Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2.5 из 5
отзывов: 127
рекомендуют: 43 чел
не рекомендуют: 84 чел
ООО "Лангейт"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Компанія Лангейт пропонує користувачам швидкісний, якісний та надійний інтернет за помірними цінами. Також додатково для наших клієнтів ми пропонуємо цифрове телебачення від відомих брендів: Megogo, OLL.TV, та кабельне телебачення. Більш детально з нашими пропозиціями можна ознайомитись на сайті: https://langate.ua/. Акційні пропозиції за посиланням: https://langate.ua/services/internet/shares. Способи зв'язку по технічним та іншим питанням: Телефон: 0503740674 (Вайбер) - багатоканальний, Skype: langate_support, Email: support@langate.ua, Facebook: https://www.facebook.com/LangateIsp/.
С уважением, ООО "Лангейт"
Олег (Сторожинець)
18 апреля 2019, 21:26
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вже другу добу в нас відсутній інтернет зв’язок, у тех центрі відповідають «несправність»... Хіба я плачу за дні несправності??? В мене робота через інтернет і протягом цих 2ох днів я втратив ~500 грн., «лангейт» готовий їх мені компенсувати??? Про якість інтернету я взагалі мовчу. Укртелеком 10 років назад був кращим ніж лангейт тепер!!! Повний відстій!!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Для того щоб розібратись в ситуації та зрозуміти в чому труднощі, будь ласка відправте на емейл commercial@langate.ua вашу персональну інформацію : логін, або адресу проживання, або на кого зареєстрований інтернет. Ми обов'язково розберемось в ситуації і повідомимо вам про результат. Якщо простій більше доби, згідно договору оферти ви маєте право на компенсацію за кожен день відсутності інтернету понад добу.(тобто якщо дві доби - ми компенсуємо за одну добу вартість інтернету, для цього потрібно звернутись з письмовою заявою в Сторожинецьке відділення).
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПрАО "МТС Украина"
Mark (Хотин)
12 апреля 2019, 02:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Худший интернет, хуже не придумать! Всегда пропадает интернет в самый не подходящий момент! Качество интернета говно, не подключайте себе этот интернет!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Ми готові вам допомогти, поясніть будь ласка з чим конкретно труднощі ? Також прохання надати на емейл commercial@langate.ua ваші ідентифікаційні дані: логін, або адресу, або на кого зареєстрований інтернет. Очікуємо на вашу відповідь.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Телекоммуникационная Компания МАРОСНЕТ"
Анонім (Черновцы)
28 марта 2019, 14:23
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Як раз, "шановний бот" є клієнтом ООО "Лангейт". По-перше до вас і дзвонив і заходив, стосоно тих питань, які не були вирішені. Виникає питання для чого тоді мої контакти. Що зміниться? По-друге відгуки від 26 та 27 березня відповідають дійсності.
І мені, і не тільки мені думаю, не потрібні ваші коментарі , а треба позитивне вирішення питання і покращення швидкості інтернету, вчасне інформування клієнтів про зміну тарифів та справедливе ставлення до клієнтів. Я ще думаю, можна відмінити місячну оплату за послугу "Аванс", а саме оплата за 5 днів користування. тобто надається пакет на цілий місяць, клієнт платить. Не надається інтернет на цілий міс., знімається оплата за час користування. Бо якщо у вас ремонтні роботи по 2-3 дня, а може і більше, ви клієнтам перерахунок не робете.
Рекомендую покращити саму систему надання послуг, а саме інтернету, справедливй підхід до клієнтів, запровадити СМС-інформування про недоліки, зміну тарифів, про проведення робіт, тимчасове відключення інтернету (не тільки СМС-інформування про нестачу коштів на рахунку). Не коментуйте а оперативно і якісно вирішуйте пробеми, на що ми клієнти і сподіваємося.
Ще раз наголошую Ваших коментарів, я не потребую.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за ваші відгуки,які ви залишили. Оскільки вони написані з ІР адреси Укртелекому та ви не надали жодної контаткної інформації, по яким ми можемо ідентифікувати вас як нашого клієнта, нажаль ми не в стані вам надати відповідь або допомогу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
28 марта 2019, 11:45
Преимущества:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Одразу не раджу цього провайдера! Після проведення ними технічно-ремонтних робіт пропав інтернет, вони кажуть, що в них все добре, проблема в нашому комп"ютері, комп"ютер новий, викликали майстра пару разів, оплачували ремонтні роботи, хоч проблема була саме в них. Кажуть що роутери в них не професійні, і взагалі в них роутерів немає, щоб купували самі, щоб був хороший, за це вони не відповідають. Інтернета так і немає, але оплачувати потрібно, бо у них все добре. Не раджу
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Черновцы)
27 марта 2019, 12:55
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
"Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта" цитата попередньої відповіді представника ООО "Лангейт".
Змінюєте, шановні. Змінюєте, навіть без смс-інформування клієнта. А про "вказівки клієнта" взагалі мовчіть.
І дурете людей, більше навіть, як банки.
Сьогоднішній "Лангейт" не порівняти з тим, що був 5-6 років тому.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Шановний бот ! По перше ви не надали жодної контактної інформації - а отже не є нашим клієнтом, про що свідчить і ваша IP адреса. По друге - не очікуйте на наші коментарі, оскільки ми не коментуємо інформацію, яка не співпадає з дійсністю.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Черновцы)
26 марта 2019, 14:40
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Є у них цікава послуга аванс, 5 днів користування в кредит. Скористався і я авансом, в середині місяця замовив, послуга по часу було надана, як положено. До того у мене було 40 грн на рахунку, мені було повідомлено на початку березня, що я не зможу при такому балансі користуватися інтернетом, треба оплатити на цілий місяць. Думав хвате на ті 5 днів авансу. А далі саме цікаве. Дивишся баланс з метою заплатити за наступний вже місяць, а там борг 80 грн. Тобто за 5 днів користування, плотиш як за цілий місяць.
Ще при обіцяній швидкості у 100 МБ, коливається від 13 до 17,21 МБ. Оператори теж ніякі, не консультують фахово та не надають повної інформації. Самостійно можуть тобі поміняти тариф на більш дорожчий, не те що без згоди, а прямо без повідомлення абонента, підпільно.
Повна хєрня! На початку, якось інакше надавались послуги.
Нікому не рекомендую Лангейт, навіть своїм ворогам.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. З метою надання повної та фахової консультації надайте будь ласка вашу адресу або контактні дані для з'ясування достовірності наданої вами інформації. Що стосується абонплати - то згідно з договору оферти абонплата - це є фіксована плата за місяць, не залежно від терміну використання послуги. І тут є логіка - ми несемо витрати на обслуговування обладнання з якого ви включені щомісячно, незалежно від того чи користуєтесь ви ним чи ні, і порт зарезервований за вами. По друге - тариф 80 грн - на сьогодні це мінімальний тариф серед операторів, і судячи по всьому ми вам його не змінювали досить давно, проте напевно ви цього не помітили. Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта або попереджаємо заздалегідь на сайті якщо мова йде про зміну тарифів у групи клієнтів. Ми завжди допомогаємо своїм клієнтам, і ті клієнти що звертаються до нас отримують і консультації і нашу підтримку.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Василий (Новоселица)
21 марта 2019, 21:33
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги
Download:
88.35 Мбит/c
Upload:
71.53 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Раджу цього провайдера для користування послугами. Скоро виповнюється 5 років як я користуюся послугами Лангейт. Всякого різного було за весь термін впевнено поставлю 5 зірочок. Чому? Тому, що: пінг 10-18 мс, швидкість на 90-95% від заявленої; + найсерйозніші поломки майже завжди виправляли за добу і тут же єдиний суттєвий, коли глобальна поломка, телефони підтримки як правило у відключці і приходиться здогадуватись в чому проблема самостійно. А щодо відсутності інтернету раз у рік, а в тяжкі часи і пару раз було за місяць - у кого їх не буває, та й не в печері живемо, смартфон виручає, це недолік, але для мене прийнятний.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за обєктивний відгук !!!
Анонім (Чудей)
16 марта 2019, 20:51
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ну и говно конечно. Интернет говно, техподдержка еще большее говно, надо ждать неделями если интернет не работает.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Задля розуміння проблематики повідомте будь ласка коли ви звертались на підтримку, які саме скарги на інтернет, та ваші контактні дані. Дякуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Сергій Кравчук (Хотин)
25 февраля 2019, 15:07
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Рекомендую этого интернет-провайдера
Підключився до Langate рік назад. Швидкість - 40 Мбит/с вхідна, 20 Мбит/с - вихідна. Я не спец по інтернету, але за рік користування не бачив якихось серйозних неполадок. Чи може це тільки в нас, в Хотині? Швидкість може змінюватись на -15%, +5%.. І це - правда. Провайдера змінювати, попри різні неполадки в інших районах, не збираюсь. Мене все влаштовує!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Аноним (Новоселица)
31 января 2019, 18:20
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постійні проблеми інтернетом, дуже важко ремонтують поломку. потрібно чекати по 3 дні щоб вони приїхали і усунули проблему, потрібно сидіти без інтернету по декілька днів щоб приїхали техніки, оператори брешуть і говорять що роблять протягом дня, це місто новоселиця (Чернівецька обл).
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
ExT (Черновцы)
08 января 2019, 20:48
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение
Рекомендую этого интернет-провайдера
Якість відповідає найнижчим тарифам в місті Чернівці. Швидкість хороша (можливо залежить від місця проживання). Багато додаткових послуг.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "СИ.ТИ.Нет"
Едгар (Новоселиця)
08 декабря 2018, 18:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый ужасный интернет и самая ужасная техподдержка. Стабильно 2-3 раза в неделю около 21:00-22:00 отключается интернет, и "чудом" с утра появляется. Сколько раз делал заявку на ремонт интернета, не приходили ни разу. А когда начал жаловаться просто ответили "Не нравится, переходите на мобильный интернет, мы тебе ничего не должны". "Крутой" ответ, ничего не скажешь. Еще проскакивала фраза " Будешь сильно наглеть, вообще отключим", я так понял им там насрать на людей с высоты птичьего полета. Попросил договор в бумажном виде, сказали что нету О_о. В 2018 году не могут предоставить договор. Пещерные наглые люди там работают.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПрАО "МТС Украина"
Василь (Черновцы)
30 ноября 2018, 10:55
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.4 Мбит/c
Upload:
8.14 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
До поста від 29 листопада 2018, 15:14... Наш логін S-1822. Не анонім!!! Цікаво що у вас є час відписувати коментар про оцінку роботи компанії саме тут, а на офіційний запит на електронну пошту із прикріпленим відео з пінгом у 96 мс, загрузкою 7,65 Мбит/с та вигрузкою 5,51 Мбит/с ви не відповідаєте... Що ще треба нам зробити, щоби отримувати якісний Інтернет від соромно сказати "Вибору країни 2018"... Чекаю відповіді на офіційне звернення, а тим більше чекаю нормальної швидкості інтерент-з'єднання. Щиро, НЕ анонім.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. На ваш лист відповіли, більше того останнє що ми попросили вас зробити -це протестувати швидкість напряму без Мікротіка, через який ви працюєте, для того щоб усунути одну з можливих причин - обладнання. Відповіді від вас не було. І це було в четверг 29.11. 2018 року. Тому ми відписуємо і тут, і по емейлу. Якщо ви хочете оперативної відповіді - необхідно дзвонити на гарячу лінію 0503740674 або писати по цьому номеру на Вайбер. В такому випадку швидкість буде миттєва. На офіційну відповідь згідно ЗУ"Про звернення громадян" надається 1 місяць. Якщо вас цей термін влаштовує - в межах законодавчих норм ми вам відповімо.
Анонім (Черновцы)
29 ноября 2018, 15:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.05 Мбит/c
Upload:
9.18 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
На офіційне звернення про неналежну швидкість інтернет-з'єднання отримано відповідь, що у провайдера все гаразд і проблеми з нашого боку. Лангейт ніколи ні в чому не визнає свою вину, це при тому, що я використовую статичний IP. Замість 100 Мбит/с маємо 9 Мбит/с....
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук ! Нажаль Анонім ми не можемо надати вичерпну відповідь, оскільки ми не знаємо чи ви наш клієнт, чи дійсно у вас тариф 100 Мбіт, чи використовуєте ви роутер чи інше обладнання, скільки років вашому роутеру і т.п. Якщо ваша ціль виправити ситуацію - то очевидно що не потрібно ховатись за анонімами. Якщо у вас інша ціль - то Анонім підходить.
Анонім (Черновцы)
27 октября 2018, 11:20
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
63.34 Мбит/c
Upload:
1.48 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
"Узкое место может быть как на нашей стороне, так и на вашей". Уважно прочитайте мій коментар - "ввечері, коли в основному користуюсь 4,5/0,06 Мбит/с" А по вашому виходить що "вузькі місця" активізуються увечері. На роутер впливають фази місяця а на ПК сутінки? Очевидно що навантаження на вашу апаратуру ввечері зростають і вона не справляється з ним в часи пік. Так поінформуйте будете нарощувати потужність обладнання і коли? Чи мені шукати іншого провайдера. З повагою Микола Кириллов "Kima1998".
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Для того щоб визначити проблему потрібно замовити монтажника. Він вийде до вас на місце, і вияснить в чому може бути проблема. Нажаль на відстані ще жоден провайдер не навчився вирішувати проблеми або виявляти їх. Телефон по якому можна замовити спеціаліста 0503740674, також ви можете по вайберу написати повідомлення. Тільки в такому випадку ви зможете отримати відповідь про причини. Якщо б це була теоретично проблема нашої апаратури - тут ми ми побачили ще з десяток повідомлень про поганий інтернет.
Микола Кириллов (Черновцы)
25 октября 2018, 21:58
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.45 Мбит/c
Upload:
0.06 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При тарифному плані 100/100 Мбит/с, маю ввечері, коли в основному користуюсь 4,5/0,06 Мбит/с. Ну і як це зветься, якісною послугою?
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброе утро. Узкое место может быть как на нашей стороне, так и на вашей. Для этого нужно разбираться с причинами. Подскажите пожалуйста вы звонили на колл центр ? Заявляли о существующей проблеме ? Причин может быть миллион - и это может быть ваш роутер, торенты которые вы скачиваете, вирусы и т.д. Прежде чем писать отзыв необходимо убедиться что это действительно наша недоработка. Перезвоните на наш коллцентр 0503740674, мы вместе с вами разберемся в чем была проблема, а потом честно напишем здесь для наших клиентов что на самом деле произошло.
Аноним (Черновцы)
25 октября 2018, 21:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.52 Мбит/c
Upload:
0.03 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую этого провайдера, ОНИ зажрались, заплатишь за 100 Мбит/с, а получаешь до 10 Мбит/с. Дозвониться нереально.
Анонім (Черновцы)
16 октября 2018, 21:57
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер поганий, інтернет пропадає по декілька разів на місяць, додзвонитись до них нереально якщо інтернет пропав.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук. Ви його залишили в Google, ми на нього надали відповідь. https://www.google.com/maps/contrib/115623590767192641951/reviews/@48.2783245,25.9351584,14z/data=!3m1!4b1!4m3!8m2!3m1!1e1
Анонім (Черновцы)
07 октября 2018, 20:43
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
10.98 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При тарифі 100х100 Мбит/с я сьогодні отримую 11х10 Мбит/с. Фільми неможливо подивитись, з'єднання пропадає І що я повинен постійно їм звонити і жалітись? Для чого мені такий сервіс?
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Причин зниження швидкості може бути безліч, і не всі вони на стороні провайдера. Для того щоб ми могли вам допомогти нам потрібна ваша контактна інформація або принаймні логін. Будь ласка надайте цю інформацію, і ми вам обов'язково допоможемо.
Аноним (Черновцы)
01 октября 2018, 15:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.41 Мбит/c
Upload:
0.9 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ось така швидкість при 100/100 Мбит/с, і при сплаті за статичний ІР, при спробі зв'язатися з службою підтримки - всі оператори зайняті, чекайте дзвінка. Скільки того дзвінка чекати? На минулому тижні профілактичні роботи, на цьому ще щось, робота стоїть, а 280 грн. плати!!!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Будь ласка повідомте ваші контактні дані, і ми вам допоможемо. У нас є декілька способів зв'язку - по телефону 503740674, по Вайберу - по цьому ж номеру, у Фейсбук або в Інстаграм. Ми завжди реагуємо на ваші запити. Судячи по всьому у вас офісний тариф - отже у вас має бути і номер відділу по роботі з юридичними особами, проте вчора ніяких запитів до цього відділу не надходило.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг.