Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2.5 из 5
отзывов: 2288
рекомендуют: 881 чел
не рекомендуют: 1407 чел
ООО "Фринет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Роксолана (Львов)
15 июль 2019 12:35
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Коли мова йде про підключення інтернету, то все рішається швидко. Швидко підписали договір, швидко приїхали майстри і все налаштувати. Вот тільки, ніхто не попереджав, що для проведення кабелю потрібно робити дірку в стіні, яку у моєму випадку, так і не змогли зробити. Адже стіни бетонні. Тож кабель пустили через вікно. Але не наскрізна дірка в стіні у мене залишилась? Останній місяць у мене частенько проблеми з інтернетом. Спершу інтернет пропадає після 18 години. На початку я не надавала цьому великого значення, адже мало що, думала якісь проблеми на лінії чи ремонти. Просто перегружала роутер декілька разів. Потім, проблеми почали частіше, інтернет почав пропадати по серед дня, оператори помагали як могли, та врешті решт залишили заявку на майстра. Якщо не помиляюсь, заявка була залишена у четверг- майстри прийшли аж у вівторок і то після мого дзвінка на тех підтримку з жалобами. Прийшов майстер, сказав що в кабелі проблем немає і що це все мій роутер, бо ж бачите Тенда це Китай і сама назва за себе говорить. Підключив мені кабель до комп'ютері і пішов геть. Звертаю увагу на інтонацію з якою до мене говорив майстер. Так співробітник фірми, не повинен розмовляти з клієнтом. Після цього інтернет у мене працював десь, приблизно 2 дні, і тут знову почалися проблеми. Я вже дійсно була переконана, що проблема в роутері, тому щоб лишній раз не подзвонити в техпідтримку, самостійно підключила кабель до компютера. Але не тут то було! Навіть на пряму підключений до компа, інтернет все одно пропадав!! В техпідтримку, хочеш-не хочеш, прийшлося дзвонити. Оператор допоміг мені вирішити проблему і я змогла працювати так до кінця дня, поки інтернет ОСТАТОЧНО НЕ ЗНИК!!!! У п'ятницю вечером, залишила заявку на прихід майстра, наголосила на тривалість проблеми і на важливість їх вирішення, адже працюю я з дому і інтернет мені необхідний. Оператор сказав, зателефонував завтра (у суботу) щоб перевірити чи майстри зможуть приїхати. Подзвонила я на наступний день зранку, сказали очікувати, що майстри працюють в якомусь там режимі, я знову наголосила на важливість вирішення проблеми!! Наступні два дзвінка мені говорили те саме, кормили надією що майстер таки прийде в суботу. На третій раз, сказали що сьогодні вони такими викликати не займаються, заявка обробляється 2 дні тому чекайте!!! Також була наголошенл, що швидше за все зі мною зв'яжуться в понеділок. В понеділок (сьогодні) подзвонила щоб привітати та нагадати коли зі мною заряжаться майстри, на що почула відповідь, що заява була створена у п'ятницю вечером і що сьогодні тільки перший очікування ??. ЩОООО???? Прошу номер майстра щоб самій з ним зв'язатися, адже проблема потребує негайного вирішення. - не можу, заборонено. Звяжіть мене зі своїм начальством - не можу. Могла залишити скаргу, чекаю поки зі мною зв'яжуться. В 21 столітті сидіти без інтернету 3 дні ЦЕ АБСУРД!!!! Якщо, клієнти, у вас є вибір між провайдерами, то цього я конкретно не рекомендую.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Роксолана Маркіянівна, дякуємо що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Наш співробітник детально перевірить всі обставини по вашим зверненням та зв'яжеться з Вами. З повагою, співробітник компанії "ФРІНЕТ", Ігнат.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Львов)
14 июнь 2023 16:22
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
89.94 Мбит/c
Upload:
73.16 Мбит/c
Договор:
321200416 не вартуєневартує плат
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З першого числа червня місяця з інтернетом постійні проблеми відсутність інтернету регулярна і стабільно, пару днів назад і сьогодні відключається кожні пʼять хвилин. Два рази дзвонив в офіс включали, але через пару хвилин знову відключається. Кажуть чомусь що то проблеми не в них, а в користувача, постійно силаються на роутер. Я вже й напряму без роутера підключав інтернет все рівно пропадає, а ще кажуть може вам замінити роутер хоча він на всі 100% робочій. Абонент 321200416. Мені вже набридло дзвонити до них щоб включили інтернет, раніше якось бували проблеми і часто, але те що коїться в цьому місяці то взагалі платити гроші і кожен день просити дзвонити по десять раз щоб включили інтернет. Такий інтернет не вартий ніяких грошей, то вже крапка буду узнавати в знайомих як в них справи і перепідключати провайдера. Краще заплатити на 50 грн більше ніж по десять раз в день дзвонити до оператора і просити включіть інтернет.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Y (Львов)
07 март 2021 15:45
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Download:
81.05 Мбит/c
Upload:
89.08 Мбит/c
Договор:
321105913
Рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня. Я дуже сподіваюсь що в найближчий час у Львові з'явиться можливість підключення до 1 Гбит/с, оскільки я за роки співпраці з даною компанією бачив тільки позитивні зміни. Якщо ж нічого не зміниться буду переходити на іншу компанію, оскільки швидкість-ціна резонніша сьогоднішнім реаліям. Єдине що тримає мене - це ваша якість сервісу та погодні щоб підключитись до інших компаній. Готовий платити за 1 Гбит/с; але 260 грн в приватному секторі за 100 Мбит/с трішки вже не те. Це було круто давно. Зараз би хотілося все таки якогось покращення в швидкості. Загалом, швидко відповідають, бувають збої, які швидко вирішують. Коли можлива поява 1гб у Львові? Дякую, за сервіс. Однозначно рекомендую даного провайдера у Львові.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за оцінку та відгук. Нажаль поки що в планах відсутнє підключення гігабітних тарифних планів у приватному секторі всіх регіонів компанії ФРІНЕТ. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Надя (Львов)
12 июль 2016 19:19
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.02 Мбит/c
Upload:
1.95 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
На протязі трьох років користувалась послугами провайдера О3, деколи не часто бувало що інтернет не працював, но це швидко вирішувалось. Останні два тижні користування інтернетом від О3 - це просто жах, кожен мій день починається з того що я дзвоню в техпідтримку і прошу мені його поремонтувати, кожного разу мої прохання і вимоги ігноруються. Прийшов майстер який перевірив швидкість і пішов, кожного дня говорять дзвонити завтра, не розумію для чого. Я не можу ні ходити на роботу, ні займатись своїми справами, так як мушу кожен день чекати майстра. отже не рекомендую, все б нічого, крім не кваліфікованих працівників. Якість обслуговування і кваліфікація працівників нижче нуля.
Ігор (Львов)
12 фев 2021 17:21
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Договор:
321101112
Рекомендую этого интернет-провайдера
Стаж: 117 місяців. Враховуючи це я можу сказати. 1) техпідтримка нормальна, було кілька викликів майстра, міняли 2 рази кабель надворі - все швидко і без нарікань. 2) обривів чи меншої швидкості не помітив. по спідтесту - 92-95 з заявлених 70 (по юа сегменті має бути 100). кілька разів пригадую було, що інтернет був недоступний кілька годин - але не з вини Фрінету, а їхнього "провайдера". 3) ціна міняється раз в рік. причому якщо порівняти з тою ж волею - ціна просто божеська, 120 грн за 70 мбіт (хоча в 99% я бачу швидкість 100 мБіт).
Можливо це в інших містах Фрінет поганий провайдер, у Львові ж це хороший провайдер з адекватними і обізнаними працівниками.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та співпрацю з компанією ФРІНЕТ, нажаль повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо, але ми намагаємось відновлювати надання послуг як можливо швидше. Зміни та перегляду тарифних планів також неможливо уникнути, так як повне обслуговування мережі дорожчає, але з тим, що Ви з нами досить тривалий час - Ви отримуєте та використовуєте бонуси у розмірі 10% від вартості тарифного плану за послугу доступу до мережі Інтернет. Рекомендую дадтково ознайомитись з програмою лояльності (внесення декількох платежів надає Вам знижку на 3 місяці відповідно до Вашого стажу з моменту підключення) та поєднувати її з бонусною програмою. Ознайомитись з умовами програми лояльності Ви можете за посиланням - https://o3.ua/about/akzii_programma_loyalnosti/programma_loyalnosti/ З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Євген (Львов)
11 дек 2021 12:54
Преимущества:
Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
321500588
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В якийсь момент, здається після заміни обладнання, у мене щовечера почались проблеми з інтернетом. Я швидко локалізував, що проблема за межами кварири. Враховуючи повторювання по часу та змінну інтенсивність проблем ясно, що десь на чераку у провайдера на обладнанні тротлінг та глюки (ну, або якесь дуже криве балансування навантаження між портами). Тиждень чекав їх спеціаліста. Спеціаліст прийшов вдень, нічого не виявив і пішов. Суббота-неділя всі знов вихідні, онлайн техпідтримка нічим допомогти не може (навіть надати якусь інформацію). Я просто другий тиждень по розкладу з 20-00 до 00-00 сиджу завсім або частково без інтернету. Чи відповідає це мої очікуванням? Ні.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Андрій 321200416 (Львов)
27 июнь 2023 15:53
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
421200416
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вже Місяць часу, кожні 5-10 хвилин пропадає ІНТЕРНЕТ. Я вважаю що то причина в провайдері, можливо тайним чином заробляють додаткові гроші, відключають інтернет щоб прийшли майстри і за мою оплату будуть придумувати проблеми з роутером чи ще з чимось. Були майстри в середині місяця проблем не знайшли, два дня інтернет побув, подзвонив робот якесь опитування я відмовився не мав часу, так мені одразу і вимкнули інет і так вже до кінця місяця сиджу і бачу як кожні 5 хвилин пропадає, раніше якось більш менш. На зараз провайдер не виконує свої зобов'язання інтернет пропадає постійно - 321200416.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Андрей (Львов)
11 фев 2018 11:39
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Инет полное Г, пропадает-появляется, пропадает-появляется! Для ингр не рекомендую!!! Это провайдер чтобы видео посмотреть и новости почитать! До этого был киевстар, 5 лет-претензий нет, единичные случаи проблем. Мастер от киевстара бесплатно приходил, а фринет сразу говорит: если проблема у абонента, то 100 грн (только зато что мастер пришел к вам) и плюс надо заплатить за ремонт той или иной проблемы! Подключится к другому провайдеру нет возможности (чтобы не писали не наговаривай на фринет, к другим подключись)! Выбор за вами! Отравить отзыв только с 3го раза получается. :)
Марія (Львов)
07 сен 2018 08:34
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже жалію, що вибрала цього оператора. Постійні проблеми з підключенням. Номер договору і телефон тех. підтримки вивчила на пам'ять в перший місяць підключення. Поставили браковане обладнання, на яке не дали чек. Потім довго переконували мене що це обладнання не їхнє. Коли дзвоню в службу тех. підтримки, відповіді операторів вражають - інтернету немає, коли буде уточнюється. Мабуть обладнання в дуже незадовільному стані, раз його необхідно ремонтувати двічі на тиждень. Хочете зберегти свої нерви і гроші - не зв'язуйтесь з Фрінетом!
Ответ представителя ООО "Фринет":
Здравствуйте. Оставьте свой номер договора для дополнительной проверки.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Володимир (Львов)
28 нояб 2018 17:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вітлін В.В. Ваш користувач з 09.10.2018. Номер договору: 321104824
Хочу повідомити, Вас, що я надзвичайно незадоволений роботою інтернету і технічною підтримкою. Протягом цілого дня 38.11.18 я не маю змоги користуватися вашими послугами, які оплачую! Зараз є багато пропозицій від інших провайдерів,які є дешевшими і вигіднішими! За цілий день я намагався додзвонитися до технічної підтримки, щоб отримати будь яку інформацію, з якої причини немає інтернету, але так і ніхто не допоміг! Маю надію ви швидко зреагуєте на моє повідомлення!
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Був відсутный доступ до нашого обладнання. Інженери вирішили дане питання. При перевірці проблем на лінії не виявлено, якщо інтернет не працює, зверніться до технічної підтримки за тел. (068) 538-12-38, (050) 538-12-38, (093) 170-05-90 або E-mail: [email protected]
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Ірина (Львов)
27 нояб 2019 01:58
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюся даним провайдером вже понад 4 років, на початку ніяких проблем не було, але зараз вічно якісь проблеми, інтернет пропадає кожного дня. Подзвонивши до операторів рекомендують перезагрузити роутер, або витягнути з розетки медіаконвертор. Після цього інтернет з’являється, але ненадовго. Оформила заявку, на те щоб прийшов майстер, за цей час, що оператор оформляв ту заявку, вже появився інтернет, тому відмінила прихід майстра, бо сказали якщо все буде працювати, то потрібно оплатити 150 грн.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки і вирішення вашого питання нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв'язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв'язку, тип - скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов'язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії "ФРІНЕТ", Ігнат.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Андрій (Львов)
19 нояб 2016 17:53
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги
Download:
50.97 Мбит/c
Upload:
48.51 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Проживаю м.Львів, вул Лютнева, користуюсь інтернетом від О3-фрінет, 6-місяців. За той час телефонував до оператора 2 раза, 1-підключити білий ІР адрес, 2 відключити ІР, тому що немає в ньому потреби, реальна шв. інтернету при скачуванні фільму 100 Мбіт/с. Дуже задоволений, працює ідеально, без перебоїв. Всім рекомендую, будете задоволені. Перед тим користувався Вега - шв. 16 Мбіт/с. Небо і земля, не до порівняння. Он-лайн фільми на ТВ самсунг смарт іде ідеально через Wifi.
Любомир (Львов)
29 июнь 2021 11:31
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
321800361
Не рекомендую этого интернет-провайдера
НЕ РАДЖУ НІКОМУ. Технічні проблеми ВЗАГАЛІ не вирішують. Скоро піде 6 день як немає інтернету від цього провайдера. Служба підтримки НЕ НАДАЄ корректної інформації (кажуть можливо зроблять за два робочих днів але це брехня). Отже КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ, є багато альтернатив обирайте краще альтернативу. Для відповідв оператора, не пишіть дурниць про те що мені треба до вас звернутись. Я напевно скарг 5 зафіксував з устним інформуванням а результату 0. ;)
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми додали Ваше звернення до вже зафіксованого. Просимо вибачення за доставлені незручності, заявки на виклик інженера опрацьовуються у робочий час. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Анонім (Львов)
26 март 2022 09:10
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь цим провайдером близько 7 років і здивована, що ще досі не відмовилась від нього. Інтернет періодично пропадає, без попереджень. Додзвонитися на підтримку неможливо. Ось уже другий день без інтернету і 2 витрачених години в намаганнях додзвонитися до них. Чому я повинна платити вам гроші і ще тратити свій час?! Поверніть інтернет або ж втратите постійного клієнта. Вас спасає лише те, що коли інтернет все ж є, то швидкість хороша.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Євген (Львов)
02 мая 2024 22:18
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не провайдер, а кусок лайна! Інтернет так тупить що поки загружає сторінку в гуглі можна піти зробити гарячий чай, і то загрузить коли чай вже охолоне. Власник цієї компанії має сидіти у в'язниці за те що обманює людей, стабільні аварії коли інтернету нема взагалі або є, але втрата пакетів 100%. Обіцяють 100 Мбит/с, 20-30 Мбит/с потолок як так можна обманювати людей, бажаю всього найгіршого цьому провайдеру, своєю смертю не помреш...
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Юрій (Львов)
21 июль 2017 13:38
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Єдиний інтернет провайдер, який міг підключити до інтернету мій особняк. Підключення в 2015 році коштувало приблизно 1500 грн (оплата за перший місяць, ціна кабелю, обладнання). Враховуючи що це єдиний провайдер, що зміг підключити, то ціна в 130 грн в місяць адекватна. Великий мінус це час від часу пропадає інтернет, швидкість в середньому 9 Мбит/с, замість заявлених 100 Мбит/с по Україні та 40 Мбит/с по світі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ДП НТЦ "Уарнет"
Андрій (Львов)
14 окт 2019 13:57
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Скорость Интернет соединения
Рекомендую этого интернет-провайдера
В ПОСЛЕДНЕЕ время все было хорошо интернет работал стабильно без нареканий , но вот сегодня что то случилось пропадает хотел поиграть в игру пинг скачет , в чем проблема не знаю буду ждать если не наладиться значит проблема с кабелем , в принципе кабель они меняют достаточно оперативно . но вроде я недавно пол года или год назад менял, шо маємо то маємо сейчас есть проблема жду надеюсь это не у меня
Ответ представителя ООО "Фринет":
Здравствуйте! Если проблема с нестабильной работой интернета сохраняется - свяжитесь пожалуйста с нашей технической службой для детальной проверки и дальнейшего выявления причин некорректной работы. С уважением сотрудник компании "ФРИНЕТ", Игнат.
Ігор (Львов)
28 июнь 2022 09:04
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги
Download:
94.58 Мбит/c
Upload:
96.36 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь провайдером вже дуже довго. Раніше так, були складнощі з інтернетом (декілька років тому), але вирішували їх протягом дня, а максимальний переіод очікування у мене склав 2 дні. Зараз протягом року проблем майже взагалі немає, може 1 раз там щось трапилось, так все виправили менше ніж за годину! Швидкість по тестуванню, як бачите, дуже хороша. Повністю задоволений!
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук . З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Ігор (Львов)
20 окт 2017 15:09
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Download:
92.44 Мбит/c
Upload:
43.43 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Хороший інтернет провайдер. Швидкість завжди є такою якою має бути. Вечером швидкість спадає, але не катастрофічно. Служба підтримки ЖАХЛИВА, хамить, та виставляє вас ДУРАКОМ!!! Буває що інтернет пропадає на протязі дня, якщо подзвонити у ХАМСЬКУ "службу підтримки", то приблизно через 30 хв - 1 год все стає на свої місця. Висновок: СЕРЕДНЯЧОК.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Игор, добрый день! Дякуемо за зворотній зв'язок. Кожного дня ми намагаємося покращити якість обслуговування, в майбутньому я сподіваюсь, таких проблем нам вдасться уникнути.
Анонім (Львов)
29 нояб 2017 19:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
0.73 Мбит/c
Upload:
1 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Подивіться на швидкість.Ще маю трохи терпіння. Приходив майстер, пішов майстер. Обладнання в них не саме гамняне, підозрюю якісь програмні проблеми. Коли я підключався все було в порядку, швидкість добра, нових абонентів начебто не додавалось, а пару місяців вже така халепа. Правда вона не завжди така а часто якось дивно скаче,ну ще пінг величезний.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Добрий день. Уточніть будь-ласка контактний номер телефону для зв'язку з Вами і години коли ви зможете бути вдома біля компьютера.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг