працює як часи. Окрім самого інтернет. Це якась іронія насправді. Вигоніть обісцяними тряпками ваших головних та додаткових мережевих інженерів. Це якийсь позор та жах. Я можу технічно та змістовно розписати мовою мережевого інженеру що саме не так, та як виправити. Але й ви й так знаєте. Інша погана риса тріолана це - "клієнт завжди дурак, а якщо не дурак - то маємо важилі щоб зробити його таким у його та наших очах, а в нас проблем ніяких нема, та ми не зберегаємо кошти на мережу". Можу дуже багато розписувати про мережу, про технічний стан мережі, про рандомні дропи конекшена, або відвал нового пристрою (два пристрої усього до роутера), тощо. Швидкість на захід та роутінг - лайно. Сам інтернет - лайно. Чому? Тому що овершаред. Якщо коротко: вам потрібня зовнішня ревізія ваших мережевих інженерів, керівництва служби підтримки, та нові процедури співпраці з клієнтами та вирішення проблем. Здається мені що кожен боїться з'язку з керівниками, бо їх поженуть з роботи. Ось так й збираються косяки, та "гри в шашєчкі" котрі не вирішуються роками, лише коли під зад пенделя дати провайдеру... Я користуюсь майже 4 роки. Стіки галосу було щодо якості, але це були пусті слова. За 4 роки я наївся стіки помий, що мене уже все дістало. Слава богу буду незабаром змінювати проайдера. Подивимося як у інших в цей же час буде інітернет працювати...
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Вже третій відгук за два з половиною роки від вас на ту саму тему. Щоразу ми чуємо якісь обіцянки розповісти "технічно та змістовно", бачимо вислови накшталт "я айтішнік, тож підіймайте свою п'яту точку та лізьте до ящика". Проте кожного разу, коли таки справа доходить до діагностики разом із майстром - проблема відсутня на пристрої майстра. Не задоволені таким результатом - можна й іншого майстра запросити. А головне - повідомити про такий випадок. Проте, незважаючи ні на що - проблема замовчується з Вашого боку. Хтось боїться зв'язку с керівниками? Боїться ескалувати проблему належним чином і замість вирішення її годує вас обіцянками? Достатньо просто звернутись у контакт-центр та повідомити про такий факт. Простіше нема куди - ігнорує майстер? Повідомте про це - та якщо це дійсно так ми знайдемо шлях для вирішення цього питання. Бо Тріолану такий майстер зовсім не потрібний. Але ми бачимо лише тишу з кінця 2021 року. І це дуже сумно для нас, але це ваш та тільки ваш вибір, тож ми його приймаємо як є. Якщо передумаєте - ви знаєте куди звертатись. Сподіваємось, лишень, що справа не в тому, що з 01.05 у вас дещо підвищився тариф на послуги. Загалом же, віримо, що ви зможете знайти провайдера, який зможе задовольнити всі ваші вимоги та дякуємо, що користувались нашими послугами.
Анонім (Київ)
19 трав 2023 16:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
70.15 Мбіт/c
Upload:
43.09 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після грьобаної волі, Тріолан цілком влаштовує. Якість послуг відповідає ціні. Немає хамовитих працівників. Іноді інтернет переривається на кілька секунд, але не критично.
Аноним (Київ)
15 трав 2023 22:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Download:
68.86 Мбіт/c
Upload:
139.45 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключили на след день от заявки, когда были блекауты единственный у кого были аккумуляторы, то это в триолана, но правда держал 4 часа от силы, но и так сойдёт) Всё понравилось, иногда онлайн игры подлагивают, но в основном всё супер и рекомендую всем)
Аноним (Київ)
15 трав 2023 11:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Помогли с проблемой, триолан остаеться нормальным провайдером. И хорошим по своей скорости а она иногда достает до 1 Мбіт/с по этому рекомендую!!!
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Спасибо, что решили поделиться своим опытом пользования услугами. К сожалению, так как даже после звонка Вам мы не смогли получить сколь-нибудь достаточного описания возникающей проблемы, дать какие-то рекомендации по ее решению не представляется возможным. Тем не менее, Вы сообщили что проблема была решена. Однако, если это не опечатка и скорость у Вас достигает 1 мегабита в секунду, настоятельно рекомендуем выбрать удобное время и пригласить мастера для диагностики линии от Вашего оборудования в квартире - чтобы выявить где "засела" причина столь низкой скорости. Вызвать мастера можно по телефону (triolan.com/contacts), в Телеграм (t.me/triolan) или через Фейсбук (fb.me/triolan)
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг