Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 3 из 5
отзывов: 409
рекомендуют: 209 чел
не рекомендуют: 200 чел
ИСП "L4.ua"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 16 февраля 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
С уважением, ИСП "L4.ua"
Аноним (Рокитное)
16 окт 2020 14:46
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго всим дня! Ви замітили, що в основному усі хороші відгуки про lan4ever, пишуть або з Василькову або з Васильківського району. Усі остальні ж пишуть, що у КИЇВСТАРА інтернет кращий. Складається таке враження, що сам же провайдер себе і вихваляє. У нас в Рокитному дійсно не той lan4ever який обіцяли. Інтернету тижнями по пів дня може не бути, телефонуєш до оператора причина невідома, на лініях ремонти не проводять а інтернету немає. Складаєця таке враження що вимикають навмисне. Я із проблемами з вашим провайдером зіштовхувався не один раз уже. Ось вам останній. Я телефоную 5-6-7 кажу про те що у мене по пів дня немає інтернету, 8 не телехвоную жду вашої реакції-тиша, 9 зателефоную знову і кажу що у мене з 5 числа по пів дня немає інтернету, 10 не зателефоную - знову тиша реакції із вашого боку нуль, 11-12 зателефоную знову і кажу що у мене із 5 числа немає по пів дня інтернету на що 12 числа мені відповіли що 9 числа у мене прийняли заявку хоча телефонував із 5 числа. Інтернету небуло іще 13-14 по пів дня але на мої дзвінки так ніхто і не відреагував. Так що шановний провайдер lan4ever ви скажіть правду про те що ви площу покрити-покрили а ради дати не можете ото і жалоб дуже багато і відгуки погані. І порозгоньте трохи службу технічної підтримки, щоб ті що прийдуть на їхнє місце робили бо боялися щоб і їх не вигнали, бо ці вже позажиралися і не хочуть нічого робити особливо у нас в Рокитному. Будемо сподіватися що все таки у вас настане щось краще, а поки що я ваший провайдер не рекомендую нікому.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Від Вас це вже другий відгук, і знову як від аноніму та без якої небудь конкретики. Хто Ви, яка адреса, який номер договору. Для відповіді на питання в чому саме у Вас проблема потрібно розуміти як саме Вам допомогти. Єдине що дивує, це розбіжність між тим що ви вдруге вказуєте в коментарі, та тим що є насправді. За Вашими словами Ваша заявка від 05.10, але в нас немає відкритих заявок які датовані раніше ніж 16.10. Більш того, всі заявки на ремонт які були датовані 09.10, з особистим візитом до абонентів були закриті на наступний день. Заявки що були створені 05.10 були закриті з відновленням сервісу 06.10. Є великі розбіжності між тим що Ви стверджуєте та тим що ми фіксуємо. Якщо Ви наш абонент, у Вас є проблеми та бажання їх вирішити, писати 2 пости від аноніму без вказання хоча б номеру договору, не самий зручний спосіб вирішення проблеми. Скоріше нагадує бажання залишити негативний відгук, що є не більш ніж припущенням на прикладі того яке навели Ви, припустивши що позитивні відгуки може залишати сам провайдер, тому що вони всі з Василькова. Не зайвим вважаємо акцентувати увагу на тому, що це не майданчик для діалогу з оператором. Це незалежний ресурс для відгуку про провайдера. Якщо у Вас є бажання надати гласності Ваші думки, вивести її в площину суспільної дискусії та діалогу з провайдером, рекомендуємо це робити в соціальних мережах. Оператор не несе відповідальність за те, що у разі появи третього посту від аноніма з аналогічною конотацією модератори ресурсу змушені будуть видалити цей коментар, за порушення правила даного ресурсу.
Георгий (Васильков)
16 окт 2020 11:47
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Тариф 100 Мбит/с, честный, без всяких проседаний вечером как у других. Не подорожает тариф 2 раза в году как у некоторых. Однозначно рекомендую!
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Спасибо за положительный отзыв! =)
Віктор (Городище)
15 окт 2020 09:54
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
88.69 Мбит/c
Upload:
92.66 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет просто літає!! Кращого годі й бажати. Найкращий провайдер с тих що я бачив. Дякую що ви є!!
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Дякуэмо за позитивний відгук!
Николай (Васильков)
14 окт 2020 20:56
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Сегодня пропал интернет, а мне он нужен был просто жуть как. Выходной, думал никто не приедет, труба. Позвонил, ответили (оказалось работают), приехали (оказалось что и ремонтники работают), подчинили (мой косяк оказался, роутер обнулился). Ни копейки не взяли за ремонт, поздравили с праздником и уехали. Бомба, сервис на высоте. Рекомендую!
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Добрый день! Постараемся в дальнейшем работать в этих же темпах. Благодарим за положительный отзыв!
Аноним (Васильков)
13 окт 2020 09:04
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
56.1 Мбит/c
Upload:
84.08 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Пользуюсь данным провайдером более 8 лет, лучшее что может быть в нашем городе. Да и по стоимости более чем адекватно. Короче рекомендую.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв. Постараемся и далее держать этот уровень.
Аноним (Рокитное)
12 окт 2020 13:44
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет провайдер lan4ever гавно і нікому не вірте. Інтернету по пів дня може не бути. Телефонуєш - причина невідома. А чому б і не так, копійочка абонента капає а інтернету немає, економнинько-економненько. Заявку про несправність подаєш, а нікому ти неділлями не потрібен. Та не те що не потрібен, а заявку можуть не прийняти, потрібно телехвонувати по 3-4 дні поспіль, тоді може і розворушиш цей гадюшник. Так що не вірте у рожеві росповіді про lan4ever. Єдине що хороше швидкість, а все остальне наголошую іще раз ГОВНО. Особливо служба технічної підтримки. (писане усе це 12.10.2020р. від народження христового).
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Доброго дня! Якби Ви залишили відгук не як анонім, прокоментували б більш предметно. Заявки на ремонти виконуються на наступний день після її подачі, за можливим винятком прийняття заявки у вихідний, де її виконання можливе у найближчий робочий день. У разі якщо ремонт було виконано з затримкою в часі, тобто більш ніж за одну добу, здійснюється компенсація за ті дні, які абонент був без послуги. Саме з цієї політики в компанії найвищий пріоритет - це закриття заявок на ремонт в найстисліші терміни. Про які тижні можна говорити, відверто кажучи не зрозуміло як прокоментувати, таке неможливо в принципі, і розцінити цей пост можемо лише як наклеп. Станом на зараз відкриті заявки на ремонт тільки датовані 11 та 12.10.2020. Стосовно неможливості додзвонитись, інколи таке трапляється, особливо після 11-го числа кожного місяця, коли знімається абонентська плата по всій мережі, і ті що вчасно не поповнили рахунок масово звертаються до технічної підтримки. Якщо у Вас незакрите питання, можете викласти Ваше звернення/скаргу електронною поштою, розглянемо предметно, за умови Вашої ідентифікації.
Дарія (Васильков)
12 сен 2020 13:46
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
901195
Не рекомендую этого интернет-провайдера
ЖАХЛИВИЙ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕР! С. Велика Бугаївка, Васильківський район. Нам підключили інтернет від провайдера LAN4EVER минулого місяця. Проблеми почалися ще до підключення. Спершу ми двічі подавали заявку на підключення і лише після другої заявки до нас приїхав майстер. Після підключення інтернет працював нормально лише кілька днів, а згодом просто зник. Ми вкрай незадоволені послугами цього провайдера. Інтернет постійно зникає, оператор не відповідає, викликати майстра неможливо.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Доброго дня! До Вас було здійснено 4 виїзди. Кожен з виїздів не виявив яку небуть проблему з сервісом з нашої сторони. З великою вірогідністю проблема є з Вашим ноутбуком. І це підтвержували інженери, коли телефоном вдавалося користуватись інтернетом, який був підключений до роутера, а в той же час Інтернету на ноутбуці не було. Більш того, з "вузла зв’язку" з якого працюєте Ви, працює ще декілька абонентів, які до нас з подібними проблемами не звиртались. Радимо звернутись до людини, яка володіє навичками роботи по налаштуванню програмного забезпечення на ПК. З приводу підключення, заявку можна подати і тричі, але підключення буде здійснено не раніше, ніж до Вас дійде черга на підключення. При подачі заявки Вас попереджали, що це не буде швидко у зв’язку з великою кількістю заявок.
Аноним (Хотов)
24 авг 2020 20:42
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Полностью удовлетворен услугами данного интернет провайдера. Оперативно отвечают в колл-центре, толково объясняют. Только единожды не взяли трубку с первого раза (за 3 года пользования услугами). Проблемы на линии решаются достаточно оперативно (от часа до трёх). За 3 года интернет пропадал (скорость проседала до +/- 3 Мбит/с) более чем на 24 часа раза 3. Возможно это актуально только для близлежащих к Киеву (до 30-50 км)сёл/посёлков, этого я знать не могу.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв. Сеть работает везде одинаково, по сути вся зона покрытия объята оптоволоконной сетью. А для оптоволокна в целом без разницы 30-50 километров либо 300-500. Это касательно скорости и стабильности соединения. Касательно скорости реагирования, стремимся к оперативности так же по всей сети, не зависимо от населенного пункта. Всех благ и приятного использования услуг.
Анонім (Лысянка)
23 авг 2020 15:53
Преимущества:
Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
3.38 Мбит/c
Upload:
3.99 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Боярка Лисянського району. Нас без нашої згоди і не дуже повідомляючи від провайдера Ulan передали до l4.net. З попереднім персоналом технічні питання можна було легко вирішити. З новим провайдером відповідь найчастіше - чекайте з вами зв’яжуться. Звернув увагу що на сайті https://l4.net.ua/ немає сторінки відгуків і можливості написати звернення безпосередньо до адміністрації.23.08.2020 два працівники l4.net (чи не працівники - бо відмовились себе назвати) нахамили мені у відповідь на запитання хто ж вони такі - чому просте запитання викликало таку реакцію? Але для правди - кілька днів до того мав зустріч з іншим працівником (бородатий і трохи сивий) - надзвичайно приємне враження - ввічливий, технічно грамотний і роботу виконував без жодного нецензурного слова. Досвід: швидкість не відповідає заявленій попереднім провайдером (вимірювання проведено відповідно до рекомендацій https://l4.net.ua/speedtest/); Ping - не відповідає заявленому; умови угоди дуже незручні для користувача - якщо не використовуєш інтернет всеодно нараховується борг, якщо провайдер не надає інтернет з якоїсь причини всеодно користувач має платити за цей час, а щоб від’єднатись потрібно написати спеціально заяву. Умови попереднього провайдера були набагато зручніші і зрозуміліші. В населеному пункті щонайменше раз на тиждень відсутній інтернет від l4.net. Модернізація мережі ведеться вже 6 місяців і результатів ще не бачимо і коли буде завершено невідомо. Судячи з відгуків жителів Лисянщини хамовитість та грубість це норма для працівників l4.net. Доцільніше перейти на котрогось із мобільних провайдерів, що невдовзі ми і зробимо, а також пораджу всім не користуватись послугами цієї компанії.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Дякуємо за відгук. Після реорганізації підприємства, весь персонал залишився від улану. Хіба що ми розширили штат, з яким буде проведено бесіду на предмет ввічливого спілкування, дякуємо за здорову критику. В Боярці дійсно ведуться роботи по модернізації, і дійсно приблизно впродовж пів року, розпочато їх було у березні. Враховуючи фронт робіт, а він не малий, період модернізації затягнувся на цей час. Тим не менш, невдовці ми маємо завершити всі роботи, і безкоштовно переєднати всіх існуючих абонентів на нову мережу, яка буде набагато стабільніша і швидка. Стосовно відгуків під тарифами, як правило подібні функції відсутні, бо сайт являє собою інформаційну сторінку. Задля спілкування, відгуків, скарг і пропозицій є офіційна сторінка у Facebook, чати у Тelegram та Viber, та електронна пошта [email protected]. Стосовно зняття коштів за послугу, так як працював Ulan майже ніхто вже не працює. Розумію що це сумнівний довід, але навіть серед мобільних операторів Ви зараз не знайдете жодного тарифу, який йде по принципу припейду. Серед інтернет провайдерів ця тенденція розпочалась ще раніше, і навіть важко сказати, який інтернет провайдер зараз використовує подібний формат тарифікації, не кажучи про досвід провайдерів сусідніх країн. Тим не менш, перепрошуємо за тимчасові незручності. Обов’язково прислухаємося до Ваших порад та пропозицій.
Аноним (Львов)
19 авг 2020 20:36
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Для представникiв LAN4 якщо вони в танку, це до вiдгуку нижче - тiльки повний кретин тягне кабель туди де людей немаэ, й недотягуэ де вони э. Я не кажу що не хочу платити за пiдключення, з чого взяли таку дурню? Оплата подключки без проблем, але через те що не дотягнули кабель метрiв 600, то скiльки той кабель коштуватиме? Ще тисяц 6-8? де людинi взяти такі гроші? Iнет вийде золотим просто за таку сумму, а буде также постiйно глючити як й по корсуню й давати мегабiт 5 од сили. Будьте нормальними по-людськи робiть все, бо як будете вести себе як бидло так як робите це зараз то успіху вам не бачити.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Тарифних планів зі швидкістю 5 Мбіт/с в нас немає як в Корсунь-Шевченківському, так і поряд з ним, як і танків з критинами. По суті щодо швидкості, якщо робити замір швидкості по WiFi поряд з будинком, де роутер знаходиться в будинку і Ви отримаєте таку швидкість, то це некоректний спосіб заміру швидкості. Є чітка методика заміру цієї швидкості, завдяки якій Ви зможете переконатись що на лінію до Вас приходить саме стільки, скільки передбачено тарифом. Замір швидкості здійснюється на пряму з порту, який виходить з ONU. Інший метод заміру швидкості можливо порівняти лише з скаргами на низьку якість електроживлення, при скаргах на холодильник який без дверей чомусь працює не корректно. Стосовно протягнення оптоволокна, відповідь незмінна, проектування лінії лежить на плечах інженерів. І якщо за вашими словами по вулиці безліч бажаючих підключитись, і на протязі 600 метрів які потрібно пройти до Вас є також люди які будуть користуватись мережею, то очевидно ця вулиця буде покрита природним шляхом, коли кожен з Ваших сусідів що знаходиться від муфти до будинку буде підключено, і з кожним підключеним ми наблизимося до Вас. Якщо Ваші сусіди випадково не будуть підключені, їм інтернет не потрібен, то виходить ви праві, навіщо нам протягувати зайві 600 метрів на вулиці де нікому не потрібен інтернет. Якщо за Вашим переконанням ми протягли кабель там де не потрібно, то зауважуємо та акцентуємо Вашу увагу на наступному, кабель висить не там де потрібно за Вашим переконанням. Гадаю Вам було б дивно чути коментарі наших інженерів на тему де саме Вам на Вашому городі садити картоплю коли Ви агроном, а інженери кабелі на опорах крутять. В цілому ми будемо Вам вдячні, якщо Ви будете коментувати та оцінювати якість послуг, якість технічної підтримки, швидкість з’єднання, та швидкість усунення несправностей будучи нашим абонентом в цьому селі, а не Анонімом зі Львова що залишає коментар з мережі Укртелекому. Якщо у Вас залишилися якість питання с приводу неякісного надання послуг в Корсунь-Шевченківському, де Ви теоретично могли користуватись нашими послугами, радимо звернутись в технічну підтримку, більш ніж впевнений що має місце бути якомусь непорозумінню. Не зайвим вважаемо варто нагадати, цей ресурс не є офіційною сторінкою компанії, як і не є майданчеком для спілкування. Модерується він адміністрацією цого сайту, так що ми не беремо відповідальність за дії модераторів, які можуть видаляти однотипні пости та пости що більше нагадують спілкування у чаті або форумі, що заборонено правилами цього ресурсу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Корсунь-Шевченковский)
12 авг 2020 16:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Оператор повне дно, підключають інтернет в с. Завадівка Черкаська обл., попротягували волокно на вулиці де люди років 15 не живуть й хатів вже нема одні зарослі, а там де живуть не подотягували кабеля до кінця вулиць, й кажуть платіть за кабель підключим. Написавши в підтримку получив хамську відповідь шо інженери в них розумні й знають куди шнури тягнути, а ми дураки нічого не розуміємо. Виходить десь шнур просто висіти буде гнити в хащах бо людей там нема й не буде, а інші будуть змушені купляти кабель щоб дотягнути до хати. Не рекомендую цю безвідповідальну кантору.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Доброго дня! Відповідь Вам було надано більш ніж обгрунтовану, без "хамства", яке нажаль у Вашій відповіді більш ніж достатньо. Абсолютно не дивно, що за протягнення кабелю до Вас, Вам потрібно платити гроші, чому саме це Вас дивує не зрозуміло. В будь якому випадку матеріали та робота коштують грошей, є стандартні умови підключення де Вам як абоненту потрібно буде оплатити вартість підключення не залежно від того, чи є поряд з Вами наш кабель, чи його там немає. Стосовно розміщення кабелів, де їх розміщувати, куди тягнути кабель, навіщо це робити, яким чином, та інші питання сприводу цього, зі всією повагою Вас не мають обходити, поки Ви не є інженером нашої компанії або інженером РЕСу. Виходячи з цього не зовсім зрозуміло, чому саме Вас має обурювати внутрішні плани компанії та їх реалізація, якщо ваша думка сприводу цих планів не збігається з нашою, за умови того, що Ви в цій картині пересічний мешканець села Завадівка, який жодним чином до нашої компанії не відноситься. Якщо питання в тому, "на який ляд мені зараз платити гроші за те, що вони не протягнули до мене кабель планово, а потягли туди де ніхто не підключиться", то можу запевнити, що сплатити вартість підключення Вам довилося би навіть у тому випадку, якщо кабель прояд з Вами з’явився би планово, тому що підключення у будь-якому випадку платне.
Аноним (Васильков)
08 авг 2020 17:29
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую вообще, контакт цент поддержки нереально дозвонится, а если и дозвонилась они не могут нормально объяснить что делать.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Ну исходя из второй части Вашего комментария, дозвонится таки можно. По поводу "не могут нормально объяснить что делать", не можем как либо прокомментировать, так как из контекста не ясно что нужно объяснить, и по поводу каких действий.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Іван (Новоселки)
05 авг 2020 23:13
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
8440
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Писати на техпідтримки немає сенсу відповіді не дочекаєшся сигнал пропадає швидкість мала оцінка незадовільно.
Василий (Корсунь-Шевченковский)
23 июль 2020 23:42
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
50.77 Мбит/c
Upload:
29.42 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Пользуюсь услугами провайдера с января 2018 года, пока никаких проблем не возникало. Даже когда было обледенение на проводах и по всему городу были порваны провода, восстановили очень быстро.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв.
Анонім (Городище)
10 июль 2020 13:25
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Служба техподдержки
Рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня! Весною підключили інтернет вашої компанії, в цілому роботою, швидкістю інтернету задоволені. Команда, яка працювала цієї весни в Сахнівці, досить відповідально та совісно поставилася до роботи. Проте на днях родичі з Виграєва також хотіли підключити інтернет, але виник певний конфлікт з вашими працівниками, які чомусь не хотіли прислуховуватися до побажань клієнтів, грубіянили та погрожували штрафом, на секундочку хочу уточнити, яким таким штрафом, коли договір навіть не був підписаний ще? Поясню ситуацію: люди були проти того,аби свердлили вікно(адже вони планували міняти вікна і потім не хотіли мати додаткового клопону з кабелем інету, думати як його провести до будинку після заміни вікон), попросили зробити отвір у стіні і ним провести кабель від інтернету, проте ваші працівники навідріз відмовилися, вели себе не професійно, по хамськи, прошу відмітити, що люди, які працювали в Сахнівці без зайвих питань зробили отвір там, де попросив клієнт, ці ж не хотіли додатково заморочуватися напрягатися, та хіба це не іх робота? Хочу відмітити , що люди платять гроші, за те, щоб зробили так, як вони хочуть, сума доволі таки пристойна, порівнюючи з вартістю підключення інтернету в місті, і якщо це було можливо в Сахнівці, то чому ж тоді це було тяжко зробити вчора? Коли клієнти заборонили свердлити вікно і відмовилися від підключення того дня, ваші працівники почали погрожувати штрафом,повторюсю, договір ще не був підписаний, який штраф? А потім зухвало сказали, що тепер вони будуть "бігати" за вашими працівниками і просити, щоб вони підключили. Погодьтеся, не дуже приємна ситуація. Дуже прошу провести "виховну" бесіду з вашими працівниками на тему "етики, поводження з клієнтами" бажано було б розібратися й з працівниками, які собі таке дозволяють, чи ви думаєте, що якщо люди живуть у селі, то вони зовсім дурні і їм можна впарювати, філонити, не виконувати нормально роботу та ще й погрожувати? Те що ви, я так розумію, виграли якийсь тендер на проведення інтернету по всьому районі і крім вас по суті інших варіантів немає, не дає права поводитися з клієнтами тка,як вам захочеться, тому що це як мінімум непрофесійно. Прошу врахувати мої зауваження та побажання і все ж навести лад серед ваших робітників!!! Ви, як люди, що працюють у сфері послуг маєте знати і памятати це просте правило "Клієнт завжди привий", якщо хочете, щоб ваш бізнес протримався на плаву.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Доброго дня! Дуже вдячні за позитивний відгук. Щодо ситуації в Виграєві, вона досить дивна. Дивна з досить простої причини. Жодного інженера в Виграєві з нашої команди ще не було. Ми не те що нікого ще не підключили, ми навіть не почали будувати це село. Напевне Ваші родичі прийняли якихось інженерів за наших. Ми дійсно швидко будуємо села, підключаємо мінімум одне село на місяць, і селами шириться інформація про нас. Але працюємо в Городищенському та Корсунь-Шевченківському не лише ми. Тим не менш в планах цей населений пункт в нас є, ближче до кінця літа - початку осені. Щодо буріння отвору в стіні, жодних питань не буде, як і до формату монтажу кабелю. Нехай родичі чекають, залюбки підключимо у звичному вже для Вас форматі, як і в Сахнівці. Щодо того, хто міг тягнути в Виграєві оптоволокно і вже підключати, нажаль прокоментувати важко. У Виграєві головний інженер був присутній останній раз декілька місяців тому, задля збору інформації по плануванню майбутньої оптоволоконної мережі. В той візит ми не спостерігали активність інших провайдерів. Ще раз дякуємо за позитивний відгук!
Анонім (Лысянка)
26 июнь 2020 14:54
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет працює з малою швидкістю або взагалі відсутній. Після 00:00 до 8:00 інтернет відсутній на протязі тижня. Центр технічної підтримки постійно говорить що ведуться технічні роботи, але працівників ніде немає і покращення їх роботи теж немає.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Доброго дня! Нажаль Ви не вказали де саме у Вас виникла проблема з сервісом, для більш повноцінного коментаря бажано вказати хоча б адресу(достатньо назви населеного пункту та вулиці). В Лисянському районі дійсно ведуться роботи по відновленню сервісів в декількох населених пунктах, у зв’язку з аварією, яка виникла на стороні РЕСу. Нажаль для відновлення сервісу не все залежить від нашої сторони, так як для відновлення сервісу зі сторони наших інженерів, інженери РЕСу мають відновити пошкодження зі своєї сторони. Після саме цих робіт, наші інженери можуть проводити роботи по відновленню сервісу. Також, з урахуванням того, що немає чіткої інформації звідки саме Ваше звернення, можемо припустити, що проблеми з сервісом можуть бути на сегментах старої мережі, по яким ще не було проведено модернізацію, або ця модернізація проводиться в даний час, з чим можуть бути зв’язані перебої в роботі сервісу. Якщо питання в «старому» сегменті мережі, яка належала минулому провайдеру, по всьому Лисянському районі як і в самій Лисянці активно проводиться модернізація, яку остаточно вже невдовзі буде завершено. Звісно це питання ми не рекомендуємо обмежувати постом на не офіційному сервісі компанії, а звернутись до технічної підтримки для надання вичерпних даних щодо строків усунення проблем з сервісом. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Городище)
23 июнь 2020 16:46
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Скажіть будь-ласка чому заявка на несправність виконується більше 4х днів??? Інтернету немає з суботи мені можна не платить за таку послугу??? де обіцяний в сервісі майстер скільки його чекати, ще тиждень??
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Доброго дня, Олександре! Проблема виявлена і вже в процесі вирішення. Ви вірно підмітили, так ми підтвержуємо, компенсацію ми Вам зробимо в рамках обов’язків оператора згідно умов договору, по факту вирішення питання та закриття заявки на ремонт. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Черкассы)
03 июнь 2020 20:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Очень крутой провайдер, рекомендую всем! Скорость соответствует тарифном плане. Работает без проблем!
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв. Постараемся держать этот уровень в дальнейшим. Приятного пользования услугой.
Анонім (Городище)
30 мая 2020 20:35
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Download:
29.92 Мбит/c
Upload:
83.07 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Тест швидкість на сайті не відповідає реальності (наприклад в тесті від ookla все по тарифу. А тут на вигрузку 80 Мбит/с))) Коли в мене тариф 50 Мбит/с) А провайдер норм.
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук. Ми тестували показники швидкості на цьому ресурсі, і також зіштовхувались з показниками які суттєво відрідняються від фактичних, які ми підтвержували при використанні власного обладнання та перевіреними ресурсами для тестування швидкості. Тому не впевнені в тому, що довіряти показникам які відображаються на цьому ресурсі можна на всі 100%.
Аноним (Корсунь-Шевченковский)
26 мая 2020 21:46
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
81.27 Мбит/c
Upload:
91 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Підключили інтернет, раді дуже, швидкість коливається від 80 Мбит/с до 94 Мбит/с тариф до 100 Мбит/с, але 1 мінус, ми не замовляли "Внешний статический IР", і не хотіли щоб він був(
Ответ представителя ИСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук. До пропозиції прислухаємося. Приємного користування!
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг