Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Львов)
09 мая 2021 15:29
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.45 Мбит/c
Upload:
0.99 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чому постійно нестабільність швидкості. Платимо за 4 по факту 1 і менше мбіт. Особливо ввечері та по вихідних.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за звернення. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно обраного тарифного плану.Просимо , звернутися у відділ технічної підтримки, коли проблема проявить себе знову (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).
Анонім (Львов)
07 мая 2021 22:26
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
0.27 Мбит/c
Upload:
0.55 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Відсутність інтернету. Швидкість не стабільна. Особливо по вечорам. Чому пропадає швидкість???
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово)
Діма (Оженин)
06 мая 2021 22:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В квітні місяці подав заявку на підключення інтернету. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. По якій причині мені не підключають інтернет?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Дмитро.Дякуємо за відгук.Будь ласка, напишіть лист на електронну скриньку [email protected] з номером заявки, яку залишали на підключення Інтернету.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Лілія (Ровно)
26 апр 2021 19:02
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
12093
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Обслуговування препаскудне. Дуже часто пропадає інтернет, неполадки вирішуються тижнями. Останній раз інтернет пропав у п'ятницю 23.04 в обід до понеділка 26.04 19.00 год. проблему не вирішено, оператор з п'ятниці повторює одну і ту ж відмовку. Не рекомендую ні в якому разі підключатися до цього провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Лілія. Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Інтернет був відсутній по причині проблеми з електроживленням у вашому будинку. Енергокомпанія проводила роботи по відновленню упродовж декількох днів. В цілях безпеки нам було заборонено встановлення резервного живлення. Роботи по відновленню електроенергії наразі завершено та доступ до мережі Інтернет відновлено. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);Телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Киев)
09 апр 2021 20:30
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мабуть самий жахливий провайдер інтернету, з захмарними тарифними планами. Сам оплачуєш кабель, сам платиш, а на службі тех. підтримки вислуховуєш хамовитого оператора, котра хамить, та розвінчаю міфи, розмови тепер може записувати не лише оператор, а й користувач! Тому маю чудовий запис розмови і підтвердження хамовитого відношення до користувачів. Ніяких проблем ви не вирішуєте, крім того що їх створюєте!!! Коли зникає ваш інтернет, то це ніхто не компенсує, а коли кошти сплачені на укр.пошті, то доки не зарахують кошти послуги не надамо, Але! є чек з оплатою та датою!!! Якби можна було поставити нуль вашій "роботі" то я б так і зробив. Коли ви просите номер договору для вирішення проблеми, то краще б налагодили роботу вашої тех. підтримки, бо вона на разі не підтримка, а так, сидять і нічого вирішити не можуть, в чому заключається їх робота?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера НПО "Информационные технологии"
Угода № 158251 (Львов)
03 апр 2021 13:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
18.4 Мбит/c
Upload:
41.77 Мбит/c
Договор:
158251
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже низька швидкість інтернету. Завжди оператор говорить, що проблема у мене. Прошу покращити якість надання послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! На даний момент проблеми з включенням по Вашій угоді не фіксуємо. Для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі. +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90
Аноним (Ровно)
02 апр 2021 13:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
130841
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Сколе)
25 март 2021 21:19
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
177739
Не рекомендую этого интернет-провайдера
ЕЕЕЕ ви збераєтесь вирішувати проблему з втратою пакетних даних? Відпишіться чи ви настільки бездарні що навіть не можете відписати?
Анонім (Львов)
24 март 2021 21:31
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
177739
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Шановний провайдер чому ви не рішаете проблеми з Request timed out? В день працює норм в ночі ідеально а перідо з 17 по 22 год неможливо сидіти((( Вирішуйте проблему.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Загальної проблеми не спостерігаємо, просимо вас здійснити первірку до ресурсів, де виникає проблема та до інших сайтів, для порівняння. Наприклад, до адрес 8.8.8.8, 194.44.214.214 та i.ua. Рекомендуємо провести перевірку утилітою MTR (WinMTR) чи аналогом та надіслати результати тесту на скриньку [email protected].
Aleks (Шацк)
20 март 2021 21:19
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.88 Мбит/c
Upload:
4.98 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
175409
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вельми Шановний провайдер!!! Швидкість вашого інтернету така ж сама як і ваш загальний рейтинг. Чому Ви в наглу намахуєте своїх же абонентів. Чому читаючи відгуки Ви не робите висновки. Оці 183 людини що рекомендують Вас це можливо років 5 назад вони писали. Актуальний ваш рейтинг не 2 із 5, а 0,25 із 5. Про які заміри швидкості на пряму через мережевий кабель Ви розказуєте. В даному випадку ніяких замірів робити не треба, результат якто кажуть "на лиці" і він плачевний. Для прикладу: Луцьк, 2011 рік. Провайдер "Білайн" він же "Киівстар". Швидкість за договором 8 Мбит/с. В квартирі 3 (три) ноути які практично одночасно підключені через Wi-Fi. ІНТЕРНЕТ ПРАЦЮВАВ БЕЗ НАРІКАНЬ. Доречі краще ніж зараз. Шацьк, 2021 рік. Провайдер "БіТ" він же "Уарнет". Швидкість за договором 50 Мбит/с. В будинку 1 ноут 1 планшет і 1 телефон підключені практично завжди одночасно. ШВИДКІСТЬ РІВНА ВАШОМУ РЕЙТИНГУ ТОБТО 0,25 Мбит/с. Про iptv і не хочу згадувати бо в телевізора може бути стрес. Робіть висновки ШАНОВНІ.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Дякуємо, що вказали номер угоди! Проблем на лінії не спостерігаємо. Ваша угода діє з 2017-ого року, по гарфіках завантажень бачимо, що заявленна швидкість (до 50 мб/с) досягається. Рекомендуємо Вам перезавантажити роутер і здійснити повторні заміри швидкості. Для коректної перевірки необхідно підключитись напряму кабелем (без роутера), інтернет-провайдер на має впливу на роботу Wi-Fi. Якщо повторний тест не буде відповідати заявленій в угоді швидкості, просимо Вас звернутися в технічну підтримку за номерами телефонів: +38 (067) 67-3-80-90 +38 (067) 37-37-8-47
Анонім (Львов)
10 март 2021 01:18
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь УарНет вже більше 5 років. Стабільність на висоті - як завжди гівно!!! Проблеми усуваються повільно, якщо вина взагалі не звалюється на клієнта! Так тримати!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Просимо Вас повідомити номер угоди і заміряти швидкість, напряму підключившись до роутера.
Анонім (Ровно)
05 март 2021 19:03
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
36915
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Задолбался с етим ихним интернетом одни проблемы даже после перехода с радио на оптику сначала все вроде норм но после года пользования началось... Скорость падает к нескольким килобитам. Видос норм нельзя посмотреть. Да и с апреля хотят плату за тариф повысить!!! За такое качество услуг несогласен платить. Уже отключил интернет с апреля в дальнейшем буду искать более нормальный вариант лучше уже на мобильный безлимит переходить он стабильнее работает хотя и чуть дороже будет!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Інтернет надаємо всім нашим абонентам в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Найчастіші проблеми з відсутністю Інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш інженер технічного відділу виявить причину проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та надасть допомогу.Причини збільшення тарифних планів опубліковано на офіційному веб-сайті http://dan.net.ua.
Ірина (Львов)
04 март 2021 17:44
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
106907
Не рекомендую этого интернет-провайдера
У нас відсутній інтернет з 23 лютого у зв'язку з поломкою з Ваших слів на Басараб, 3. Кожного дня Ви говорите, що налагодять "завтра", сьогодні виявилося, що "у Вас і так заборгованість". Отож заборгованість ми проплатили, думаю завтра кошти будуть на Вашому рахунку. Ви будете налагоджувати поломку? Чи наш шукати іншого провайдера? Яким чином посприяти щоб нарешті вирішити дану проблему? Не розумію, як стільки часу говорити "завтра" і нічого не зробити. Кілька хвилин тому колезі знову сказали "завтра"...
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Харалуг)
26 фев 2021 19:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість не відповідає заявленій, постійні аварії і збої. Коли Інтернету немає кілька днів і дзвониш запитати чому немає, відповідають що аварія і коли зроблять не відомо! Не рекомендую.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас як нашого абонента, та передати лист у технічний відділ, для перевірки надання послуги.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Радехов)
06 фев 2021 21:30
Преимущества:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Платиш за швидкість а її немає, телефони провайдера не відповідають, за заявку збільшити швидкість відповіді немає.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Юрій (Корец)
05 фев 2021 18:28
Преимущества:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
15002
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добрий вечір! Дуже, дуже погано працює інтернет особливо у вечері при зверненні робота відновлюється на декий час далі все так само.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Просимо Вас звернутися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема буде проявлятися знову, для проведення спільної діагностики. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Львов)
04 фев 2021 21:42
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
177739
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ви збераєтесь вирішувати проблему з втратою пактних даних зєднання? Чи ви просто думаєте що ваші клієнти нічого не розуміють скільки можна терпіти? Так кожного вечора вирішуйте проблему і чекаю від вас відповіді!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! По вашій угоді не фіксуємо проблеми. Спробуйте ще раз коректно перевірити швидкість, для цього необхідно підключити кабель інтернету напряму до компютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо вас зателефонувати до відділу технічної підтримки для діагностування у режимі реального часу. +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90
Аноним (Ровно)
03 фев 2021 19:53
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Могу смело заявить, что это король провайдеров, в королевстве худших. Не обращайте внимания на плашку внизу «отзыв оставлен с ip киевстара», это действительно так, потому что уарнет не работает.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук.Будь ласка, повідомте номер Вашого договору, щоб ми могли ідентифікувати Вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти Вам.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
01 фев 2021 20:38
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.62 Мбит/c
Upload:
1.71 Мбит/c
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет не стабільний. Швидкість менше заявленої. Прохання усунути проблеми.
Анонім (Шацк)
27 янв 2021 16:54
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це найгірший інтернет провайдер, дуже часто пропадає мережа, то в них світла нема, то щось обірвалось, одні проблеми.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Обіцяємо розібратися у Ваших труднощах з доступом до мережі Інтернет, якщо повідомите номер угоди.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг