Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 936
рекомендуют: 231 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Аноним (Сарны)
25 дек 2022 21:25
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.47 Мбит/c
Upload:
5.81 Мбит/c
Договор:
330367
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постiйнi просадки по швидкостi iнтернету!!! Заявлено 100 Мбит/с, а по факту маю 5 Мбит/с!!! Пiдключений по кабелю, не через WIFI.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Олександр (Заречное)
22 дек 2022 14:09
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
152226
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Неділю не можуть полагодити!!! Скажу одне... Щоб у вас внуків небудо... Позор Директору бо його робочі його на 3 букви посилаю???
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Городец)
22 дек 2022 00:36
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постійна проблема з наданням інтернет з'єднаннями, зараз через постійне відключення енергопостачання ситуація погіршилась. Користуються монополією, так як раніше була змога підключити іншого провайдера, через диверсії та псування обладнання конкурента залишились одні в населеному пункті. Постійна втрата пакетних даннів, на кожному сайті потрібно вводити капчу або взагалі не можна зайти на деякі сайти, через безліч запитів від провайдера. Можливо, щось і забув, тому просто підсумую: інтернет є 4-5 годин на дому, але єдине, що можна робити то дивитись відео на ютуб бо іншою діяльністю, з таким інтернет з'єднанням, звйматись не можливо. Хотів би змінити провайдера але на жаль іншого немає, якби не потреба в низькому пінгу то просто підключив би через модем мобільний 4g.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того, щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити детальніше проблему з наданням послуги та допомогти у розв'язання проблеми.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Світлана (Сарны)
19 дек 2022 21:37
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
343570
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Абсолютно не задоволені послугами. Мали швидкість 50 Мбит/с, вирішили перевестись на 100 Мбит/с. Оплатили за вказаним тарифом. Результат ноль. Перезвонили на службу підтримки, дозвонитись вдалось на протязі 2-3 днів. Відповіли, що послуга буде надана з 1 грудня. Дочекались грудня. По факту нічого не помінялось. Швидкість ледь дотягує 20 Мбит/с. Слідуюча попитка дозвонитись нічого не вирішила. Передали на техпідтримку замовлення, перезвонили, сказали що зробити в роутері і запевнили, що все буде ок. Але по факту нічого не змінилось. Додзвонитись не реально взагалі. Але якось достукались. Відповідь чекайте дзвінка з техслужби. Чекали більше тижня, нуль, нікто не перезвонив. В результаті інтернет взагалі пропав. Знову намагання додзвонитися до оператора. Правда дозвонились швидко. Відповідь, у вас швидкість 100 Мбит/с. Передаємо заявку в техслужбу вам зателефонують і тиша. Я не розумію що це за наглість. За що платимо гроші. Ви правда вважаєте ,що це норм? Саме так потрібно надавати послуги? Чому абонент зобов'язаний вчасно оплатити за послуги які не надаються належним чином,а ви не виконуєте свої зобов'язання?
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарны)
13 дек 2022 03:22
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
До оператора не можна додзвонитися. Служба підтримки погано працює у Рівненській області. Скорость погана.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість , підключивши інтернет-дріт на пряму в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Олеся (Сарны)
27 нояб 2022 16:25
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
10.13 Мбит/c
Upload:
2.92 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
От скажіть мені, як так можливо виставляти абонплату за !!!! повітря? Не мала змоги оплатити в минулому місяці інет, чому маю платити за те що не отримувала, щоб надалі користуватись інтернетом?! 250 грн за що? Інтернет при цьому предоставляли? Можливо досить людей за ідіотів тримати! Нараховуйте за те що надаєте! Оту дебільну опцію в допотопному кабінеті прибиріть і не позортесь! Ще раз, виставляйте плату за фактично надану послугу (оплатив - користуєшся, немає коштів ставте 0, поповнив - користуєшся, а не покривати -250, -500 (без доступу до мережі) і т.д)
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Будь ласка, повідомте свій номер угоди, щоб ми могли з Вами зв'язатися та надати відповіді на запитання.
Анонім (Сарны)
26 нояб 2022 22:50
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Подняли абонплату, разом з нею кількість послуг упала через відключення світла. Світла нема по 6-10 годин, набагато більше нема й інтернету так як свою станцію розмістили в зовсім іншому районі. Абонплату подняли якоби необхідністю підняти зарплату працівникам. Цк при тому, що багатьом зменшили на 20-30%.На емейл відповіді не дадуть, даже не надійся, по телефону як додзвонитися заморозять яку-небудь відмазку. Треба в адміністрацію Президента й кабмін подавати спільну заяву, нехай розберуться як то можна було в такий складний час підняти абонплату, при цьому таким чином надавати послуги.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити більш детальніше проблему з наданням послуги. Для нас дуже важлива думка і пропозиції кожного, оскільки це допомагає нам зробити послуги ще кращими й більш комфортними.
Анонім (Доброгостов)
13 нояб 2022 22:57
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
0.05 Мбит/c
Upload:
1.77 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
121160
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При тарифі до 100 Мбіт/с максимальна швидкість (і то лише вночі) до 50 Мбит/с. Вдень в середньому не більше 3 Мбит/с. А зараз взагалі тільки 0,05 Мбит/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Анонім (Львов)
06 нояб 2022 11:51
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
34.91 Мбит/c
Upload:
15.56 Мбит/c
Договор:
158553
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже низька швидкість, в три рази нища заявленій в договорі і оплачена. В чому причина в такій низькій швидкості інтернету?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Жертва мошенников (Львов)
02 нояб 2022 14:49
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую. Техподдержка не на связи. Главный сайт «привет из прошлого». Видно, что с персоналом и специалистами напряжно.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Стас (Ровно)
02 нояб 2022 11:55
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
Залупа
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Максимально херове обслуговування, навязування послуг, оператори та тех підтримка нав'язують неіснуючі послуги, відключають інтернет дома, і говорять треба викликати майстра, я все сам зробив без майстра, поміняв всі кабелі лан і так далі, проблема залишилась почали відключати інтернет і говорити, що проблема в мене, хоча це не так, нікому не рекомендую цього провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день, Стас! Для аналізу та вирішення проблеми просимо вказати номер угоди.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рудка-Червинская)
30 окт 2022 20:09
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
11.2 Мбит/c
Upload:
24.89 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ну і де ваш інтернет 50 Мбіт/с? Ціну підняли, а якість!? і За це я маю сплатити 250 грн?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Вкажіть, будь ласка, у коментарі номер угоди, щоб ми перевірили ваше підключення.
Аноним (Теслугов)
23 окт 2022 21:09
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постійно пропадає інтернет і якісь технічні помилки на стороні Інтернет провайдера. Також не оправдано висока ціна за підключення і ціна тарифного плану в 2 рази вища ніж у інших а якість бажає очікувати кращого. Не рекомендую.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Просимо вказати номер телефону, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львов)
16 окт 2022 19:36
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.23 Мбит/c
Upload:
4 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
196417
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При оплаченій швидкості до 50 Мбит/с швидкість тільки 4 Мбит/с... За що платиться такі гроші. Стабільно погана швидкість. До речі провайдер бізнес і технології...
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Дякуємо за відгук! Просимо Вас для коректної перевірки роботи інтернету підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Андрій (Львов)
14 окт 2022 14:42
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
14.43 Мбит/c
Upload:
10.57 Мбит/c
Договор:
126979
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самі бачите яка швидкість, при заявлених 50 Мбит/с, і це так постійно - трошки більше, трошки менше, але ніяк не 50 Мбит/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день, Андрію! На даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Анонім (Львов)
11 окт 2022 20:50
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
55.28 Мбит/c
Upload:
58.25 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
246079
Не рекомендую этого интернет-провайдера
TL:DR – жити можна, якщо не зтикатись з проблемами. Інакше хочеться когось прибити. Живу в новому будинку (2020 року здачі), даний провайдер, а саме ТзОВ "Бізнес і Технології", якимось чином "по договору" виступає єдиним можливим провайдером на весь будинок на найближчі пару років. Це вже діч. Але окей, можливо чудовий провайдер? Куди там. Лінійка тарифів дно – максимум 100 Мбит/с (тобто реальні 50-60 Мбит/с). Як тільки світло пропаде у будинку (з війною це не рідке явище), то усе, їхнє "обладнання" треба обов'язково перезавантажити і зателефонувати їх службі підтримки, яка ще має на своїй стороні щось зробити, при цьому майже завжди зверхньо реагує на це наче це мені подобається їм телефонувати. Якщо світло пропало ввечері, то гудбай інтернет до ранку. Сайт наче із нульових, таке в універах на перших заняттях діти роблять, зробити в особистому кабінету можна буквально нічого – тільки глянути на свій тариф. Тож кожного разу, коли виникають проблеми, вирішувати їх приходиться тільки з проблемами. P.S.: ціни підняли, нічого не сказавши. Хочеш зайти в особистий кабінет, щоб подивитись хоча б скільки платити – 503 помилка. Просто ДНІЩЕ. Коли все ж зміг зайти, навіть форма логіну не працює. Сайт робила якась домогосподарка за безкоштовно, не інакше.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нажаль, тут немає можливості вести діалог. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Yura Ohonovskiy (Верин)
11 окт 2022 20:20
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
189458
Не рекомендую этого интернет-провайдера
До недавна був підключений пакет на 100 Мбит/с. Після сплати 130 грн 24 числа, 4 числа відключили інтернет. Подзвонив, запитав чому так. Відповіли про збільшення ціни на 50 грн. Я сплатив ще 50 грн. Після цього дуже помітно пропала швидкість але я не перевіряв. Після перевірки виявилось що у мене тепер підключений пакет на 50 Мбит/с... Тобто було 130 грн за 100 Мбит/с, а після збільшення ціни на 50 грн швидкість впала у 2 рази.... коштувало 1.3 грн/мбіт а тепер 3.6 грн/мбіт. Ціна виросла на 270%? Ви знущаєтесь??
Алекс (Костополь)
01 окт 2022 10:14
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Після подорожчання в такий важкий стан при такій великій кількості поломок осадок залишився надовго. Як так можна взагалі!? Буду переходити до іншого провайдера тим більше там обіцяли знижку на пеоші абонплати.
Аноним (Сарны)
18 сен 2022 08:49
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
После подорожания и такой хамской поддержкой смысла оставаться с этим провайдером не вижу. Есть варианты получше.
Аноним (Любешов)
16 сен 2022 15:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня, ваш інтернет дуже погано працює, в мене свій сервер. на якому пінг 31-32. А за останніх 2-3 тижні дуже поганий інтернет і пінги від 80-150. Це що таке? Як ціни піднімати то ви добре знаєте, а інтернет зробити нормальний не можете! Ганьба вам за ваш інтернет і вашій організації!!! Так до речі в новому інтерфейсі який у вас зараз beta підтримка не працює, це так щоб клієнти не змогли відправити скаргу!!! Як ціни піднімати то це ви добре знаєте! Да щей у військовий час!!! Ганьба вам за ваш інтернет і вашій організації!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг