Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Ровно)
17 окт 2020 11:32
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тиждень намагався додзвонитися, ніхто не бере слухавку
взяв слухавку кажуть (ви попали у львів зараз вам перетелефонують, і так ще три дні).
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Будь ласка, повідомте номер вашої угоди.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Пища)
15 окт 2020 19:56
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
28 Мбит/c
Upload:
15 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
212881
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет так і негрузить, не знаю за що навіть гроші плачу, зачіпати я нічого сам не буду. Є мастер, служба техпідтримки, це ваша робота, і їдьте самі дивіться, розбирайтеся в чому проблема. Інтернет дуже поганний. Тому чекаю майстра.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Здійснена нами перевірка не виявила проблем з нашого боку. Підключення в нормі, спостерігаємо довгі та стабільні ПППоЕ-сесії. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера. Тобто, переключити вхідний кабель до ПК та виконати підключення за логіном та паролем зазначеними в угоді. Якщо проблема залишиться актуальною і після коректного включення, просимо зателефонувати до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Анонім (Камень-Каширский)
15 окт 2020 15:46
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
15.85 Мбит/c
Upload:
10.39 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет поганий, за 30 Мбіт/с плачу 180 грн (дуже дорого), а якість інтернету не відповідає заявленій. Спочатку як підключив все було гаразд, а далі все гірше, ще й абонплату піднімають.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему.
Іван (Дибровск)
14 окт 2020 09:43
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.61 Мбит/c
Upload:
19.56 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
33313
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ні в якому разі не рекомендую цього провайдера,швидкість із заявлених 100 Мбит/с, тільки 10 Мбит/с, обслуговування на 0, абонентів купа, а обслуговувати їх немає кому.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні вище описаної Вами проблеми.
Анонім (Львов)
12 окт 2020 12:04
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги
Недостатки:
Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
33.26 Мбит/c
Upload:
23.27 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
212881
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Я вже декілька разів звертався в службу підтримки, дуже тяжко дозвонитись, але нічого не змінилося. Інтернет дуже поганно грузить. Я незадоволений інтернетом.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Проблем на лінії не має. Для коректної перевірки швидкості потрібно підключитися на пряму до стаціонарного комп'ютера або ноутбука та запустити тест на швидкість. Якщо результати не будуть відповідати заявленим в угоді, прогсимо вас звернутися до нашої технічної підтримки за номерами: (032) 295-69-34 (067) 37-37-8-47 (цілодобово)
Юрій (Ровно)
09 окт 2020 10:39
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
17089
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рівень обслуговування просто жахливий. Два тижні майже не було інтернету, останні 5 днів немає взагалі. В технічну підтримку не додзвонився ні разу!!! Навіщо вона тоді взагалі. Коли нарешті за кілька десятим разом додзвонився в офіс, сказали, що заборгованість, що влітку я взагалі не платив. Переслав в бухгалтерію копії квитанцій за літо, сплатив частину боргу, щоб включили інтернет, реакції нуль. Телефоную, щоб знати результат, не беруть слухавку, навіть більше, скидають мій номер. Я в шоці від такого сервісу.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Наразі відновлено роботу Особистого кабінету http://stat.dan.net.ua/.Параметри доступу в особистий кабінет Вам було надіслано на номер телефону вказаний в угоді.У Особистому кабінеті в розділі "фінансова інформація" Ви можете контролювати надходження коштів самостійно.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, тому додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аня (Ремчицы)
08 окт 2020 19:02
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
48123
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Пропадає інтернет без причини... Немає вже 4 дні... В чому причина??? Чому мені відключили інтернет???
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Анно, доброго дня. Ми передали Ваше звернення на регіон, наші фахівці зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аня (Ремчицы)
07 окт 2020 19:17
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
48123
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чому в мене постійно немає доступу до інтернету??? Я не розумію яке ви право маєте його кожного дня відключати??? Тим паче він проплачений... Якісь постійні проблеми з цим інтернетом!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Анно, доброго дня. Ми передали Ваше звернення на регіон, наші фахівці зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Наталія (Великие Межиричи)
05 окт 2020 19:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
5 днів немає інтернету годують обіцянками, а за послуги плату беруть вчасно. Розчаровані, жах а не провайдер.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Наталія.Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
02 окт 2020 22:17
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.76 Мбит/c
Upload:
3.95 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гімно, а не інтернет, швидкість 100 Мбит/с, а в реальному фільм годі подивитися.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть номер своєї угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Володимир (Ровно)
01 окт 2020 15:39
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
17.32 Мбит/c
Upload:
36.65 Мбит/c
Договор:
11419, 11420
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернета більше немає ніж він є. Телефон підтримки 0673620911 не відповідає декілька днів . Проблема не тільки в мене а більшості користувачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимире.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'язався наш оператор технічної підтримки.По угоді № 11419, проблем з доступом до мережі Інтернет не виявлено. Перевірку надання послуги за угодою № 11420 не вдалося здійснити у зв'язку з вимкненим обладнанням.Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження по угоді № 11420 у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (0362) 42-04-05,(067) 362-09-11,(050) 461-59-75, (093) 745-51-15.Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Лілія (Львов)
19 сен 2020 12:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
БРЕШУТЬ!!! НЕ виконують своїх зобов'язань належно. Куди і до кого звернутися за завдані мені збитки?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Галина (Стрый)
12 сен 2020 17:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
43.45 Мбит/c
Upload:
34.24 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня! Швидкість інтернету не відповідає умові договору.Інтернет часто зависає.якщо так буде далі ,то відмовлюся від послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Філюк Віктор (Плоское)
04 сен 2020 15:22
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
42774
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Сам інтернет в принципі не поганий. обслуговування, це просто жах!!! Наведу приклад. Їхав автомобіль, та порвав кабель, через який підключений інтернет до мого будинку. Кабель був розірваний, на ДОРОЗІ І НЕ ПО МОЇЙ ВИНІ!!! Я подзвонив на гарячу лінію. Мені відразу передзвонив майстер, і сказав, що ремонт буде коштувати 1300 гривень!!! ЗА ЩО!!!! Потім, правда, зрозумів, що трішки перегнув палку із ціною, сказав нову ціну 400 гривень. Я готовий заплатити, як що мені її обоснують!!! Може хтось платить в газову компанію, як що на полі трактор прорве трубу??? Чи може коли вітер обриває кабель, яки несе електрику до будинку, платить??? Дзвонив на гарячу лінію 10 раз!!! Відповідь одна. Зараз із Вами зв'яжуться....І все!!! Справа не в грошах, справа в принципі!!! До Уарнету у мене був Укртелеком. Там тоже не все в порядку. Але, такого свинського відношення до клієнтів у них не має...
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Віктор. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі.Пошкоджено було Абонентську лінію, згідно з договором ремонт останньої милі здійснює Абонент власним коштом.Договір п 5.10 “Оператор не несе жодної відповідальності за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходиться поза межею відповідальності Оператора.Межа відповідальності Оператора закінчується на обладнанні Оператора (розподільча коробка у відповідному будинку, до якого підключено Абонента), від якого проводиться кабель до приміщення Абонента.Межа відповідальності Абонента починається від обладнання Оператора та закінчується обладнанням Абонента включно.”Стосовно вартості робіт.Перед виїздом Вам називають попередню вартість виклику, що не є остаточною вартістю.Остаточна вартість робіт формується за результатами огляду на місці.Дякуємо за відгук.
Таня (Сарны)
02 сен 2020 22:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Три дні телефоную в техпідтримку, обіцяють приїхати з дня на день і так уже 3 дні. Не відповідально відносяться до своїх абонентів?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Тетяно.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Анастасия (Ровно)
30 авг 2020 02:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Раз в два тижні відключають інтернет, аргументуючи це тим що обрив на лінії постійно, або обрив або аварія, оператори в кол центрі хами не виховані люди коли їм телефонують вони вислуховують все і запитують ви все сказали??? Пояснити толком нічого не можуть...
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Анастасія.Дякуємо за відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково передамо звернення в абонентський відділ, для уточнення ситуації.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Юра (Ровно)
20 авг 2020 10:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Другий раз за тиждень пропадає інтернет в офісному центрі, ми втрачаємо гроші і через це я нікому не рекомендую цей інтернет!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Ми будемо дуже вдячні за наданий номер угоди.
Анонім (Ровно)
18 авг 2020 10:13
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
38365
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Часто зникає інтернет. В техпідтримку або не додзвонитися, або відповідь завжди одна - аварія на лінії, коли вирішимо - не знаємо. І так можна залишитися без інтернету на кілька годин, а то й днів.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за вказаний номер угоди.Проблема з доступом до мережі Інтернет була вирішена ще 18.08.2020, о 15:14.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Повідомте, будь ласка, чи Ви задоволені якістю надання послуг на електронну скриньку: [email protected].
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Петро (Сарны)
11 авг 2020 20:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
29383
Не рекомендую этого интернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Наташа (Свитязь)
10 авг 2020 23:34
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.31 Мбит/c
Upload:
0.28 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Люди, не ведіться, не підключайте даного оператора!!!! Дурдом!!! Постійно пропадає, додзвонитись неможливо, а якщо вийде додзвонитись, то відповідь одна - 'обриви на лінії, по дорозі.' А чому при заявленій швидкості 75 Мбит/с, отримую лише 1-3 Мбит/с!???? Це викачка грошей? То робіть скидку, чи 1 місяць безкоштовно. Скільки можна вам скаржитись, а ви не реагуєте?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Повторно просимо Вас надати номер угоди, без цієї інформації не можемо діагностувати проблему.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг