Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 936
рекомендуют: 231 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Ярослав (Ровно)
15 янв 2022 21:52
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет найгірший в місці, нікому не раджу, постійні вильоти падіння швидкості та часто його взагалі немає, гівно одним словом.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Буртин Ярослав Ю. (Вышков)
15 янв 2022 11:02
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
6.39 Мбит/c
Upload:
4.79 Мбит/c
Договор:
229782
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Від початку нового року інтернет препоганий,то є то немає. За 150 грн. має бути не такий. До нового року я дивився і телебачення, а тепер не можу, бо лиш висить і заікається.
Аноним (Жидачов)
13 янв 2022 15:24
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.66 Мбит/c
Upload:
58.03 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
150284
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тій, яка прописана у договорі!!! Не можу рекомендувати, не виконують того що обіцяють при підключенні!!! Тариф 50 Мбит/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! В нашій базі зафіксована інформація, що угода розірвана з 01.09.2021р. Просимо вас звернутись у службу техпідтримки провайдера, який надає послуги на даний момент.
Інна (Ровно)
12 янв 2022 22:39
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
310237
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливий Інтернет провайдер. НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Служба підтримки не відповідає на телефонні дзвінки. Надання послуг не стабільне, вже другий день, точніше вечір відсутнє з'єднання.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Наталія (Заречное)
12 янв 2022 00:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
301565
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добу немає інтернету, дзвонила кілька разів, одні відмовки що чекайте, вам передзвонять. Не можуть пояснити в чому причина. Дзвонили, так, але певне дуже мало ішли гудки, бо не чула. Не передзвонюють. При повторному зверненні обіцяють що передзвонять з техпідтримки, але проходить кілька годин і не передзвонюють. Я виконую всі умови договору, провайдер - ні! Немає послуги уже добу, а інтернет необхідний для роботи!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Ваші звернення зафіксовані. На жаль за вказаним номером телефону не змогли з Вами зв'язатися.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Татьяна (Ровно)
10 янв 2022 10:47
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ужасный провайдер, интернета больше нет чем он есть, постоянно пропадает, который не исправляет проблемы, не берут заявки, шарашкина контора а не провайдер! Смените персонал может тогда улучшатся услуги и начнут что то делать.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Просимо Вас вказати номер угоди, без нього не можемо перевірити описану Вами проблему((
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Ровно)
08 янв 2022 22:36
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.24 Мбит/c
Upload:
0.9 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає договору. Інтернет не стабільний, постійно пропадає!!! По вечорах буває відсутній взагалі. Чому???
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість , підключивши інтернет-дріт на пряму в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Василь (Цепцевичи)
25 дек 2021 11:43
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
18588
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Служба техпідтримки ніяка!!! Має бути цілодобово. В вихідні дні та вночі неможливо не можливо дозвонитись. В робочі дні з десятого разу бере слухавку диспетчер, вислуховує та просить чекати дзвінка техпідтримки, чекаю декілька годин. Це відношення МОНОПОЛІСТА! Підхід до обслуговування абонентів - чистий радянський колгосп.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з труднощами. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемось.
Тарас (Старая Выжевка)
22 дек 2021 20:47
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.79 Мбит/c
Upload:
0.55 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
130830
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Роботою компанії повністю не задоволений, не дотримуються ніяких умов договору. Після мільйоних звернень так і не усунули проблему постійно кормлять обіцянками що все вирішиться найближчим часом. Провайдера не рекомендую для підключення.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: +38(093) 170-97-87 / +38 (067) 67-3-80-90 / +38 (032) 290-70-90 Технічна підтримка Email: [email protected] Адміністративні питання Email: [email protected]
Анонім (Демидовка)
20 дек 2021 19:50
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
2.45 Мбит/c
Upload:
9.69 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тій, яка прописана у договорі!!! Не можу рекомендувати, не виконують того що обіцяють при підключенні!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Анонім (Львов)
18 дек 2021 23:35
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самий кончений інтернет на світ. Навіть не думайте брати цю херню. Пошкодуєте!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що у вас склалось таке враження про якість надання послуги. Вкажіть свій номер угоди, щоб могли ідентифікувати вас як абонента та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Сарны)
14 дек 2021 19:11
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
308871
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Щодня пропадає інтернет! В техпідтримці постійно називають різні причини. Спочатку сказали що мої дані не були передані, на другий раз, що моя заявка заблокована. На третій раз, що я вказую не правильний номер угоди, який в мене перед очима написаний їхніми працівниками!!!! Я кажу правильний номер, на що мені сказали, що в мене інший. Виправили цей номер, сказали відтепер такий буде. До того ж додзвонитися це ще той квест! В мене робота онлайн!! Інтернету досі немає!!! Питання хто відповідає у вас в компанії за всі ці моменти? Хто прописує угоди з помилками, хто не передає дані, хто блокує заявки? Яке це відношення до клієнта? Наведіть лад в сервісі!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Тетяна (Люхча)
14 дек 2021 11:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
9054
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня. Другий день немає інтернету угода 9054. 10 грудня була заключна нова угода 9054, стара 3622, підключили до кабельного інтернету з радіо. Інтернет поповнений на 150 грн. Дзвонила на гарячу лінію чи все в порядку, чи нічого проплачувати не потрібно, все-таки новий договір, менеджер сказав, що все добре. На другий день зник інтернет, дзвоню повторно, на що у відповідь чую , що є заборгованість 142 грн., але на рахунку по старій угоді є гроші, питання фіксують. На наступний день інтернет так і не з'явився, знову набираю гарячу лінію, сказали на протязі години питання вирішиться, чекаю досі. В мене робота пов'язана з інтернетом, якого немає, вже набридло дзвонити, це вже якесь знущання!!! Допоможіть вирішити це питання, бо вже здають нерви!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Інформацію про баланс по Вашій угоді можна дізнатися у особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua/ . Якщо у Вас виникають додаткові запитання по нарахуванню абонентської плати , будь ласка, зверніться в абонентський відділ за контактними номерами телефонів: 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС, електронна скринька [email protected]
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Микола (Сарны)
13 дек 2021 21:21
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
302639
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший інтернет!!! За що я плачу вам 200 грн??? Техпідтримка не відповідає на дзвінки, на повідомлення. Інтернет дуже поганий!!! Не можна подивитись фільм без постійних завантажень. Мусимо включати роздачу мобільного провайдера, що подивитись телевізор. Це просто жах!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ровно)
12 дек 2021 11:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
0.72 Мбит/c
Upload:
3.02 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає. Замість 4 Мбит/с є 0.7 Мбит/с або відсутній,
інтернет не стабільний. Прохання вирішить.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Львов)
11 дек 2021 20:46
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З 30 Мбит/с інтернет падає до 0.6 Мбит/с. Пінг в іграх пару секунд 22-44 мс, а потім починається 669-784 мс FTTx/GEPON/Ethernet.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Анонім (Городище)
04 дек 2021 20:29
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
39249
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість зовсім ніяка, зв'язатися з підтримкою неможливо, відразу як підключили цей інтернет почалися проблеми! Не рекомендую підключати інтернет!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Михайло (Александрия)
02 дек 2021 12:55
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
27743
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Другу добу як пропав інтернет, зворотнього зв'язку з провайдером нема. Дотелефонуватись неможливо (24/7 оператори зайняті), на повідомлення не реагують. Послуга оплачена, як завжди компенсації небуде, тай не відомо скільки ще чекати на тех. підтримку (7 днів, 10 днів)? Якість надання послуг на нульовому рівні.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Найчастіші проблеми з відсутністю інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Аноним (Клесов)
29 нояб 2021 17:01
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
4363
Не рекомендую этого интернет-провайдера
3 тижні не має інтернету. Залишив 6 заявок, техпідтримка ні разу не перезвонила. Сервіс просто жахливий.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Наталія (Сарны)
29 нояб 2021 13:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
308015
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З 23,11 по даний час немає інтернета. На всі звернення відповідь оператора одна і та сама, чекайте до вас передзвонять технарі, за тиждень, жодного дзвінка і результата. Дзвоню і лишаю заявку щоденно.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг