Ваш IP адрес:
Провайдер:
оценка провайдера: 2.5 из 5
отзывов: 116
рекомендуют: 40 чел
не рекомендуют: 76 чел
ООО "Лангейт"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Компанія Лангейт пропонує користувачам швидкісний, якісний та надійний інтернет за помірними цінами. Також додатково для наших клієнтів ми пропонуємо цифрове телебачення від відомих брендів: Megogo, OLL.TV, Trinity та кабельне телебачення. Більш детально з нашими пропозиціями можна ознайомитись на сайті: https://langate.ua/. Акційні пропозиції за посиланням: https://langate.ua/services/internet/shares. Способи зв'язку по технічним та іншим питанням: Телефон: 0503740674 (Вайбер) - багатоканальний, Skype: langate_support, Email: support@langate.ua, Facebook: https://www.facebook.com/LangateIsp/. Група у Facebook: https://www.facebook.com/groups/LANGATE/.
С уважением, ООО "Лангейт"
Едгар (Новоселиця)
08 декабря 2018, 18:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый ужасный интернет и самая ужасная техподдержка. Стабильно 2-3 раза в неделю около 21:00-22:00 отключается интернет, и "чудом" с утра появляется. Сколько раз делал заявку на ремонт интернета, не приходили ни разу. А когда начал жаловаться просто ответили "Не нравится, переходите на мобильный интернет, мы тебе ничего не должны". "Крутой" ответ, ничего не скажешь. Еще проскакивала фраза " Будешь сильно наглеть, вообще отключим", я так понял им там насрать на людей с высоты птичьего полета. Попросил договор в бумажном виде, сказали что нету О_о. В 2018 году не могут предоставить договор. Пещерные наглые люди там работают.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПрАО "МТС Украина"
Василь (Черновцы)
30 ноября 2018, 10:55
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.4 Мбит/c
Upload:
8.14 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
До поста від 29 листопада 2018, 15:14... Наш логін S-1822. Не анонім!!! Цікаво що у вас є час відписувати коментар про оцінку роботи компанії саме тут, а на офіційний запит на електронну пошту із прикріпленим відео з пінгом у 96 мс, загрузкою 7,65 Мбит/с та вигрузкою 5,51 Мбит/с ви не відповідаєте... Що ще треба нам зробити, щоби отримувати якісний Інтернет від соромно сказати "Вибору країни 2018"... Чекаю відповіді на офіційне звернення, а тим більше чекаю нормальної швидкості інтерент-з'єднання. Щиро, НЕ анонім.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. На ваш лист відповіли, більше того останнє що ми попросили вас зробити -це протестувати швидкість напряму без Мікротіка, через який ви працюєте, для того щоб усунути одну з можливих причин - обладнання. Відповіді від вас не було. І це було в четверг 29.11. 2018 року. Тому ми відписуємо і тут, і по емейлу. Якщо ви хочете оперативної відповіді - необхідно дзвонити на гарячу лінію 0503740674 або писати по цьому номеру на Вайбер. В такому випадку швидкість буде миттєва. На офіційну відповідь згідно ЗУ"Про звернення громадян" надається 1 місяць. Якщо вас цей термін влаштовує - в межах законодавчих норм ми вам відповімо.
Анонім (Черновцы)
29 ноября 2018, 15:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.05 Мбит/c
Upload:
9.18 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
На офіційне звернення про неналежну швидкість інтернет-з'єднання отримано відповідь, що у провайдера все гаразд і проблеми з нашого боку. Лангейт ніколи ні в чому не визнає свою вину, це при тому, що я використовую статичний IP. Замість 100 Мбит/с маємо 9 Мбит/с....
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук ! Нажаль Анонім ми не можемо надати вичерпну відповідь, оскільки ми не знаємо чи ви наш клієнт, чи дійсно у вас тариф 100 Мбіт, чи використовуєте ви роутер чи інше обладнання, скільки років вашому роутеру і т.п. Якщо ваша ціль виправити ситуацію - то очевидно що не потрібно ховатись за анонімами. Якщо у вас інша ціль - то Анонім підходить.
Анонім (Черновцы)
27 октября 2018, 11:20
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
63.34 Мбит/c
Upload:
1.48 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
"Узкое место может быть как на нашей стороне, так и на вашей". Уважно прочитайте мій коментар - "ввечері, коли в основному користуюсь 4,5/0,06 Мбит/с" А по вашому виходить що "вузькі місця" активізуються увечері. На роутер впливають фази місяця а на ПК сутінки? Очевидно що навантаження на вашу апаратуру ввечері зростають і вона не справляється з ним в часи пік. Так поінформуйте будете нарощувати потужність обладнання і коли? Чи мені шукати іншого провайдера. З повагою Микола Кириллов "Kima1998".
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Для того щоб визначити проблему потрібно замовити монтажника. Він вийде до вас на місце, і вияснить в чому може бути проблема. Нажаль на відстані ще жоден провайдер не навчився вирішувати проблеми або виявляти їх. Телефон по якому можна замовити спеціаліста 0503740674, також ви можете по вайберу написати повідомлення. Тільки в такому випадку ви зможете отримати відповідь про причини. Якщо б це була теоретично проблема нашої апаратури - тут ми ми побачили ще з десяток повідомлень про поганий інтернет.
Микола Кириллов (Черновцы)
25 октября 2018, 21:58
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.45 Мбит/c
Upload:
0.06 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При тарифному плані 100/100 Мбит/с, маю ввечері, коли в основному користуюсь 4,5/0,06 Мбит/с. Ну і як це зветься, якісною послугою?
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброе утро. Узкое место может быть как на нашей стороне, так и на вашей. Для этого нужно разбираться с причинами. Подскажите пожалуйста вы звонили на колл центр ? Заявляли о существующей проблеме ? Причин может быть миллион - и это может быть ваш роутер, торенты которые вы скачиваете, вирусы и т.д. Прежде чем писать отзыв необходимо убедиться что это действительно наша недоработка. Перезвоните на наш коллцентр 0503740674, мы вместе с вами разберемся в чем была проблема, а потом честно напишем здесь для наших клиентов что на самом деле произошло.
Аноним (Черновцы)
25 октября 2018, 21:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.52 Мбит/c
Upload:
0.03 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую этого провайдера, ОНИ зажрались, заплатишь за 100 Мбит/с, а получаешь до 10 Мбит/с. Дозвониться нереально.
Анонім (Черновцы)
16 октября 2018, 21:57
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер поганий, інтернет пропадає по декілька разів на місяць, додзвонитись до них нереально якщо інтернет пропав.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук. Ви його залишили в Google, ми на нього надали відповідь. https://www.google.com/maps/contrib/115623590767192641951/reviews/@48.2783245,25.9351584,14z/data=!3m1!4b1!4m3!8m2!3m1!1e1
Анонім (Черновцы)
07 октября 2018, 20:43
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
10.98 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При тарифі 100х100 Мбит/с я сьогодні отримую 11х10 Мбит/с. Фільми неможливо подивитись, з'єднання пропадає І що я повинен постійно їм звонити і жалітись? Для чого мені такий сервіс?
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Причин зниження швидкості може бути безліч, і не всі вони на стороні провайдера. Для того щоб ми могли вам допомогти нам потрібна ваша контактна інформація або принаймні логін. Будь ласка надайте цю інформацію, і ми вам обов'язково допоможемо.
Аноним (Черновцы)
01 октября 2018, 15:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.41 Мбит/c
Upload:
0.9 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ось така швидкість при 100/100 Мбит/с, і при сплаті за статичний ІР, при спробі зв'язатися з службою підтримки - всі оператори зайняті, чекайте дзвінка. Скільки того дзвінка чекати? На минулому тижні профілактичні роботи, на цьому ще щось, робота стоїть, а 280 грн. плати!!!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Будь ласка повідомте ваші контактні дані, і ми вам допоможемо. У нас є декілька способів зв'язку - по телефону 503740674, по Вайберу - по цьому ж номеру, у Фейсбук або в Інстаграм. Ми завжди реагуємо на ваші запити. Судячи по всьому у вас офісний тариф - отже у вас має бути і номер відділу по роботі з юридичними особами, проте вчора ніяких запитів до цього відділу не надходило.
Михайло (Заставна)
26 сентября 2018, 15:22
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.21 Мбит/c
Upload:
2 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Просто позор, 21 століття, люди в космос літають, машини з автопілотом, електрокари, прозорі телефони, стрімкий розвиток грошової системи, навколишній світ рухається, а Ваш інтернет - стоїть! Я не знаю чи то у всіх так, чи то я щасливчик але про заявлену тарифом швидкість навіть слова не говорю, її не існує, мало бути 40 Мбит/с, заміряв - 4 Мбит/с в найкращому випадку. Я відео на ютубі завантажити не можу, мучусь по 10 хвилин над одним відео шаманю і молитви читаю, не те що б я задрот і цілодобово користуюсь - ні, але в моменти коли треба - простіше включити мобільний інтернет. Бо Langate - це провал повний!! Раніше відзначались стабільністю, нині - просто наявністю. Просто жах. В контакт центри дзвонити не бачу сенсу. Надіюсь у вас впадуть продажі і прийде час якогось нормального сучасного провайдера, через якого не будуть згорати роутери і мережеві плати. Ні в якому разі не рекомендую підключатись, доки не виправлять (вони не виправлять), шукайте шось інше. Надіюсь Ви мені не відповісте гидкими словами з тим, що Ви працюєте над своїми помилками, щасливо. :)
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук. Нажаль ми не можемо відповісти гидкими словами що працюємо над своїми помилками, тому що нашої помилки, виходячи з вашої інформації ми не бачимо. Провайдер відповідає за швидкість і якість до вашого обладнання. Все що робиться після нашого обладнання - це ваша зона відповідальності. Ми не можемо відповідати за неякісний роутер, віруси на вашому обладнанні, інші технічні проблеми. Проте ви завжди можете до нас звернутись за технічною підтримкою, але виходячи з вашого тексту, ви і це нажаль не бажаєте робити. Ми не в стані допомогти клієнтам які не повідомляють про проблеми які у них існують, тому що не володіємо телепатичними здібностями. Ми готові і хочемо вам допомогти, але для цього потрібно зробити крок на зустріч - для початку зробити заявку через колл центр. До вас прийдуть майстри, визначать проблему і усуніть її, або дадуть свої рекомендації.
Анонім (Черновцы)
06 сентября 2018, 09:52
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Через декілька днів користування інтернетом, його відключили. Причину не усувають. Заявку на виклик майстра оформили, сказали на одне число, він не прийшов, вони перепутали, я дуже розчарована.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за ваш відгук. Без конкретних даних ми нажаль не можемо з'ясувати причину. Будь ласка повідомте ваш логін або адресу підключення, ми вам дамо чітку і змістовну відповідь, якщо дійсно мав місце такий факт.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Сергей (Новоселица)
21 августа 2018, 17:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги
Download:
94.06 Мбит/c
Upload:
59.94 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
С Лангейтом я уже 4 года. Крутой провайдер. За 170 грн в месяц я имею 100 Мбит/с .Также радует техподдержка. Не буду врать за это время были разные проблемы, но их было очень мало и решались они очень быстро. До этого был на "Укртелеком" и "Андрей и компания" не понравилось ушел от них в "Лангейт". Вот так 4 года уже с ними и не жалею не грамма. Спасибо за то что вы есть.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук !!
Аноним (Диновцы)
09 августа 2018, 22:59
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Заявленная скорость не соответствует, вместо 48 Мбит/с 18-27 Мбит/с. Пинг 20 мс. За что берёте деньги? Займитесь делом!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Швидкість залежить від багатьох чинників - від вірусів, від того чи працює торент в цей момент, від роутера і ще від безлічі факторів. Встановити причину можна тільки на місці, для цього потрібно викликати майстра. Також сам роутер який би він не був сучасний - ріже швидкість на 30-40%. Спробуйте підключити напряму і заміряти швидкість.
Аноним (Новоселица)
16 июля 2018, 21:49
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Поменяте персонал, а осебенно Майя которая открывает рот на своих же клиентов, 2 месяца ждем техника, как не позвонишь “принимаем заявку” и так каждые 3дня, а если приходишь к ним в офис так они говорят “мы ничем не можем Вам помоч” класно. Бардак.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПрАО "МТС Украина"
Аноним (Новоселиця)
01 июля 2018, 01:20
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ты платишь за стабильный интернет, а на самом деле они его вырубают когда хотят, а если не заплатил вовремя то сразу в 00:00 вырубают его! Не учитывая то что они вырубают его и нету интернета по пару дней! А если позвонить им то скажут что вы виноваты, или перезапустите роутер, ужасный провайдер, ужасная скорость интернета, ужасная поддержка! В анкете сказано что скорость высокая, а на деле через прямой кабель в 10 раз меньше!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Добрый день. Подскажите пожалуйста, вы являетесь абонентом Лангейт ? Укажите пожалуйста ваш логин для идентификации вас в нашей системе.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПрАО "МТС Украина"
Анонім (Опришени)
14 июня 2018, 19:21
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість нестабільна, вечером і на вихідні падає фактично до нуля. Часто виникають несправності в роботі, які дуже повільно вирішуються. Але те, що твориться приблизно останні 4 тижні - це просто жах. Систематично пропадає інтернет: 5-10 хвилин - 15-20 немає. По словам оператора служби підтримки, там у них проблеми з частотами, які вже майже місяць не можуть вирішити. Виявляється, раніше вони використовували нелегальні частоти, а тепер прийшла перевірка і зобовязала використовувати легальні. Так компанія прикупила там щось для галочки і інтернет надходить з перебоями і систематично пропадає. Як я писав вище - то є, то немає. Скажіть будь ласка керівництво, як так можна послуги надавати? Люди вам гроші платять за інтернет, а ви їм гівно підсовуєте. Бізнес і нічого особистого, чи не так? А служба підтримки, то взагалі окрема історія. Якщо виникає якась проблема і звониш в Глибоку, то там тільки "завтраками" вміють годувати, а не справу оперативно вирішувати. Ні в якому разі не рекомендую данного провайдера, тільки один головний біль.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Нажаль радіозвязок не є стабільним, і це основний мінус такого типу звязку. Проте ми клієнтам не навязуємо свої послуги, і пропонуємо той сервіс, який на даний момент можливий з технічної точки зору, а клієнт вправі на нього погодитись або ні. З іншого боку ваш населений пункт найближчим часом буде забезпечений проводовим зв'язком. Отже ми зможемо переключити вас з радіозвязку на оптоволокно. Для цього будь ласка залиште ваші контактні дані, ми вам обовязково передзвонимо. Дякуємо !
Аноним (Черновцы)
14 июня 2018, 14:52
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
63.17 Мбит/c
Upload:
66.88 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Много лет пользуюсь данным провайдером. Если и пропадает интернет то не больше раз в год. Цена приятная и частые акции. Рекомендую.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Григорій (Черновцы)
30 мая 2018, 23:42
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість влаштовує. Проблем не має. За весь час не спостерігав проблем з інтрернетом. Підключення по PON.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
kafard (Черновцы)
24 мая 2018, 16:48
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Устранение неисправностей
Download:
158.32 Мбит/c
Upload:
283.54 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Подобається співвідношення ціна/якість, постійні акції і додаткові послуги. Є зручний "Особистий кабінет", де можна налаштувати усі послуги і слідкувати за акціями. Інтернет працює стабільно, відключалося максимум два рази за цей рік і то ненадовго.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук !!!
Аноним (Хотин)
01 мая 2018, 00:54
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Скорость постоянно падает! Постоянные разрывы! Если гроза, то процентов 95, что отрубится интернет! Причём! У других провайдеров при подобных проблемах интернет работает уже чере час точно, Лангейт только на следующий день обычно! Очень часто ночью отключается интернет! Врубается только утром! Из-за разрывов часто приходится перезагружать роутер! В техподдержке специалист один и он постоянно хамит!!! Первого числа месяца, как сейчас, тоже постоянно неполадки! Интернета нет! И на сайт невозможно зайти! В нашем городе название этого провайдера уже нарицательное и означает ужасное качество услуг. Скоро детишки в школе будут обзываться словом Лангейт! К сожалению, в нашем доме предоставляет услуги интернет только этот провайдер. Как-только появится возможность сотрудничать с другим, я обязательно это сделаю! И никогда больше не свяжусь с этой конторой! Мне мои нервы дороги! Пользуемся услугами Лангейт полтора года, худшего провайдера не встречала! Создаётся впечатление, что все пишущие тут лестные отзывы об этом провайдере, просто их сотрудники.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за ваш відгук. Нажаль він не відповідає дійсності, оскільки простоїв на добу у нас ніколи не має, спеціалістів в колл центрі з якими ви спілкуєтесь декілька і вони чергують в різні години, і дійсно таке враження що негативні відгуки пишуть в основному конкуренти. Для того щоб ми детально розібрались в ситуації вкажіть будь ласка ваш логін для ідентифікації вас як нашого користувача(або телефон по якому можна з вами зв'язатись), і ми вам обіцяємо що зробимо все для того щоб розібратись в ситуації яку ви описали.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПрАО "МТС Украина"
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг.