Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 483
рекомендують: 191 чол
не рекомендують: 292 чол
ТОВ "Максимум-Нет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 02 березня 2021
Інтернет-провайдер Максимум-нет вже більше 12 років надає послуги Інтернет, кабельного та цифрового телебачення. Ми підключаємо інтернет та телебачення на територіях м. Боярка, м. Вишневе, с. Софіївська Борщагівка, с. Петропавлівська Борщагівка, с. Святопетрівське, с. Крюківщина, с. Гатне, с. Нове, с. Тарасівка, с. Юрівка, с. Віта-Поштова та смт. Чабани. Мережа побудована оптоволоконним кабелем з використанням сучасних технологій Ethernet та GPON. Наші кваліфіковані бригади здійснюють підключення як приватного сектора так і у багатоквартирних будинках. Створено великий вибір акційних пропозицій на будь-який смак та гаманець. Працюємо як з фізичними так і з юридичними особами. Ми раді, що Ви лишаєте свої відгуки стосовно нашого сервісу та якості послуг. Адже нам важливо отримувати зворотній зв'язок від наших абонентів. Всі проблеми мають вирішуватись швидко і оперативно. Обирайте свій зручний спосіб звязку з нами: Наш кол-центр 24/7 093-0000-869, 098-0000-869, 099-0000-869; Електронна адреса тех.підтримки : [email protected] Також ми є в соц.мережах @maximum_net_llc Швидкість та якість інтернет гарантуємо виключно через дротове підключення.
З повагою, ТОВ "Максимум-Нет"
Павел (Глеваха)
30 серп 2019 23:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
93.94 Мбіт/c
Upload:
95.01 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Филиал компании максимум.нет (файбернет) в основном меня устраивает, но вот последние месяца полтора может два я самостоятельно борюсь с проблемой потери пакетов, в обычном использовании это вообще не заметно, буферизация потокового видео музыки и тем более простого браузинга хватает и проблема для многих пользователей не существует. Но вот в моем случае потеря пакетов ощутима в программах по типу "Дискорд" так-же это заметно в играх. Собственно почему я и пишу отзыв. Мне нужна помощь техподдержки чтобы определить место неисправности, ко мне приехал специалист, сказал что проблем не выявлено, ну и правда проблема довольно облачная, потери пакетов ощущаются вечером видимо на шлюз идет больше нагрузки и ... что дальше мне не понятно. Специалист посоветовал мне взять хороший роутер и настроить на нем приоритизацию трафика, я так и сделал, взял микротик, по тем правилам что я установил потерь пакетов стало меньше, но раньше их вообще не было, пинг мог быть высоким но без потерь. Коротко о том что я уже понял, потери начинаются с хоста 10.10.11.1 что это я не понимаю где находится это устройство. Доступ к сети организован через модем-роутер-кбельКАТ5.Е (20м) - компютер, живу в частном секторе. Вот к примеру если я переключусь на другой пакет услуг по типу 1 Гбіт/с проблема уйдет? Меня переключат на другой менее загруженный шлюз? У меня есть лог файлы программ PingPlotter и WinMTR. И кстати не в обиду специалисту который приезжал, но ему эти логи были не интересны, пропинговать через командную строку куда эффективнее. ;) Провайдера я рекомендую, наверное, до того как почувствовал себя зависимым от качества соединения.
Відповідь представника ТОВ "Максимум-Нет":
Добрый день, спасибо за отзыв. Сделайте трисировку, скриншот, свой номер договора и контактный номер телефона отправьте нам на почту ([email protected] или [email protected]). Будем выяснять в чем проблема. С уважение Технический отдел
Аноним (Глеваха)
02 трав 2018 15:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
88.63 Мбіт/c
Upload:
77.65 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В целом всё неплохо, но недавно обнаружил, что заблокированные согласно указа Президента №133/2017 интернет-ресурсы (вк, яндекс, маил.ру и прочие одноглазики) почему-то доступны. Устраните это безобразие, или это сделает cybercrime.gov.ua. Всё остальное ок.
Аноним (Глеваха)
01 лист 2017 20:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
88.79 Мбіт/c
Upload:
86.64 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашел пробить по сайту провайдера, не знаю чего столько негативных отзывов, скорость ок, всё остальное ок.
Аноним (Глеваха)
04 жовт 2017 01:05
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет просто отстойный, соединение бывает пропадает без причинно. За 120 грн в пригороде можно найти и получше...
Аноним (Глеваха)
10 трав 2016 17:23
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Download:
21.44 Мбіт/c
Upload:
9.09 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З даним оператором вже 5 років. У нас він чомусь називається "Рубікон", 2ip.com.ua визначив як "Максимум-Нет". Живу в багатоквартирному будинку. В основному весь цей час був ним задоволений. Тепер по порядку. Подача заявки і підключення. Подав заявку, відреагували швидко. Вже не пам'ятаю як швидко прибув технік, але чекав не довго. Це плюс. Але от провід провели не через внутрішньобудинкові комунікації, а через вулицю і балкон. Не критично, але і не плюс, та і гадаю, що по техніці безпеки це неправильно. Лінійка тарифних планів. Незрозуміла. На офіційному сайті на головній сторінці 3 тарифи (для багатоквартирних). При переході на сторінку конкретно "Інтернет" - всього 2. Швидкість. Нормальна. Судячи з торрент-трекеру відповідає заявленій (на популярних роздачах). Та і тести показують заявлену.
Техпідтримка. Задовольняє. На дзвінки відповідають. Заявки приймають. Далі напишу більше. Усунення несправностей. В основному оперативно. Але (тут опишу ситуацію, що сталася недавно і спонукала до написання даного відгуку)... Місяць тому почалися перебої з доступом до інтернету. Раз на кілька годин доступ був відсутній 2...5 хв. Було не критично. Спочатку. А тиждень тому такі перебої стали траплятися все частіше. Подав заявку в техпідтримку, сказали, що відправлять техніка розібратися. Перший раз, коли прибув, мене вдома не було, як наслідок просто перевірили обладнання, сказали, що все справне. Проблема не зникла. Передомовився на інший день, коли буду вдома. Прибула команда з 3-х чоловік. Саме коли інтернет з'єднання працювало нормально (закон підлості). Побачили, що у мене 75 торрентів в клієнті (качаю я рідко, а на роздачу я поставив обмеження не більше 5). Їх висновок: "торрент забиває канал, тому інтернет пропадає". Ну думаю нехай, відключив торрент. Пішли, і... через 10 хв як пішли з'єднання пропало. Подзвонив ще раз, повернулися (це плюс). Перевірили у мене на ноуті — інтернету немає. Підключили свій ноут — у них є. Їх висновок — проблеми у мене у ноутбуці і ОС (у мене він7, у них він10), порадили змінити ОС. І пішли. Є у нас вдома ще один ноутбук і старий комп. На іншому ноуті теж він7, але інша збірка. На компі він7 (теж інша) та вінХР. Перевірив на всіх — результат однаковий, інтернет з'єднання відсутнє. Значить проблеми з ОС відпадають. Дзвоню ще раз в техпідтримку. Пояснюю ситуацію. Мені відповідають, що у мене техніки вже були і щоб я шукав проблему у себе на обладнанні (ноутбуки і комп'ютери), у них все нормально, мене в мережі вони бачать, а я в цей час сиджу і не те що доступу в інтернет не маю, навіть основний шлюз пропінгувати не можу. І статичний ір прописували, і канал переналаштовували, перенаправляли на інший сервер. Результат однаковий. Я вже і на віруси перевірив комп — нічого. З 07/05 по 10/05 інтернету не було взагалі. Тільки раз вночі 08/05, близько 2-ї ночі з перебоями був доступ. Сьогодні, 10/05 з'явився зненацька, все нормально весь день. Мабуть, у мене ОС сама по собі виправилася (сарказм). Після такої ситуації враження про провайдера неоднозначні. Про компетентність їх техніків. От ніби і нормальний провайдер, але ложка дьогтю присутня в роботі. Дякую, що прочитали відгук, може комусь буде корисний. Я б рекомендував даного провайдера, але за відсутності іншої альтернативи.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг