Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 1458
рекомендують: 417 чол
не рекомендують: 1041 чол
ІСП "Триолан"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 січня 2023
До уваги абонентів Тріолан! Цей ресурс не має відношення до Вашого провайдера, тож у разі, якщо Ви зіткнулись з проблемою у роботі послуг - будь ласка, вказуйте номер Вашого особового рахунка (договору) - це допоможе представникові провайдера визначити де саме, виникла проблема та допомогти з її вирішенням. Отримати допомогу від провайдера можна за телефонами: (093) 172-16-16, (095) 233-15-15, (096) 720-15-15 або https://triolan.com/contacts.aspx та у Telegram (https://t.me/triolan) та Facebook (https://fb.me/Triolan)
З повагою, ІСП "Триолан"
Аноним (Пісочин)
06 квіт 2021 18:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
раньше все было отлично, но уже как пол года интернет очень ухудшылся. Временами интернет то вовсе пропадает на пару секунд, то очень падает скорость (особенно вечером и повыходных) чуть ли не до 0Мб/с. Мастер приежал, но прблема так и осталась. Думал может с роутером проблема, поменял, проблема осталась. Увидев отзывы на сайте, понял, что проблема все таки глобальней - в триолане.
Відповідь представника ІСП "Триолан":
Насколько мы можем видеть, 2 месяца назад Вы приглашали мастера и была устранена проблема с Вашим кабелем. Не совсем понятно, правда, по какой причине Вы решили не обращаться к мастеру, если проблема так и не решилась - но тут мы гадать не будем... Просто предложим - вызовите мастера. Если мастер не решает проблему до конца - просто сообщите нам об этом - это будет отличный повод найти Вам того мастера, который будет в состоянии не просто ездить в гости, а именно решать возникающие у Вас сложности в пользовании услугой. Что же касается отзывов - постарайтесь оценивать их объективно. Все-таки 99% тех пользователей, кто оставляет негативные отзывы здесь - не считает необходимым оформлять заявки или как-либо иначе (хотя бы) сообщать провайдеру о наличии проблем...
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг